Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahtoisitko tietää?

Vierailija
06.09.2018 |

Olin suhteessa miehen kanssa jonka avokki raskaana... Sain häneltä rakkauskirjeitä ja suunnittelimme pitkälle mitä kaikkea tulemme tekemään. Hän mm. kertoi minun olevan kaunein nainen jne...Lapsen synnyttyä hänen viestinsä harvenivat, toki lähetti kuvia vauvasta jne...ja kertoi mm. naisen imetysongelmista :D Nyt ilmeisesti omatunto kolkuttaa ja tahtoo keskittyä perheeseensä. Asiasta hän päätti ilmoittaa minulle tekstiviestillä. Tyyppi on valehdellut minulle siis kuukausi kaupalla rakkaudestaan. Jos olisit tuo vaimo tahtoisitko tietää? Minulla on runsaasti kirjallista ja kuvallista materiaalia, joten mies ei pystyisi valehtelemaan etteikö tällaista olisi tapahtunut.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluan AINA tietää totuuden. Vaikka se totuus satuttaisi kuinka.

Vierailija
42/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppuu usko ihmiskuntaan kun lukee, miten moni vastustaa naiselle kertomista. Haluaisitteko itse elää valheessa? Luuletteko että salasuhde, josta ei jää kiinni, olisi ensimmäinen tai viimeinen?

Toinen luulee elävänsä kunnioittavassa ja uskollisessa suhteessa ja toinen samalla tuhoaa parisuhteen pohjaa selän takana. Lähettelee synnäriltä kuvia salapanolleen, wtf?

Minulla on omakohtainen kokemus pettämisestä ja silti olen sitä mieltä, että ap:n ei pitäisi kertoa vaimolle. Minä kuulin pettämisestä nimenomaan exän hoidolta. Olisin mieluummin elänyt vielä hetken valheessa kuin kuunnellut sitä tilitystä.

Onneksi kaikki eivät ole yhtä henkiseltä kehitykseltään keskenkasvuiseksi jääneitä ihmisraukkoja kuin sinä.

Osuva kuvaus ihmisistä, jotka vetävät johtopäätöksiä tietämättä koko totuutta. Onneksi kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa ap mikä sinut sai lähtemään tällaiseen salasuhteeseen?

Vierailija
44/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä tuota miestä itselleni tahdo :D Mietin pitäisikö hänelle opettaa asioita muiden kunnioittamisesta. Kuukausien lässytys jonka jälkeen kämäinen tekstari....Ap

Ethän sinäkään osaa kunnioittaa ketään. Itsekäs p*ska.

Vierailija
45/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tahtoisin. Pahimmanlaatuista pettämistä tällainen :(

Vierailija
46/49 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet kertonut tuoreelle äidille?

Vierailija