Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vakavasti sairaana

Vierailija
04.09.2018 |

Surettaa hirvittävästi kun en näe lasten koulujen päättymistä, lapsenlapsia js sitä kaikkea.
Olen turvautunut uskoon, se tuo ainoaa lohtua. Puoliso on usein sangen ilkeä, ymmärrän kyllä koska hänkin on tiukassa paikassa.
Hän huutaa minulle, jumalaa ei ole, et tule lapsia enää taivaassa näkemään. Maadut maaksi ja sillä selvä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nauttia nykyhetkestä

Vierailija
2/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyhetki on sietämätöntä kipua ja oloa Siksi toivo antaa jaksamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko, toivo ja sellanen kokonaan Herran huolehdittavaksi jättäytyminen rauhoittaa. Toivottavasti saisit myös jonku muuan tukea kuin miehensä.

Vierailija
4/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jumala pakottaa valitsemaan tuollaisen puolison en ehkä turvautuisi siihe... siis sellaiseen Jumalaan.

Vierailija
5/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala mies sulla. Voimia tulevaan.

Vierailija
6/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sairaus sinulla on? Useimmat sairaudet pystytään nykyään parantamaan tai ainakin jatkamaan elinaikaa. Itse olen sairastanut syövän. Helppo on tietysti sanoa, että elä vain tätä hetkeä, äläkä ajattele pitkälle eteenpäin. Ajatuksiaan kun ei voi kovinkaan säädellä.

Ei nekään. jotka ovat tänään terveitä ja hyvinvoivia, tiedä tulevasta. Onnettomuuksia taoahtuu, sairauksia tulee eikä kenenkään tulevaisuus ole varma.

Oletko käynyt juttelemassa kenenkään asiantuntijan kanssa? Psykologi tai sairaalapastori, jos sinulle on usko tärkeä, voisivat auttaa. Miehesi vaikuttaa aika hermostuneelta tilanteeseen. Hänestä ei varmaankaan ole nyt apua.

Vierailija
7/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko, toivo ja sellanen kokonaan Herran huolehdittavaksi jättäytyminen rauhoittaa. Toivottavasti saisit myös jonku muuan tukea kuin miehensä.

Saisi nyt edes mieheltään tukea!

Vierailija
8/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajasti levinnyt syöpä on. Olen liikuntakyvytön jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi