Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ylety kaupan ylähyllyille

Vierailija
03.09.2018 |

Vaikka olen 170cm!! En halua edes tietää millasta se on alle 160-senttisillä!

Kommentit (213)

Vierailija
161/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yritin kerran sen jakkaran avulla saada jotain tuotetta ylähyllyltä kun sen jakkaran satuin löytämään. Eiköhän kohta paukahtanu prismantäti paikalle ja rupes moittimaan, ettei noita jakkaroita saa asiakkaat käyttää. Kuulemma jos tulla mätkähdän alas siltä jakkaralta ja katkaisen vaikka kinttuni siinä rytäkässä niin kauppa on kusessa korvauksien kanssa. Lupasin tätille kiltisti etten tipahda. 

Minä en pysty ponnistamaan yhdellä jalalla sille  harmaalle pyöreälle hyllyjakkaralle. Se on niin korkea, että ylettyy yli polveni.

Vierailija
162/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla kiivetä sen norsunjalan päälle, pelkään putoavani kun ei ole mitään mistä pitää kiinni. Olen pyytänyt myyjää tai jotain lähellä liikkuvaa asiakasta apuun, että kun olet minua pitempi niin antaisitko minulle tuon tuolta? Kyllä kaikki ovat höylisti suostuneet, jotkut tulevat pyytämättäkin apuun kun näkevät minun kurkottelevan hyllyltä jotain mihin en meinaa ylettyä. Olen 157 tai 158 cm. 

Minulla ihan sama, pitää olla jotain mistä pitää kiinni, kun kiipeää. Hyllynreunaan tarratessa tuntuu, että norsunjalka lähtee liikkeelle - miksi siinä yleensäkään pitää olla rullat, ei sen kanssa kaupassa minnekään kassalle liu'uta! Jos en ylety johonkin tavaraan, menen sellaiseen kauppaan, josta saan tarvitsemani pelkällä varpustamisella. Onneksi asun suuressa kaupungissa, jossa on kaupoissa valinnanvaraa. 

Mittaa minulla on 152 cm ja ikää pian 60. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvassa ovat ne miehet, jotka eivät teille mielellään tavaroita ylähyllyiltä ojenna. Ollaan sillain salaa hyvin tyytyväisiä itseemme, emme ehkä pelastaneet prinsessaa palavasta tornista, mutta kyllä se lambinkin ojentaminen aika arvokasta on. Modernin valkoritarin on tyydyttävä tornien ja lohikäärmeiden puutteessa vähän pienempiin voittoihin.

Ihan kuin joku tuttu herrasmies olisi kirjoittanut.

😶

Vierailija
164/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusköötkolme ei oo mummo 

Vierailija
165/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattais vähän venytellä, minä ainakin yletyn.

T.170 cm

Venyttelemälläkö olet kasvanut noin isoksi?

Ei. Kasvatuslaitoksessa olin vuosia.

Vierailija
166/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vetelen takaa pari pakettia etureunaan samalla kun kurkotan sieltä itselle yhden 

M, 186 cm

Vierailija
167/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan aina alempaa jonkun muropaketin tai maitopurkin tai patongin ja kaivan sillä niitä tuotteita ylähyllyltä, hivutan reunalle, ehkä pudotankin. Kurkku on oikeastaan vielä parempi.

Vierailija
168/213 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama ongelma, 164 cm.

Esim.juustot on laitettu niin korkealle ylähyllylle, ettei niitä saa alas sieltä, ilman, että kiipeää siihen kylmähyllyn reunalle.

Ei hirveän hygieenista, mutta miksi ne kaikkein suosituimmat juustot laitetaan sinne ylös? Ihan kuin haluttaisiin, ettei niitä kukaan osta.

Vierailija
169/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuusköötkolme ei oo mummo 

Juu jos ei ole sinun mummosi, niin älä todellakaan kutsu mummoksi. 

Vierailija
170/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kaikkia apuvälineitä, pitkiä objekteja ja kalastelen niillä tavaroita ylähyllyiltä. Terveisin 159 cm.

Vierailija
171/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on ihan päinvastainen ongelma.  Minulla on vaikeuksia saada selvää alahyllyn alareunaan kiinnitetyistä hintalapuista, kun olen jäykkäselkäinen 185 senttinen 80 v. papparainen. Autan mielelläni lyhyempiä mummuja ylähyllyn tavaroiden kanssa.

Vierailija
172/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihmiset huonossa kunnossa, yhä nuorempina.

Se pikku jakkara ei ole tarkoitettu asiakkaita varten, siitä joutuu taistelee oikeudessa kuka maksaa ku 100kg matami siitä rojahtaa alas ja murtaa lantionsa.

Vierailija
173/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ihmiset huonossa kunnossa, yhä nuorempina.

Se pikku jakkara ei ole tarkoitettu asiakkaita varten, siitä joutuu taistelee oikeudessa kuka maksaa ku 100kg matami siitä rojahtaa alas ja murtaa lantionsa.

sitten siinä pitää lukea selvästi ettei asiakkaat saa käyttää.... joten jää kaikki ylähyllyjen tavarat myymättä

Vierailija
174/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkä valittako kaikesta mahdollisesta ja pikkuasioista.

Aina voi pyytää apua...aina joku suostuu auttamaan.

Käyttäkää järkeänne enemmän ja lopettakaa urputus milloin mistäkin pikkujutusta.

Vierailija
175/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän aina apua joko henkilökunnalta tai muilta asiakkailta, yleensä miehiltä, ellen itse ylety. Yksikään miesasiakas ei ole vielä kieltäytynyt kunniasta ;)

Vierailija
176/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa 158cm kaupan tädin joka päiväiseen elämään  

Vierailija
177/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkä valittako kaikesta mahdollisesta ja pikkuasioista.

Aina voi pyytää apua...aina joku suostuu auttamaan.

Käyttäkää järkeänne enemmän ja lopettakaa urputus milloin mistäkin pikkujutusta.

Ei tää niitä kaikkein pienimpiä juttuja ole vaikka apua saakin. Ei ole kiva kaihoilla ylähyllyn saavuttamattomia juttuja kun aina ei ole apu lähellä, itselläni myös lattian tasolla olevat ovat hankalia, pelkään kaatuvani. Ymmärrän että kaikkea ei voi laittaa juuri minulle sopivaksi.

Vierailija
178/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otan aina alempaa jonkun muropaketin tai maitopurkin tai patongin ja kaivan sillä niitä tuotteita ylähyllyltä, hivutan reunalle, ehkä pudotankin. Kurkku on oikeastaan vielä parempi.

Kurkku on hyvä neuvo, täytyykin alkaa kulkemaan pitkä kurkku kärryssä. Lempikarkkipussini on kassan lähistöllä niin korkealla että viimeksi jäi ostamatta.

Vierailija
179/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kerron. Olen 158 cm ja mihin en ylety, niin mies jelppaa koska on suht. pitkä, 185 cm. 

Minäpä kerron. Olen 158 cm ja käyn ilman miestä, 186 cm, kaupassa.

Vierailija
180/213 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä haluan aina jotain ylähyllyltä, kun komea nuorimies lähestyy. 

-162 cm/60 v.-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi