Se tunne, kun ei kelpaa ihastukselle
Palasin tänään töihin ja näin kesällman jälkeen åitkästä aikaa miehen, johon olen ollut ihastunut. Häneltä ei ole tullut vastakaikua, joten keskityin sitten kesällä itseeni ja voin yllättävän hyvin. Kävin useammillakkn tinder-treffeillä ja luulin päässeeni yli tuosta työpaikkamiehestä. En sitten näköjään.
Siitä tulee karmean masentunut ja epäviehättävä olo, kun ei kelpaa jollekulle, jota itse kovasti haluaisi. En haluaisi vaihtaa tämän takia hyvää työpaikkaa, mutta se, että näkisi sen miehen taas säännöllisesti, pilaa itsetuntoani ja jotenkin syö energiani.
Kommentit (49)
Kurjaa :( toivottavasti pääset tunteestasi eroon tai ainakin pystyt hyväksymään sen, että tämä ihastus nyt ei sitten ole sinua varten, siis pariutumismielessä. Minä ihastun useinkin ihmisiin, jotka tiedän itselleni syystä tai toisesta täysin mahdottomiksi kumppaneiksi, ehkä se on tapa suojautua, koska en halua parisuhdetta. Tyydyn tähän, nautin itsekseni siitä ihastumisen tunteesta ja vältän ilmaisemasta tunteitani millään tavalla. Mielestäni olisi noloa "jäädä kiinni" ja tulla torjutuksikin - vaikka siis en sitä suhdetta edes haluaisi, torjunta tuntuu aina haljulta.
Mulla sama ongelma kuin ap:lla. Onneksi tosin en hirveästi kohtaa päivän aikan tätä työkaveri-ihastustani, mutta kun näen hänet, niin menen ihan veteläksi ja sydän jyskyttää.
Tänään sain kyllä "ämpärillisen kylmää vettä niskaani", kun kohdattiin ja hän mulkaisi minua tuiman oloisesti.... että todellakin on yksipuolista nämä tunteet. Ja oikein hyvin ymmärrän tämän, kun tasoni on omasta mielestäni joku 3/10 ja hän on 7+/10.
Uskoisin kyllä, että tunteeni tästä laantuvat kunhan aikaa kuluu ja pakkokin se on, kun tiedän ettei hän ole kiinnostunut (vaikka jossain vaiheessa kuvittelin jotain olevan hänen puoleltaakin, käytöksestä päätellen, mutta mutta...).
Lähtökohtaisesti kannattaa aina ajatella, että kuormasta ei syödä. Mielikuvissaan voi niin tehdä, mutta ei eteenpäin ellei ole selkeät vihreät valot vapaa-ajallakin. Mukavampihan se on ajatella, että töissä on aina se varma kevyt flirtti. Silloinkin vaikka olisi tinderistä syttynyt parisuhde jossa on huonot päivänsä ja mykkäkoulua kotona. Töissä olisi pilke silmäkulmassa.
Vierailija kirjoitti:
Tähän on totuttava näin vanhemmalla iällä -- olen 52-vuotias.
Olen parin vuoden sisään ollut kolmeen mieheen ihastunut, yhteen jopa palavasti. Kaikki vapaita ikäisiäni miehiä.
Olen ollut kaunis ja edelleen olen ikäisekseni hyvännäköinen. Ei siis vain omasta mielestäni, vaan tämä on todettu monesti muiden suulla.
Ei vain innosta enää miehiä tämän ikäinen. Minua ei taas vanhemmat, suunnilleen samaa ikäluokkaa pitäisi olla. Totta kai siipeilijöitä on jonoksi asti, suht varakas kuin olen. Mutta lempattu on omien kohteideni taholta hienotunteisesti.
Juu tottukaa siihen. Mies on kysytyimmillään 50-vuotiaana ja naiset 18-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on totuttava näin vanhemmalla iällä -- olen 52-vuotias.
Olen parin vuoden sisään ollut kolmeen mieheen ihastunut, yhteen jopa palavasti. Kaikki vapaita ikäisiäni miehiä.
Olen ollut kaunis ja edelleen olen ikäisekseni hyvännäköinen. Ei siis vain omasta mielestäni, vaan tämä on todettu monesti muiden suulla.
Ei vain innosta enää miehiä tämän ikäinen. Minua ei taas vanhemmat, suunnilleen samaa ikäluokkaa pitäisi olla. Totta kai siipeilijöitä on jonoksi asti, suht varakas kuin olen. Mutta lempattu on omien kohteideni taholta hienotunteisesti.
Juu tottukaa siihen. Mies on kysytyimmillään 50-vuotiaana ja naiset 18-vuotiaana.
Ei sitä viiskymppistä miestä halua kuin eronneet viiskymppiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas tilanne, että mies johon olen ihastunut, antaisi vastakaikua, mutta olen avoliitossa. Tuntui pahalta, kun baarissa törmättiin ja täl oli kortsu taskus, eli haki jotain yhdenillan juttua baarista. Tosin se lähti yksin kotiin sen jälkeen kun suuteli mua.
Olet likainenhuora! Ja vielä kuvittelet, ettei mies saisinussia muita. Varmasti joka vkl. joku kierroksessa.
Vai likainenhuora? Mä en ole tehnyt elettäkään tätä miestä kohtaan, enkä kieltänyt häneltä mitään.
Sanos tuo miehellesi, nuolet varattuna muita.
En nuole muita. Tää mies suuteli mua.
Naisille aina tapahtuu ilman omaa myötävaikutusta :D Tokihan voit tämän miehellesi kertoa, jos tämä ei häntä häiritse.
Tanssin hänen kanssaan, kuten muidenkin kavereitteni kanssa ja mun kaveripiiri koostuu suurimmaksi osaksi miehistä. Kuitenkaan kukaan muu mun miespuolisista kavereista ei ole yrittänyt koskaan mitään, vaikka ollaankin tanssittu ja jopa saunottu yhdessä.
Seli seli. Sunlaiset tiedetään.
En ole jota kommentoit, mutta outo kommentti. Mitä itse tekisit tuossa tilanteessa? Kirjoittaja torjui eli teki sen mitä voi tehdä yllättävässä tilanteessa.
No olethan juuri sama! :D Ei "kirjoittaja" maininnut missään torjuneensa miestä, se on sun oma kokemus jonka myötä nyt paljastuit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas tilanne, että mies johon olen ihastunut, antaisi vastakaikua, mutta olen avoliitossa. Tuntui pahalta, kun baarissa törmättiin ja täl oli kortsu taskus, eli haki jotain yhdenillan juttua baarista. Tosin se lähti yksin kotiin sen jälkeen kun suuteli mua.
Olet likainenhuora! Ja vielä kuvittelet, ettei mies saisinussia muita. Varmasti joka vkl. joku kierroksessa.
Vai likainenhuora? Mä en ole tehnyt elettäkään tätä miestä kohtaan, enkä kieltänyt häneltä mitään.
Sanos tuo miehellesi, nuolet varattuna muita.
En nuole muita. Tää mies suuteli mua.
Naisille aina tapahtuu ilman omaa myötävaikutusta :D Tokihan voit tämän miehellesi kertoa, jos tämä ei häntä häiritse.
Tanssin hänen kanssaan, kuten muidenkin kavereitteni kanssa ja mun kaveripiiri koostuu suurimmaksi osaksi miehistä. Kuitenkaan kukaan muu mun miespuolisista kavereista ei ole yrittänyt koskaan mitään, vaikka ollaankin tanssittu ja jopa saunottu yhdessä.
Seli seli. Sunlaiset tiedetään.
En ole jota kommentoit, mutta outo kommentti. Mitä itse tekisit tuossa tilanteessa? Kirjoittaja torjui eli teki sen mitä voi tehdä yllättävässä tilanteessa.
No olethan juuri sama! :D Ei "kirjoittaja" maininnut missään torjuneensa miestä, se on sun oma kokemus jonka myötä nyt paljastuit.
No toi en oo minä. Enkä nyt suoranaisesti torjunut, mutta en vastannut suudelmaan.
No mutta jos olisin parasta A- ryhmää niin toki minulla olisi tuollainen alfamies, vaan eipä ole. Joten olen beettanainen.