Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
No ennusta mulle. Mistä sä tiedät kuka mä oon että se onnistuu? Miten mun rakkauselämässä käy?
Minkälainen on mun tuleva aviomies, ja kumpi meistä kuolee ensin? Sano myös lasten määrä.
Mulle voi äänestää. Riittääkö hengelliset voimat, vai tarviiko taustatietoja?
Mulle mulle! Kerro, mitä mulla on elämässä odotettavissa seuraavan viiden vuiden sisään?
Miten mun 2.treffeillä tiistaina käy?
Minun terveys? Ja raha? Parantuuko kumpikaan asia?
Missä olen vuoden päästä töissä?
Mikä sairaus minulla on? Mitä tapahtuu seuraavan vuoden aikana? Kiitos!
hei älkää heitelkö enempää noita ei se ehi vastaa
Vierailija kirjoitti:
Mulla on flunssa päällä. Mitä näet tulevaisuudessani?
Muista avata energiakanaviasi että paranet nopeammin. Tee meditaatioharjoitusta tänään illal niin olet sunnntaihin mennessä terve.
Näen seesteisin tulevan syksyn ja talven. Ensi kevät tuo uusia mielenkiintoisia asioita eteesi ja joudut valinnan eteen.
Löydänkö koskaan miestä vai olenko yksin loppuelämäni?
Miten ensi viikon viikonloppu sujuu?
Mitä näet minun tilanteessani?
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
No ennusta mulle. Mistä sä tiedät kuka mä oon että se onnistuu? Miten mun rakkauselämässä käy?
Välimatkat ja aika eivät ole este hengelliselle toiminnalle. Osa energiastasi tulee viestin välityksellä tietoisuuteeni piiriin. Rakkauselämäsi avautuu täyteen kukkaan 2021. Näen mielikuvan, että et ole vielä tähän mennessä kokenut todellista rakkautta. Vaan kyseessä on ollut jotain muuta. Laimeampaa.
Mitähän se voi tuumii, tuleeko voitto eurojackpotissa?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on mun tuleva aviomies, ja kumpi meistä kuolee ensin? Sano myös lasten määrä.
Tämä mies on vaalea, ja älykkömäinen. Hieno huumorintaju. On sinua vanhempi muutaman vuoden. Joudut valitettvasti jatkamaan eloasi yksin hänen rajan taakse menemisen jälkeen. Näen kaksi lasta.
Mulla on flunssa päällä. Mitä näet tulevaisuudessani?