Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.

Vierailija
07.09.2018 |

Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.

Kommentit (1071)

Vierailija
501/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näköpiirissä? Vähän ahdistaa tuleva aika...

Vierailija
502/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, voisitko katsoa, että mitä minun kohdallani näkyy. Lähdimme eri teille koska asumme eri maissa. Yhteydenpito jatkunut koko tämän ajan ja keväällä olen onneksi jo muuttamassa pois. Jatkuuko meidän juttu vielä vai tapaanko jonkun ihan muun? Pitäisikö olla itsekin aktiivisempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Vieläko katsot? Milloin tulee rakkaus? Näkyykö ulkomaat tai ura? En viihdy Suomessa.

Kiitos!

Vierailija
504/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kysymys ??? Mitä näät mulle?? Olen niin epätoivoinen. Vastaathan. Tulevaisuus askarruttaa ja terveys.

Älä kulta ole epätoivoinen, se ei ole sinua. Terveys kohenee, aloitat liikunnallisen uuden harrastuksen.

Yritän poistaa pahimpia tukoksiasi energioistasi tänään kello 22:00 jälkeen.Älä pelkää jos vähän kihelmöi. Näen myös paikkakunnan vaihdoksen sinulle.

Hauskasti vastasit. Itse olet kultapieni .O) Toivottavasti toi muutto ei ole heti koska äskettäin vaihdoin paikkakuntaa.. Kiitos kultainen.

Heippa. Jos vielä näet jotain mulle niin saa laittaa.. Tämä on niin kivaa kun joku näkee elämää eteenpäin. Onko tuo paikkakunta missä mihin muutan? Häme vai pohjoisempi? Kiitos jos vielä joskus jaksat katsoa.

Pitä pitää eilen vapaapäivä ennustuksista. Mutta nyt jatketaan. 

Määränpääsi on pohjoisempi. 

Vierailija
505/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko talouteni tasapainoon.

Vierailija
506/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun täällä joku lupaa ennustaa, niin kysyn paljonko minulla on vielä aikaa? Vastausta en vielä ole saanut, paitsi lääkäriltä (kovin ympäripyöreää).

Paraneeko poikani?

Näetkö ympärilläni edesmenneitä?

Kiitos jos voit nähdä ja vastata ❤

Ei ole ihmisen psyykeelle terveellistä tietää päiviensä määrää.

Poikasi paranee täydellisesti. Elää hyvän elämän. 

Energiakentässäsi vaikuttaa edesmennyt  mies jolla on harmaata kiharaa hiusta. Päälaella on kaljua. tämä henkilö huokuu suurta "Einsteinmäistä" viisautta. 

Elämä ei ole tässä. Se jatkuu hyvin erilaisessa ympäristössä. Näen että tarvitset voimia. Omistan tänään rukouksen pojallesi ja sinulle. Kello 22:00. Jos kyyneleet alkavat virrata anna näin tapahtua. Hyvää jatkoa.

Kiitos sinulle.

Tiedän että tarkkaan ei kukaan halua päiviään ennustettavan. Lähinnä mietin onko aikaa täällä enää kauan vai joko tulisi alkaa valmistautua lähtöön. Asian kanssa olen ns.sinut.

Isä varmaan tuo "Einstein" lähelläni.

Ihana kuulla että poikani paranee, se tieto helpottaa.

Olen valmiina klo: 22.00.

Tuhannet kiitokset sinulle ❤

En vain saa tuota elinaika-asiaa mielestäni. Jollekin vastasitkin että -päiväsi eivät vielä ole luetut-.

Elämä toki jatkuu tämän maallisen loputtua, mutta jos näet kannattako minun alkaa valmistautumaan, niin olisin kiitollinen.

Me kaikki valmistaudumme tietyllä tavalla poistumiseemme täältä. Maallisen taipaleen päätöksen tarkkaa ajankohtaa ei ole hyväksi miettiä. Halaus sinulle. 

Vierailija
507/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hukassa - mitä tulossa parisuhde- ja työrintamilla?

Vierailija
508/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näetkö mitään minulle ja läheisilleni? Kiitos sinulle ❤️

Näen sinulle hyviä energioita, ei mitään pahaa näköpiirissä. Sanottiin että sinun pitäisi elvyttää vanha harrastuksesi. 

Vierailija
509/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko vielä hetki jolloin kaipaamani henkilö palaa takaisin luokseni?

Vierailija
510/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä näet minun elämässäni? Minkälaisia muutoksia tulee tapahtumaan lähitulevaisuudessa?

Raskaampi vuosi tulossa, mutta älä masennu. Joudut kokemaan epätietoisuutta. Kaikki kuitenkin  selviää ja elämäsi palautuu entistä paremmaksi tämän lyhyen hankalan jakson jälkeen. Rukoilen sinulle paljon voimia tätä varten. 

Vierailija
511/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun terveys? Ja raha? Parantuuko kumpikaan asia?

Suolisto on ongelma, keskity kunnolliseen ravintoon, se edesauttaa kokonaisvaltaisesti koko elimistöä. Joku aineosa aiheuttaa ongelmia.  

Raha vilanne parantuu merkittävästi ensi vuoden ajanjaksolla. 

Hauska. Joku aineosa aiheuttaa ongelmia=lääkkeet ja enimmäkseen suolistossa.

Sai myös pari päivää sitten kuulla myönnetystä apurahasta.

Hyvin ennustettu😆

Vierailija
512/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sinä kultainen ennustaja, jolta sain jo hoitoakin kello 23 sinä iltana! Tulin uteliaaksi: Näetkö entisistä elämistäni jotain? Näetkö jo poistuneista läheisistäni ketään? Kiitos, jos vielä jaksat katsoa!

Vierailija
513/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohentuuko taloudellinen tilanne. Miten lapsen asiat järjestyvät. Auttavatko henget minua.

Henget auttavat useimpia meistä, mutta sanottakoon että kaikki nämä eivät ole aina hyväntahtoisia. Siksi on tärkeää suojautua ja maadoittua päivittäin. On kuitenkin joukko korkeampia olentoja, joita ei kutsuta hengiksi. Auttaessaan nämä  hyvin korkeat entiteetit toimivat aina ihmisen parhaaksi. Näen sinun taustalla hyvin pitkän ja hoikan tällaisen hahmon.  Umbra, on hänen nimensä. 

Taloudellinen tilanteesi kyllä kohentuu, murhe pois. 

Lapsesi ongelmat näyttävät hieman monisyisemmilta, mutta tämäkin asia kyllä selviää. Voin rukoilla lapsesi puolesta että saatte kaiken mahdollisen avun. 

Vierailija
514/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, voitko mulle ennustaa? Työ, terveys? Perhe, perheenlisäystä? Jotain muuta? :)

Vierailija
515/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho! Mullekin saa ennustaa :)

Olenko saman miehen kanssa loppuun asti?

Olet, teillä tulee olemaan loistavat vanhuuden päivät. 

Vierailija
516/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen työ minulla on tulevaisuudessa?

Vastuullinen, joudut päättämään useiden ihmisten asioista, ja pidät huolta heikommistasi. 

Vierailija
517/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun terveys? Ja raha? Parantuuko kumpikaan asia?

Suolisto on ongelma, keskity kunnolliseen ravintoon, se edesauttaa kokonaisvaltaisesti koko elimistöä. Joku aineosa aiheuttaa ongelmia.  

Raha vilanne parantuu merkittävästi ensi vuoden ajanjaksolla. 

Hauska. Joku aineosa aiheuttaa ongelmia=lääkkeet ja enimmäkseen suolistossa.

Sai myös pari päivää sitten kuulla myönnetystä apurahasta.

Hyvin ennustettu😆

Kiva kuulla että asiat realisoituu. Onnea apurahan saamisesta :) Halaus ja onnea jatkoon. 

Vierailija
518/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

228 vielä kysyisi, löydänkö kumppanin ja menenkö ikinä naimisiin❤️

Vierailija
519/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Miten minun parisuhde ja elämä tulevaisuudessa näyttää? Kiotos etukäteen

Vierailija
520/1071 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö minun vielä kauan odottaa, että löydän sen ”herkän” mieheni? Olen niin surullinen ja kyllästynyt olemaan yksin. Tällä hetkellä on todella paha olla, koska tämä paha olo/masentuneisuus helpottaa? Vai helpottaako koskaan? Muuttuuko tulevaisuuteni koskaan paremmaksi?

Voi kulta pieni tunnen sinun pahan olosi. Kyllä paranet vielä masennuksesta, ei se ole lopullista. Kun menen nukkumaan lupaan omistaa sinulle rukouksen masennuksen parantamiseksi.

Mies tulee 2020

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän