Nainen ei suostunut väistämään rattaiden tieltä vaatekaupassa
Kiertelin oman 1-vuotiaani kanssa vaatekauppaa rattailla. Tiedättehän, kun vaatekaupoissa jotkin nurkat on ängetty niin täyteen vaatteita, että pääset juuri ja juuri tietyistä paikoista menemään. Itse olin mennyt tällaiseen nurkkaan ihastelemaan yhtä paitaa. Nurkasta ei ollut kuin yksi ulospääsy ja sen edessä seisoikin sitten tosi ärsyyntyneen näköinen 20-vuotias tyttö (itse olen 24). Muutaman minuutin siinä törötin, kunnes anteeksipyynnön saattelemana huikkasin tytölle josko pystyisi hiukan siirtymään, että pääsisin väliköstä pois. Tyttö tokaisikin, että "Oota hetki". No odotin, mutta se hetki olikin ikuisuus. Ja kun liikkeelle siitä lähti niin teki sen erittäin hitaasti.
En odota erityiskohtelua, koska minulla on lapsi, mutta toi tuntui jo jotenkin törkeältä.
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö sinä naisen ikääkin, vai mistä tiedät hänen olleen 20-vuotias?
Tai mistäs minä tiedän josko se olikin 19-vuotias? Tai 18? Hmm..... Ei se ainakaan 50-vuotiaalta näyttänyt :D
Ei olisi itsellä tullut mieleenikään tunkea ahtaisiin vaatekauppojen nurkkiin vaunujen kanssa kun olin 1-vuotiaan yh. Tilasin vaatteet netistä.
Jäätäviä kommentteja taas. Ap, et tehnyt mitään väärää, vaan se toinen asiakas toimi moukkamaisesti. Jotkut vaan on juntteja.
Ja muillekin tiedoksi:
-lastenrattaiden kanssa saa asioida kaupassa
-jos kanssaihminen pyytää sinua väistämään / antamaan tietä, on hyvien tapojen mukaista väistää / antaa tietä.
Huomaa taas tästä keskustelun tasosta, että ihmiset ei osaa nykyään enää lainkaan ymmärtää sitä, että yhteiskunta pyöriivain yhteistyöllä. Surkeet on hermot, jos jonku toisen rattaat kiukuttaa.... Mua ainaki enempi kiukutti niiden rattaiden kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi otat lapsen mukaan ahtaaseen vaatekauppaan?
Kotiinko se pitäisi jättää? Ei ole yksinhuoltajana kauheasti vaihtoehtoa.
Miten nopeasti perheesi oikein on hajonnut, kun 1-vuotiaalle olet yksinhuoltaja?
Näin 6kk vanhan yh:na ja leskenä 11kk olleena tekis mieli vetää herne nenään tästä kommentista. Helvetin yksioikoinen ajattelutapa.
Pitääkö ne rattaat tuoda sinne nurkkaan asti? Eikö olisi voinut jättää niitä vähän sivummalle tilavampaan paikkaan?
Oletko sinä se lehmä joka päätti varoittamatta töissä päivänä tyrkkäsi rahtaamaa minua päin vaatekaupassa? Joidenkin vaan ei pitäisi lisääntyä. Kauheaa että ihminen jolla ei ole käytöstapoja saa kasvattaa lasta.
Yllättävän usein jää kauppakeskuksessa joidenkin raivovankkureiden alle. Pysykää kotona jos ette osaa olla ihmisten ilmoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nopeasti perheesi oikein on hajonnut, kun 1-vuotiaalle olet yksinhuoltaja?
Voi helvetti että on kyllä taas taattua av:ta nämäkin vastaukset...
Onneksi hankin lapsia vasta vanhemmilla päivillä. Kun iso ja vihaisen näköinen keskiäkäinen nainen komentaa nuorisoa väistämään rattaita, niin nehän väistävät.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi itsellä tullut mieleenikään tunkea ahtaisiin vaatekauppojen nurkkiin vaunujen kanssa kun olin 1-vuotiaan yh. Tilasin vaatteet netistä.
Kai ruoatkin tilasit kotiin, ettet vaan mennyt kauppaan lapsen kanssa?
Ikävää, että rattaita ei väistetty, kyllä pitää toiset ihmiset päästää ohi ja olla kohtelias puolin ja toisin.
Itse tein lupauksen vielä ollessani lapseton, että mihinkään hulluille päiville tms. en vaunujen kanssa tule änkeämään, mikäli lapsia joskus saan. Nyt olen kahden lapsen äiti ja lupaus on pitänyt. Ei olisi kivaa minulla, lapsilla tai kanssashoppailijoilla, jos änkisin ehdoin tahdoin kaikkiin avajaisiin ja muihin ruuhkahuippuihin. Mutta ihan tavallisena arkena pyörin mielelläni kaupungilla ja ostoksilla, ei niiden lasten kanssa tarvitse kotiin lukkiutua.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi hankin lapsia vasta vanhemmilla päivillä. Kun iso ja vihaisen näköinen keskiäkäinen nainen komentaa nuorisoa väistämään rattaita, niin nehän väistävät.
Tämän takia pistän miehen kauppaan lapsen kanssa kun itse siivoan kotona.
Jurottava, lävistetty ja tatuoitu liki 190cm hevimies kun kummasti ei saa samanlaista v*ttuiluja rattaista ja lapsesta, kuten monet äidit saavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen montaa sekuntia mene kun esimerkiksi rattijuoppo törmää miehesi kuljettamaan autoon ja miehelle käy todella huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti että on kyllä taas taattua av:ta nämäkin vastaukset...
Todella varsinainen pahan olon ketju.
Vierailija kirjoitti:
Missä oli perheen mies?
Miten niin? Mitä se tähän liittyy? Miksi se sinua kiinnostaa? Mitä se edes sinulle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun rattailla pitää änkeä joka paikkaan ja sitten kiukutellaan kun on ahdasta.
Ärsyttää kun pitää patsastella edessä. Eikä tajuta liikkua. Sitten kun joku siitä ärähtää, niin hermostutaan.
Kysyitkö sinä naisen ikääkin, vai mistä tiedät hänen olleen 20-vuotias?