Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~*ENSIKOT torstaina 04.05.2006*~*~*

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=00B2EE]Juliaanalle pahoittelut negasta! Mutta kuten muutkin sanoi, toivoaan ei saa menettää ennen kuin täti kaahaa paikalle (ja siis peukut on pystyssä, että jättää tulematta bd)!

[color=FF4500]Täällä mennään samoissa, kun Iisa ja Poppis ja taisi olla joku muukin eli kp 16 mutta ovista ei vielä näköpiirissä, joten pääsette piinailemaan enne mua!

[color=00B2EE]Tappertilla lupaavan kuuloisia oireita!

[color=FF4500]Ihanaa, Aurora, että sait sen ovistestiplussan! :) Kyllä sitä odotettiinkin! Etköhän sä voi hyvillä mielin mennä siihen ultraan viikon kuluttua. Mä sain silloin kartoituksessa ohjeet vaan mennä verikokeisiin viikon kuluttua, kun ei ollut toista ultraa, eikä käsketty tikuttaa useana päivänä. Sitä paitsi mä en oo saanut koskaan tikkuun useampana kuin yhtenä päivänä plussatulosta. Niin että jos se oli ihan selvä tapaus se sun viiva, niin ultraan vaan! Ja tietty pupuilemaan nyt ahkerasti! ;)

[color=EE0000]Mä oon miettinyt tota esittelylistaa ja kaipaan teidän mielipiteitä: jatketaanko samaan malliin eli uudet lisätään listalle vai pitäisikö sitä mielestänne alkaa päivittää eli poistaa jossain vaiheessa esim. ne plussanneet, joista ei sitten jälkeenpäin mitään tietoa kumpi tuli jne? Ei muuten, mutta jos tätä menoa jatketaan, niin lista venyy ja venyy ja siellä on sellaisia, jotka eivät ehkä lainkaan palstaile. Tai voisiko sitä jotenkin muuten päivittää? Mutta siis ajattelin, että kertokaa näkemyksiänne, niin ratkaistaan tämä asia yhdessä, jooko?!

Vierailija
22/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon päivityksen kannalla. Listalla on taatusti monia sellaisia, jotka on aikapäiviä sitten plussanneet tai sellaisia, jotka eivät enää palstaile. Ja plussanneillahan on omat pinot Odotus- ja pian kai Vauva-puolellakin.

Oisko ideaa pitää listalla palstailevat vielä plussaamattomat ja lisäksi esim. jonkinlaista tilastoa tyyliin " plussanneita ensikoita x kappaletta" ? Mutta siis niin, että nimilista pysyisi jonkinlaisissa raameissa kun nyt se tosiaan venyy ja venyy. Listan tarkoitushan kai kuitenkin olisi esitellä tässä pinossa palstailevia (ei ihan kaikkia pinossa joskus piipahtaneita)... :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen Essin kanssa samoilla linjoilla että ei niitä kaikki plussanneita tarvitse listassa mukana kuljettaa iänkaiken vaan esimerkiksi aina yhden kuukauden aikana plussanneet olisivat listalla ja kuukauden vaihteessa ne poisteettaisiin.. siten että listaa seuraavat näkisivät uutiset jos ei muuten ole huomanneet, mutta tosiaan sitten kun raskaus on pidemmällä ja vauva syntynyt niin odotuspuolella ja vauvapuolella on omat palstansa sitä varten. Tämä ensikoiden listahan on nimenomaan niille jotka YRITTÄÄ ensimmäistä..

Toisekseen olisi varmaan hyvä tehdä sama kuin esim. (olikohan se nyt) vilttiketjussa että otettais joku tietty aika esim. 1-2kk että kaikilla ketjussa olevilla olisi mahdollisuus " antaa kuulua itsestään" ja ehkä päivittää tietojansa. Ne jotka eivät tänä aikana ilmoittautuisi poistettaisiin listalta, koska luultavasti eivät enää palstaile. Jos nyt ilmenisi että joku on vielä palstailussa mukana tuonkin ajan jälkeen, niin voitaisiinhan se laittaa takaisin listalle. Kuitenkin tarkoituksena että kaikki listalla olevat henkilöt olisivat kutakuinkin esikoistaan yrittäviä palstalijoita.

Vierailija
24/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Enskojen palstallahan on ollut tänään taas ihanan vilkas päivä...paljon juttuja=)! Onnea leppikselle plussasta! Ja Juliaana, tsemppiä sinne...toivottavasti vielä plussa paukahtaisi ruutuun! Piinailijoita oli myös iso kasa...plussatuulahduksia teille kaikille ihan hirmuisesti:)!

En ole vieläkään uskaltautunut tuonne odotuspuolen Enskoihin...olen kyllä salaa käynyt parina päivänä lukemassa niitten juttuja...ehkäpä tänään voisin sinne yrittää tunkeutua:) Olen tehnyt neljä raskaustestiä...(heh...aika monta tosiaan!) ja seuraillut hieman, että vahvistuuko testiviiva. Kyllä se on vahvistunut, mutta ei vielä tänäänkään ollut kuitenkaan yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Testailin kyllä tänään Apteekin omalla raskaustestillä ja muina kertoina Acon10:llä...mitenköhän herkkä tuo Apteekin oma testi on? Ajattelin vielä muutamien päivien päästä testailla Aconilla ja toivottavasti silloin tulee se vahva viiva=)! Tyhmäähän tämä on testailla useita kertoja...pitäisi vaan luottaa siihen ensimmäiseen testiin ja haamutulokseen, mutta kun ei osaa vielä uskoa ihan täysillä siihen, että oikeasti on raskaana:)! Huomenna on " kohtalon" päivät...eli kp34...sitä pidempiä kiertoja minulla ei ole koskaan ollut. Jos tätsy tänne löytää huomenna, niin sanon sopimukseni irti sen akkeliinin kanssa kokonaan!

Varasin tänään ekan neuvola-ajankin:) Se on 8.6...eli aikas pitkä aika sinne vielä...mitenköhän jaksan sinne asti odotella:)

Tulipas taas juttua...mutta tosiaan iso KIITOS teille ihanat Enskuliinit mukavasta juttuseurasta! Tulen kyllä varmasti vielä joskus katselemaan, mitä teille kuuluu ja kertomaan omia kuulumisiani:)! Tulkaahan kaikki pian tuonne Odotuspuolelle!!! Kova ikävä teitä tulee... *nyyh* =( Toivon todella, että oma masuasukkini jaksaa pysytellä masussa tammikuuhun asti...ja toivon myös, että haikara vierailee teidän jokaisen luona lähiaikoina!

Viipuli ja Muru rv 4+1

PS. Killa: Voit lisätä minut plussanneisiin (toivottavasti en sieltä joudu tulemaan pois)...laskettuaika on ilmeisestikin 7.1.2007 :) Kiitos=)

Vierailija
25/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HITSIN HITSI!! Pahoittelut Juliaana negasta :(( Ei voi sanoin kuvata fiiliksiä. Mä olin varma et sä plussaat ja meinasin tulla itse sitten samassa vedossa perässä. Mutta älä luovuta, kuten monet kommentoikin jo niin toivoa on vielä!!

Mua alko nyt pelottamaan kauheasti jos sieltä tuleekin nega. Uskallankohan mä ees testata. Kivempi olla luulossa että on raskaana kuin kohdata karu totuus.

Mut hei tsemppiä kaikille tasapuolisesti!! Illalla lisää.

Hilja

p.s. Kiitos kaikille ihanista kannustuksista!!! Ihanaa kun täällä kaikki elää niin hengessä mukana toisten kanssa.

Vierailija
26/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon esittelypinoasiaan...

Munkin mielestä on jo liian pitkä. Voisiko kaikki joiden la 2006 puolella poistaa siitä " laskettuaika-pinosta" ja jätetään nämä 2007 sinne?? Miltä kuulostaa. Kun itse haluaisin kuitenkin nähdä lasketut ajat vähän kauemmas kuin kuukauden ajalta, eli jos nyt alkais keräilemään 2007 laskettuja aikoja ja sit jossain vaiheessa kesällä taas sit puolen vuoden kuluttua päivittäis sitä listaa ja aloittais alusta.

Ja voitais sieltä esittelypinosta poistaa ne, jotka ei palstaile enää? Eli pistettäis nyt pieni etsintäkuulutus päälle ja ne jotka ei ilmoittaudu parin viikon sisään, pistetään pois sieltä. Koska turhia on varmaan aika paljon.

Mitä mieltä olette, olisiko kiva et esittelypinossa kuitenkin näkyis plussanneet eri värillä eli että nähtäis paljon meitä ollut ja kuinka moni plussannut, eli vaan toi laskettuaika-pino lyhennettäis ja karsittais esittelypinosta vaan ei-aktiiviset eli ei plussanneita??

Selostin varmaan aika epäselvästi, mut kommentoikaa mitä mieltä ootte!

Vierailija
27/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kun on ollu enskoissa vilkasta.. kesti melkoisen kauan, ennenkuin sain luettua eilisen ja tämän pinon läpi:) Ihanaa kun täälä ollaan niin aktiivisia=)

Piinailijoita oli iso pino.. kaikille bdbdbdbdbdbd elän täälä hengessä mukana!!

Eikä kyllä todellakaan kannata lannistua vaikka testaakin negan, jollei tätiä ole vielä näkyvissä. Kävin sielä pesu:n sivuilla katsomassa sitä hCG pitoisuutta virtsassa kunakin viikkona, ja niissähän todella on kovasti heittoja... eli ei lannistuta, ennekuin se akka kaahaa paikalle;)

Siitä enskojen esittely pinosta vielä.. olen nyt roikkunut täälä jo jonkin aikaa, enkä todellakaan ole kaikkia täälä " nähnyt" vaikka esittelypinossa on nimiä yllinkyllin. Olisi kiva, jos se tosiaan olisi vähän enemmän ajantasassa. Silloinkun rupesin palstailemaan, yritin sitä lukea kovasti, mutta siinä oli jo niin mahdottomasti esittelyjä, ettei kovin moni edes päähän jäänyt.

ON sen verran että kp 23/28-39 elellään, jos oviksesta laskeskelee, niin tädin pitäisi pyyhältää paikalle kp 33 maissa.. mutta toivon niin kovasti, että se ei tänne löydä !!! Väliin tuntuu aivan siltä, että tässä kierrossa on tärppi käynyt ja olen aivan varma, että plussa tulee, mutta kuitenkin suurimman osan aikaa, tuntuu, että kaikki on tässä kierrossa menetetty... Miksi kierron pitää tuntua NIIIIIIIIIIIIIIIIIN pitkältä, silloinkuin vauva haaveet on päällä, silloinkun ei sellaista ollenkaan vielä edes miettinyt, tuntui, että ne menkathan on koko ajan.. hassua.

Aurinkoista päivää kaikille ihkuille enskoille:)

Siru

Vierailija
28/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juliaana (meniköhän nimi oikein?), älä todellakaan luovuta ennen kuin punainen paholainen hyökkää kimppuun! Jos maltat niin odota lauantaihin ja tee sitten uusi testi. Mie viime kierrossa testasin jo kp25 ja sit päätin et kp32 seuraavan kerran jos täti ei tuu ja tulihan se kp31.

Minusta se oli hyvä idea että kaikki aktiiviset palstailijat ilmottaa itsestään vaikka nyt tän kuluvan toukokuun aikana ja sitten ne jätetään esittelylistaan. Ja tietysti myös nuo viime aikoina plussanneet kuten Viipuli jätetään vielä listaan. Voishan sinne alas sitten vielä laittaa semmosen tilastollisen jutun et kuin monta aikojen saatossa on ensikoihin ilmottanu ittensä ja kuinka moni plussannu. Mutta siis kuitenkin hyvä idea jotenkin karsia sitä pitkää listaa.

Mie tein aamulla elämäni ekan ovistestin! Siihen tuli haamuviiva. Nyt todella tiedän mikä se haamu on. Piti vähän kallistella sitä testiä et se viiva näkyi, mutta jotain siinä siis oli. Nyt on vasta kp11, kannattasko mun jättää huomiselta testaus väliin (säästää testejä) ja sitten kp13 vasta seuraava? Vai voiko se yhdessä päivässä tuosta haamusta muuttua kunnon plussaksi? Oon niin alottelija tässä hommassa, mutta halutti kuiten jo jotain actionia tähän kiertoon niin kokeeksi sitten testasin. Onko sitä hormoonia sitten kuitenkin jossain vaiheessa kiertoa niin vähän, että ei edes haamua tule tikkuun? Eli siis saanko jo olla iloinen että tikussa näkyi jotain joka alkaa kohta vahvistua? Onpas sekavat sepustukset :D

Ihana jännätä teidän piinailijoiden mukana! Toivottavasti te kaikki kerrotte näinä päivinä iloisia uutisia!! +++++++++++++

Sabam kp11

Vierailija
29/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut, että mun tulee kirjoiteltua vain parin viikon välein (tai harvemmin), mutta oon 100% aina mukana kaikkien piinailuissa yms. mukana. Teitä tulee seurattua päivittäin useampaan otteeseen, mutta ei tuu kirjoiteltua, kun omassa navassa ei oo reilu puoleen vuoteen tapahtunut paljoakaan.

ON: Mä siis lopetin pillerit 9/05 ja menkkoja sain ootella puoli vuotta (Ne on ollut aina todella epäsäännölliset). Olisin saanut ootella viäkin pitempään, jollen olis sillon käynyt lääkärissä ja lääkäri sillon määräs Teroja pariks kuukaudeksi ja samalla sain lähetteen naistentautien polille. Sinne mulla oli aika tänään ja siä vahvistu epäilemäni tauti eli PCO =(. Nyt pitäs alkaa hieman laihduttaan (10-15kg), sillä laihtumisen pitäisi auttaa säännöllistämään kiertoa ja näin ollen pitäisi raskautua helpommin. Lisäksi sain puoleksi vuodeksi teroja. Toivottavasti näistä nyt olis apua.

ONNEA Viipulille plussasta ja toivottavasti otat kasan meitä mukaan plussajunaan.

Kaikille myöskin kroppakaupalla plussatuulia +++++++++

Vierailija
30/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivisten palstailijoiden ei tietenkään tarvitse ilmoittautua... :)

Vierailija
31/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä nyt samalla ilmottaudun, että listoilla ollaan aktiivisena vaikka niin kovin aktiivisesti en kirjoittele, mutta lukemassa käyn usein ja jännään, pidän peukkuja ja murehdinkin puolestanne...

majita:pahoittelut vierailusta ja toivottavasti kivut ovat jo helpanneet

juliaana-82:harmittelut negasta, mutta älä vielä menetä toivoa :) täällä kanssa samoja mietteitä, välillä tuntuu, että oireet on aivan selvät, mutta välillä se tunne katoaa täysin..ite kans testasin tiistaina ja negaa näytti...ensin innostuin haamusta joka aluksi ilmestyi, mutta lopulta se kuitenkin hävisi kokonaan, luulosairautta ehkä, tein testinkans ip... nyt kuitenkin jo kp34 ja vierailusta ei tietoakaan..tietty odottelen ekaa vuotoa pillereiden jälkeen ja elimistö voi antaa odottaa, mutta iso toivon kipinä on silti...

auroralle onnittelut plussasta, ovisplussasta, kova yritys päälle...

hiljamaari hirmuisesti tsemppiä illan koitokseen ja paljon plussaonnensäteitä!

meillä tuo miekkonen lämpeää pikku hiljaa vauva-aatoksiin, nyt alkaa huomaamaan jo innostusta asiaan ja hieman pettymystäkin kun testi olikin nega, vaikka menkat viivyttelivätkin...

superhyper paljon kaikille plussatuulia!!! itse vielä jännittelen ja jos ei mitään kuulu, teen ehkäpä uuden testin huomen aamulla, sitten jo kp35...niin oliko tietoa liuskatesteistä? kuinka tarkkoja/käytännöllisiä?

Vierailija
32/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen päänsärkyinen/poikkinainen olo, mutta ajattelin nyt tulla tänne välistä taas näyttäytymään. Joka päivä olen kyllä käynyt seuraamassa teidän juttuja ja pitänyt peukkuja pystyssä piinailijoille.

Itselläkin on tässä menossa jännät paikat (Kp 28).

Nyt ei vaan tiedä oikein mitä toivoa, kun taitaapi olla hyvin todennäköistä ettei näistä mun uusista työkuvioista tule mitään, vaan ensi viikolla on työnhaku edessä. Toisaalta olen aina onnistunut helposti työtä löytämään, eli tarviipi toivoa että tuuri jatkuu.

Pelottaa vain kovasti, että olen raskautunut, enkä löydä töitä. En ole ihan varma täyttyykö työssäoloehto, eli voipi olla etten saa työttömänä rahaa ollenkaan (miehellä sen verran " hyvä" palkka). Sen jälkeen on talous kyllä tosi tiukilla. Eikä " mahan omaavaa" taida kyllä kukaan palkata jos nyt olen sattunut raskautumaan ja työn löytyminen venyy.

Mä nyt oikein ryvön itsesäälissä, sori tytöt!

Ihan hyvä juttu että tuota listaa päivitetään. Tuntuu että sen jälkeen kun itse ilmoittauduin mukaan (olisikohan ollut maaliskuuta) niin tänne on tullut ihan tuhottomasti jo taas uusia (mikä on siis ihan tosi hyvä juttu). Eli väkisinkin taitaa esittelypinokin venähtää...

Jeps, mutta mä meen lepuuttaan päätäni tonne viltin alle. Oikein paljon plussaonnea kaikille piinailijoille ja pahoittelut negasta Juliaanalle! Älä nyt kuitenkaan vielä luovu toivosta niin kuin moni on jo sanonutkin.

Vierailija
33/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin isot pahoittelut juliaanalle negasta!! :(( Voihan se vielä plussaksi muuttua, mutta kyllä siitä negasta silti tulee paha mieli. Itse kun testasin viime kierrossa elämäni ensimmäisen kerran niin nega tuli ja oli kyllä paha mieli :p

sabam kyseli ovistestailusta... Itse ainakin viime kierrossa tein siten, että testasin vain joka toinen päivä. Tiedä sitten, kuinka kannattavaa se oli, mutta kyllä minulle ainakin tuli ovisplussa ihan selvästi, vaikken joka päivä testannutkaan. Taisin testata ensimmäisen kerran kp9 tai kp10 ja siitä seuraavan kerran kp12, jolloin olikin jo ihan selvä plussa. Niissä ohjeissahan suositellaan testaamaan joka päivä, mutta tuskinpa sitä yhdellä päivällä on niin väliä, varsinkin jos on testannut negan tai oikein heikon haamun.

Sen muuten huomasin tuossa toissa kierron aikana, että vaikka testasin joku kp20 tai kp22 (kokeilumielessä) niin silloinkin ovistesti näytti selvää haamua. Pitäisikö sen näyttää aina haamua vai onko muilla pelkkä kontrolliviiva näkyvillä, kun ei ole ovista?

Oma napa: yritän saada greippimehua alas, ei kyllä ole mun lempparia. En muuten suosittele syömään chilimaissilastuja ja juomaan greippimehua yhtä aikaa, on aika :pppppp

Kp8 menossa ja tekee hulluna mieli.... ;)

Vierailija
34/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen listan päivittämiseen mun piti vielä kommentoida, että minusta se on ihan hyvä idea, että heivataan ainakin siitä plussanneiden listasta ne, jotka ovat jo lapsen saaneet tai joiden la on esim. puolen vuoden sisällä. Niistä en sitten tiedä, jotka ovat ilmoittautuneet yrittäjien listaan, mutta jotka eivät kuitenkaan kirjoittele aktiiviseksi. Voisihan tehdä jonkun erillisen listan niille, jotka palstailevat aktiivisemmin ja niille, jotka ovat vähemmän aktiivisia. Sitten ne voisi surutta jättää ulos listasta, joita ei ole näkynyt kertaakaan.

Ja tuo on ihan hyvä idea tuo muutamasta viikosta kuukauteen kestävä " ilmoittautumisaika" . Niiden oletetaan lopettaneen palstailun, jotka eivät siinä ajassa ilmoittaudu. Kuitenkin kun uusiakin ilmoittautuu jatkuvasti, niin turhaan siellä listalla pidetään niitäkin, joista kukaan ei tiedä yhtikäs mitään.

Vierailija
35/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainitsinko mä aamulla jotain tädistä...no ei sen mikään kutsu kuulunut olla. Eli täti on kaartanut paikalle inhalla ferrarillaan. Onneksi en ehtinyt testata.

Listasta vielä piti sanomani...älkää mua poistako, vaikken ehdikään palstailla paljoa, tai siis lueskelen kyllä aina kun ehdin - mutta tosiaan harvakseltaan ehdin kirjoittamaan...olen täällä kuitenkin.

Mitäs te, jotka olette tohtorissa käyneet, olette siellä sanoneet? Mitä siellä kysellään/ tehdään? Ihanko lääkärillä kävitte vai gynellä? Mietiskelin vaan...kun elokuussa tulee kuitenkin vuosi yritystä täyteen, eikä haikaralta ole tilausvahvistusta kuulunut, joko vielä kesäkuun odottelen ja varailen sitten aikaa...kertokaapa mitä siellä tapahtuu!

Tappert - tädin piinaama- tohtoria harkitseva

Vierailija
36/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fayfiorina ilmottautuu, eli aktiivisesti lueskelen ja taustalla jännitän teidän kanssa. Olen vain hirveän laiska/huono kirjoittamaan.

Pahoittelut Tappertille tädistä ja tsemiä piinailijoille.

).( 17/26 ja ovulaatiosta asti olen " tuntenut" oman kohdun olemassaolon. Olen siis " luulosairas" . Äitienpäivänä pitäisi tädin kurvata paikalle (tai oikeammin lauantai-iltana) jos se on tullakseen. Pillereiden lopettamisen jälkeen kuukautiset ovat olleet lähes kellontarkat ;). Nyt pitäisi lähteä ulos haravoimaan pihaa kun aurinkokin niin nätisti paistaa...

Vierailija
37/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lukemassa teidän juttuja ihan päivittäin, mutta en yksinkertaisesti ole jaksanut kirjoitella. Olen nimittäin ollut sairas, nuhaa, kurkku kipee ja kova yskä sekä kuumetta oli ma:na 39 astetta koko päivän.. Tänään sitten pakotin itteni töihin ja olo oli aivan kamala koko päivän siellä.. Nyt tällä hetkellä tuntuu, että elämä alkaa voittaa, tosin ääni on vielä painoksissa ja nokka tukossa.. :( Mutta kai se tästä.. :)

ONNEA LEPPIS!! :) Tarrasukkia ja vaaviliimaa vauvalle! =)

ULTRAUUTISIA: tänään siis kävin toista kertaa siellä ultrassa. Eli siis munasolua ei taaskaan tässä kierrossa irronnut ja nyt menen sitten ma:na niihin S-prog testeihin.. Vastauksissa menee n.3 viikkoa ja sitten saamme nähdä miten tytön käy. Luultavasti saan sitten ne CLOMIFEN-lääkkeet.

PALJON PLUSSA SÄTEITÄ KAIKILLE!! :)

=)L.

Vierailija
38/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=008000]Ihan hikisenä, kun just jumpasta kotiin polkaisin (ihanan lämmin ulkonakin!). Vieläköhän ehtisi päästä kesäkuntoon? No ehkä ensi kesäksi! ;)

Mutta siis, kiva että käytte vähän harvemminkin palstailsevat ilmoittautumassa, niin tiedetään että olette olemassa, vaikka kyllä me varmaan teidät muistetaan! :)

Ajattelin, että voisin kerätä tässä vähän uudempaa nimilistaa itselleni ja ennen kuin päivitetään, niin katotaan se vielä yhdessä läpi, niin nähdään ollaanko samaa mieltä niistä ketkä poistetaan. Onko ok kaikille?

Huh! Sit suihkuun! :)

Vierailija
39/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en tosiaan usein kirjoittele, niin seurailen kyllä tiiviisti tapahtumia. Juliaanan kanssa jännitin niinkuin varmaan moni muukin: ei menetetä vielä toivoa! Ja Tappertille pahoittelut... ja tsemiä kaikille piinailijoille!

Mul on ollut tässä kierrossa uusi systeemi: oon mittaillut lämpöjä ja se on aika jännää puuhaa :) Oviksen luulen bonganneeni vasta kp 22, joskin vasta on 2 korkeaa lämpöä sen jälkeen, joten huomista odottelen ennen kuin voin olla varma. Limat sun muut kuitenkin viittaa samaan suuntaan. Iso helpotus, jos voin olla nyt aika varma että ylipäänsä ovuloin. Ja selitys siihen, että miksi en ole ovista kunnolla koskaan tikuttanut olisikin tuossa myöhäisessä ovulaatiossa: en ole uskonut enää plussaan niin myöhään kierrossa. Nyt täytyy katsoa koska täti tulee ja sitten laskea paljonko on aika oviksesta mensuihin, ja toivoa että menee yli sen kriittisen 9 päivän. Tai tietysti toivon että tätiä ei kuulu mailla halmeilla!

Aika tiedettä tästä kuumeilustakin kyllä saa! Vähän vaan epätoivo alkaa iskeä kun oon odotellut jo yli vuoden sitä plussaa raskaustestiin. Gynellä kävin pari viikkoa sitten " vuosihuollossa" : sanoi et kaikki näyttäisi olevan ok, ja et jos ei kesän aikana mitään tapahdu, niin sit voisi laittaa labraan lähetteet. Mielen sai kyllä taas toiveikkaaksi, kun antoi sit samaan hengenvetoon ohjeet, että kun, siis KUN tärppää, niin n. kk kannattaa odottaa ja sit voi tulla ultraan katsomaan tilannetta jos haluaa.

No menipäs oman navan tilitykseksi. Mutta ilmoittaudun siis: en ole mihinkään hävinnyt vaikka en olekaan aktiivinen kirjoittaja. Kuulette varmasti jos jotain kriittistä tapahtuu, tai ehkä muutenkin jossain vaiheessa taas! Kaikille kuitenkin ihanaa kesän alkua ja sen mukana plussatuulia!!

Vierailija
40/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=008000]minkälaisen esittelylistan siis haluamme

a) listalle laitetaan kaikki esikoisesta kuumeilevat, vaikka eivät koskaan ensikoihin kirjoittaisi

b) listalle laitetaan vain ne jotka pinoutuvat kanssamme, myös ne jotka harvemmin palstailevat

c) joku muu vaihtoehto, ehdota

(Tietääkö kukaan millä periaatteella muut (tp:t, vilttiketju ja mitä niitä nyt onkaan..?) listojaan pitävät?)

Koitetaan sitten tehdä niin kuin enemmistö haluaa.

Voisin huomenna laittaa vähän huutelua tuonne yleisemminkin, että Ensikot ilmoittautuisivat.