Mahtaa Roopea jurppia tämä kiusallinen Veitola & Sieppi-kohu
Onhan se vähän fail että tyttöystävä kerran tulee vierailemaan haastatteluun poikaystävän juontamaan ohjelmaan ja tuloksena kiusallinen kohu johon ties ketkä julkkikset ovat jo ehtineet kantaa ottamaan ja somessa keskustelu tykittää. Kiusallista ja vähän noloa kaikille osapuolille.
Kommentit (136)
Onnenpyöräohjelmassa se Sara Sippi näyttää ihan kuin jääkiekkomaalivahti kulkisi edestakaisin - kankeilla varusteillaan ja luistimet jalassa - edes takaisin.
Iso, kankea köriläs, paksu perze ja reidet - kävelee korkkareilla kuin luistimilla.
8-)
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, mutta edelleen tällaiset 'ko hut' toimiin. Kieli pitkällä odotatte jo seuraavaa evs-talkkaria. Niin kuin ohjelman tekijöiden kannalta pitääkin. Katsojia, mainoksia, koh ua, hyvä kässäri. Eikö yhtään hälytyskellot soi, kun 'koh un' aiheuttaa yhden ohjelmassa esiintyvän tyypin avopuoliso? Ja haastattelijaksi sattuu tulemaan se v ttumaisimmaksi profiloitu haastattelija. (enpu skahan on ns. 'äly kkö' tir sk, salmi nen 'hyvä ja söpö')
Niin ja ohjelman tekijät saa sitä MV:n kammoamaa rahaa ja valtaa josta hän SS:ä syyllisti 😂
Median edustajillahan sitä valtaa on kaikkein eniten. Veitola niin viattomasti tuon ”unohti”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara Chafakilta kysyttiin joskus talvella Radio Rockin studiossa että "Kenen pussilla sä pelaat sitä pokeria ja mistä sä saat sitä rahaa noihin matkusteluihin?"
Missään ei noussut kyseisestä haastiksesta kohua...
Miestoimittaja saakin olla röyhkeä ja suora ja näyttää vaikka Jaajolta, ilman että tulee arvostelluksi siitä ettei ole riittävän 'kiltti' ja 'kaunis'. Kaikki sympatiani Marialle, jota kohdellaan mediassa aivan toisin kuin vastaavan suorapuheisia mieskollegoitaan...
Samoin. Kaksinaismoraali vallitsee.
No joo. Siis jo pelkästään se, että saman ohjelman miesjuontaja (Roope Salminen vs. Cheyenne) ei saanut täysin vastaavanlaisesta kritiikistä mitään moitteita näiltä media-alan naisvaikuttajilta (Kristiina Komulainen, Katri Manninen jne.) kertoo paljon. Eli Manninen, Komulainen sun muut vauhkoojat voisivat mennä vähän itseensä. Herkästi ristiinnaulitsevat naistoimittajat, mutta miesten vastaavanlaisista tapauksista eivät pukahda yhtään mitään. LÄPINÄKYVÄÄ TEKOPYHYYTTÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara Chafakilta kysyttiin joskus talvella Radio Rockin studiossa että "Kenen pussilla sä pelaat sitä pokeria ja mistä sä saat sitä rahaa noihin matkusteluihin?"
Missään ei noussut kyseisestä haastiksesta kohua...
Miestoimittaja saakin olla röyhkeä ja suora ja näyttää vaikka Jaajolta, ilman että tulee arvostelluksi siitä ettei ole riittävän 'kiltti' ja 'kaunis'. Kaikki sympatiani Marialle, jota kohdellaan mediassa aivan toisin kuin vastaavan suorapuheisia mieskollegoitaan...
Samoin. Kaksinaismoraali vallitsee.
Älkää ny viittikö. Maria töksäyttelee asioita ja kyselee asiat jotenkin ihan eri tasolla kuin moni muu (on nähty jo monessa paikkaa esim omassa yökylä ohjelmissakin). Kärkäs saa olla, mutta suorastaan veemäinen? Onko Jaajo esim haukkunut haastateltavan ulkonäköä? Mariahan oli verrannut Tuksua joihinkin Stiina Saariston maalauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samanlainen tilanne kuin oma poikaystävä tulisi työpaikalleni aiheuttamaan draamaa ja hämmennystä. Saralla ehkä pointti mutta ihan jo Roopen kannalta olisi kannattanut antaa asian vain olla koska nyt vasta noloa onkin.
Päinvastoin, jos olisin Sara olisin vihainen asiasta ja vaatisin Roopea laittamaan asian hoitoon työkaverinsa toimintaa koskien. Jopa voisin epäillä poikaystävää osavastuulliseksi asiasta, eikö hän muka tiennyt jakson sisältöä etukäteen tai voi vaikuttaa siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Sara olisi juontaja! hah!!!
Sanoja suusta vaatii aivoja päässä. Jos niitä ei ole, on vaikea olla juontaja.
Sanoja suusta vaatii aivoja päässä?
Voi jestas teitä tämän kateellisia naisia. Ette vain kestä sitä, että Sara hyvällä kropalla ja nätillä naamalla saa helpon elämän ja kaikki sen herkut.
Muhitte oikein kateellisuudessanne täällä.”Voi jestas teitä tämän kateellisia naisia”? No ei sinuakaan olle aivoilla pilattu, ei ihmekään että fanitat Saraa. Montako läähpuuh-kommenttia olet jo laittanut?
