Olen alkanut epäilemään, että Sillä silmällä-ohjelman miehet ovat homoja!
Jotenkin ohjelmaa katsoessa tulee sellainen tunne.
Voin olla väärässäkin.
Kommentit (49)
Kyllästyi panetteluihin ja elää jossakin onnellisena vaimonsa ja lastensa kanssa. Freddiellä on vaan tosi läheinen ystävä, näin kerran kun kävelivät käsikynkää Thaimaassa. Ihan niin kuin äiti ja minä! On se niin kiva kun on läheisiä joidenka kanssa matkustella!
Vierailija:
Ne on niin mediaseksikkäitä, että kotiäidit menettävät tämän viimeisenkin henkireikänsä, kaikki vaan homoille! (mä en ainakaan anna!)
liikkeelle kun se tilasi rekisterikyltin uuteen autoonsa ja kyltissä luki: FAB4. Nää hemmetin junttikyläläiset ei olleet ikinä kuulleetkaan, että Beatlesia kutsuttiin aikanaan FAB4:ksi ja että tämä mies on aivan hillitön Beatles-fani. Luulivat, että tämä perheenisä on piilohomo!
:-DDDDD
Vierailija:
Ne ovat naisrajoitteisia!
Vierailija:
Muistatteks kun ne yritti sanoo, että George Michaelkin ois niitä poikia. EN usko!
Väittivät muka, että se oli nähty keskellä yötä jossain ' puistossa' housut kintuissa jonkun miehen seurassa.
Siis puistoissahan nimenomaan lenkkeillään tuolla suuressa maailmassa. Kuka pertana lenkkeilee farkut jalassa? Pakkohan ne housut on laskea kinttuihin, että saisi vaihdettua verkkarit jalkaan. Ja se, että hän nyt sattui olemaan siellä keskellä yötä johtui vain hänen tiukasta aikataulustaan. Päivät levytysstudiolla, illat keikalla... milloin sitä muuten harrastaisi? Ja mieskaveri sillä oli mukana, koska keskellä yötä on aika pelottavaa olla yksin puistossa, kokeilkaapa vaikka. Luultavasti kyseessä oli henkivartija.
Kyllä ne pojat ovat vain herkkiä ja tunteellisia karpaaseja, eivätkä mitään homoja!
Ja tämä on varmaa tietoa, mies MTV3:lla töissä.
;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Hauska aloitus =)
Ja se on jo jotain, varsinkin kun kyseinen kanakommentti oli aika hemmetin hauska. ;) (Ei, ei ollut oma kommenttini... XD)
Ap
Ps. Onpa hieno huomata, että samoin ajattelevia on useampiakin.
Ohjelman nimikin on alkuperäiskielellä jotain jotain straight guy.
Eli siis heteroita ovat.
Joskus mä juttelen sille tv-ruudun kautta ja se vastaa unissa : )
On se vaan niin IHANA! Mulla on onneksi pitkät ja paksut hiukset
ja huonohko iho, kyllä meillä juttua riittää, kun vihdoin lähiaikoina varmaan tapaamme livenä.
Taidat ap olla kateellinen, menisit jollekin puhumaan harhaluuloistasi!
Nih ; )
Elleivät ole jostain Ruotsista muuttaneet kaikki.
On *pikkasen* mennyt överiksi suomalainen machokarbailu.
Ei kunnon armeijan käynyt poika voi mikään homo olla!
Varmasti näin ainakin yhden niistä kerran heterobaarissa, kuka itseään kunnioittava homo menee heterobaariin?
Ei kukaan itseään kunnioittava heteromies voi olla olemukseltaan, eleiltään, ilmeiltään ja puheltyyliltään niin homomainen kuin he ovat.
Heti luullaan homoiksi, jos on aurinkoinen luonne.
Nyt tämä on mennyt liian pitkälle. On aids tartuttanut freddy mercurille homouden? Ja onko Sillanpää ollu sen kaa sillai?