Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pitää iho nuorekkaana?

Vierailija
07.09.2018 |

Jos ei tupakoi, ei juo alkoholia, juo vettä, kuorii ihonsa ja rasvailee...
Millainen iho muilla kolmekymppisillä on?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kannattaa mainita, koska osa heittää noita ohjeita ihan kuin ne olisivat yleispäteviä ja turvallisia kauneusvinkkejä. .

Ne ovat yleispäteviä ja turvallisia vinkkejä.

Jos itselläsi on joku ihosairaus, ongelma yms. se on se poikkeustapaus, eikä sinua tarvitse erikseen ohjeistaa.

En ala esim. smoothieohjeeseenkaan selittämään miten älä laita pähkinävoita, jos sinulla on pähkinäallergia, älä laita banaania, jos olet allerginen, älä laita kauramaitoa, jos olet allerginen, älä laita laita marjoja, jos olet allerginen.

Se allerginen itse ottaa huomioon ja soveltaa, jos ei se osaa, niin se ole normaaliälyinen, piste.

Eivät ole. Eivät ne sovi kaikille herkillekään ihoille. Ei tarvitse olla edes ihosairautta. 

Silloin otat itse selvää, ei voi olla noin vaikeaa, vai oletko holhouksen alainen.

Esim. butylene glycol allergia on yleinen, ei silti jokaisen tarvitse erikseen mainita voidesuosituksen yhteydessä, sisältää bg, älä käytä, jos olet allerginen.

Olet tyhmä ja avuton, ja kannattaa pysyä siinä erisanissa, jotta et koe ongelmia, apteekissa ne voi esim. kädestä pitäen auttaa sunlaisia.

Onko sulla jotain vihanhallintaohjelmia?

Aika lailla haukut muita, vain jos joku on eri mieltä kanssasi.

"et ole normaalilla älyllä varustettu" "olet holhouksen alainen"

Miten sinun vanhempasi ovat oikein opettaneet sinut käyttäytymään? 

Eikö ole käytöstavat hallussa vai mikä on ongelma? Tämäkä on normaali tapasi reagoida ja puhua ihmisille?

Ja miten omat vanhempasi ovat opettaneet sinua, tehneet lobotomian sinulle?

Onko normaali tapasi kommunikoida täysin vajaa älyllisesti.

Pyydätkö kaikessa kädestä pitäen apua, yritätkö esim. siivota vessan majoneesilla, jos joku ei ole avustamassa sinua. Tilailet ravintolassa allergisena kalaa ja itket sitten ambulanssissa ettei ravintolassa mainittu ettei kala-allergisen kannata syödä kalaa.

White trash antaa kauneusvinkkejä. Näitä kannattaakin kuunnella. 

Vierailija
62/88 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulhollinen sipsiä illassa, niin aamulla kasvot ovat tuoreen näköiset, kun suola turvottaa juonteet täyteen matskua.

Ajattelin ainakin itse myös lihoa muutaman kilon, niin että säilyisin nuoren näköisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kannattaa mainita, koska osa heittää noita ohjeita ihan kuin ne olisivat yleispäteviä ja turvallisia kauneusvinkkejä. .

Jos itselläsi on joku ihosairaus, ongelma yms. se on se poikkeustapaus, eikä sinua tarvitse erikseen ohjeistaa.

En ala esim. smoothieohjeeseenkaan selittämään miten älä laita pähkinävoita, jos sinulla on pähkinäallergia, älä laita banaania, jos olet allerginen, älä laita kauramaitoa, jos olet allerginen, älä laita laita marjoja, jos olet allerginen.

Se allerginen itse ottaa huomioon ja soveltaa, jos ei se osaa, niin se ole normaaliälyinen, piste.

Ei pidä paikkaansa. Esimerkiksi AHA-hapot voivat olla herkälle ja kuivalle iholle liian voimakkaita. Eli ei ole kyse pelkästään couperosasta tms. erityisestä yksittäisestä ongelmasta. Ja sinä mainostat, että kuka tahansa voi käyttää. 

En mainosta, tunge takapuoleesi nuo luulosi.

Olen itse atoopikko, joka kyllä mainitsee sen siinä yhteydessä, jos keskustelen ihonhoidosta (enkä ole antanut täällä palstalla mitään suosituksia), mutta kenellekään ei ole velvollisuutta kädestä pitäen ohjeistaa esim. minua happojen käytössä, vaan otan itse selville, koska en ole vajaa.

"tunge takapuoleesi"

"olet vajaa"

"olet holhouksenalainen"

"et ole normaalilla älyllä varustettu"

--> Kertoo kaiken sinusta. Ei sanomisiisi voi luottaa, koska et ole kykenevä puhumaan asioista hermostumatta ja haukkumatta muita ihmisiä, jotka eivät automaattisesti ole samaa mieltä kanssasi. 

Huutista!

Juuri sitä haluankin joltain av-mammalta, luottamusta. Uuh, luota minuun random mammuli.

Olet vielä tyhmempi kuin luulin.

Etkö edellä sanonut, että ohjeesi ovat turvallisia ja yleispäteviä? Puhut itseäsi pussiin ja haukut muita tyhmäksi. 

Vierailija
64/88 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 36v. Geeneistä pitkälti kiinni miten vanhenee. Mummoni oli vanhanakin rypytön, olen perinyt varmaan vähän sieltä. Mummo oli kaunis ja sanoi että käytti koko elämän ajan ainostaan saippuaa ja erittäin hienoa suomalista shampoota. Itse olen käyttänyt kalliitakin tuotteita viime vuosina, mutta en esim. silmänympärysvoidetta koskaan. Silmänympärykset on silti ihan sileät. Mulla on pintakuiva sekaiho ja mustapäitä on liikaa, en pääse niistä eroon millään. Tämä lienee johtuu hormonien epätasapainosta koska mustapäät alkoi lisääntyä siihen aikaan kun kuukautiskiertokin alkoi sekoilla. En ole koskaan käynyt kosmetologilla, pitäisi mutta hävettää mustapäät..

Jännä havainto viimeisen kk ajalta, olen ollut kuukauden sairas enkä ole hoitanut ihoani juuri mitenkään. Pelkällä vedellä lähinnä huuhdellut. Ihan ajattelin testata mitä tapahtuu, ja yllätys iho näyttäisikin olevan paremmassa kunnossa nyt.

Eräs kiinalainen lääkäri sanoi mulle että illalla ei pitäisi rasvata ihoa, että yöllä ihon pitäisi antaa hengittää.

Vierailija
65/88 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Esimerkiksi AHA-hapot voivat olla herkälle ja kuivalle iholle liian voimakkaita. Eli ei ole kyse pelkästään couperosasta tms. erityisestä yksittäisestä ongelmasta. Ja sinä mainostat, että kuka tahansa voi käyttää. 

Olen itse atoopikko, joka kyllä mainitsee sen siinä yhteydessä, jos keskustelen ihonhoidosta (enkä ole antanut täällä palstalla mitään suosituksia), mutta kenellekään ei ole velvollisuutta kädestä pitäen ohjeistaa esim. minua happojen käytössä, vaan otan itse selville, koska en ole vajaa.

"tunge takapuoleesi"

"olet vajaa"

"olet holhouksenalainen"

--> Kertoo kaiken sinusta. Ei sanomisiisi voi luottaa, koska et ole kykenevä puhumaan asioista hermostumatta ja haukkumatta muita ihmisiä, jotka eivät automaattisesti ole samaa mieltä kanssasi. 

Huutista!

Juuri sitä haluankin joltain av-mammalta, luottamusta. Uuh, luota minuun random mammuli.

Etkö edellä sanonut, että ohjeesi ovat turvallisia ja yleispäteviä? Puhut itseäsi pussiin ja haukut muita tyhmäksi. 

Missäköhän ovat ohjeeni? Mainitsin muiden vinkeistä, että ne ovat turvallisia ja yleispäteviä.

En muutenkaan keskustele vinkeistäni täällä teidän vajaiden seassa, keskustelen lähinnä jossain redditin asianbeautyssa, olen keskustellut tässä ketjussa muiden vinkeistä, jotka tosiaan ovat olleet hyviä, vaikka kaltaisesti avuton moniongelmainen ei sitä tajuakaan.

Vierailija
66/88 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringon välttäminen on tärkeää!

Vierailija
67/88 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"tunge takapuoleesi"

"olet vajaa"

"olet holhouksenalainen"

Huutista!

Missäköhän ovat ohjeeni? Mainitsin muiden vinkeistä, että ne ovat turvallisia ja yleispäteviä.

En muutenkaan keskustele vinkeistäni täällä teidän vajaiden seassa, keskustelen lähinnä jossain redditin asianbeautyssa, olen keskustellut tässä ketjussa muiden vinkeistä, jotka tosiaan ovat olleet hyviä, vaikka kaltaisesti avuton moniongelmainen ei sitä tajuakaan.

Vai me vajaat.

Vai minä avuton moniongelmainen, tyhmä, ei normaaliälyllä varustettu, holhouksenalainen, vajaa jne.

No oletpa sinä upea reddit-kansalainen. Onneksi olkoon!

Hauku muita niin paljon kuin tahdot, mutta sillä vain todistat, kuinka moniongelmainen ja sosiaalisesti lahjaton itse olet. Kannattaa harkita terapiaa. Ei ole kaikki kunnossa sinulla.

Vierailija
68/88 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ketju mennyt sivuraiteille :D Haen popcornit

Vierailija
69/88 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöty kollageeni ei mene ihoon, vaan hajoaa suolistossa... Ja tuo toinen viesti on selvä mainos. Vähän nyt lähdekritiikkiä hei ihmiset!

Mulla tuntuu ihossa. Suurimman eron huomaa kämmenissä ja sormenpäissä, jotka muuttuvat lähes silkinpehmeiksi kollageeniä käyttäessäni. Tauoy käytössä aina mulle muistuttaa, että se oikeesti auttaa. Kahden viikon käytön jälkeen tuntui tulos.

Kollageeni- valmisteita on aivan hulluna eli tuskin kaikki auttaa.

Lisäksi yksi merkki auttaa myös mun lonksuviin polviin. Toinen merkki ei. Kollageeni on myöa nivelten rakennusaine.

Vierailija
70/88 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on hyvä kollageeni mitä suosittelette?

Vierailija
71/88 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöty kollageeni ei mene ihoon, vaan hajoaa suolistossa... Ja tuo toinen viesti on selvä mainos. Vähän nyt lähdekritiikkiä hei ihmiset!

Mulla tuntuu ihossa. Suurimman eron huomaa kämmenissä ja sormenpäissä, jotka muuttuvat lähes silkinpehmeiksi kollageeniä käyttäessäni. Tauoy käytössä aina mulle muistuttaa, että se oikeesti auttaa. Kahden viikon käytön jälkeen tuntui tulos.

Lisäksi yksi merkki auttaa myös mun lonksuviin polviin. Toinen merkki ei. Kollageeni on myöa nivelten rakennusaine.

No kerro nyt ihmeessä mikä on käyttämäsi toimiva tuote???

Vierailija
72/88 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorii ja rasvailee... sillä saa pilalle ihon.

Sauna irrottaa tarvittavab solukon.

Kun suihkun jälkeen laitat lidlin vauvanöljyä kehoon ja kasvoihin, saat pehmeän ihon.

Jos ihosi on hälytystilassa johtuen liiasta hoitamisesta, menee aikaa palauttaa tasapaino.

Less is more tässäkin.

