Sain pakit pienen palkan takia
En olisi ikinä uskonut omalle kohdalleni tällaista sattuvan, mutta tähän on nyt tultu.
Noin kahden kuukuden tapailun jälkeen nainen sanoi ettei voi jatkaa kanssani, koska en hänen mielestään tienaa tarpeeksi. Ja palkkani on kuitenkin bruttona noin 2500, lisien kanssa.
Hän itse tienaa lähelle saman kuin minä.
Mitään muuta vikaa minussa ei hänen sanojensa mukaan ole, mutta hän ei tästä huolimatta näe meillä yhteistä tulevaisuutta.
Onko meno nykyaikana todella näin pinnallista että ihmiset arvotetaan vain sen mukaan paljonko he tienaavat?
Jotenkin epätodellinen olo
Kommentit (32)
No mä sain pakit myös pienten tulojen vuoksi, oon aina ollut pienituloinen, mutta viihdyn työssäni, miehen mielestä oli osoitus kunnianhimottomuudesta, etten ole kiinnostunut saamaan suurempia tuloja, kasvattamaan omaisuutta jne.
Tässä on todennäköisesti kyse pienestä mimromakrillimunasta, eikä pienestä palkasta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on todennäköisesti kyse pienestä mimromakrillimunasta, eikä pienestä palkasta.
Ei ole.
Ap
Mun mies ei jätä mua vaan siksi kun tienaan niin hyvin :D elämä on...
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä miksi kukaan mies tyytyy noin pieneen palkkaan, kun enemmänkin voisi saada. Johan mediaanikin on paljon korkeampi.
Tulee mieleen että miehellä ei vain ole kykyjä parempaan, ja se on turn off.N25
Parempi ois varmaan olla työttömänä ja neppailla kiviä
Jos Mä oisin sä kirjoitti:
Jos mä olisin nainen, en ikinä ottais miestä jolla huono palkka.
Ennemmin itken Mersussa kuin jopon tarakalla.
Minä en halua itkeä Mersussa (sitä olisi tarjolla), vaan mielummin olen onnellinen joko yksin itsellisenä naisena tai sitten pienituloisen miehen kanssa, jota rakastan.
Onko pakko tapailla tuollaisia naisia? Sen siitä saa, kun vain ne suosituimmat ex-koulukiusaajat kiinnostavat. Miehet eivät koskaan opi.
1 nainen piti siis palkkaasi pienenä, sellaista sattuu. Aika keskituloinen olet. Anna onnenongijan etsiä se rikas mies ja etsi sinä mukava nainen.
mä en jättäis mun miestä, vaikka se ei tienais euroakaan.
Mitä tekee miehellä joka tienaa noin vähän? Vähänkin kyvykäs mies kyllä saa se vähintään 4000euron kk-palkan.
Sii tapauksessa ymmärrän jos kyseessä on todella nuori, juuri työelämässä aloittanut.
On erittäin hyvä suodatin olla ammatissa, jonka tulot moni olettaa mataliksi. Parempi vaan, etteivät heti tiedä kaikkia tulonlähteitäni ja varallisuuttani.
Minusta taas tuo on ihan hemmetin kova palkka; itse tuskin tulen koskaan ansaitsemaan paria tonniakaan.
Toinen N25