Miten pitää iho nuorekkaana?
Jos ei tupakoi, ei juo alkoholia, juo vettä, kuorii ihonsa ja rasvailee...
Millainen iho muilla kolmekymppisillä on?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Ikää 45 ja tosi nuorekas olo kun finnejä pukkaa. Niitä ei murkkuiässä ollut. Oon ettiny voidetta joka ei tukkis ihohuokosia eikä kosteuttaisi liikaa mutta ei jättäis liian kuivaksikaan. Mustapäitä tulee kans ihan "kivasti". Kuorinta, kasvonaamiot, tyynyliinan vaihto usein, kasvohoito ainakin kerran vuodessa.. Ne on mun niksejä.
Kannattaa kokeilla The Ordinaryn salisyylihappoa. Joka ilta ennen yövoidetta kun laittaa, niin pysyy ihohuokoset puhtaina ja finnit pienenevät silmissä.
Itse olen saanut heleän ja sileän ihon näin:
- en käytä koskaan kuorintavoidetta, koska se naarmuttaa, kuivattaa ja vahingoittaa ihoa mekaanisesti
Kaksi kertaa päivässä:
- vesiliukoinen puhdistusvaahto
- kasvovesi
- hyaluronihapposeerumi
- silmänympärysvoide
- aamuisin aurinkosuojallinen kasvovoide, iltaisin kollageenivoide
Olen 36v. ja viimeksi ihonpuhdistuksessa käydessäni kysyin kosmetologilta, että joko pitäisi siirtyä anti-age -hoitoihin. Hän sanoi ettei ihossani näy ikääntymisen merkkejä. Että tavallinen puhdistus riittää edelleen. :) Juon paljon vettä ja käytän sisäisesti hyviä öljyjä. Olen aina meikannut, ja itse uskon tämän vaikuttaneen eniten, sillä meikkihän antaa hyvän uv-suojan. Olen siis säästynyt auringon aiheuttamilta vahingoilta. Ihonhoitorutiineja noudatan myös orjallisesti eli puhdistus ja kosteutus joka ikinen aamu ja ilta.
Juon tarpeeksi vettä, syön punaista lihaa vain harvoin ja vähän, syön paljon kasviksia (kasvisten laatu muuten näkyy ihoni värisävyssä akselilla punainen-vihreä), käytän auringolta suojaavaa päivävoidetta, pesen kerran päivässä, en tupakoi, en juurikaan käytä alkoholia, nukun noin 8 tuntia ja en tee enää epämiellyttävää ja raskasta työtä (opiskelin uuden ammatin). Olen saanut monta lasta ja imettänyt heitä kauan, yhteensä seitsemän vuotta. Ei muuten vaikuttanut rintoihin tai ihoon huonontavasti! Meikkaan vain vähän.
Vierailija kirjoitti:
Noi ihonalaispistokset on hyvä bisnes. Turvottavat ihoa, rypyt suoristuvat. Nahka venyy joka kerta... kato että sun eläke aikanaan riittää pistoksiin. 😀
Hei haloo, siksi niitä ei saa alkaa ottaa liian nuorena, vasta sitten kun iho alkaa hieman valahtaa ja menettää sitä omaa kimmoisuutta. Monet klinikat eivät edes tee pistoshoitoja alle kolmevitosille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikää 45 ja tosi nuorekas olo kun finnejä pukkaa. Niitä ei murkkuiässä ollut. Oon ettiny voidetta joka ei tukkis ihohuokosia eikä kosteuttaisi liikaa mutta ei jättäis liian kuivaksikaan. Mustapäitä tulee kans ihan "kivasti". Kuorinta, kasvonaamiot, tyynyliinan vaihto usein, kasvohoito ainakin kerran vuodessa.. Ne on mun niksejä.
Kannattaa kokeilla The Ordinaryn salisyylihappoa. Joka ilta ennen yövoidetta kun laittaa, niin pysyy ihohuokoset puhtaina ja finnit pienenevät silmissä.
En alkaisi itse noilla hapoilla läträämään, jätän sen mieluummin ammattilaisille kuten kosmetologeille. Mitä jos ihon pinta palaa? Sitä ihoa on sitten sen jälkeen vaikea saada enää kuntoon edes laserhoidoilla.
Vierailija kirjoitti:
Timanttihionnalla pääsi eroon kaikista ihohuokosten tukkeista ja iho näyttää ihan photoshopatulta tuon käsittelyn jälkeen ja kaikki epätasaisuudetkin ovat poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi ihonalaispistokset on hyvä bisnes. Turvottavat ihoa, rypyt suoristuvat. Nahka venyy joka kerta... kato että sun eläke aikanaan riittää pistoksiin. 😀
Hei haloo, siksi niitä ei saa alkaa ottaa liian nuorena, vasta sitten kun iho alkaa hieman valahtaa ja menettää sitä omaa kimmoisuutta. Monet klinikat eivät edes tee pistoshoitoja alle kolmevitosille.
Viiskymppinenkin elää vielä kolmisenkymmentä vuotta. Ei mennyt mainospuheesi läpi. Haloo vaan!
Oon 40+, mutta:
- ole pikkasen pläski
- juo alkoholia kohtuudella
- tupakoi kohtuudella
- juhli kohtuudella
- juo vähän vettä
- juo paljon limpparia
- älä käy ikinä kosmetologilla
- rasvaile rutikuivaa naamaa apteekkituotteilla, jotka todennäköisesti vastaavat perus-Niveaa
- kuori ja käytä naamioita, koska on mukava uskoa, että ne pitävät ihon nuorekkaassa kuosissa
Minun iholle tehtiin tämmöinen kuvantamisanalyysi jotta nähtiin mitä kohtia pitäisi hoitaa esim. laitehoidoilla ja vastaavasti että mitä hoitoja ei kannata turhaan ottaa.
https://www.medical-al.com/wp-content/uploads/sites/281/2017/03/visia-1…
Minulla ei ollut pahemmin tulossa uv-säteiden aiheuttamaa vahinkoa mikä oli tietenkin ihan loistava juttu, enkä ole ottanut aurinkoa koska olen punapään ja blondin väliltä joten tulevia ryppyjälkään ei näkynyt pintakerroksen alla moneen vuoteen vielä, mutta ihohuokosten tukkoisuus oli ongelma, eli ne olivat aika tukossa syvältäkin vaikka pinta näytti ihan ok:lta.
Menipäs. Restylane tekee autuaalliseksi. Tindertilinikin kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Oon 40+, mutta:
- ole pikkasen pläski
- juo alkoholia kohtuudella
- tupakoi kohtuudella
- juhli kohtuudella
- juo vähän vettä
- juo paljon limpparia
- älä käy ikinä kosmetologilla
- rasvaile rutikuivaa naamaa apteekkituotteilla, jotka todennäköisesti vastaavat perus-Niveaa
- kuori ja käytä naamioita, koska on mukava uskoa, että ne pitävät ihon nuorekkaassa kuosissa
Aijjoo, pari vielä unohtu:
- nuku paljon
- älä hanki lapsia tai miestä
Joo. Ei niitä ongelmia naamassa ole, mutta jalat, tuo selluliitin ja suonikohjujen luvattu maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viiskymppinenkin elää vielä kolmisenkymmentä vuotta. Ei mennyt mainospuheesi läpi. Haloo vaan!
Missasit lahjakkaasti viestin pointin, eli esim. viisikymppisellä on jo sen verran veltto iho luonnostaan ettei sitä enää saa kiinteämmäksi ja kohotetummaksi kuin pistoshoidoin, veitsettömin ultraäänihoidoin tai kirurgin tekemällä kasvojen kohotuksella kera veitsen.
Eli ihan typerää alkaa alle kolmekymppistä ihoa pilamaan koska tulee varmemmin turhia tyhjiöitä ja arpikudosta ihoon.
Vierailija kirjoitti:
Syö muikkuja.
Syö lanttuva!
Hyvät geenit ovat ilonani. Terve järki johdattaa minua kauneuden hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missasit lahjakkaasti viestin pointin, eli esim. viisikymppisellä on jo sen verran veltto iho luonnostaan ettei sitä enää saa kiinteämmäksi ja kohotetummaksi kuin pistoshoidoin, veitsettömin ultraäänihoidoin tai kirurgin tekemällä kasvojen kohotuksella kera veitsen.
Eli ihan typerää alkaa alle kolmekymppistä ihoa pilamaan koska tulee varmemmin turhia tyhjiöitä ja arpikudosta ihoon.
Me tasokkaat säilymme ilman humpuukihoitoja. Menemme Nordströmiin sitten vanhoina jos tarvetta ilmenee.
Kollageenilisät ovat tutkitusti humpuukkia. Tulevat peräsuolesta ulos. Syö paljon kasviksia, marjoja, hedelmiä, hyviä kasvisrasvoja,nuku, liiku ja puhdista kasvot iltaisin sekä tee kasvojumppaa! Vältä tupakointia. Viinilasillinen ruoan kanssa tai silloin tällöin illanistuminen kaverin kanssa ei vanheta, päinvastoin, henkinen hyvinvointi näkyy myös ihossa!