Mahtaa Roopea jurppia tämä kiusallinen Veitola & Sieppi-kohu
Onhan se vähän fail että tyttöystävä kerran tulee vierailemaan haastatteluun poikaystävän juontamaan ohjelmaan ja tuloksena kiusallinen kohu johon ties ketkä julkkikset ovat jo ehtineet kantaa ottamaan ja somessa keskustelu tykittää. Kiusallista ja vähän noloa kaikille osapuolille.
Kommentit (136)
No. Sara sai lööppitilaa. Cheynne Järvinen oli kyllä oikeassa. Jotkut missit päätyvät lööppijulkkiksi ja toiset katoavat kuin tuhka tuuleen. Sara kuuluu lööppijulkkiksiin.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201809042201180887_vd.shtml
Ja lisää palstatilaa xD
Kohun jälkeen Sara on pysynyt vaitonaisesta asiasta ja hänen sosiaalisen median tileille on ilmestynyt ajattomia päivityksiä. Sara julkaisi kuitenkin tänään Idealistan blogissaan kirjoituksen, jossa hän kertoo kuulumisiaan.
- Valehtelisin, jos väittäisin, että viime päivät olisivat olleet minulle helppoja, Sara kirjoittaa.
Sara kirjoittaa tuoreessa postauksessa, että hän sai lukuisia viestejä suoran lähetyksen jälkeen, jonka takia hän päätti kirjoittaa blogikirjoituksen tuntemuksistaan haastattelutilanteesta.
No, ei kai oo helppoa kun on huono esiintyjä ja media-alalla vielä. Eikä myönnä että on huono ja pitää petrata.
Sara jatkaa ruikuttamista aina vaan. Elämä onkin rankkaa. Nyyh.
Ps vuitton jne....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmät hymy, tissit, suu, hampaat.. hiukset
Kun Sara käveli studioon luulin hetken häntä Johanna Tukiaiseksi.
Matka toiseksi Tukiaiseksi on jo hyvässä alussa.
Roope joka rohkeasti päivittää mielipidettään kaikesta on ollut hiljaa. Miksi? Koska ei tiedä kumman puolelle meneminen on mediaseksikkäämpää
Vierailija kirjoitti:
Roope joka rohkeasti päivittää mielipidettään kaikesta on ollut hiljaa. Miksi? Koska ei tiedä kumman puolelle meneminen on mediaseksikkäämpää
Tai pelkää saavansa kenkää EVS:stä.
Koskahan Sara kertoo saaneensa ihosyövän? Ei ole iholle tervettä grillata sitä yhtenään auringossa tai solariumissa.
Oikeat kaunottaret eivät tarvitse silikonia, botoksia, ripsien pidennyksiä eivätkä muitakaan lisävarusteita ollakseen kaunis. Nämä suomineidot pilaavat oikean kauneuden laitattamalla kaiken maailman härpäkkeitä ollakseen "kaunis" ja "erottuva". Sitten vielä se paskanruskea väri iholla ja lisätään jo ruskettuneeseen naamaan aurinkopuuteria, ja naama näyttää kuin olisi paskaa siihen hierottu. Kaunista, niin kaunista. Ja todella muista "kaunottarista erottuvaa".
Tuo Saran viimeisin ulostulo olisi saanut jäädä jo tekemättä. Nolaa itseään entistä enemmän tajuamatta sitä itse. Sitten, kun tulee negatiivista palautetta, niin hämmentyneenä ihmettelee, että miten tässä nyt näin kävi, kaikki vihaavat minua jne.
Jos joku ohjelma haluaa lisää näkyvyyttä, niin kannattaa pyytää Saraa haastateltavaksi. Ei se haastattelu tietenkään onnistu, mutta sehän on jo etukäteen tiedossa ja kun Sara taas tekee ulostulon (muiden ihmeteltyä esiintymistä), niin kohu on taattu ja ohjelma saanut paljon ilmaista julkisuutta.
Nyt muuten kannattaisi naisen jo pikkuhiljaa vähentää hiustenpidennyksiä ja vanhentavaa väriä, sekä liikaa meikkiä. Ei ole raikasta katseltavaa enää.
Fem..inistit ovat juuri noin mustasieluisia ja ilkeitä, kuin Veitola. Menin kerran somessa kirjoittamaan yhden fem ryhmän keskusteluun. En laittanut mitään asiatonta. Ihan pojan äitinä kyselin mitä mieltä ovat mm. naisten tekemistä vääristä raiskausilmoituksista, naisten valehtelusta lapsen isän henkilöllisyydestä jne.
Sain sellaisen viharyöpyn niskaan että apua. Haukkuivat ihan järkyttävällä mun ulkonäöstä lähtien. Siis ihan asiattomia, aiheen liittymättömiä kommentteja. Aivan ala-arvoista kielenkäyttöä.
Eivät ole psyykkisesti tasapainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Saran viimeisin ulostulo olisi saanut jäädä jo tekemättä. Nolaa itseään entistä enemmän tajuamatta sitä itse. Sitten, kun tulee negatiivista palautetta, niin hämmentyneenä ihmettelee, että miten tässä nyt näin kävi, kaikki vihaavat minua jne.
Jos joku ohjelma haluaa lisää näkyvyyttä, niin kannattaa pyytää Saraa haastateltavaksi. Ei se haastattelu tietenkään onnistu, mutta sehän on jo etukäteen tiedossa ja kun Sara taas tekee ulostulon (muiden ihmeteltyä esiintymistä), niin kohu on taattu ja ohjelma saanut paljon ilmaista julkisuutta.
Nyt muuten kannattaisi naisen jo pikkuhiljaa vähentää hiustenpidennyksiä ja vanhentavaa väriä, sekä liikaa meikkiä. Ei ole raikasta katseltavaa enää.
Kuulostat juuri sellaiselta epäviehättävältä katkeralta fe..mini.stiltä, kuin Veitola.
Ei se ole Saran syy, että olet ruma.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miks Saralla oli huulikiiltoa niin paljon. Joku sanoi ihmis Keniksi...
Olis ollut kaunis freesimpänä, vähemmällä meikillä.
Naiset ovat naiselle susia. Ei voi muuta sanoa.
Jokin kertoo mulle, että oma ulkonäkösi EI ole missitasoa.
Vierailija kirjoitti:
No offence: mutta kerro mikä kehonosa Sarassa on kaunis? Naama ja sääret. Mikä muu muka?
No siinäkin on jo 2 enemmän, kuin sulla 😀
Naiset: miksi media aina keskittyy naisten ulkonäköön.
Sitten melkein koko ketju täällä täynnä av mammoja haukkumassa katkerana itseään kauniimman naisen ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miks Saralla oli huulikiiltoa niin paljon. Joku sanoi ihmis Keniksi...
Olis ollut kaunis freesimpänä, vähemmällä meikillä.
Naiset ovat naiselle susia. Ei voi muuta sanoa.
Jokin kertoo mulle, että oma ulkonäkösi EI ole missitasoa.
Niin kuten Sara on ollut mm. Cheynnelle susi 😊.
Veitolaan tiivistyy hyvin perusf.eministin olemus. Ylemmyydentuntoinen, arkisen näköinen, pahasuinen, huonokäytöksinen, ilkeä.
Aivan naurettava koko juttu.