Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~*ENSIKOT torstaina 04.05.2006*~*~*

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killa:

[color=008000]minkälaisen esittelylistan siis haluamme

a) listalle laitetaan kaikki esikoisesta kuumeilevat, vaikka eivät koskaan ensikoihin kirjoittaisi

b) listalle laitetaan vain ne jotka pinoutuvat kanssamme, myös ne jotka harvemmin palstailevat

c) joku muu vaihtoehto, ehdota

(Tietääkö kukaan millä periaatteella muut (tp:t, vilttiketju ja mitä niitä nyt onkaan..?) listojaan pitävät?)

Koitetaan sitten tehdä niin kuin enemmistö haluaa.

Voisin huomenna laittaa vähän huutelua tuonne yleisemminkin, että Ensikot ilmoittautuisivat.

Vierailija
42/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kanssa ehdottomasti tuon B:n kannalla.

Tosin nyt jotkut ovat ilmottautuneet, vaikka eivät kovin tiiviisti kirjoittele, mutta ovat kuitenkin " taustajoukkoina" , niin sellaiset tottakai listalle mukaan.

Pari kolme viikkoa on mielestäni ihan ok aika, jotta kaikki, jotka haluavat ilmottautua, niin kerkiävät kyllä.

Siru

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tuon b-vaihtoehdon kannalla. Ne, joista ei kuulu määräajan sisällä vois poistaa ja ainahan sinne takasin pääsee, jos haluaa. Tuo esittelylista on kyllä hirveen pitkä, harva sen jaksaa lukea ja mitään ei sitten jää mieleen. Itse olen esittelylistasta käynyt joskus katsomassa, että kukas minkäkin nimimerkin takana on ja kauan on yritystä takana ym. sen tarkemmin ei sitä tule luettua. Eli listan päivitys on ehdottomasti hyvä idea. Myös lapsen jo saaneiden ja kauan sitten plussanneet vois jotenkin uudelleen järjestää, hyviä ideoita on tullut muilta.

Tappertille pahoittelut tädistä! Voimia!

Ja Juliaanalle on vielä peukut pystyssä!bdbdbdb

Mies muutes yks päivä huomautti, kun vietän kuulemma paljon aikaa koneella ja täälä palstalla. No, onhan se tämäkin jonkunlainen harrastus ja miehellä on omansa. Ja täytyyhän täälä joka päivä käydä kuulumiset lukemassa. No, se siitä sitten...

Vierailija
44/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonniiin.. enhän minä malta täältä pysyä yhtään poissa :) Vähän haravoin pihaa tänään ja sain viimeinkin pihatöitä alkuun ja muuta ajateltavaa.. viikonloppuna kun sais loput haravoitua ja myllättyä vähän kukkapenkkejä ja mansikkamaata.. niin ja ikkunoiden pesuakin olisi tiedossa..

Killa: Minäkin kannatan tuota B:tä, joskin hieman Sirua mukailleen niin että taustailijoillekin annettasiin jonkinlainen " mahdollisuus" pysyä listalla.. kuitenkin niin että pitäisi ilmoittautua nyt parin viikon sisään sitten..

Tappert olen pahoillani tädin saapumisesta *lohtuhali* Toivottavasti nyt kaikille piinailijoille ei käy näin vaan muut seuraavat Leppiksen esimerkkiä.

Sitten taas omaan napaan: Menkkoja ei edelleenkään kuulu ja niinkuin otsikossa jo viittasin en oikein ole varma onko se hyvä vai huono asia.. jotenkin tuon testin negatiivisuuden jälkeen tuli sellainen tunne että en kuitenkaan raskaana ole ja jos menkat myöhästyy se johtuu vaan siitä että kierto on muuttumassa epäsäännöllisemmäksi ja sitähän minä en missään nimessä tahdo. En kyllä ymmärrä miksi ne juuri nyt muuttuisivat sellaisiksi kun ovat vuosi tolkulla olleet tuon 27-32 (mylläsin oikein viime vuotisen kalenterinkin aamulla läpi).. ainoastaan neljän vuoden takaa tulee mieleen yksi kuukausi jolloin menkat myöhästyi kolme viikkoa ja tuo kummittelee mielessä että toivottavasti ei taas vaan " huvikseen" myöhästy..

