Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ylety kaupan ylähyllyille

Vierailija
03.09.2018 |

Vaikka olen 170cm!! En halua edes tietää millasta se on alle 160-senttisillä!

Kommentit (213)

Vierailija
141/213 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boulderointi on terveellistä. Ei tosin onnistu rakennekynsillä ja ripset voivat kolahtaa poikki hyllyn reunaan, tissi puhjeta.

Vierailija
142/213 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ylähyllyllä edes ole mitään sellaisia tavaroita, mitä kukaan tarvitsee. Paitsi pesto taitaa olla lähikaupassa ja sitähän naiset kai enimmäkseen syö. Opetelkaa tekemään itse pestonne ja lopettakaa marina. Kaikki halvat tuotteet on sitäpaitsi lattian rajassa, eli sen lisäksi että ruokaa ei tarvitse kovin paljon, teillä on alhaisimmat hinnat. Katsokaa  asioiden positiivisia puolia.

Siitäkö tulee sanonta "köyhät kyykkyyn"?

Vau! Siitähän se tietysti tulee. Kiitos !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/213 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ylety ylimmille jos tavarat eivät ole ihan reunassa. Ja miksi just silloin ne pallit on ties missä!!!

Sinulla on kateissa tikapalli, ei pallit. Pallit on kiinteesti asennettuja..

Hän tarkoittikin niitä herrasmiehiä! Niitä, jotka ovat auttamassa sitä mummoa 63v ja 160 cm.

Vierailija
144/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkyviina, siellä lattian rajassa.

Vierailija
145/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuipa mieleen ketju, jossa 150 cm nainen sanoi ylttävänsä kaupoissa kaikille ylimmillekin hyllyille. Jos hän pystyy, pystyt sinäkin, ap. Yritä enemmän!

ei taatusti yllä paitsoi jakkaran kanssa, valehteli sulle!

Vierailija
146/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupoissa on norsunjalka sitä varten. Prismassa ylimmät hyllyt on 2 metrin korkeudessa, yritäppä sieltä ottaa vessapaperia.

Vessapaperit ei Prismassa ole 2 metrin korkeudella

Vierailija
147/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vidddu tätä prisman uutta remontin jälkeistä aikaa, hyllyt on liian syviä takimmaiset jää vanhenemaan ja itse en edes yletä kuin ekan sieltä ottamaan, lasiset mehupullot ylimmällä hyllyllä josta ei yletä kuin ekan ottamaan ilman jakkaraa ja minua vanhemmat ei edes uskalla sitä käyttää, jos jostakin hyllyvälistä sen löytää. Kasvikset ja hedelmät lilluu vedessä, kondessivesi valuu seuraavalle hyllylle alaspöin ja siitä kerros kerrallaan alas päin, joka hyllyllä ne alimmat hedelmät lilluu vedessä ja pilaantuu

Vierailija
148/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stiletti-korkkarit (platform!) ja probleemi solvattu!

Vierailija
149/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa ovat ne miehet, jotka eivät teille mielellään tavaroita ylähyllyiltä ojenna. Ollaan sillain salaa hyvin tyytyväisiä itseemme, emme ehkä pelastaneet prinsessaa palavasta tornista, mutta kyllä se lambinkin ojentaminen aika arvokasta on. Modernin valkoritarin on tyydyttävä tornien ja lohikäärmeiden puutteessa vähän pienempiin voittoihin.

Vierailija
150/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän ostamatta mihin en ylety. 

Vierailija
151/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä jää pakastekaappien ylähyllytavarat ostamatta, kun jakkaroita ei löydy. Itse olen 155 cm lyhyt.

Vierailija
152/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VANHAT IHMISET EI TAATUSTI KIIPEILE MISSÄÄN JAKKAROILLA VERENPAINEET DIAPETES TAUDIT KUIN MUU ETTÄ PIDÄ VAAN KORKEALLA JOKO MYYJÄ ANTAA SEN OLLEN 40-50 VUOTTA NUOREMPI TAI OLE MYYMÄTTÄ SITTEN.  VANHAT EI ENÄÄ HYPI PÖYDILLÄ KUIN NUORISO .   KYLLÄ ON ÄÄLIÖ JOS EDES AJATTELEE ETTÄ PÄÄLLE VAIHDEVUODET HYPITÄÄN JAKKAROILLA ! 

Vierailija
153/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kerron. Olen 158 cm ja mihin en ylety, niin mies jelppaa koska on suht. pitkä, 185 cm. 

Vierailija
154/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekundaruokia ilmestyy piraattia kauppoihin jos ette ole huomannut.   

Vierailija
155/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa joku hyllyttäjä työntää kehikon ritilän kärryn päin asiakkaita että minä täältä nyt tulen .   Jos noin tekisi sairaalassa potilaat saisi vammoja !  Hyi .  Eihän nuoret myyjät edes ymmärrä että se asiakas juuri maksaa sen hyllyttäjänkin palkan .  Hyvä ihme !!   

Vierailija
156/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään ehkä 172 pitkä, mutta joskus viikko sitten piti Cittarissa oikein etsiä sitä jakkaraa että sain jonkun purkin käteeni.

Vierailija
157/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla kiivetä sen norsunjalan päälle, pelkään putoavani kun ei ole mitään mistä pitää kiinni. Olen pyytänyt myyjää tai jotain lähellä liikkuvaa asiakasta apuun, että kun olet minua pitempi niin antaisitko minulle tuon tuolta? Kyllä kaikki ovat höylisti suostuneet, jotkut tulevat pyytämättäkin apuun kun näkevät minun kurkottelevan hyllyltä jotain mihin en meinaa ylettyä. Olen 157 tai 158 cm.

Vierailija
158/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin kerran sen jakkaran avulla saada jotain tuotetta ylähyllyltä kun sen jakkaran satuin löytämään. Eiköhän kohta paukahtanu prismantäti paikalle ja rupes moittimaan, ettei noita jakkaroita saa asiakkaat käyttää. Kuulemma jos tulla mätkähdän alas siltä jakkaralta ja katkaisen vaikka kinttuni siinä rytäkässä niin kauppa on kusessa korvauksien kanssa. Lupasin tätille kiltisti etten tipahda. 

Vierailija
159/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin ne jakkarat ylähyllyille ja hihittäisin itsekseni.

Laittaisit jos ylettyisit?

160/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä reippaana nykäisen lähintä PITKÄÄ miestä tai naista (tyttöä, poikaa, jotain oletettua tai olettamatonta) että anteeksi, tarvitsisin noita kuskuksia tuolta ylähyllyn takaosasta... tai mitä nyt yritänkään tavoitella. Joskus kohteliaasti kysy vaimolta, että anteeksi, saisinko lainata puolisoasi, kun itse en millään yletä.

Teinitkin auttaa aina, kukaan ei ole koskaan kieltäytynyt auttamasta. Myyjiltä ei viitsi pyytää apua, kun he ovat yllättävän usein yllättävän lyhyitä.

Toinen ongelma tällaiselle lyhyelle ihmiselle on pakastealtaat. Ne isot. Sinne saa kiivetä altaaseen palelemaan, että saa sen viimeisen ranskanperunapussin, kun se altaan reuna on niin korkealla, että se menee yli vyötärön korkeuden, ja ihminenhän taipuu vyötäröstä, ei rintarangasta. Pitää roikkua jalat ilmassa ja pää siellä altaassa... 

Kiusa se on pienikin kiusa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme