Anteeksi jos en keksi fiksua otsikkoa, on "vähän" järkyttynyt olo. Olen nimittäin raskaana, ja pitkällä enkä todellakaan tiennyt siitä mitään !
Kuukautiskiertoni on aina ollut epäsäännöllinen ja siksi en ihmetellyt, kun viimeiset kuukautiset tulivat kesäkuussa. En laske kuukautisiksi pientä veristä tiputtelua. Minulla on ehkäisykapseli, jo neljäs elämäni aikana ja olen luottanut niihin. Aloin kolmisen viikkoa sitten tuntea ikäänkuin harjoitussupistuksia alaselässä ja munasarjojani on vihlonut välillä hirveästi, pidin näitä kuitenkin vain merkkinä siitä että kuukautiset ovat alkamassa ! Olen ollut väsynyt mutta se ei ole uutta, minulla kun on selkärankareuma ja joko itse reuma tai lääkitys väsyttää. Olen lihonut vatsasta rajusti, mutta jos on omenalihava ei tule yllätyksenä että grillimakkarat ja jäätelö näkyvät vyötäröllä eikä vatsani VIELÄKÄÄN näytä raskausvatsalta!
Se mikä pisti epäilemään oli järjetön himo mysliin ja rintojen tuntuminen painavilta sekä turpoaminen, ajattelin että teen testin mielenrauhani vuoksi. Tein kolme testiä, jokainen positiivinen
Ja tänään kävin sitten yksityisellä gynellä, kun muistin kuulleeni jostain että kasvain voi antaa positiivisen tuloksen raskaustestiin ja jotenkin olisi ollut helpompi hyväksyä syöpä, kuin vauva . Olen noin viikolla 20 nyt. Niin pitkällä... Päässä pyörii että mihin viikkoihin asti sen keskeytyksen saikaan ja haluanko edes keskeytystä.
Vauva on varmasti ex-mieheni, päädyimme yhdessä suihkuun kun olin kerran saunomassa siellä (kuulostaa oudolta mutta menen mielummin sinne puukiukaan löylyihin kuin kerrostalon yleiseen sähkösaunaan) .Lapsia meillä on jo ennestään kolme, 2 erityislasta ja siksi tilanne on nyt todella paha. Eronnut, erityislapsia....
Luulin , että tälläistä tapahtuu vain telkkarissa mutta ei sitten näköjään ! :O
Ei niitä kyllä kuukautisiksi siinä tapauksessa kutsuta, vuotoa jostain muusta syystä.