Vierailija
73/88 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että nää ketjut toimii joillakin oman myynnin boostaajina....

Ole varma ennen.kuin.luotat kehuihin.

Googlaa aina negatiivisilla hakutermeillä myös... esim. Laser destroyed my life/ face jne.

Vierailija
74/88 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varakas mies jolla on aikaa ja rahaa kokeilla kaikenlaista. Nämä ovat kokemukset.

Botoksi. Otsaan ja sibeliusryppyihin olen käyttänyt. Toimii hyvin mutta kannattaa valita huolella kenen luona käy jottei tule luonnoton tulos. Tämä taito kun on taidetta. Kokemuksesta sanoisin että kannattaa valita halpa paikka koska niillä on eniten kokemusta, ei mitään siluettia tms. Sitten on noita lääkäreitä joilla on niksejä. Esim silmien ulkopuolille jotta kulmakarvat nousevat tai leunanperiin jotta kasvot näyttävät kapeimmilta.

Hapot. Salisyyli, Glykooli ym mikserit. Ei mitään erikoisempia tuloksia, ehkä pidemmässä käytössä ennaltaehkäisevät ryppyjä. TCA saa ihon hilseilemään 2-4 päivää sen laittamisen jälkeen. Aloita 8-10% ja siirry vähitellen väkempiin sitä mukaa kuin mitä iho tottuu. Joku 40% pilaa ihon muutamassa minuutissa vähintään moneksi vuodeksi. Älä ole tyhmä.

Retinoli. Vahvemmat saa ihon hieman hilseilemään joten kai ne toimii. Saa ihon tuntumaan herkemmältä ja punastumaan kun sitä koskettaa. Sellainen kuin TNS Skinmedica kuulemma on hyvä vaihtoehto retinolille joka ärsyttää ihoa vähemmän. Sääli kun se nykyisin on niin kallis.

Vitamiini C, Ferulic acid, peptiidit ym. Ei mitään erikoisempaan tulosta. Kuulemma tieteellistä näyttöä että toimivat. Jotkut noista voiteista värjää tyynyt.

Joku neutrogenan ihohiontalaite. Sellainen pesusieni joka hioo ihoa. Iho tuli kalpeaksi joten kyllä toimi sinänsä. Siis jos se kalpeus ei haittaa.

Ultheraphy. En mitään eroa huomannut joten pari tonnia meni roskiin. Itseasiassa taisi ne kulmakarvat tulla alemmaksi jopa. Tai sitten ne ei siellä eiran sairaassa osannut käyttää sitä laitetta kunnolla. Ulkomailla kävin ultraformer 3 hoidoissa joka on joku kiinakopio tuosta ultheraphy laitteesta ja siinä kyllä luulen huomanneeni pientä eroa paremmaksi, tosin sekin voi olla pelkkää mielikuvitusta.

Restylane Vitae/skinboosters. Saa kyllä ihon tuntumaan kostealta noin viikon verran. Tosin kasvot vähän turpoaakin muutaman päivän ajan joten kannatta tehdä ennen viikonloppua.

Prp/Vampyyri. Enpä mitään eroa huomannut, tosin eipähän ole kallista. Joskus tullut musta silmä joten kannattaa valita huolella kenen luona menee.

Mikroneulaus. Ei mitään eroa. Vaatisi kai monta hoitoa mutta en tykkää kun on punaisia pisteitä 5-6 päivää hoidon jälkeen.

Vierailija
75/88 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu:

Fillerit. Nää on hyviä. Sellainen kuin redensity 2 auttoi hyvin silmänalusiin, toisin kuin prp. Poskinpäihin ja leukaan sai tolleen sniikisti kasvot näyttämään vähän paremmilta. Tai niin minulle naispuoleiset ystävät sanoivat. Eivät kuitenkaan pystyneet sanomaan miksi.

Kosteusvoiteet. Nää on hyviä ja hinta laatu kohdallaan. Joskus kokeilin jotain kim kardashianin suosittelemaa 400e purkkia ja se oli kyllä todella hyvä mutta haisi kukille joten ei sitä voi käyttää. Lienee kai aika sama mitä merkkiä käyttää. Joku voi kosteuttaa muutaman tunnin enempään kuin toinen. Nykyisin käytän CeraVe merkkiä joka on hyvä ja halpa.

Korealainen kosmetiikka. Ihan ylihypetettyä paskaa. Samat aineet kuin mitä länsimaalaisissa purkeissa. Kuka jaksaa laittaa jotain kymmentä eri ainetta naamaan ja pestä pariinkin kertaan.

Timanttihionta (microdermabrasion). Tämä saa kyllä ihon tuntumaan kostealta ja paremman näköiseltä muutaman päivän ajan.

Aurinkovoide. Tämä kannattaa. Sellainen kuin Canmake UV Mermaid Skin Gel on hyvä. Noilla japskeilla on ratingsit UVA säteille joten tietää varmuudella että saa hyvän UVA suojan.

Imedeen, kollageni, omega7 tms pillerit. Kollageeni sai ehkä ihon tuntumaan kosteammalta. En muuten huomannut mitään eroa.

Mitä tuosta voisin suositella? Ultraääni ja fillerit ulkomailla halvalla 1-2krt vuodessa. Botoksia 3-4krt vuodessa. Ehkä samalla skinboostersit. Talvella kerran viikossa happokuorinta. Seerumi plus kosteusvoide illalla. Aamulla aurinkovoide.  Kerran 1-2/kk spa:han ihonpuhdistukseen missä puristavat näppylät.

Vierailija
76/88 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 36v. ja viimeksi ihonpuhdistuksessa käydessäni kysyin kosmetologilta, että joko pitäisi siirtyä anti-age -hoitoihin. Hän sanoi ettei ihossani näy ikääntymisen merkkejä. Että tavallinen puhdistus riittää edelleen. :) Juon paljon vettä ja käytän sisäisesti hyviä öljyjä. Olen aina meikannut, ja itse uskon tämän vaikuttaneen eniten, sillä meikkihän antaa hyvän uv-suojan. Olen siis säästynyt auringon aiheuttamilta vahingoilta. Ihonhoitorutiineja noudatan myös orjallisesti eli puhdistus ja kosteutus joka ikinen aamu ja ilta.

Kaikissa meiikeissä ei ole u-suojaa eli se kannattaa tarkistaa.

Vierailija
77/88 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai hyaluronihappoa voi käyttää couperoosa, herkkä ja atooppinen iho??

Vierailija
78/88 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin olen saanut atooppisen ja herkän ihoni erittäin kuulaaksi ja kauniiksi päivittäisellä hyaluronihapposeerumilla. Iho on kauniimpi kuin koskaan elämässäni aiemmin, ikää 40+.

Vierailija
79/88 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro nyt ihmeessä mikä on käyttämäsi toimiva tuote???

Apteekin Helein toimii ihoon vähän paremmin kuin Skingain, mutta Skingain auttaa polviin ja ihoonkin ihan hyvin. Joten ilen päätynyt käyttään Skingainia, vaikka on palhon kalliimpaa. Käytän yhden pussin päivässä, ohjeessa lukee 1-2. Skingainiä ei saa apteekista.

Vierailija
80/88 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin olen saanut atooppisen ja herkän ihoni erittäin kuulaaksi ja kauniiksi päivittäisellä hyaluronihapposeerumilla. Iho on kauniimpi kuin koskaan elämässäni aiemmin, ikää 40+.

Kiitos vastsuksesta!

No niin minäkin käytän (herkkä + couper.) ja tykännyt paljon (50++). Evolven seerumi.

Olen tuo kysyjä siis, ihmettelin kun ketjussa nillitettiin couperosa & hyaluronista. : )