Hänhän oli korjannut sen heti seuraavassa viestissä.
Minä fanitan Saraa, mutta toisaalta olen itsekin nätti, niin ei tarvitse vihata toisia kauniita naisia 😏Olen minäkin nätti enkä siksi hyväksykkään sitä, että nätit ihmiset syyttelevät muita siitä, kun itse vetävät huonosti tai epäonnistuvat. Ihan samalla tavalla me nätit voidaan kantaa vastuu omista mokistamme. Ja lapsellista usuttaa fanit haastattelijan perään, se jos mikä on ilkeää.
Sinussa se näytteys yhdistyy tyhmyyteen kun et tajua mitä haastiksessa tapahtui, sääli. Älykkäät ja kauniit kuten Katariina Souri tajusivat kyllä. Onko tämä feminismi vain kateellisten naisten ryhmittymä joille kauniit naiset ovat potkittavia kohteita.
Miksi Veitola ei ottanut yleisesti kantaa somemaailman naisten esineellistämiseen ja keskustellut tästä yleisellä tasolla esim. tämän Saran kanssa. Nyt oli vain yhden kauniin naisen tönimistä koko juttu. Juuri siitä tässä on kyse.
Minua on aina ärsyttäny Siepin naama. En tiedä mikä siinä mättää, vai onko vaan se, että sillä tuntuu olevan koko ajan vaan yksi ilme. Liian paksut posket ja liian näyttävät kulmakarvat ( ei aidon näköiset ) .
Anteeksi avautuminen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas teitä tämän kateellisia naisia. Ette vain kestä sitä, että Sara hyvällä kropalla ja nätillä naamalla saa helpon elämän ja kaikki sen herkut.
Muhitte oikein kateellisuudessanne täällä.”Voi jestas teitä tämän kateellisia naisia”? No ei sinuakaan olle aivoilla pilattu, ei ihmekään että fanitat Saraa. Montako läähpuuh-kommenttia olet jo laittanut?
Minä fanitan Saraa, mutta toisaalta olen itsekin nätti, niin ei tarvitse vihata toisia kauniita naisia 😏Olen minäkin nätti enkä siksi hyväksykkään sitä, että nätit ihmiset syyttelevät muita siitä, kun itse vetävät huonosti tai epäonnistuvat. Ihan samalla tavalla me nätit voidaan kantaa vastuu omista mokistamme. Ja lapsellista usuttaa fanit haastattelijan perään, se jos mikä on ilkeää.
Sinussa se näytteys yhdistyy tyhmyyteen kun et tajua mitä haastiksessa tapahtui, sääli. Älykkäät ja kauniit kuten Katariina Souri tajusivat kyllä. Onko tämä feminismi vain kateellisten naisten ryhmittymä joille kauniit naiset ovat potkittavia kohteita.
Miksi Veitola ei ottanut yleisesti kantaa somemaailman naisten esineellistämiseen ja keskustellut tästä yleisellä tasolla esim. tämän Saran kanssa. Nyt oli vain yhden kauniin naisen tönimistä koko juttu. Juuri siitä tässä on kyse.
Katariina Souria ei kuitenkaan kiinnostanut osallistua Cheyenne -kohuun, ei vaikka ohjelman jälkeen Sara Sieppi kavereineen höykytti Cheyenneä mediassa.
Ja Cheyenne nyt kaikesta huolimatta todennäköisesti on esimerkiksi Sieppiä älykkäämpi kun on Ressun käynyt ja hyvin kirjoittanut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katariina Souria ei kuitenkaan kiinnostanut osallistua Cheyenne -kohuun, ei vaikka ohjelman jälkeen Sara Sieppi kavereineen höykytti Cheyenneä mediassa.
Ja Cheyenne nyt kaikesta huolimatta todennäköisesti on esimerkiksi Sieppiä älykkäämpi kun on Ressun käynyt ja hyvin kirjoittanut...
Cheyenne on fiksu, toivottavasti tajuaisi pysyä poissa näistä turhuuksien seiskajutuista. Hänellä on oikeasti mahiksia muuhunkin.
Mitä höpisette. Sara Sieppi on aito, ei siinä oo mitään syvällistä. On kouluttautunutkin, kävi sen muutaman viikon meikkitaiteilija kurssin. Ja kaikki on ehtaa pintaa. Roope tykkää mutta kotiasioita ei kannattaisi tuputtaa duunissa.
Noloa yleensä että Roope hoiti suhteillaan muikkelinsa haastateltavaksi. Ei Sara muuten olisi päässyt telkkariin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu kyllä sekä Souri, Manninen ja Komulainen paljastivat kaksinaamaisuutensa. Todella valikoiden puuttuvat "kiusaamiseen" ja "epäreiluihin" haastatteluihin.
No, onko Benjamin Peltonen saanut tänään saman kohtelun? Vai onko keskusteltu hyväntuulisesti vain sohvatyynyistä? Kovuudenhan piti kuulua ohjelman "tyyliin".
Vierailija kirjoitti:
No, onko Benjamin Peltonen saanut tänään saman kohtelun? Vai onko keskusteltu hyväntuulisesti vain sohvatyynyistä? Kovuudenhan piti kuulua ohjelman "tyyliin".
Homoille on ohjelmassa lipova kohtelu, misseille töykeä.
Nolointa kuitenkin se, että typy lähti hyvällä mielellä haastattelusta, ja vasta kun kaverit kertoivat, ettei mennyt ihan putkeen, tajusi itsekin. Ööö...