Nuorinkin lapseni aloittaa jo yliopistossa. Sain äsken Wilma-viestin ja säikähdin että eikö lopu vieläkään
Huh, vanha lukio se vaan oli erehdyksessä lähettänyt jonkun lukuvuodenaloitus-viestin. Ei sentään ole Wilma-viestit siirtyneet yliopistoon...vielä.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ite roikut wilmassa?
Ei siellä Wilmassa tarvitse roikkua, vana sieltä tulee meiliin tai kännykkään ilmoitus merkinnöistä ja viesteistä.
eri
Wilmaaaa... onneksi kuulut menneisyyteen. Kylmät väreet tulevat edelleen Wilmasta.
Lapsesi kannattaa selvitää ettei hän ole joutunut identeettivarkauden uhriksi!!!
Ei tule ilmoituksia, kun otat ne pois päältä. Ei sitä jatkuvaa ilmoitustulvaa kestä kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule ilmoituksia, kun otat ne pois päältä. Ei sitä jatkuvaa ilmoitustulvaa kestä kukaan.
KUN lapsi on siellä koulussa, totta kai se pitää olla päällä.
Syytä olisi saada kyllä yliopistollekin Wilma. Sen verran on osalla jäänyt kasvatus puoliväliin.
Ei ole minulla ollut päällä, nuorin nyt lukion tokalla. Mitään en ole missannut. Käyn kattomassa viestit itse kun siltä tuntuu pari kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Tulee sähköpostiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUN lapsi on siellä koulussa, totta kai se pitää olla päällä.
No ei kyllä tarvitse enää peruskoulun jälkeen vanhemman tietää joka merkinnästä/tiedotteesta sillä samalla sekunnilla
-neljän äiti
Mikä ihme teillä on wilma vastaan? Itsellä kolme lasta ollut yhtäaikaa koulutiellä reilun vuosikymmenen ja minusta se oli erinomainen (toki se on todella buginen, mutta ajatus on hieno) järjestelmä. Kaikki mitä tarvitsit oli siellä, sairauden ilmoittaminen oli kahden klikkauksen päässä jne. Jos niitä lapsen stipulumerkintöjä ei halua lukea, sen kun hiljentää ne viestit. Itseä kyllä kiinnosti, jos joku homma oli jäänyt tekemättä tai tunnilla perseiltiin. Ja ehkä siksi noi kaikki kolme nyt sit Aallossa opiskelee, yksi teknisellä puolella ja kaksi kauppiksessa.
No ei kyllä tarvitse enää peruskoulun jälkeen vanhemman tietää joka merkinnästä/tiedotteesta sillä samalla sekunnilla
-neljän äiti
Ei se että ei sulje pois ilmoituksia tarkoita että sillä sekunnilla mitään tekisi.
Onko lapsesi yhtä lukutaidottomia kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
-neljän äiti
Ei se että ei sulje pois ilmoituksia tarkoita että sillä sekunnilla mitään tekisi.
Itse luen iltaisin wilmaviestit läpi. En tarvitse niistä erillistä ilmoitusta.
-eri
Poika hoiti lukion h yliopiston, ei mitään Wilma viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-neljän äiti
-eri
Minä taas en avaa koko Wilmaa, jos ei ilmoiotuksia ole tullut.
Miksi avaisin?
Vierailija kirjoitti:
Syytä olisi saada kyllä yliopistollekin Wilma. Sen verran on osalla jäänyt kasvatus puoliväliin.
Aikuinen
Itse ilmoitin, etten voi vastaanottaa sähköisiä viestejä sähköallergiani takia. Käytössä perinteinen reissuvihko...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-neljän äiti
-eri
Miksi avaisin?
Tiesitkö että kaikista merkinnöistä ei tule ilmoitusta? Esim tiedotteet ja läksymerkinnät. Vain opettajan lähettämät viestit ja "käytös"merkinnät niin tule ilmoitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-neljän äiti
-eri
Miksi avaisin?
Tiesitkö että kaikista merkinnöistä ei tule ilmoitusta? Esim tiedotteet ja läksymerkinnät. Vain opettajan lähettämät viestit ja "käytös"merkinnät niin tule ilmoitus
Kyllä niistä koulun tiedotteista tulee myös ilmoitus.
Ja minun lukiolaiseni osaa myös itse kertoa ne koulun tiedotteet yms. ja tietää omat läksynsä.