Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei suostunut väistämään rattaiden tieltä vaatekaupassa

Vierailija
03.09.2018 |

Kiertelin oman 1-vuotiaani kanssa vaatekauppaa rattailla. Tiedättehän, kun vaatekaupoissa jotkin nurkat on ängetty niin täyteen vaatteita, että pääset juuri ja juuri tietyistä paikoista menemään. Itse olin mennyt tällaiseen nurkkaan ihastelemaan yhtä paitaa. Nurkasta ei ollut kuin yksi ulospääsy ja sen edessä seisoikin sitten tosi ärsyyntyneen näköinen 20-vuotias tyttö (itse olen 24). Muutaman minuutin siinä törötin, kunnes anteeksipyynnön saattelemana huikkasin tytölle josko pystyisi hiukan siirtymään, että pääsisin väliköstä pois. Tyttö tokaisikin, että "Oota hetki". No odotin, mutta se hetki olikin ikuisuus. Ja kun liikkeelle siitä lähti niin teki sen erittäin hitaasti.

En odota erityiskohtelua, koska minulla on lapsi, mutta toi tuntui jo jotenkin törkeältä.

Kommentit (264)

Vierailija
1/264 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otat lapsen mukaan ahtaaseen vaatekauppaan?

Vierailija
2/264 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiinko se pitäisi jättää? Ei ole yksinhuoltajana kauheasti vaihtoehtoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/264 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nopeasti perheesi oikein on hajonnut, kun 1-vuotiaalle olet yksinhuoltaja?

Vierailija
4/264 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ota lasta syliin mennessäsi ahtaaseen kauppaan? Ne rattaat saavat minutkin joskus kiehumaan, vaikka toki väistän niitä.

Vierailija
5/264 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko tuota useinkin, vai teitkö vain aloituksen yhden ihmisen huonosta käytöksestä? Mitä odotat meiltä, yleistä keskustelua aiheesta? Tytön tuomitsemista?

Vierailija
6/264 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nopeasti perheesi oikein on hajonnut, kun 1-vuotiaalle olet yksinhuoltaja?

Mies hukkui vaatekauppaan paitojen sekaan. Se oli traagista, mutta selvisin :) ap

Vierailija
7/264 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö olet itsekin. Mene kotias kasvamaan.

Vierailija
8/264 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ota lasta syliin mennessäsi ahtaaseen kauppaan? Ne rattaat saavat minutkin joskus kiehumaan, vaikka toki väistän niitä.

Idea on hyvä, mutta lapsi alkaa kiemurtelemaan sylissä ja kohta sitä metsästetäänkin jostain väliköistä ja se sitten onkin muista kauppaolijoista kivaa, kun saa toisen lasta väistellä :D ap

Vierailija
9/264 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kommenteja. Oli kyllä selkeästi aika epäkohtelias likka.

Vierailija
10/264 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö olet itsekin. Mene kotias kasvamaan.

Kyllä saa ihmetellä näitä kommentteja mitä täällä netissä saa. Olisi mielenkiinnosta kiva nähdä minkälainen ihminen siellä ruudun toisessa päässä kirjoittaa :D Ei ole tarvetta mennä kotiin kasvamaan. Minut on hyvin kasvatettu ja osaan käytöstavat. Kiitos kumminkin ehdotuksesta :)

Vierailija
11/264 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ärsyyntyi, kun "muutaman minuutin siinä törötit". Jos ihminen tarvitsee tietää, sen voi ihan suoraan sanoa heti.

Vierailija
12/264 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tietää = tietä

Vierailija
13/264 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tässä kävi niin, että ap itse tupeksi rattainensa muiden tiellä (”Koska minulla on oikeus”), niin että hänen korkeuttaan piti maanitella väistymään. Tyypillistä mammoilta.

Vierailija
14/264 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tuo. Itse taklaisin tuollaisen vittu uun tieltäni jos alkaisi minulle.

Vierailija
15/264 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun rattailla pitää änkeä joka paikkaan ja sitten kiukutellaan kun on ahdasta.

Vierailija
16/264 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tässä kävi niin, että ap itse tupeksi rattainensa muiden tiellä (”Koska minulla on oikeus”), niin että hänen korkeuttaan piti maanitella väistymään. Tyypillistä mammoilta.

Hmm, yleensä itse pyrin väistämään vastaantulijaa tai ainakin olemaan niin, etten ole muiden tiellä. Vaatekaupassakin päästän ihmiset ohi ennen kuin itse kurvaan minnekään. :) Sen tosin myönnän, että kaupasta tullessani painavien kauppakassien ja rattaiden kanssa taiteillessa menen vain suoraa viivaa kotiin päin (ellei nyt joku huonokuntoinen vanhus tiellä). 

Tämän keskustelun perusteella siis...

1.Yksinhuoltaja ei saa käydä pienen lapsensa kanssa vaatekaupassa, vaikka itse pyrkii hyviin käytöstapoihin ja huomioi muut. 

2.Jos se yh kumminkin sattuu eksymään kauppaan lapsensa kanssa, on sitä oikeus kohdella kuin alhaisinta pohjasakkaa. 

Vierailija
17/264 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä avain sanat on 20 ja 24 vuotiaat. Itse 40 vuptiaana äitinä en olisi tunkenut ahtaaseen kauppaan rattaiden kanssa. Ja 40 v ostajana olisin siirtynyt heti edestä hymyn kera. Eli mitä tästä provosta opimme?

Vierailija
18/264 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idea on hyvä, mutta lapsi alkaa kiemurtelemaan sylissä ja kohta sitä metsästetäänkin jostain väliköistä ja se sitten onkin muista kauppaolijoista kivaa, kun saa toisen lasta väistellä :D ap

Mikset laita lasta valjaisiin? Silloin lapsi saa kävellä, mutta ei pääse karkaamaan.

Vierailija
19/264 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset laita lasta valjaisiin? Silloin lapsi saa kävellä, mutta ei pääse karkaamaan.

Hyvä idea!

Vierailija
20/264 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kommenteja. Oli kyllä selkeästi aika epäkohtelias likka.

Niin oli. AP nimittäin kerran tunki niiden rattaidensa kanssa ahtaaseen vaatekauppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi