Teen kaiken aina väärin ja mies hermostuu
Ihan sama mitä yritän niin kaikki epäonnistuu, ihan kaikki ja mies joutuu hermostumaan ja opastamaan tai suuttumaan. Hävettävintä kaikessa on se että ensimmäinen avioliittoni päätyi eroon kun en enää kestänyt silloisen mieheni opastamista ja rangaistuksia. Silloisella miehellä oli tiukat säännöt ja ankarat rangaistukset, mutta säännöt olivat selvät. Nykyinen mies ei rankaise, mutta säännöt ovat häilyvät ja muuttuvat.
Ennen en saanut katsoa miehiä silmiin, käydä ulkona tai pukeutua kauniisti ellen halunnut rangaistusta, mutta nykyisin vietän paljon aika vältellessäni opastusta kun en osaa aavistaa aina mitä minun tulisi tehdä tai jotenkin vain olen aina kyvytön tekemään tarvittavia asioita.
Kommentit (5)
Ystävä hyvä, luepa niitä ketjuja, joissa kerrotaan mitättömin syy, josta on tullut turpaan tai pahimmat mustasukkaiset puolisot. Kuvio kuulostaa niin selvältä...
Sitten voitkin pohtia, miksi valitset taas kontrolloivan puolison, jotta et seuraavalla kerralla löydä itseäsi samasta tilanteesta.
Työtavalla ei ole väliä kunhan lopputulos on toivottu.
Lakkaa olemasta kynnysmatto.Ja lakkaa miellyttämästä miestä - kuten huomaat, ei se paranna asioita lainkaan vaikka kiertäisit itsesi korkkiruuville kun hän käskee.
Teet mitä haluat, et odota ohjeita. Ole oma-aloitteinen.
Eli kaiken takana on vain sinun häpeä? Ketä varten elät? Kenelle esität? Miksi?
Miesvalintojasi yhdistävä tekijöitä on vain yksi, sinä. Sinä päätät mitä teet ja jos et tee mitään, niin valittaminen pitää lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli kaiken takana on vain sinun häpeä? Ketä varten elät? Kenelle esität? Miksi?
Miesvalintojasi yhdistävä tekijöitä on vain yksi, sinä. Sinä päätät mitä teet ja jos et tee mitään, niin valittaminen pitää lopettaa.
Etkö edes lukenut aloitusta? Ongelma on raivostuva mies. Mies ymmärrettävästi suuttuu jos vaimo ei tottele. Minä kuitenkin haluan totella mutten vain osaa. Voisin toki päättää mitä teen, mutta sitten pitäisi erota ja rikkoa lapselta perhe.
Ap
Tee oikein ja jätä se mies.