Toisaalta sitten.. oon tässä laskeskelle että koska se kerta oli kun raskaaksitulon mahdollisuus oli suurin ja se menee kyllä tuonne toissa lauantaille eli nyt siitä olisi 12pv.. ajattelinkin että.. JOS ovulaatio oli ollut silloin vähän ennen (eli kierto olisi ollut tuon pidemmän mukaan) ja olisin tullut raskaaksi niin ehkä se ei näkynyt vielä testissä kun raskaaksi tulosta oli vasta niin vähän aikaa.. toisekseen kun testasin sen pissasta joka oli ollut rakossa vain tuon 1,5h että se ei näkyisi.. Noh.. itsekin uskon että toiveajattelua, mutta en mä nyt oikeen käsitä miksi ne menkat ei just nyt sit tuu kun aina ennenkin on tullut..

Tänään sit tuli ne mammaksi.netin testitkin ja nyt kun on tuolla testejä odottamassa ajattelin että voisin jo huomenaamulla aamupissasta testata, mut toisaalta sit taas.. miksi tuhlata testiä, kun tänään oli selvä nega, turhaan kiusata itseään.. yritän malttaa ainakin lauantaihin asti..

En tiedä mikä tässä nyt on kamalinta.. kun ei kuukautiset tule vai se kun pelkään että ne tulee :)

Mutta.. taas meni oman navan tuijotteluksi.. Mikäs on tilanne muilla piinailijoilla, Hilja, Nuka.. olikohan muita??

T. Juliaana

Vierailija
45/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin olen palstaillut vain lähinnä tuolla av:n puolella ja siellähän on tunnetusti huono yhteishenki.. silti yllätyin kuinka nopeasti täällä otetaan porukkaan mukaan ja kuinka ihanasti kaikki ovat olleet jännäämässä kanssani :)

Ei ihme että olen ihan addiktoitunut tänne, kiitos kovasti kaikille kaikesta :)

T. Onnellinen Juli

Vierailija
46/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas kerran ollut todella kiireinen, joten vähille on tämä viestittely jäänyt. Lueskelin suunnitelmistanne tiivistää ja päivittää tuota esittelypinoa ja olen samaa mieltä kanssanne. Sitäkin pinoa olisi mukavampi lukea, jos se ei olisi niin tuhottoman pitkä. Killan ehdottamista vaihtoehdoista kannatan B:tä.

Viestini otsikko liittyy siis vain ja ainoastaan omaan ihmeelliseen napaani. Ovista tässä odottelen ja ihmettelen olotilaani. Nyt jos koskaan voisin kuvitella olevani raskaana, vaikka täti ilmoittikin pari viikkoa sitten toisin. Tädin vierailu oli tosin hieman outo, joten pienessä päässä ajatukset laukkaa kovaa vauhtia. Luultavasti tässä ei ole kyse muusta kuin toiveajattelun mukanaan tuomasta harhaluulosta. Tässä perheessä ei siis riitä pelkkä vauvakuume vaan nyt on alkanut ihan todellinen " luulosairaus" . No, jatkan tikuttelua ja yritän palailla todellisuuteen.

+tuulia kaikille ja ISO ONNENTOIVOTUS jo plussanneille. Pidetään toisillemme peukkuja!

Nyt palailen matikan kokeiden tarkistamisen pariin, toivottavasti sielläkin on plussat kohdallaan ;). Hauskaa illan jatkoa kaikille! Ehkäpä huomenna ehdin lukemaan viestinne ihan ajatuksella ja oikeasti viestittelemään kanssanne.

-desejo

Vierailija
47/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuin niin tosta listan päivittämisestä! ;)

No lyhyesti, ennen kuin LOST alkaa, niin koitan muistaa jotain:

Juli: mun mielestä tää Ensikoiden vertaistuki on ihan mahtavaa! Ja henki on pysynyt hyvänä, vaikka joistain asioista varmasti on tosi erilaisia näkemyksiä. Ite luesken joskus kanssa tota AV:ta, lähinnä naureskellen, kun se touhu on aika sekoipäistä joskus! :D

Lisbetillähän oli vähän heikommanlaisia uutisia: harmillista toi ovuloimattomuus! Mutta toisaalta clomit taitaa olla tehokas apu siihen vaivaan!

Voi samperi Tappert: pahoittelut tädin saapumisesta! Säkin oot jo niin kauan saanut sitä plussaa odottaa! :( Koitan muistaa huomenna kirjoittaa lääkärillä käynneistä (tai ettiä linkin siihen pinoon, jossa joku aika sitten keskusteltiin asiasta).

Han: sitä hormonia on kai elimistössä läpi kierron, joten siksi niitä haamuja ovistesteihin tulee. Niistä ei pidä välittää. Toisaalta, joku kertoi saaneensa ovistestiin plussan loppukierrossa, kun oli raskaana... :)

Apua, nyt se alkaa (siis LOST), joten palaillaanpa taas...

Ja siis mä kanssa kannatan b-vaihtoehtoa. Ja siis siten, että harvemminkin kirjoittavat saavat ilman muuta olla mukana. Ja jos joku ei nyt ole paikalla, eikä ilmoittaudu ja tulee tiputuksi listalta, niin toki siihen pääsee takaisin!

Vierailija
48/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killalle tiedoksi, että varjokas tuolla lapsettomuuspuolella siivosi meidän pinoa menestyksekkäästi pari kuukautta sitten.

Varjokas laittoi samalla tavalla ennakkoilmoituksen, kuin sinäkin ja sitten merkitsi jonkun pienen tähden niiden kohdalle listaan, jotka olivat ilmoittaneet haluavansa jatkaa listalla. Siinä oli ilmoittautumisille muistaakseni joku takaraja, monta viikkoa kuitenkin, ja sitten lopulta sellaiset nimimerkit poistettiin listasta, joista ei kuulunut pihaustakaan.

Siivousintoa Killalle! Ja kohtahan me taas päästään piinailemaan sun puolesta :) Aijai, mun täytyis varmaan kanssa tehdä jonkinlainen siivousoperaatio tuolla o-puolen listalla, kun sekin venyy ja paukkuu!

Huiskutukset Enskoille, täällä on meno säilynyt yhtä vauhdikkaana ja lämminhenkisenä kuin ennenkin!

-Q-

Vierailija
49/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas ollut vilkas päivä kiva juttu! Nopeasti luin pinon läpi mutta nyt ei ehdi enempiä turisemaan joten,

Listan päivitys on minustakin paikallaan ja kannatan myös vaihtoehto B:tä.

Piinailijoille tsempiä ja tädin riivaamille pahoittelut ja kaikille vielä +++++++++pölyä tasapuolisesti!

-hapö-

Vierailija
50/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja tosiaan takaisinhan pääsee ilomielin jos on sattunut epähuomiossa vaikka loman takia putoamaan pois... Kiva kiva.

Poppis muuten; ihmettelin kun sanoit että ovis taitaa olla jo ohi ja tärpin pitäisi olla jo tullut jos on tullakseen... (vai sanoitko?) kun mehän mennään samoissa ja aikalailla samoilla kierron pituuksillakin? n.30-31 mulla siis. Kun tein tuolla palstan odotus ja synnytys kohdassa ovulaatiolaskurilla niin sen mukaan hedelmällisimmät päivät olisivat 8.5. ja siitä pari eteenpäin?

Kun mä siis oon ajatellut että ne olis vielä edessäpäin, oonkohan ehkä tajunnut jotain väärin? Kun mä en siis tikuttele tai mittaile lämpöjä tai muutakaan, enintään koitan vähän vikitellä miestä mahdollisimman sopivina päivinä ja tietenkin muulloinkin ihan vaan huvikseen. (no se on siis todella helppoa, mies kun innostuu ihan mistä vaan) mut joo, semmosta vaan ihmettelin.

Juliaana ja hilja myös, mä tuun heti aamulla lukemaan että miten teille etenää.. suuntaan tai toiseen. Peukut on pystyssä!

Kiva kun harvakseltaan kirjoittavatkin on kirjoitellut, mä kyllä muistin ainakin kaikkien nimimerkit, kiva kuulla teistä!

-ii-