Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahtoisitko tietää?

Vierailija
06.09.2018 |

Olin suhteessa miehen kanssa jonka avokki raskaana... Sain häneltä rakkauskirjeitä ja suunnittelimme pitkälle mitä kaikkea tulemme tekemään. Hän mm. kertoi minun olevan kaunein nainen jne...Lapsen synnyttyä hänen viestinsä harvenivat, toki lähetti kuvia vauvasta jne...ja kertoi mm. naisen imetysongelmista :D Nyt ilmeisesti omatunto kolkuttaa ja tahtoo keskittyä perheeseensä. Asiasta hän päätti ilmoittaa minulle tekstiviestillä. Tyyppi on valehdellut minulle siis kuukausi kaupalla rakkaudestaan. Jos olisit tuo vaimo tahtoisitko tietää? Minulla on runsaasti kirjallista ja kuvallista materiaalia, joten mies ei pystyisi valehtelemaan etteikö tällaista olisi tapahtunut.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Mielenkiintoista tajuta ns. toisia naisia. Oletteko kaikki noin ilkeitä?

Vierailija
22/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valita kirjoitti:

Unohda hänet. Sinua harmittaa nyt, mutta oliko pakko ruveta mihinkään varatun miehen kanssa? Oma syysi. Väisty äläkä ala häiritsemään heitä. Onko sinulla edes itsekunnoitusta? Tajuatko, olit hetken huvi. Miehet ovat vaan sellaisia. Sellaista elämä on.

Hetken huvi jolle soitellaan synnäriltä ja lähetetään vauvan kuvia :D

Ap

Juurikin niin. "Tätä minä oikeasti haluan. Sinä olit vain hetken huvia. Tässä vauvan kuvat selventämään viestiä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valita kirjoitti:

Unohda hänet. Sinua harmittaa nyt, mutta oliko pakko ruveta mihinkään varatun miehen kanssa? Oma syysi. Väisty äläkä ala häiritsemään heitä. Onko sinulla edes itsekunnoitusta? Tajuatko, olit hetken huvi. Miehet ovat vaan sellaisia. Sellaista elämä on.

Ap

Toisilla on kyllä niin hämärät ihmissuhdekuviot että huh huh. Jos mulle joku äijä (joka on minun kanssani jonkinlaisessa suhteessa) soittelis synnäriltä (missä on toisen naisen kanssa) ja lähettelis vielä vauvan kuvia, blokkaisin aika varmasti numeron.

Vierailija
24/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valita kirjoitti:

Ap

Kyllä, se mies tarvitsi sua vielä p-nemiseen.

Vierailija
25/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valita kirjoitti:

Ap

Pidätkö tuota jotenkin omaa arvoasi nostavana asiana? Voin kertoa, että se ei sitä tee. Kertoo vain miehen totaalisesta arvottomuudesta.

Vierailija
26/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu usko ihmiskuntaan kun lukee, miten moni vastustaa naiselle kertomista. Haluaisitteko itse elää valheessa? Luuletteko että salasuhde, josta ei jää kiinni, olisi ensimmäinen tai viimeinen?

Toinen luulee elävänsä kunnioittavassa ja uskollisessa suhteessa ja toinen samalla tuhoaa parisuhteen pohjaa selän takana. Lähettelee synnäriltä kuvia salapanolleen, wtf?

Vierailija
27/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valita kirjoitti:

Ap

Pidätkö tuota jotenkin omaa arvoasi nostavana asiana? Voin kertoa, että se ei sitä tee. Kertoo vain miehen totaalisesta arvottomuudesta.

No näin mäkin ajattelen. Sä et aloittaja kuitenkaan voi tietää, mitä se on puhunut sille avovaimolleen.

Mä en osaa neuvoa, pitääkö sun lähettää vai eikö pidä, mutta ainakin kannattaa miettiä, miksi ihan oikeasti haluat lähettää, jos siihen päädyt.

Vierailija
28/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten alas nainen voikaan vajota saadakseen seksiä? Ja vielä pitää saavutuksena sitä, että tuollainen "kultakimpale" on hänet valinnut. Osoita nyt hyvä nainen edes jotain kunnioitusta edes itsellesi!

Vierailija
29/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuu usko ihmiskuntaan kun lukee, miten moni vastustaa naiselle kertomista. Haluaisitteko itse elää valheessa? Luuletteko että salasuhde, josta ei jää kiinni, olisi ensimmäinen tai viimeinen?

Toinen luulee elävänsä kunnioittavassa ja uskollisessa suhteessa ja toinen samalla tuhoaa parisuhteen pohjaa selän takana. Lähettelee synnäriltä kuvia salapanolleen, wtf?

Tämä aloitus on provo. Ei kannata antaa tälle suotta huomiota.

Vierailija
30/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en osaa neuvoa kellekään, pitääkö lähettää vai ei. Kannatan ennemmin sitä, etteivät vieraat ihmiset sekaannu toisten ihmissuhteisiin, ellei kyseessä ole jonkinlainen vaaratilanne. 

