Mahtaa Roopea jurppia tämä kiusallinen Veitola & Sieppi-kohu
Onhan se vähän fail että tyttöystävä kerran tulee vierailemaan haastatteluun poikaystävän juontamaan ohjelmaan ja tuloksena kiusallinen kohu johon ties ketkä julkkikset ovat jo ehtineet kantaa ottamaan ja somessa keskustelu tykittää. Kiusallista ja vähän noloa kaikille osapuolille.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Oman ulkonäön kanssa eläminen on tehnyt Veitolasta katkeran. Se sisällä oleva myrkky alkaa valua ulos.
Saran synti Veitolan silmissä oli olla kaunis ja suosittu.
Itse en pidä itseäni varsinaisena f-eministinä, olen ennemminkin equalitaristi koska f-emakot ovat pilanneet aatteen. Olen myös sitä mieltä että naisilla on vapaus tehdä mitä haluavat, mutta minusta naisilla on samaan aikaan myös suuri vastuu näyttää nuoremmille sukupolville että nainen voi olla muutakin kuin kaunis pärstä ja alusvaatteet. Jotenkin minusta on vastuutonta pitää yllä sitä bimbomaista mielikuvaa että naiselle riittää kunhan olet kaunis, hankit kauniita laukkuja ja räpsit niistä sitten kuvia. Sara Sieppi tuo esiin hyvin kapeaa naiseus-näkökulmaa eikä hän sitä millään tavalla syvennä blogissaan, joka keskittyy lähinnä haukkumaan muita ("yhyy media on kiinnostunut ulosottoveloistani eikä uusimmasta insta-posetuksestani") tai kertomaan tyhjänpäiväisistä ikean kynttilöistä ja koristetyynyistä. Suoraan sanottuna minusta Sara Sieppi ei ole millään muotoa hyvä roolimalli nuorille naisille, hänhän ei oikeastaan tee muuta kuin narsistisesti kertoo omasta itsestään ja tekemisistään. Roope Salminen toki on sitä mieltä että Sara on saavuttanut suuria kun on sentään juontanut Paratiisihotellia ja ollut 50-luvun tyyliin elävänä kalusteena Onnenpyörässä. Itse toivoisin kuitenkin että naiset tähtäisivät vähän korkeammalle.
Onko kenestäkään muusta huvittava miten julkisuudessa pelkästään julkisuuden vuoksi olevia miehiä pidetään vähän säälittävinä (Esko Eerikäinen, Niko Saarinen, Antti Kurhinen ym. ym.) mutta naiselle se ilmeisesti on monenkin mielestä täysin validi ammattipolku?
Sara on todella kaunis, mutta tosiasia on, ettei vaaleat hiukset sovi kaikille. Ei edes Saralle.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miks Saralla oli huulikiiltoa niin paljon. Joku sanoi ihmis Keniksi...
Olis ollut kaunis freesimpänä, vähemmällä meikillä.
Tämähän se olikin kohun pointti. Saralla oli liikaa huulikiiltoa, ihmiset!
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa muutenkin jurppia pitää yllä kulissisuhdetta naisen kanssa
Mikä ihmeen kulissi? Roope on biseksuaali, eli voi olla SEKÄ naisen ETTÄ miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sieppo poistanut instasta rankka-aamu tyrkkykuvan, niin nolo tapaus. Nyt kuvaa hedelmiä😆😆
Jos Sara ei olisi suuttunut kuvasta, niin olisi luulut, että hän on huumorimielellä otsikoinut kuvan tuolla tavalla. Mutta taisikin olla ihan tosissaan... Sellainen "tough morning". 🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa muutenkin jurppia pitää yllä kulissisuhdetta naisen kanssa
Mikä ihmeen kulissi? Roope on biseksuaali, eli voi olla SEKÄ naisen ETTÄ miehen kanssa.
