Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette etäsuhteista?

Vierailija
07.09.2018 |

Olen rakastunut mieheen joka asuu Tampereella ja itse olen pääkaupunkiseudulta. Olemme tunteneet noin vuoden ja nyt olemme rakastuneet. En voi muuttaa tampereelle koska 6v lapseni on esikoulussa täälä eikä halua jättää kavereitaan. Toimisiko suhde tällä välimatkalla

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikonloppu pelkkää reissaamista. Ehkä tuota vähän aikaa jaksaa. Tuskin kuitenkaan kovin pitkään.

Vierailija
2/40 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei apua. Ei todellakaan. Tykkäätkö lapsi miehestä? Ovatko he ylipäätään tavanneet? Itse sanoisin että ei vaikka olet kuinka rakastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko mies muuttaa lähemmäs?

Vierailija
4/40 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihel*etissä kirjoitti:

Hei apua. Ei todellakaan. Tykkäätkö lapsi miehestä? Ovatko he ylipäätään tavanneet? Itse sanoisin että ei vaikka olet kuinka rakastunut.

Lapsi on tavannut. Kun mies erosi naisestaan hän majaili meillä huhtikuussa. Tulevat hyvin toimeen.

Vierailija
5/40 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka viikonloppu pelkkää reissaamista. Ehkä tuota vähän aikaa jaksaa. Tuskin kuitenkaan kovin pitkään.

Niin. Se tässä vähän pelottaakin että jaksaako aina reissata viikonloput.

Vierailija
6/40 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko mies muuttaa lähemmäs?

Miehellä on suku tampereella eikä halua muuttaa kauemmas

Vierailija
7/40 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihel*etissä kirjoitti:

Lapsi on tavannut. Kun mies erosi naisestaan hän majaili meillä huhtikuussa. Tulevat hyvin toimeen.

Juuri eronnut mies majaili teillä?? Hei ap, olet laastarisuhde.

Vierailija
8/40 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi toimia, eihän yhteen ole pakko muuttaa ikinä. Itse seurustelin mieheni kanssa noin neljä vuotta ennen kuin muutimme yhteen, välimatkaa oli suunnilleen saman verran. Olennaista on kai pohtia, mitä te pitemmän päälle haluatte. Meillä oli toiveissa, että jonakin päivänä voimme myös asua yhdessä, mutta ei ollut ollenkaan itsestäänselvyys että se tapahtuisi näin nopeasti.

Vierailija
9/40 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joku tulee kertomaan että ennen merimiehet oli poissa kotoa puolet vuodesta, ja silloinkin pärjättiin!!!!11 Joku että minäkin olen ollut 5 vuotta akukosuhteessa ja olen edelleen kuin vastarakastunut!!

Uskon pysyvään kaukosuhteeseen sitten, kun joku kuusikymppinen tulee kertomaan että on ollut 30 vuotta onnellisesti kaukosuhteessa.

Vierailija
10/40 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko lapsi vain sulla vai onko myös isällään?

Vierailija
11/40 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihel*etissä kirjoitti:

Siis eikö hän välitä musta oikeesti?😭

Vierailija
12/40 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma tuo verrattuna siihen että mulla on ollut etäsuhde amerikkalaisen kanssa ja tavattiin tasan kerran. Junalla pääsee helposti toisen luo. Lapselle vaikka hoitaja siksi aikaa jos haluaa treffata. 

Vierailija
13/40 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle etäsuhde toimii tosi hyvin. Välimatka 80km. Mies työhullu ja mä extraintrovertti:) Ollaan oltu yhdessä 8v, kumpikin tyytyväisiä. Tämä kyllä vaatii 100 luottamusta toiseen.

Vierailija
14/40 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö on yhden tai kaksi viikonloppua kuusta isällä

Vierailija
15/40 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihel*etissä kirjoitti:

No jos välittäisi, niin hän kyllä tekisi kaikkensa, että näkisitte. Eli muuttaisi.

Vierailija
16/40 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö on yhden tai kaksi viikonloppua kuusta isällä

Eli meinaat, että tyttö matkustaisi joka viikonloppu pois kotoaan? Milloin hän saa levätä viikonlopun?

Vierailija
17/40 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle etäsuhde toimii tosi hyvin. Välimatka 80km. Mies työhullu ja mä extraintrovertti:) Ollaan oltu yhdessä 8v, kumpikin tyytyväisiä. Tämä kyllä vaatii 100 luottamusta toiseen.

Ehkä olen liian mustasukkainen tähän

Vierailija
18/40 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihel*etissä kirjoitti:

No jos välittäisi, niin hän kyllä tekisi kaikkensa, että näkisitte. Eli muuttaisi.

Ai vuoden tuntemisen perusteella? Luopuisi asunnostaan ja työpaikastaan kokeillakseen yhdessä asumista? Ehkä nuorille sopii tuollainen, mutta siinä vaiheessa, kun ihan oikeasti on koti jonnekin rakennettu (ei konkreettisesti itse rakennettu mutta ostettu ja laitettu kodikkaaksi) ja on hyvä työpaikka, niin ei niistä vuoden seurustelun jälkeen vielä ole valmis luopumaan eikä edes pitäisi. Kahden vuoden seurustelun jälkeen sanotaan, että "honeymoon"-vaihekin on vasta ohi. Ja kun kuvioissa on lapsi niin minusta yhteen ei kannattaisi muuttaa ollenkaan vielä vuosikausiin.

Vierailija
19/40 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi toimia, eihän yhteen ole pakko muuttaa ikinä. Itse seurustelin mieheni kanssa noin neljä vuotta ennen kuin muutimme yhteen, välimatkaa oli suunnilleen saman verran. Olennaista on kai pohtia, mitä te pitemmän päälle haluatte. Meillä oli toiveissa, että jonakin päivänä voimme myös asua yhdessä, mutta ei ollut ollenkaan itsestäänselvyys että se tapahtuisi näin nopeasti.

Itse haluaisin että mies muuttaisi tänne pääkaupunkiseudulle mutta miehellä on kanta ettei koskaan muuta tampereelta ja tytär ilmoittanut että ei halua muuttaa

Vierailija
20/40 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen liian mustasukkainen tähän

Sit en kyllä suosittele. Menee varmaan liian raskaaks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän