Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua fiksumpi ystäväni testasi minua ja minulla on paha olla

Vierailija
25.08.2023 |

Hyvä(?) ystäväni testasi minua puhelimessa siirtämällä yhtäkkiä puheen lasten fyysiseen kurittamiseen. Hän sanoi aika yllättäen että kyllä lasta tukasta voi vetäistä ja remmiä käyttää satunnaisesti.

Minä myönnän, että välttelen konflikteja mutta jotenkin sen lisäksi minusta tuntui että en voi vaikuttaa hänen näkemykseensä ainakaan siinä puhelun aikana, joten mumisin vaan aijaata.

Hän minun vastattuani oikeastaan jopa korotti ääntään ja ihan kiroili, että voi v- kun olet niin hajuton ja mauton. Sanoi, ettei ollut tosissaan, ja että halusi vain kuulla reaktioni. Ei jatkettu puhelua ja koko keskustelu jäi vähän roikkumaan ainakin minun mielessäni.

Yli kolmekymppisiä olemme molemmat, joten ei mene enää teini-iän hullutusten piikkiin. Se on kuitenkin varma fakta, että hän on todistetusti huomattavasti älykkäämpi (en tiedä tarkasti mutta tosi älykäs kuitenkin) kuin minä joka droppasi aikoinaan lukiosta. Tämä on merkityksellistä siksi, että joskus tunnen muutenkin alemmuutta hänen seurassaan. Jokin hänen puhetavassaan saa sen aikaan. Silti hän on ystäväni.

Mutta tästä yhdestä tapauksesta, oliko tuo ihan harmitonta? Minulle tämä oli vähän turn off ystävyyttämme ajatellen ja minulla on sanallasanoen huono olla. Vai saako ystävää testata ja tökkiä ja herätellä välillä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi vaikuttaa idiootilta

Vierailija
2/12 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin laittanut luurin korvaan tommoselle idiootille

Tämän täytyy olla provo..0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyväksikäyttäjältä. Pitää sua jonain kaverilemmikkinä, pahan olonsa likakaivona.

Vierailija
4/12 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava kaveri, etsi parempaa seuraa.

Vierailija
5/12 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa:

Minua fiksumpi? ystäväni???

Vierailija
6/12 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ystävälle" moro ja näkemiin.

Vierailija
7/12 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla mun ystävä, koska mulla ei ystäviä.

Vierailija
8/12 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan sekotouhulta. Ei normaalia ystävältä.

En pitäisi yhteyttä tuollaiseen nolaajaan.

Vierailija
9/12 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaisia vässyköitä se leipä elättää. kirjoittajalla ei ole itsetuntoa. tuollaiset neropatti-ystävät on niitä, jotka saavat nakkijonossa pataansa, kun viisastelevat väärille ihmisille. tällaiset omalla paremmuudellaan kehujat myös usein saavat veetuilua meiltä normaaleilta ihmisiltä, ja ensimmäisenä joutuvat poistumaan vaikka illanistujaisista suojellakseen purukalustoaan.

Vierailija
10/12 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs? No aika lapsen tasolle on kyllä kehityksessään ainakin jäänyt.

Vierailija
11/12 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ei toimi noin. Älykäs voi toimiakin, jos on sadistisia taipumuksia. Oletko varma, että hänen korkea älykkyytensä todella on todistettu? Kuulostaa juuri sellaiselta tapaukselta, jolle valehtelu on helppoa.

Oli miten oli, ei kannata jatkaa kaveruutta.

Vierailija
12/12 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyttele erossa tuollaisesta. Ei kuulosta järkevän touhuilta.