Niin, uskoo ken tahtoo :D
Mä luulin pitkään et Roope seurustelee Elias Kaskisen kanssa...:D
Vierailija kirjoitti:
Sieppo poistanut instasta rankka-aamu tyrkkykuvan, niin nolo tapaus. Nyt kuvaa hedelmiä😆😆
Eikö se aina ole kuvaillut meloneja?
Vierailija kirjoitti:
Eli siis Sara pahastui haastattelusta vasta sen jälkeen, kun oli saanut kritiikkiä omasta esiintymisestään kyseisessä ohjelmassa? Voi luoja...
Tämä missi ei kyllä lakkaa yllättämästä. Kuoppa ei siis ollutkaan vielä tarpeeksi syvä kun edelleen haluaa jatkaa sen kaivamista.
"Ken kuoppaa kaivaa, hän itse siihen lankeaa."
Voisi melkein sanoa, että Saran kohdalla näin kävi.
Ei Sara kyllä oo poistanut sitä ”kohukuvaa”. Siellä se edelleen on, yhdeksännen rivin ensimmäinen kuva.
Sara Chafakilta kysyttiin joskus talvella Radio Rockin studiossa että "Kenen pussilla sä pelaat sitä pokeria ja mistä sä saat sitä rahaa noihin matkusteluihin?"
Missään ei noussut kyseisestä haastiksesta kohua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Roobert oli poissa kyseisestä jaksosta?
Roobert on siellä leffakuvauksissa, joku parinvaihtajista kertova leffa, johon hän on laihduttanut, kasvattanut hiuksia, kun esittää parikymppistä. Kuvataan, oliko se nyt Mäntsälässä Hirvihaaran kartanossa.
Joku muu tiesikin, että Roobert on jo Meksikossa. No alkoi ne molemmat M-kirjaimella.
Neljän päivän takainen instagram päivitys on kuva Roopesta meressä ja joku kommentoi "Terveisiä sinne Meksikoon".
Mäntsälä tai Meksiko, kuka näitä laskee.
Suunniteltu kuvio katsojamäärien nostamiseksi.
Voi olla suhde hiipumassa. Päätellen 3 kk:n erosta.
Vierailija kirjoitti:
Sara Chafakilta kysyttiin joskus talvella Radio Rockin studiossa että "Kenen pussilla sä pelaat sitä pokeria ja mistä sä saat sitä rahaa noihin matkusteluihin?"
Miestoimittaja saakin olla röyhkeä ja suora ja näyttää vaikka Jaajolta, ilman että tulee arvostelluksi siitä ettei ole riittävän 'kiltti' ja 'kaunis'. Kaikki sympatiani Marialle, jota kohdellaan mediassa aivan toisin kuin vastaavan suorapuheisia mieskollegoitaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestoimittaja saakin olla röyhkeä ja suora ja näyttää vaikka Jaajolta, ilman että tulee arvostelluksi siitä ettei ole riittävän 'kiltti' ja 'kaunis'. Kaikki sympatiani Marialle, jota kohdellaan mediassa aivan toisin kuin vastaavan suorapuheisia mieskollegoitaan...
Samoin. Kaksinaismoraali vallitsee.
Mä katoin se haastattelun netistä. Mitä loukkaavaa siinä oli Sieppiä kohtaan? Ihan tavallisia kysymyksiä. Ei mitään loukkaavaa mun mielestä. Itsehän Sieppi on harva se päivä biksut päällä iltapäivälehdissä. Kukahan niitä sinne tyrkyttää? Vois poistua julkisuudesta.
Onhan Sara nolo rasite roopelle
Olen minäkin nätti enkä siksi hyväksykkään sitä, että nätit ihmiset syyttelevät muita siitä, kun itse vetävät huonosti tai epäonnistuvat. Ihan samalla tavalla me nätit voidaan kantaa vastuu omista mokistamme. Ja lapsellista usuttaa fanit haastattelijan perään, se jos mikä on ilkeää.