Tahtoisitko tietää?
Olin suhteessa miehen kanssa jonka avokki raskaana... Sain häneltä rakkauskirjeitä ja suunnittelimme pitkälle mitä kaikkea tulemme tekemään. Hän mm. kertoi minun olevan kaunein nainen jne...Lapsen synnyttyä hänen viestinsä harvenivat, toki lähetti kuvia vauvasta jne...ja kertoi mm. naisen imetysongelmista :D Nyt ilmeisesti omatunto kolkuttaa ja tahtoo keskittyä perheeseensä. Asiasta hän päätti ilmoittaa minulle tekstiviestillä. Tyyppi on valehdellut minulle siis kuukausi kaupalla rakkaudestaan. Jos olisit tuo vaimo tahtoisitko tietää? Minulla on runsaasti kirjallista ja kuvallista materiaalia, joten mies ei pystyisi valehtelemaan etteikö tällaista olisi tapahtunut.
Kommentit (49)
Älä kerro, turha rikkoa niiden onnea.
En minä tuota miestä itselleni tahdo :D Mietin pitäisikö hänelle opettaa asioita muiden kunnioittamisesta. Kuukausien lässytys jonka jälkeen kämäinen tekstari....Ap
Sinällään vähän mutkikasta, koska haluaisin tietää, mutta en haluaisi kuulla sitä sinulta.
Vierailija kirjoitti:
En minä tuota miestä itselleni tahdo :D Mietin pitäisikö hänelle opettaa asioita muiden kunnioittamisesta. Kuukausien lässytys jonka jälkeen kämäinen tekstari....Ap
Opetusmielessä ei kannata. Pettäjä ei opi koskaan, sillä hänelle kunnioitus on tuntematon käsite. Vaimolle olisi kyllä reilua saada tietää, millainen mies hänen armas avokkinsa todellisuudessa on.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinäkään et kunnioittanut miehen raskaanaolevaa vaimoa.
Tietysti kerrot. Naisella on oikeus tietää, ettei heidän suhteensa ole mitä hän luulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opetusmielessä ei kannata. Pettäjä ei opi koskaan, sillä hänelle kunnioitus on tuntematon käsite. Vaimolle olisi kyllä reilua saada tietää, millainen mies hänen armas avokkinsa todellisuudessa on.
Ja lisättäköön vielä, että ihminen, joka menee sänkyyn varatun kanssa ei edes ansaitse kunnioitusta. Tekstarijättö on sopivaa kohtelua pettäjille. (joo, se mieskin on syypää, mutta it takes 2 to tango)
Unohda hänet. Sinua harmittaa nyt, mutta oliko pakko ruveta mihinkään varatun miehen kanssa? Oma syysi. Väisty äläkä ala häiritsemään heitä. Onko sinulla edes itsekunnoitusta? Tajuatko, olit hetken huvi. Miehet ovat vaan sellaisia. Sellaista elämä on.
Haluaisin kyllä tietää, jos elämänkumppani ei olisi luottamukseni arvoinen, en haluaisi elää elämääni valheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli hankkiutunut raskaaksi "ehkäisy petti" valheella ja kävi sääliksi miestä...En kunnioita sellaisia naisia :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka menee sänkyyn toisen naisen puolison kanssa ei mielestäni ole pätevä opettamaan kunnioitusta. Sitä ei voi opettaa, mitä itse ei osaa. Vai oliko toimintasi mielestäsi kunnioittavaa miehen vaimoa kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli hankkiutunut raskaaksi "ehkäisy petti" valheella ja kävi sääliksi miestä...En kunnioita sellaisia naisia :)
Ap
Tai niin se mies sulle kertoi! Kuulostaa kyllä kaikin puolin hirveän luotettavalta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla ap, mutta pitäiskö sinun itsesi opetella asioita muiden kunnioittamisesta. Varatun miehen kanssa ei vehtailla, ei vaikka hän lupaisi sulle kuun taivaalta.
Oman itsesi kunnioittaminen olisi myös tulevaisuuden kannalta hyvä juttu. Mies jonka avokki on raskaana haluaa sulta vain sitä yhtä asiaa, ja valehtelee häikäilemättä sitä saadakseen. älä ole noin sinisilmäinen.
Jatka elämääsi, ja jätä nuori perhe rauhaan ja oman onnensa nojaan. Kyllä he omat ongelmansa löytävät, ja ratkaisevat tavallaan, ei sinua siihen tarvita.
Tahtoisin, koska olen muutenkin pohtinut eroa miehestäni jo jonkin aikaa, ja tieto siitä että hän on kaiken muun ikävän lisäksi petturi saisi minut sinetöimään päätökseni jättää hänet.
Tahtoisin tietää ja arvostaisin suuresti, että kuulusin totuuden. Se kirpasee, mutta mieluummin niin, kun valheessa eläminen. Ennemmin tai myöhemmin totuus tulee ilmi, ja itse valitsisin sen että ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Luultavasti se vauva oli ihan heidän yhdessä suunnittelema, mutta mies keksi sinua varten tuollaisen valheen.
Älä valita kirjoitti:
Unohda hänet. Sinua harmittaa nyt, mutta oliko pakko ruveta mihinkään varatun miehen kanssa? Oma syysi. Väisty äläkä ala häiritsemään heitä. Onko sinulla edes itsekunnoitusta? Tajuatko, olit hetken huvi. Miehet ovat vaan sellaisia. Sellaista elämä on.
Hetken huvi jolle soitellaan synnäriltä ja lähetetään vauvan kuvia :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan sama, miten hankkiutui raskaaksi. On kuitenkin avoliitossa tuon miehen kanssa. Kyllä sitä pitää kunnioittaa.
Voi luoja teitä sinisilmäisiä naikkosia! Tiesin, että mies on varattu, mutta yhyy-yhyy hän ei hakenutkaan minulta muuta kuin satunnaista seksiä. Oikeastiko tämä vielä yllättää joitain? Jos kuvittelet, että kertomalla vaimolle, saat miehen itsellesi, olet hyvin väärässä.