Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lukion luokkakuva tuli, yllätyin että tytöillä ei ollutkaan

Vierailija
07.09.2018 |

Pakkeleita naamassa kun ysillä kaikilla tytöillä oli paksu meikkikerros ja tekoripset sun muut härpäkkeet.

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän tyttö( lukiolainen) menee ilman meikkiä kouluun aamuisin, tosin kulmat on värjätty ja muotoiltu ja ripsissä on kestovärjäys. Mutta muuten ei meikkaa

Eli sun mielestä ripsien ja kulmien värjääminen todella allergisoivilla aineilla on pienempi "paha" kuin meikkaaminen?

Olisin kyllä paljon ylempi tytöstä, joka meikkaa luomukosmetiikalla kouluun kuin noita kestovärjäyksiä käyttävästä. En ylipäätään antaisi edes käyttää noita värejä...

Vierailija
42/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttö käy amista ja kuulemma hänelle siellä nauretaan, mutta ei välitä. Tytöllä on siis värjäämätön siili, kestovärjätyt kulmat ja ripset mutta ei meikkiä, pari lävistystä ja yleensä löysät farkut sekä nahkatakki johon kiinnitti löytämäni "feministi liikenteessä"-rintanapin, esittelin löytöäni huvittuneena tytölle joka nappasikin sen ja pisti takkiin kiinni .D Mitä olen tytön koulutovereita nähnyt, melkoisia pakkelinaamoja tissit törössä ovat ja olen hel""in ylpeä siitä, että ainokaiseni uskaltaa olla erinlainen ! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hienoa ja ihailtavaa siinä on, ettei meikkaa ja kulkee verkkareista? Ei mahdu päähän. En näe siinä kyllä yhtään mitään ihannoitavaa.

Ollaan vähemmän ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia. Käytännöllisyys ja mukavuus on tärkeämpää. Keskitytään elämässä olennaisempaan eli sen korvienvälin kehittämiseen. Olen huomannut kyllä saman ilmiön omien teinien myötä. Kolmekymppisiksi horoiksi itsensä maalaavat menevät amikseen, fiksummat ja luonnollisemmat menee lukioon.

Vierailija
44/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että yksikäään teistä ilkeilijöistä ei ole tarpeeksi kyvykäs tuntemaan pistoa sydämessään näistä järkyttävistä puheista mitä suollatte täällä.

Millainen oletettavasti aikuinen ihminen kykenee nolaamaan/pilkkaamaan alaikäistä lasta vain pönkittääkseen omaa, rotantasoista egoaan?

Mutta kuten totesin, moni ei yksinkertaisesti kyvyiltään tällaiseen ajatteluun pysty, vaan turvautuu primitiivisiin keinoihin. Järkyttävää, yök.

Mitenkäs paljon pakkelia sun naamasta löytyy? Oletko matalapalkka-alalla oleva yh, kun sympatiat samalla reitillä oleville on niin selvät. Toki jotkut aikuistuessaan viisastuu ja pystyy muuttumaan.

Vierailija
45/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tällä palstalla naiset menevät ääripäästä toiseen. jos ei halua näyttää pelleltä tai maksulliselta, niin se ei tarkoita sitä että pitäisi mennä ääripäästä toiseen päähän.

Vierailija
46/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei olisi amiksessa ne meikatut tytöt?

Kosmetologeja ja kampaajia niistä tulee. On muuten kauniita usein niiden ammattien harjoittajat.

Semmosia sutturoita juu. Ulkonäkökeskeisiä pissiksiä. Matalapalkka-alalla tulevaisuus. 👎🏻

Mulla on niin ihana kampaaja-kosmetologi, olen joka kerta siellä käydessäni hoidettu niin ulkoa kuin sisältäkin. Pesee kaikenmaailman ylipalkatut kallonkutistajat mennentullen.

Vierailija
47/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo ap! Teit uudestaan tämän saman tyhmän aloituksen. Miten teinien meikkaaminen tai meikkaamattomuus voi olla jollekin näin iso asia? Kannattaisi varmaan hankkia tosiaan se oma elämä niin ei tarvitsisi vaivata pieniä aivojaan tällaisilla asioilla aivan suotta.

Vierailija
48/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hienoa ja ihailtavaa siinä on, ettei meikkaa ja kulkee verkkareista? Ei mahdu päähän. En näe siinä kyllä yhtään mitään ihannoitavaa.

Ollaan vähemmän ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia. Käytännöllisyys ja mukavuus on tärkeämpää. Keskitytään elämässä olennaisempaan eli sen korvienvälin kehittämiseen. Olen huomannut kyllä saman ilmiön omien teinien myötä. Kolmekymppisiksi horoiksi itsensä maalaavat menevät amikseen, fiksummat ja luonnollisemmat menee lukioon.

On sivistynyttä kutsua toisia naisia horoiksi.

Vierailija
49/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei olisi amiksessa ne meikatut tytöt?

Kosmetologeja ja kampaajia niistä tulee. On muuten kauniita usein niiden ammattien harjoittajat.

Semmosia sutturoita juu. Ulkonäkökeskeisiä pissiksiä. Matalapalkka-alalla tulevaisuus. 👎🏻

Ulkonäön ajatteleminen kuuluu noihin ammatteihin. Matalapalkka-alat sisältävät arvokkaita ammatteja.

Vierailija
50/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Itsekin meikkasin aika paljon teininä, mutta olen silti nykyään vaativassa asiantuntijatyössä ja minulla on kaksi korkeakoulututkintoa. Nykyään vain osaan meikata tyylikkäämmin ;) Mitäs siihen sanotte jankkaajat?

Vierailija
51/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole yllätys että pieruverkkareihin pukeutuvat av mammat ovat rääpimässä teinityttöjä jotka meikkaavat ja vaivautuvat katsomaan miten pukeutuvat.

Vierailija
52/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Itsekin meikkasin aika paljon teininä, mutta olen silti nykyään vaativassa asiantuntijatyössä ja minulla on kaksi korkeakoulututkintoa. Nykyään vain osaan meikata tyylikkäämmin ;) Mitäs siihen sanotte jankkaajat?

Hyvä, että jossain vaiheessa aikuistut ja sait elämäsi kuntoon. Minkä amislinjan kävit?

Vierailija
53/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kutsunut toisia naisia horoiksi. Totesin, että meikkaavat itsensä näyttämään kulahtaneelta horolta. Etkö itse ole sellaisia luonnossa nähnyt?

Vierailija
54/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai ole oikeasti noin typeriä ja ajattele noin mustavalkoisesti kuin mitä tähän ketjuun kirjoitatte?

Vierailija
55/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimieheni tytär valmistui juuri yliopistosta. Olen nähnyt hänet muutaman kerran, kun on käynyt jotain asiaa firmassa. On noina kertoina, ihan tavallisena arkena, meikattu todella viimeisen päälle, samoin vaatteet muodin mukaiset. Mainittakoon vielä, että tämä on uskovainen tyttö ja koko perhe uskovainen. Pieni firma, joten siksi pääsee näkemään.

Vierailija
56/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likoilla on tullut järkeä päähän. Ei sen kummempaa.

Vierailija
57/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kutsunut toisia naisia horoiksi. Totesin, että meikkaavat itsensä näyttämään kulahtaneelta horolta. Etkö itse ole sellaisia luonnossa nähnyt?

Kyllä te itseänne parempina pitävät "luonnolliset" näytätte sellaisilta homssuisilta pirttihirmuilta.

Vierailija
58/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likoilla on tullut järkeä päähän. Ei sen kummempaa.

Vuodessa? Kyllä se on pikemminkin kusta mitä joillain tulee päähän kun itsensä mielessään ylentävät toisten yläpuolelle.

Vierailija
59/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan teininä kuulin kommentin että meikki on onnistunut kun "tyhmä ei tajua ja viisas ei virka mitään".

T. täti53

Vierailija
60/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te itseänne parempina pitävät "luonnolliset" näytätte sellaisilta homssuisilta pirttihirmuilta.

Mieluummin niin kuin tuo vaihtoehto.