Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin auto, millä olet ajanut?

Vierailija
05.09.2018 |

Ex-anopin Mitsu Colt 80-luvun kieppeiltä. Aivan hirveä oli ajaa. Ohjaus puolsi, kaikki epätasaisuudet tiellä tuntui ratissa ja se kytkin. Moottoritiellä suorastaan pelotti. Never again.

Kommentit (755)

Vierailija
521/755 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lada.

Huonommillakin on ajettu. Ensimmäinen autoni oli Datsun 100 A. Se oli hutera ajettava, vaihteet takkusi (varsinkin kolmonen, oli helpompi kiihdyttää kakkosella pitkään ja heittää suoraan neloselle) ja lopulta kukistin sen ojaan kun takapyörän tuenta taittui auton alle. Seuraava autoni oli Lada 2105, ja olihan siinä jäykkä ohjaus ja outo ajoasento, mutta kyllä sillä ajettua sai. Sitten hommasin Talbot Horizonin ja sen jälkeen vielä Talbot Solaran, ja ne olivat varsin huonoja autoja myös. Sitten ostin ensimmäisen Volkswagenini, Passatin, ja pääsin parempien autojen makuun. Siitä lähtien ollut Volkkareita.

Vierailija
522/755 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeajattiin Subaru forester miehen vaatimuksesta. Se on jäänyt mulla kirkkaasti mieleen huonoimpana autona. 

Fiat 127:sta mulla on kans legendaarisia kokemuksia, mutta nuorena aikuisena mulla oli Punto, joka oli ihana, eikä siinä ollut ikinä mitään vikoja => voisin ihan hyvin harkita Fiatia joskus uudelleenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/755 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ollut ratissa, mutta kuplavolkkaritaksin kyydissä latinalaisessa Amerikassa. Pelkääjän puolen ovenripaan oli laitettu lenkki, josta taksikuski pyysi minua pitämään kiinni, ettei ovi aukene kesken ajon.

Vierailija
524/755 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota Corolla, joku 90-luvun malli. Huonot valot, vetelä, hidas ohjaustuntuma!

Vierailija
525/755 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljännellä kerralla sain ajokortin. Melkein heti oivalsin, että olen vaaraksi liikenteessä, enkä enää ajele. Ajoin vanhalla Mazdalla ja siihen piti laittaa pyykkipoika, että ryyppy pysyi päällä tjn. Tästä en ole varma. 

- n68v -

Vierailija
526/755 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIAssa kevyt ohjaus versus VAG väkisin väännettäviin. Tottumiskysymys. Vanha Ceed jämäköityy 140 km/h kohdalla.

Vierailija
527/755 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmari Volvo. Oli kuin traktoria olisi ajanut, niin jäykkä ja raskas. Tämä 1990-luvulla.

Vierailija
528/755 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koeajattiin Subaru forester miehen vaatimuksesta. Se on jäänyt mulla kirkkaasti mieleen huonoimpana autona. 

Fiat 127:sta mulla on kans legendaarisia kokemuksia, mutta nuorena aikuisena mulla oli Punto, joka oli ihana, eikä siinä ollut ikinä mitään vikoja => voisin ihan hyvin harkita Fiatia joskus uudelleenkin.

Valmistetaanko Fiateja enää ? En ole aikoihin nähnyt niitä. 

Vierailija
529/755 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus farmari Wartburg, se oli aika kamala.

Vierailija
530/755 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joskus farmari Wartburg, se oli aika kamala.

Isälläkin oli. Se tuprutti sinistä savua.

Vierailija
531/755 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farmari Volvo. Oli kuin traktoria olisi ajanut, niin jäykkä ja raskas. Tämä 1990-luvulla.

Pojallani oli myrkynvihreä farmarivolvo. Se piti pahaa ääntä. Sinne mahtui uskomattoman paljon janttereita.

Vierailija
532/755 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PV:n UAZit ja varusmiesten paskaksi polkemat defenderit.

Vierailija
533/755 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen auto. BMW 520 vm 2018. Tulee ahdistava olo ajaessa kun tutut ja puolitutut eivät halua tervehtiä. Pikkupaikkakunnan s marketin pihassa parkkeerataan perimmäiseen nurkkaan. Äitinikin sanoi, että pitääkö nyt oikein bemarilla ajaa. Ahdistavaa, pitää vaihtaa johonkin vanhaan volkkarin raatoon.

Vierailija
534/755 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mö taas katson, että jos auto kulkee pisteestä A pisteeseen B, niin ollaan jos hienosti voiton puolella! Kokemuksia sellaisista italialaisista autoista, jotka ei aamulla käynnisty tai jättivät tielle..

Vierailija
535/755 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota Corolla vm 1975, oikealle käännyttäessä jos painoi relusti kaasua avain putosi virtalukosta, sen verran väljä oli sen virtalukko :)

Vierailija
536/755 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

skoda citigo huollon sijaisautona ajettuna, kaupunkinopeuksissa oli jo olo kun istuisi huonolla toimistotuolilla peltipurkissa :D Toinen sijaisauto oli joku opelin b-luokan koko, se oli kun traktoria olisi ajanut ihmeen raskasta, kulki kuitenkin kohtuu vakaasti eli se oli plussaa. Nämä autot olivat 2010 luvun tuotantoa kuitenkin. Itse omistanut mm. skoda fabian eli en millään superkalleilla autoilla ole ajellutkaan ja se oli kyllä pikkuautoksi yllättävän ketterä ja vakaa, toki en sillä nyt paljon motarilla hillunut, mut kaupunkiajossa kiva ja kapeutensa puolesta helppo saada parkkiin.

Vierailija
537/755 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KIAssa kevyt ohjaus versus VAG väkisin väännettäviin. Tottumiskysymys. Vanha Ceed jämäköityy 140 km/h kohdalla.

eli tuntuuko se sitten siltä että ns. liikkuu/kääntyy liiankin kepeästi pienestä ratin liikkeestä? t. näissä vag-autoissa pysynyt tähän asti.

Vierailija
538/755 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain käyttööni Toyota Avensiksen. Hirveys korostui talvella. Kesäautona olisi mennyt. Oli käynyt jossain isossa moottorikorjauksessa jo takuuaikaa, elektroniikka tuli hulluksi talviaamuina. Ei herättänyt omistamisen riemua eikä ajamisen. Olen sittemmin vältellyt merkkiä. 

Vierailija
539/755 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mosse, Elite taisi olla malli, ruohonleikkurikin on parempi ajettava eikä haise ryss..lle.

Vierailija
540/755 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lada vm 76 tai 78 

Se ajoasento on niin luonnoton, että ihmettelen miten joku on sellaisella tehnyt pitkiä lapinreissuja 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi