Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~*ENSIKOT torstaina 04.05.2006*~*~*

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppis06 paljon onnea plussasta!!

Majita, pahoittelut tädistä ja toivottavasti inhottavat kivut loppuvat pian!

Miesten vauvakuumeesta olitte jutelleet. Myös meillä miehellä on vauvakuume, mikä yrityksen aikana on noussut koko ajan. Pari päivää sitten mies sanoi, että hänellä on varmasti yhtä kova vauvakuume kuin minulla ja että hän todella haluaisi lapsen. Ihana mies!

Tosi paljon piinailijoita meillä, nyt niitä plussia tänne näin =)!!

Emma kp 18/29

Vierailija
2/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitten heräsin jo ennen kuutta siihen kun mies laittoin keittiössä eväitään, vaikka yleensä nukun kuin tukki ja herään vasta tuntia myöhemmin. En tiedä kuvittelenko vain, mutta kauhea oksettavuuden tunne tuli heti kun heräsin, vaikka yleensä se tunne on ihan vieras. Voisiko aamupahoinvointi tulla jo näin aikaisin? Toinen mikä " oire" mulla on ollut on se että mulla tuntuu olevan koko ajan vessahätä siis tämä isompi ja osittain maha on vähän kovallakin. Noh.. voi johtua tietysti jostain aivan muustakin.

Mutta siis jännitysten yö takana ja kyllä jännitti aamulla mennä vessaan, olin ihan varma että täti on paikalla, mutta eipä näkynyt mitään, joten piinailu jatkuu :) Seuraavat 12 tuntia on ratkaisevat, jos ei siinä aikana ala niin sitten on kyllä hyvällä mallilla ja illalla varmastikin testaan. Kysyin eilen mieheltä että haluuaako hän olla testitilanteessa mukana vai teenkö testin päivällä töissä. Ei vastannut mitään ja myöhemmin illalla sanoi että " voithan sä tehdä sen täällä kotonakin huomenna" :) Ihana..

Jaa' a.. jos vaikka menis jo valmistautumaan töihin lähtöön ja nyt kun ei oo niin kiirettäkään niin vois pedata vaikka sängyn.. se jää usein kiireessä tekemättä..

En varmastikaan malta pysyä täältä tänään yhtään pois, joten saatte kuulla usein mun raportoinnin tilanteesta :) On vaan niin superjännä päivä.. Millainen on muiden piinailijoiden tilanne?

T. Juliaana kp 33/27-32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kukon laulua jo täällä :)

Tuohon miesten vauvakuumeeseen. Juu kyllä se tuntuu iskeneen meillä miehelläkin päälle. Olen huomannut miehen mm. katsovan tarkemmin etten kävele auton alle liikenteessä, että saan tarpeeksi unta jne. Vaikka koko plussaa ei vielä olla edes saatu :))

Juliaana: Selvisitkö kriittisestä yöstä?? Täällä sulle peukut pystyssä!!

Testaamisen kanssa päätin kuitenkin malttaa huomiseen.

Tulipa sekava viesti :D No nyt työreissulle.

Hilja kp 32/~30

p.s. Miksi mun kahvi maistuu herneelle :Q

Vierailija
4/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että olitkin kirjoitellut samaan aikaan. Hienoa, ihanaa että selvisit ehjin nahoin kriittisestä yöstä!

Noi sun oireet vaikuttaa hyviltä. (Hassua nauttia oireista jotka ei oo niin kivoja mutta tässä tilanteessa ne luo aika kovasti uskoa plussaan..) Mulla iski sama tunne eilen töissä ruokailuun mennessä, kauhea kuvotus sellasena häivähdyksenä. Ja vessassa pitää rampata koko ajan.. heräsin eka kertaa jo yölläkin vessaan. Vasemmalla puolella mahaa tuntuu melkein koko ajan jotain nippailua. No, seurataan tilanteita :)

Koitetaan kaikki piinailijat jaksaa taas yks päivä! :) +++++

Vierailija
5/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs väsyttää. Tuli touhuttua avokin kans viime yönä niin, että nukkumaan pääsin vasta yhdeltä. Puoli 6 herätti kello ja töihin oli taas lähdettävä =(

Leppikselle onnittelut plussasta. Beibiliimaa lähetän teille =)

Juliaanalla ja Hiljamaarilla onkin nyt toooosi jännät paikat. Peukkuja pidän. Tulkaahan heti kertomaan kun ootte testannu.

Kylläpä onkin taas pitkä aika siihen, että itse voi piinailla. Mut onneks saa muiden takia piinailla kokoajan =)

Tuosta surffailusta.. Mulla on oikeestaan kokoajan tää vauvasivu taustalla auki. Työpäivän päätteeks vaan tyhjennän evästeet ja sivuhistorian, niin en jää kiinni =)

Mut kai sitä joutuu taas töitä välillä tehdä..

Nea kp 6

Vierailija
6/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä ollut aamuvirkkua porukkaa! No, kunhan pääsee itse piinailemaan taas, niin varmaan on yhtä täpinöissään! :) Peukut on pystysssä *bd* Pitäkää meidät ajan tasalla!

Taisin muuten eilen unohtaa kommentoida, kun oli aika hauska se Juliaanan mies: " nippaalemahan..." :D

Vierailija
7/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljalle tsemppiä piinailuun, pidän täällä peukkuja *bdbdbdbd*!!

Ai hitto että tekis mieli testata, apteekki on nimittäin ihan tuossa työpaikan vieressä ja nyt vielä hiljainen työpäivä että olis hyvin aikaakin.. Mutta mutta.. jos se oliskin plussa niin olis ihanaa että oltais testailtu yhdes miehen kanssa, kun lupailinkin.. hmm.. jos tekisin salaa testin ja hakisin sit uuden jos on plussa niin saatais testata yhdeskin.. ja jos olis nega niin miestä ei varmaan haittaisi vaik olisin jo testannut.. En tiedä en tiedä.. toisaalta ärsyttävää kun on niin hiljainen päivä että ei oo muuta ajateltavaa kuin nämä " nippaalut" :)

Malttaako vai eikö malttaa..

T. Juliaana

Vierailija
8/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljamaarilla ja Juliaanalla tosiaan jänskät paikat!

Juliaana: mä NÄEN sut täällä meillä kotona! sun jännitys tuntuu tänne asti oikeesti =) sä oot kyllä aikamoinen sissi..innokkaimmat täällä ois testannu tohon päivään mennessä jo 5 kertaa =) luultavasti mäkin oisin jo vähintään tänä aamuna tikkua repiny pakkauksesta =D Sit jos nyt haet ' valmiiksi' testin niin tuijotat sitä vaan koko päivän ja lasket kauanko oot jo pidätelly pissaa =D hih..tsemppiä NIIN paljon sun todelliseen piinaan!!

ON: kp 16/28-30..kai se sit on jo jos on?? vielä kyllä puuhastellaan jos vaikka on myöhäsempi..turvottaa edelleen..jo kolmatta päivää..yhh

Aurinkoista päivää!!!!

t. poppis

Vierailija
9/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilja ja Juliaana, muakin jännittää teidän puolesta ihan hulluna!

mahdanko mennä töihin ollenkaan kun oon sit nettipimennossa. Mä tosiaan palstailen aamuisin ja iltaisin jos on aikaa, kun mun työssä ei oikein ole mahdollisuutta ja aikaa ylimääräiseen surffailuun, joskus ihan vaan vilkaisen..

Mut juliaana, ehkä sun kannattaisi vielä odottaa kotiin ja ottaa se mies mukaan jännittävään hetkeen. tai helppohan se mun on sanoa ;)

Mut ihan super piinailut teillä tänään, tosi jännää, kertokaa heti tilanteen etenemisestä, mä tuun taas töiden jälkeen kurkkaamaan teitä.

oma napa: nyt alkaisi olla hyvät päivät touhuilla ja onneksi on paljon peittoja pöllytettykin, joten ei voi kun odotella sitä että itse pääsee jännäilemään parin viikon päästä :)

peukkuja teille ja ihanaa torstaipäivää kaikille!

-i-

Vierailija
10/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa ollut paljon aamuvirkkuja :)

Toivottavasti niitä plussia pamahtelisi oikein paljon ilmoille...

Joku kyseli miehen puolikkaasta, juu - kyllä se meilläkin on ihan innoissaan mukana kuumeilemassa. Tutkailee aina lehdistä " muka huomaamatta" turvaistuin testejä ja muita vauva juttuja...yks pvä totes pitkän hiljaisuuden jälkeen, että " meillä on sitten se vanha kehto vintissä tallessa kotona..." . Njoo, mutta se siitä.

Alan menettää toivoni tässäKIN kierrossa, nyt on menossa kp 32/jotain 28 ja 34 väliltä. Tänään on sitten ihan kiitettävästi jomotellut alavatsaa - eilen illalla oli vielä jonkinlaista " oirelistaa" alkaen järjettömästä väsymyksestä ja kummasta kuplinnasta alamasusssa...ja vihlomisesta nivusen tienoilla..ja jo pitkään on rasvaisen ruoan haju vähän kuvottanut.

Nyt sitten ainoana kummastuttajana on rintojen kipeytyminen sivuilta, kummaa, ennen ne on aina ollut sellaset " painokipeet" (että kun " litistää" niin koskee), ja nyt ne on tosi kipeet ulkosivuiltaan, rintsikatkin koskee..no, en tiedä, eiköhän se täti tänään kurvaa paikalle.

Tappert...

Vierailija
11/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malttanut odottaa kotiin asti vaan kävin äsken apteekissa ja tein testin.. Ihan selvä nega ei edes haamua.. Tein predactor-testin, sen pitäisi olla aika herkkä vissiinkin? Siinä ei ollut mitään kuinka kauan pitää pissaa pidättää, joten en ollut kyllä kauaa pidättänyt ehkä n. puolitoista tuntia edellisestä pissaamisesta.. mutta tuskin se siitä on kiinni..

Aika varma jos siis oon että täti tulee tämän päivän aikana kylään, toisaalta aloin jo odottamaan sitä, koska jos kierto venyy pitkäksi on taas hankalampaa ensi kierrossa.. Jos ei huomennakaan oo alkanut niin testaan uudestaan, mutta taitaa olla turha toivo :(

Hitto, kun tulikin kova pettymys, vaikka alunperinkään en uskonut olevani vielä raskaana.. ei oo vaan koskaan mennyt näin pitkälle menkkojen alkaminen..

T. Juliaana :( *tirauttaa pari kyyneltä ja toivottaa muille piinailijoille parempaa onnea*

Vierailija
12/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi suuret pahittelut! (lämmin lohtuhali, älä itke)

Mutta kuitenkin vielä todettakoon, että niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy!

Voi vitsi kun mua harmittaa sun puolesta! Olin jo ihan varma että plussa on kehissä!

No Hilja sit, josko sä aloittaisit plussa-aallon?

ja tappertkin oli hyvässä vaiheessa piinailua, josko säkin?

Poppis: mulla on aikas samat päivät kun sulla (kp 15/31) eli meillä taitaa olla yhteinen piinailu tässä kierrossa.

hauskaa kun sanoit että sulla on hyvät fiilikset tän kierron suhteen, koska mä sanoin jo kierron alkaessa, että nyt on onnekas olo ja tuntuu etä tämä kuu on se kuu kun tärppää! no toivotaan parasta!

:)ii

Vierailija
13/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisa: onpa mukavaa kun päästään piinaileen samoihin aikoihin! mieskin sanoi eilen, että ' nyt se vauva sit on tehty' kun lopeteltiin puuhailut =D oudosti vaan hyvä fiilis tosiaan..

Turvottaako ketään muuten esim. oviksen aikoihin? kun mua ei yleensä kai turvota..mäkin ekaa kertaa nyt ' kuulostelen' kroppaa =)

Juliaana: jossain pakkauksessa muistaakseni luki, että paras tulos tulee ehdottomasti aamupissasta, mutta jos tekee päivällä niin pitää pidättää väh. 4 tuntia..mä en luovuttaisi vielä!! tsemppiä!

poppis

Vierailija
14/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että silloin kun itse testailin tuhat vuotta sitten niin kerkesin haaskata 4 testiä kun testailin päivällä, olin juonu paljon (laimeempi pissu) ja en ollut odottanut 4 tuntia ja kaikki näytti negaa..terveyskeskuksen testi näyttikin sitten plussan...

Mä en ainakaan luovuta vielä sun suhteen =)

poppis

Vierailija
15/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsemppauksesta! Alkoi vähän toivo herätä, kun luin teidän viestejä ja ajatettelin että ehkä vähän hätäilin tuon testin kans, olisi ainakin pitänyt pidättää kauemman. Jos ei ens yönkään aikana ala niin teen huomenna aamupissasta uuden.

Kyllä tää palsta on vaan ihana, saa jakaa tunteitaan eikä tarvi yksin kärvistellä..

T. Juliaana

Vierailija
16/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa ja ihanaa ilmaa luvattu täksi päiväksi, jopa +20. Muutenkin päivä alkoi oikein mukavasti:) Siihen ovistestiin tuli selkeä plussa tänään (kp20) Oli selkeästi vahvempi kuin kontrolliviiva, eli nyt soitin lekuriin ja varasin ultran ensi viikon torstaille. Lekurin mukaan tikuttelua pitäisi jatkaa niin kauan että muuttuu taas negaksi ja vahvimmasta plussasta 7vrk kuluttua ultraan, mutta testit loppu ja jos vahvin viiva tulee viikonloppuna, niin ei ne mua sinne lääkäriin kuitenkaan silloin ota. Joten nyt sit to ultra-aika. Ei kai se niin tarkkaa ole?!

Täälläpä on paljon piinailijoita:))

juliaana, älä vielä luovu toivosta. Se plussa voi sieltä vielä tulla!

tuisku, mikä tilanne? bdbdbdbd

hilja, tappert ja nella, teille oikein paljon ++++-säteitä. Tulkaahan kertomaan mukavia testituloksia kun olette testailleet. Itse olisin varmaan testannut jo pariin kertaan noissa kiertopäövissä, hätäinen kuin olen=) Peukut ja varpaat on teidän kaikkien puolesta pystyssä täällä bdbdbdbdbdbd

Täällä duunissa kärvistelen, illalla ois työhaastattelu, kun ajattelin mennä katsomaan mitä muualla ois tarjota. Vakituinen työ mulla nyt on, mutta mutta, vaihtelu virkistäisi....

Mies kyllä sanoi " et sä voi vaihtaa työpaikkaa kun kuitenkin jäät kohta äitiyslomalle" . Se on ihan varma että tässä kierrossa tärppää kun kuuli mun testiluloksesta aamulla. Sanoin kyllä että ei se ovisplussa sitä raskautumista takaa.

Galluppiin: Mies on nykyään ihan ylihuolehtivainen, oltiin ulkona syömässä niin meinas riita tulla kun halusin ottaa yhden mansikka margaritan jälkkäriksi. En saa kuulemma nyt juoda edes yhtä, jos vaikka olisi tärpännyt. Oli vihainen kun ehdotinkin!! Sanoi että sit vasta kun vauva maailmassa saan juoda, ei saa kuulemma riskeerata.. Sanoin sille eilen että sovitaanko että säkään et sit ota mitään koko raskausaikana, et edes sitä yhtä saunakaljaa. No sehän ei tietenkään sopinut, sanoi että kyllä raksalla pitää saada joskus muutama olut ottaa ja saunakalja... Niinpä, helppo ehdottaa toiselle mutta itse ei ole siihen valmis:(

Oho, tulipas pitkä sepustus.. Nyt täytyy jatkaa töitä!

Vierailija
17/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä onkin kesäisen lämmin päivä! Ja koska luvassa on hienoa säätä koko viikonlopuksi, päätin pitää huomenna vapaapäivän niin päästään mökille kesän aloitushommia tekemään jo vähän aiemmin. Palstapimentoa siis tiedossa tästä illasta alkaen.

Miehen vauvakuume. Mitä se on? Meillä mies ei kuumeile ainakaan yhtään samalla tapaa kuin minä. Mutta ehkä parempi niin - sitä kun on kuumeillut jo lähemmäs kolme ja puoli vuotta ja tietää mitä tuskaa tää on, niin on varmaan vaan hyvä, että toinen osaa olla vähän rauhallisempi. Toki miestäkin varmaan harmittaa tää raskautumisen hankaluus, mutta ehkä kuitenkin enemmän sen vuoksi kuinka se masentaa mua kun aina menee pieleen. Miehellä kyllä on vahva usko, että se vauva meille vielä tulee, kun itseltä meinaa toisinaan toivo mennä.

Kävin taas tänään kurkkaamassa tuota Ensikko-listaa ja totesin, että tosi monilla tärppää siinä kolmen ekan yrityskuukauden aikana. Sitten on meitä muutamia, joilta tuntuu menevän pieni ikuisuus siihen plussaamiseen. Kaipa meidänkin vuoro vielä tulee...

Juliaana: Mä oon täällä palstaillessa saanut sen käsityksen, että Predictor ei olisi siitä herkimmästä päästä testejä. Eihän se toivo ole mennyttä ennen kuin täti pyyhkäisee paikalle.

Aurora: Meillä kanssa mies oli yrityksen alussa ihan ylihuolehtivainen, mutta nyt jo taas vähän normaalimpi. Teillä ei toki enää olla yrityksen alussa, mutta oisko nyt miehellä jännitystä siitä, kun nyt ihan oikeesti vois tärpätä ja ei sit haluais riskeerata mitään (vaikka yks jälkkärijuoma ei taatusti mikään ongelma oliskaan).

Meillä mies illalla kyseli ihmeissään, että miksi sitä greippimehua piti ostaa. Oli pakko tunnustaa, että kaikkensa sitä yrittää. Onneksi se sentään maistuu mulle, happaman ystävä kun olen.

Piinailijoille tsemppiä! Eiköhän niitä plussia sieltä taas tule...

Ja kaikille oikein ihanan aurinkoista viikonloppua!

t. Essi

Vierailija
18/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin myös Predictorilla ensin kp33/28-30 ja se antoi kirkkaan negan (oli ip pissa, ei mitenkään " pidätelty" ) Kun testasin Predictorilla kp37 aamupissasta niin oli niin selvä plussa kuin olla saattaa.

Eli hyvinkin on vielä toivoa. Odottele pari päivää tai vaihda herkempään testiin.

[red]bdbdbdbdbdbd![/red]

leppis 5+3

Vierailija
19/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöh-- lähti niin tohkeissaan tsemppiviestit että punasiset värit jäi puolitiehen. Tässä nyt oikein kunnon [color=red][size=7]bdbdbdbdbd [/size][/color] onnittelut!

Vierailija
20/50 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin tuo leppiksen viesti sai mielen taas erittäin toiveikkaaksi.. Toiseksi testiksi ostin Apteekin oman raskaustestin ja tänään on tulossa mammaksi.fi-sivuilta tilatut Wondfo One Step- liuskaraskaustestit, onko kellään kokemusta/tietoa näiden testien herkkyydestä? Kumpi kannattaisi huomenaamulla käyttää ja/vai pitäiskö odottaa suosiolla lauantaiaamuun? Sen päätin että aamupissasta testaan seuraavaksi jos testille vielä ilmenee tarvetta. Eipä ainakaan vielä ole täti tullut :)

T. Juli