Oletko sellainen joka ei sitoudu mihinkään tekemiseen ja keksii tekosyitä luistaa jos ei huvita?
Turha kuvitella ettei muut huomaa tekosyiden läpi, että olet laiska ja haluton panostamaan ystävyyssuhteisiin. Tapahtumiin ollaan h-hetkeen asti ”maybe” jos sattuukin jotain kiinnostavampaa tilalle. Menoja perutaan viime tingassa tai ei tulla paikalle ollenkaan.
Olin itse ennen tällainen joten tunnistan teidät kyllä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Sitoudun työhöni ja parisuhteeseeni. Muu ei merkkaa koska muuhun ei aika riitä.
Ja muita odotutat ja viime hetkellä perut (taimet edes peru vaan jätät tulematta) jos tulee parempaa tai muuten ei huvitakaan? Sehän oli tän aloituksen pointti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha kuvitella ettei muut huomaa tekosyiden läpi, että olet laiska ja haluton panostamaan ystävyyssuhteisiin. Tapahtumiin ollaan h-hetkeen asti ”maybe” jos sattuukin jotain kiinnostavampaa tilalle. Menoja perutaan viime tingassa tai ei tulla paikalle ollenkaan.
Olin itse ennen tällainen joten tunnistan teidät kyllä.
Kylllä huomaaam itsedssäni sen mutta aistiii myös seen kuinkaa tietyyt reaaaaliteetit hengitttävät niskaaan niiin sillloin kunn näiin aisstin sennn olevaan niiin tokii perääännyt koskaa epätoiivoisuus kuvotttaa minua.
Usskoon että see juontuuu joteenkiin äitiini kautta kuun äiiitiin on hyvääsydämineen ja mummmoni kuooli lun kaaatui saunasssa ja löii pääänsä ja äitiini vanhempaaana on jouutunuut pitääämään huoolta nuuoremmista sisarukksistaan niin ehkkä se tuleee joteenkiiin sitä kautta.
Huomaatko, että kirjoitat hassusti. Luepa tekstisi. Kiinnostaisi, mikä sinulla on?
Sitoudun työhöni ja parisuhteeseeni. Muu ei merkkaa koska muuhun ei aika riitä.