Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ylety kaupan ylähyllyille

Vierailija
03.09.2018 |

Vaikka olen 170cm!! En halua edes tietää millasta se on alle 160-senttisillä!

Kommentit (213)

Vierailija
181/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on roskakoura mukana, kun käyn kaupssa.

Vierailija
182/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällä koukulla voi yrittää tiputtaa tuotteen reunan yli ja ottaa kopin. Jotkut pitkät sateenvarjot saattavat myös toimia. Kannattaa pitää mukana teleskooppi tikkua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 156cm lippa pystyssä, otan aina jakkaran avuksi. Niitä on isoissa kaupoissa ainakin.

Vierailija
184/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pyydän aina apua herrasmiehiltä. Aina on autettu ja hymyilty lisäksi. Mummo 63v ja 160 cm.

Samoin teen minäkin, aina olen apua saanut, kun olen pyytänyt. N75/161cm

Vierailija
185/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä sitä korokejakkaraa kuten me muutkin teletapit.

T. 160cm

Ja minähän en kaupassa rupea kiipeilemään. 

Vierailija
186/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cn en mäkään pakasteallas jäätelöt ja kasvikset. kanamunat. Jakaraa ottaa. 

Vierailija
187/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä sitä korokejakkaraa kuten me muutkin teletapit.

T. 160cm

Mää koitan ettiä sitä jakkaraa lähistöltä, jossen löydä niin sitten kuikulen henkilökuntaa ja jos ei niitäkään näy niin olen sit pyytänyt joltain pitkältä asiakkaalta nätisti apua ja aina olen saanut. Hyvä suomalaiset!

Vierailija
188/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pyydän aina apua herrasmiehiltä. Aina on autettu ja hymyilty lisäksi. Mummo 63v ja 160 cm.

Ne herrasmiehet haluavat vain sitä yhtä.

Höpsistä!

Meiltä mummoilta ei varmastikaan!

Olen eri, mutta pyydän myös apua, jos pitkä mies sattuu olemaan siinä lähellä. Yleensä ihmiset tulevat iloisiksi kun saa auttaa.

Vierailija
189/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on roskakoura mukana, kun käyn kaupssa.

Oho, aika luova idea! :o)

Vierailija
190/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivoinfarktin jäljiltä tasapaino kadonnut kokonaan, niin en joo todellakaan lähde kiipeilemään niillä kaupan jakkaroilla, joista ei saa edes käsillä kiinni mitenkään. Ärsyttää sellaiset kaupat, joissa ei pidetä huolta siitä, että tavaraa ei ole ylimmän hyllyn perällä. Pyydän apua muilta asiakkailta ja tähän mennessä aina on joku (yleensä nuori) auttanut. Olen 168 cm eli en edes lyhyt ja ikääkin "vasta" 50 v, mutta ongelmia on  näilläkin spekseillä.

Vierailija
191/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran kun olen hakenut jakkaran ylähyllyn kohdalle, on henkilökunta maininnyt, että jakkarat ovat vain henkilökunnalle käyttöön :(. Olipa typerä olo, miten sitten saa tavaroita alas ylähyllyltä.

Vierailija
192/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin ne jakkarat ylähyllyille ja hihittäisin itsekseni.

Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset. 

Vierailija
193/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on provo. 170 cm ja ei muka yletä. Kyllä ylettää, kun 165 cm pätkäkin ylettää. Missä kaupoissa käytte, jos ette pidempinä yletä hyllyille, joille lyhyemmätkin ylettyvät? Nouskaa vähän varpaidenne varaan ja ojentakaa kättä, jos on hankalalla korkeudella. Nouskaa seisomaan.

Vierailija
194/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 177 cm pitkä mies ja jotkut tuotteet ylimmän hyllyn periltä vaatii kurottelua ihan ääriasentoon, joskus peräti tarvinnut jonkun toisen tuotteen käden jatkeeksi että on saanut noukittua tarvitsemansa tuotteen sieltä hyllyn periltä. Esim. talous- tai wc-paperia ostaessa.

Vierailija
195/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Jos korkeimmalla hyllyllä on tavaraa vai vähän jäljellä, siihen on vaikea ylettää edes jakkaran päällä seisoen. 

T. 165 cm

Vierailija
196/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 177 cm pitkä mies ja jotkut tuotteet ylimmän hyllyn periltä vaatii kurottelua ihan ääriasentoon, joskus peräti tarvinnut jonkun toisen tuotteen käden jatkeeksi että on saanut noukittua tarvitsemansa tuotteen sieltä hyllyn periltä. Esim. talous- tai wc-paperia ostaessa.

Missä kaupassa? Cittarilla ja Tokmannilla kun olen käynyt ostamassa talous- ja vessapaperia, niin ne ovat olleet ihan siinä naaman korkeudella, että sen kun nappasi ne siitä mukaan. Ja mä olen metri kuusvitonen. Ei tarvinut tikkaita eikä henkilönostimia. Mikä luutvartti ja missä asettelee ne sellaiselle korkeudelle, että tarttis olla parimetrinen ottaakseen ne hyllystä helposti? 

Vierailija
197/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen156cm enkä ylety ylähyllyille. Mahdollisesti saan etusormen kynnellä pikkuhiljaa rapsutettua paketin pohjasta ja sen sitten putoamaan hallitusti syliini. Tämä toimii vain kevyille paketeille, ei lasipurkeille. Useimmiten pyydän henkilökuntaa tai sopivaa pitkää ihmistä avuksi. Ystävällisesti ihmiset ovat auttaneet mummelia. Kiitos heille.

Vierailija
198/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ihmiset huonossa kunnossa, yhä nuorempina.

Se pikku jakkara ei ole tarkoitettu asiakkaita varten, siitä joutuu taistelee oikeudessa kuka maksaa ku 100kg matami siitä rojahtaa alas ja murtaa lantionsa.

Pahoittelen, etten ole kaiken kuntosalin ja venyttelyn jälkeen onnistunut kasvamaan 20 cm pitemmäksi, että ylettyisin sille ylähyllylle. Voisin tietysti hypätä ilmaan ja napata lennossa ylähyllyn paketin. Samalla kyllä tippuisi muutkin ympärillä olevat tavarat.

Vierailija
199/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kaada niitä hyllyjä niin kuin minä teen.

Tuskimpa kaadat.

Vierailija
200/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein pahinta, mitä voi lähikaupassa tapahtua, on se, että kauppias kumartuu edessäsi lattiaan saakka poimimaan sieltä jotain, eikä sinulla ole mekkosi alla pöksyjä.

Sitä luulee hallitsevansa tilanteen sillä että on itse tarkkana, mutta moinen pesäpallosyöksy permantoon ---

Miksi ihmeessä et laita alushousuja jalkaan kauppaan mennessäsi?

niinpä. ällöttää ajatuskin, että olis ilman alkkareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme