Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.

Vierailija
07.09.2018 |

Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.

Kommentit (1071)

Vierailija
521/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutikki2 kirjoitti:

Hei!

Miten mulle käy siskoni kanssa?

Hui, näkyipä korkeat kateellisuuteen viittaavat energiat. Suhdettanne hiertää jokin / joku. 

Vierailija
522/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehditkö katsoa mitä näät minun tulevaisuudessani? Tunnen olevani jumissa, enkä nää valoa tunnelin päässä. Tulevaisuus pelottaa. Onko nykyinen puolisoni se oikea minulle? Olisin kiitollinen jos ehdit vastaamaan!

Pelko näyttää olevan suurin esteesi toteuttaa asioita. Puolisostasi näen hieman ristiriitaisia energioita. Ehkä hän ei arvosta sinua tarpeeksi, mutta jotain kitkaa näen suhteessa. 

Yritä oppia elämään nykyhetkessä. Et saa murehtia menneitä, etkä kurottaa liikaa tulevaisuuteen. Tämä on hyödytöntä kaikista näkökulmista.

Hauskaa syksyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin jo aiemmin, mutta kysymys hukkui tuonne jonnekin. Olen jumissa, enkä tiedä, mitä lähtisin tavoittelemaan tai saanko ikinä mitään aikaiseksi. Näkyykö minulle mitään, minkä avulla suunnistaa?

Vierailija
524/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia suuresti mietityttää, että jatkuuko suhde miesystävän kanssa?

Miltä elämäni muuten jatkossa näyttää?

Millaisena näet vanhimman lapseni elämän?

Vierailija
525/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää rakkauselämästäni ja tulevaisuudesta muutenkin.

T: Ella

Hei Ella.

Rakkauselämässä tapahtuu suuri käänne vuonna 2021. Näen tämän loppuelämän kantavana parisuhteena. Sain informaatiota jossa oli näkyvillä hääasun huntu. 

Ensi talvi ei tuo suurempia yllätyksiä, kutsuisin tätä tasaiseksi puurtamisen talveksi. Ensi kesä tuo tullessaan matkan.Lähdet tänne hyvin suurella ilolla. 

Vierailija
526/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaako tämä yksinäisyys ikinä? Löydänkö sydänystävän tai puolison?

Vierailija
527/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko elämäni haaveillut, että pääsen esiintymään, käykö niin koskaan? Kuvittelenko vain että se sopisi minulle?

Vierailija
528/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei haluaisin tietää löydänkö kutsumustani tässä elämässä? Onko masennukseen tiedossa helpotusta?

Voi että täällä on toinen toistaan herkempiä sieluja liikenteessä. Olet niin hentoa, läpinäkyvää, ja silkkistä energiaa, että ei ihme että tämän maailman raskaan energiat masentavat. 

Sinun täytyy suojata itsesi tältä. Monet ikävät olotilasi eivät ole välttämättä sinusta itsestä lähtöisin. 

Löydät kutsumuksesi, mutta kuten monella  muullakin, pelko on pahin vihollisesti. 

Vierailija
529/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Mitä näet minulle? Kaikki periaatteessa ok mutta jotenkin tämä yksinäinen peruspuurtaminen kyllästyttää.

Näetkö miten käy opintohaaveilleni työn ohessa. Entä lapset?

Vierailija
530/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näkijä paikalla? Tämä on askarruttanut minua jo kauan, ja niin kovasti toivoisin vastauksia.

Olen muuttanut hiljattain yhteen miesystäväni kanssa, mutta olen alkanut epäröidä, että onko hän sittenkään se oikea. Miten sinä näet? Kosiiko hän? Onko meillä yhteinen tulevaisuus ja tuleeko haaveistamme koskaan totta?

Intuitiosi puhuu sinulle, on erittäin hyvä kuunnella sitä. Mitä minä näen suhteestanne; Näen onnea kestäväksi muutaman vuoden, mutta tämä ei ole lopullista. En näe kosintaa lähitulevaisuudessa. 

Vierailija
531/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erookohän kirjoitti:

Eroanko nykyisestä?

Tämä on yksiselitteistä, kyllä. 

Vierailija
532/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, sinä kultainen ennustaja, jolta sain jo hoitoakin kello 23 sinä iltana! Tulin uteliaaksi: Näetkö entisistä elämistäni jotain? Näetkö jo poistuneista läheisistäni ketään? Kiitos, jos vielä jaksat katsoa!

Katsotaan tänään kello 22:00 entisiä elämiäsi. Yritän porautua niin syvälle kuin mahdollista transsin avulla. 

Kun annoin hoitoa sinulle, näin näyn naisesta jolla on vanha päähine. 

http://www.couturemayah.info/18th%20century%20caps.html

Kuten tuossa linkissä. Mitä ajatuksia tämä herättää sinussa? 

Vierailija
533/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Still wondering kirjoitti:

Hei, en nähnyt vielä vastausta tähän minkä lähetin:

Kuka on se oikea? Kohtaako tiemme hänen kanssaan jälkeen vai onko se joku muu?

Sinulle oikea ihminen ei ole vielä ilmestynyt havaintopiiriisi. Eli kyseessä on muu henkilö. 297

Vierailija
534/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kysymys ??? Mitä näät mulle?? Olen niin epätoivoinen. Vastaathan. Tulevaisuus askarruttaa ja terveys.

Älä kulta ole epätoivoinen, se ei ole sinua. Terveys kohenee, aloitat liikunnallisen uuden harrastuksen.

Yritän poistaa pahimpia tukoksiasi energioistasi tänään kello 22:00 jälkeen.Älä pelkää jos vähän kihelmöi. Näen myös paikkakunnan vaihdoksen sinulle.

Hauskasti vastasit. Itse olet kultapieni .O) Toivottavasti toi muutto ei ole heti koska äskettäin vaihdoin paikkakuntaa.. Kiitos kultainen.

Heippa. Jos vielä näet jotain mulle niin saa laittaa.. Tämä on niin kivaa kun joku näkee elämää eteenpäin. Onko tuo paikkakunta missä mihin muutan? Häme vai pohjoisempi? Kiitos jos vielä joskus jaksat katsoa.

Pitä pitää eilen vapaapäivä ennustuksista. Mutta nyt jatketaan. Kiitos. Jännityksellä sitä nyt odotan koska tämä tapahtuu. :o)

Määränpääsi on pohjoisempi. 

Vierailija
535/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

** kirjoitti:

Näetkö edesmenneitä lähelläni? Miten avioliittomme käy?

Ainakin yksi pitkä mies näkyi saappaat jalassa ja metsurinpaita (ruutupaita) päällä.  Pitäisi vaipua aika syviin tiloihin että näkyisi enemmän. 

Avioliitto kantaa vaikeuksista huolimatta. Olette yhdessä suurempia  kuin erikseen. 

Vierailija
536/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minun kannattaa tehdä tai muuttaa nykyisessä toiminnassani? Mitä pitää varoa?

Voit avautua rohkeammin tuntemillesi ihmisille. Kuitenkin näin katkeran naisihmisen taustallasi.  Tätä sinun pitäisi varoa. 

Vierailija
537/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsemmekö sopuun poikani kanssa?

Vierailija
538/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun on niin vaikea tulla toimeen siskoni kanssa? Saanko töitä toiselta paikkakunnalta?

Vierailija
539/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liityn jonon jatkoksi, jos ehdit ja jaksat minullekin... Olenko menossa oikeaan suuntaan? Mitä näet minulle tulevien vuosien ajalle?

Kyllä, näen polkusi menevän hyvin oikeaan suuntaan. Näin ensimmäisenä näyn pienestä  eläimestä, joka on ilmeisesti tulossa luoksesi asumaan :) 

Talous tilanteesi kohentuu merkittävästi ensi vuonna. 

Vierailija
540/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä suhde lapseni isän kanssa näyttää tulevaisuudessa? Tuntuu että pitäisi tehdä isoja päätöksiä nyt, mutta pelottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan