Minua fiksumpi ystäväni testasi minua ja minulla on paha olla
Hyvä(?) ystäväni testasi minua puhelimessa siirtämällä yhtäkkiä puheen lasten fyysiseen kurittamiseen. Hän sanoi aika yllättäen että kyllä lasta tukasta voi vetäistä ja remmiä käyttää satunnaisesti.
Minä myönnän, että välttelen konflikteja mutta jotenkin sen lisäksi minusta tuntui että en voi vaikuttaa hänen näkemykseensä ainakaan siinä puhelun aikana, joten mumisin vaan aijaata.
Hän minun vastattuani oikeastaan jopa korotti ääntään ja ihan kiroili, että voi v- kun olet niin hajuton ja mauton. Sanoi, ettei ollut tosissaan, ja että halusi vain kuulla reaktioni. Ei jatkettu puhelua ja koko keskustelu jäi vähän roikkumaan ainakin minun mielessäni.
Yli kolmekymppisiä olemme molemmat, joten ei mene enää teini-iän hullutusten piikkiin. Se on kuitenkin varma fakta, että hän on todistetusti huomattavasti älykkäämpi (en tiedä tarkasti mutta tosi älykäs kuitenkin) kuin minä joka droppasi aikoinaan lukiosta. Tämä on merkityksellistä siksi, että joskus tunnen muutenkin alemmuutta hänen seurassaan. Jokin hänen puhetavassaan saa sen aikaan. Silti hän on ystäväni.
Mutta tästä yhdestä tapauksesta, oliko tuo ihan harmitonta? Minulle tämä oli vähän turn off ystävyyttämme ajatellen ja minulla on sanallasanoen huono olla. Vai saako ystävää testata ja tökkiä ja herätellä välillä?
Kommentit (12)
Itse olisin laittanut luurin korvaan tommoselle idiootille
Tämän täytyy olla provo..0/5
Kuulostaa hyväksikäyttäjältä. Pitää sua jonain kaverilemmikkinä, pahan olonsa likakaivona.
Inhottava kaveri, etsi parempaa seuraa.
Otsikossa:
Minua fiksumpi? ystäväni???
Et voi olla mun ystävä, koska mulla ei ystäviä.
Kuulostaa ihan sekotouhulta. Ei normaalia ystävältä.
En pitäisi yhteyttä tuollaiseen nolaajaan.
kaikenlaisia vässyköitä se leipä elättää. kirjoittajalla ei ole itsetuntoa. tuollaiset neropatti-ystävät on niitä, jotka saavat nakkijonossa pataansa, kun viisastelevat väärille ihmisille. tällaiset omalla paremmuudellaan kehujat myös usein saavat veetuilua meiltä normaaleilta ihmisiltä, ja ensimmäisenä joutuvat poistumaan vaikka illanistujaisista suojellakseen purukalustoaan.
Älykäs? No aika lapsen tasolle on kyllä kehityksessään ainakin jäänyt.
Fiksu ei toimi noin. Älykäs voi toimiakin, jos on sadistisia taipumuksia. Oletko varma, että hänen korkea älykkyytensä todella on todistettu? Kuulostaa juuri sellaiselta tapaukselta, jolle valehtelu on helppoa.
Oli miten oli, ei kannata jatkaa kaveruutta.
Pysyttele erossa tuollaisesta. Ei kuulosta järkevän touhuilta.
Kaverisi vaikuttaa idiootilta