Vierailija
31/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse myös parisuhteessa.

Vierailija
32/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä tuota miestä itselleni tahdo :D Mietin pitäisikö hänelle opettaa asioita muiden kunnioittamisesta. Kuukausien lässytys jonka jälkeen kämäinen tekstari....Ap

Ei millään pahalla ap, mutta pitäiskö sinun itsesi opetella asioita muiden kunnioittamisesta. Varatun miehen kanssa ei vehtailla, ei vaikka hän lupaisi sulle kuun taivaalta.

Oman itsesi kunnioittaminen olisi myös tulevaisuuden kannalta hyvä juttu. Mies jonka avokki on raskaana haluaa sulta vain sitä yhtä asiaa, ja valehtelee häikäilemättä sitä saadakseen. älä ole noin sinisilmäinen.

Jatka elämääsi, ja jätä nuori perhe rauhaan ja oman onnensa nojaan. Kyllä he omat ongelmansa löytävät, ja ratkaisevat tavallaan, ei sinua siihen tarvita.

Juu, että anna vaan avokin elää perhe-elämää tietämättä, että mies käy dippailemassa munaa muihin selän takana ja lähettelee näille dippikulhoilleen viestejä, kun avokki pusertaa ulos parin yhteistä lasta. Ai kun kiva. Missä sun selkäranka on?

Vierailija
33/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus on provo. Ei kannata antaa tälle suotta huomiota.

Valitettavasti monet vastaajat ovat silti tosissaan. Oksettavaa.

Vierailija
34/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tässä herää kysymys, mikä olisi ap:n motiivi kertomiselle. Koska se ei ole selvinnyt, en voi suoralta kädeltä sanoa, että kerro vaan. Minusta kun ei olisi ollenkaan reilua avovaimoa kohtaan, että tekstarilla jätetty katkera syrjähyppy paljastaa suhteen vain siksi, että saa purettua omaa katkeruuttaan. Pettäminen paljastuu kyllä jossain vaiheessa kuitenkin avovaimolle, joten miksi satuttaa häntä enemmän jollain katkerilla tilityksillä. Jos ap välittäisi aidosti avovaimon tunteista (mikä ei kirjoitusten perusteella tunnu uskottavalta), kallistuisin kertomisen puolelle.

Vierailija
35/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin. Parempi olisi tietää totuus.

Vierailija
36/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tässä herää kysymys, mikä olisi ap:n motiivi kertomiselle. Koska se ei ole selvinnyt, en voi suoralta kädeltä sanoa, että kerro vaan. Minusta kun ei olisi ollenkaan reilua avovaimoa kohtaan, että tekstarilla jätetty katkera syrjähyppy paljastaa suhteen vain siksi, että saa purettua omaa katkeruuttaan. Pettäminen paljastuu kyllä jossain vaiheessa kuitenkin avovaimolle, joten miksi satuttaa häntä enemmän jollain katkerilla tilityksillä. Jos ap välittäisi aidosti avovaimon tunteista (mikä ei kirjoitusten perusteella tunnu uskottavalta), kallistuisin kertomisen puolelle.

Mitä helv*tin väliä motivaatiolla, kun lopputulema on oikeudenmukainen, eli avovaimo saa tietää totuuden? Satuihin on kiva uskoa, mutta tosielämässä ei ole millään tavalla varmaa, että totuus koskaan tulisi muuten ilmi. Mies siirtyy seuraavaan salasuhteeseen taas, kun siltä tuntuu.

37/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aloitus provo tai ei, tahtoisin tietää. Ap:n sijassa kertoisin, mutta tarjoaisin ensin miehelle mahdollisuutta kertoa totuus itse.

Vierailija
38/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on omakohtainen kokemus pettämisestä ja silti olen sitä mieltä, että ap:n ei pitäisi kertoa vaimolle. Minä kuulin pettämisestä nimenomaan exän hoidolta. Olisin mieluummin elänyt vielä hetken valheessa kuin kuunnellut sitä tilitystä.

Vierailija
39/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse päätyisin suhteeseen varatun ihmisen kanssa, niin en todellakaan haluaisi saada mitään kuvia hänen vauvastaan puhelimeeni. Suhde päättyisi sitten viimeistään siihen minun osaltani. Aloitus kuulostaa hyvin epäuskottavalta.

Vierailija
40/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on omakohtainen kokemus pettämisestä ja silti olen sitä mieltä, että ap:n ei pitäisi kertoa vaimolle. Minä kuulin pettämisestä nimenomaan exän hoidolta. Olisin mieluummin elänyt vielä hetken valheessa kuin kuunnellut sitä tilitystä.

Onneksi kaikki eivät ole yhtä henkiseltä kehitykseltään keskenkasvuiseksi jääneitä ihmisraukkoja kuin sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi