Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne, kun ei kelpaa ihastukselle

Vierailija
03.09.2018 |

Palasin tänään töihin ja näin kesällman jälkeen åitkästä aikaa miehen, johon olen ollut ihastunut. Häneltä ei ole tullut vastakaikua, joten keskityin sitten kesällä itseeni ja voin yllättävän hyvin. Kävin useammillakkn tinder-treffeillä ja luulin päässeeni yli tuosta työpaikkamiehestä. En sitten näköjään.
Siitä tulee karmean masentunut ja epäviehättävä olo, kun ei kelpaa jollekulle, jota itse kovasti haluaisi. En haluaisi vaihtaa tämän takia hyvää työpaikkaa, mutta se, että näkisi sen miehen taas säännöllisesti, pilaa itsetuntoani ja jotenkin syö energiani.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tunne on hirveä, tsemppiä ap! Minä olen aina ihastunut ihmisiin, jotka eivät voisi vähät välittää minusta. Tällaista elämäni on.

Ehkä siinä on kyse jostain syvemmästä ongelmasta, kun ihastuu aina tavoittamattomiin miehiin. Joku alitajuinen pelko, ettei halua päästää ketään lähelleen ehkä ja siisi haluaidi sen, jota ei voi saada. Itsetunto-ongelma kenties tms. Hölmöintä on, että minä kelpaisin varmasti ihan monelle muulle miehelle, mutta en pysty kiinnostumaan heistä vastavuoroisesti.

Ap

Vierailija
22/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas tilanne, että mies johon olen ihastunut, antaisi vastakaikua, mutta olen avoliitossa. Tuntui pahalta, kun baarissa törmättiin ja täl oli kortsu taskus, eli haki jotain yhdenillan juttua baarista. Tosin se lähti yksin kotiin sen jälkeen kun suuteli mua.

Olet likainenhuora! Ja vielä kuvittelet, ettei mies saisinussia muita. Varmasti joka vkl. joku kierroksessa.

Vai likainenhuora? Mä en ole tehnyt elettäkään tätä miestä kohtaan, enkä kieltänyt häneltä mitään.

Sanos tuo miehellesi, nuolet varattuna muita.

En nuole muita. Tää mies suuteli mua.

Naisille aina tapahtuu ilman omaa myötävaikutusta :D Tokihan voit tämän miehellesi kertoa, jos tämä ei häntä häiritse.

Tanssin hänen kanssaan, kuten muidenkin kavereitteni kanssa ja mun kaveripiiri koostuu suurimmaksi osaksi miehistä. Kuitenkaan kukaan muu mun miespuolisista kavereista ei ole yrittänyt koskaan mitään, vaikka ollaankin tanssittu ja jopa saunottu yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas tilanne, että mies johon olen ihastunut, antaisi vastakaikua, mutta olen avoliitossa. Tuntui pahalta, kun baarissa törmättiin ja täl oli kortsu taskus, eli haki jotain yhdenillan juttua baarista. Tosin se lähti yksin kotiin sen jälkeen kun suuteli mua.

Olet likainenhuora! Ja vielä kuvittelet, ettei mies saisinussia muita. Varmasti joka vkl. joku kierroksessa.

Vai likainenhuora? Mä en ole tehnyt elettäkään tätä miestä kohtaan, enkä kieltänyt häneltä mitään.

Naisille aina tapahtuu ilman omaa myötävaikutusta :D Tokihan voit tämän miehellesi kertoa, jos tämä ei häntä häiritse.

Tanssin hänen kanssaan, kuten muidenkin kavereitteni kanssa ja mun kaveripiiri koostuu suurimmaksi osaksi miehistä. Kuitenkaan kukaan muu mun miespuolisista kavereista ei ole yrittänyt koskaan mitään, vaikka ollaankin tanssittu ja jopa saunottu yhdessä.

Seli seli. Sunlaiset tiedetään.

Vierailija
24/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munlaiset? Jepjep.

Vierailija
25/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitenkään lohduttaa niin useimiten ihmiset ihastuvat nimenomaan niihin, joita eivät voi saada. Se on melkein vakiohomma.

Vierailija
26/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palasin tänään töihin ja näin kesällman jälkeen åitkästä aikaa miehen, johon olen ollut ihastunut. Häneltä ei ole tullut vastakaikua, joten keskityin sitten kesällä itseeni ja voin yllättävän hyvin. Kävin useammillakkn tinder-treffeillä ja luulin päässeeni yli tuosta työpaikkamiehestä. En sitten näköjään.

Siitä tulee karmean masentunut ja epäviehättävä olo, kun ei kelpaa jollekulle, jota itse kovasti haluaisi. En haluaisi vaihtaa tämän takia hyvää työpaikkaa, mutta se, että näkisi sen miehen taas säännöllisesti, pilaa itsetuntoani ja jotenkin syö energiani.

Miehillä on tuota koko ajan (paitsi 10% alfa-miehillä). Ihan oikein sullekin kokea se.

Vierailija
27/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tunne on hirveä, tsemppiä ap! Minä olen aina ihastunut ihmisiin, jotka eivät voisi vähät välittää minusta. Tällaista elämäni on.

Ehkä siinä on kyse jostain syvemmästä ongelmasta, kun ihastuu aina tavoittamattomiin miehiin. Joku alitajuinen pelko, ettei halua päästää ketään lähelleen ehkä ja siisi haluaidi sen, jota ei voi saada. Itsetunto-ongelma kenties tms. Hölmöintä on, että minä kelpaisin varmasti ihan monelle muulle miehelle, mutta en pysty kiinnostumaan heistä vastavuoroisesti.

Ap

Ei siinä muuta ole kuin luonnollinen ihastuminen top 10%- parhaimmisto miehiin. Normimiehet ei tunnetusti hetkauta. Alfamiehillä vain tarjokas joka sormelle.

Vierailija
28/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkikauraa, paitsi että nykyään en jaksa enää edes ihastua.

Olen mies.

Vierailija
29/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin käy noin 99% ajasta. Olen nainen. Mutta en top 10 %- nainen, joten en virallisesti tietenkään ole nainen.

Vierailija
30/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet luulevat itsestään liikoja. Erityisesti Tinder-maailmassa, jossa on illuusio loputtomasta tarjonnasta. Kyseisen miehen naismaku varmaan on vaan erilainen, mitä sinä annat itsestäsi ulos. Siinä ei kannata ruveta esittämään mitään, vaan hyväksyä tilanne ja itsesi sellaisena ne ovat. 

Vierailija
31/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin käy noin 99% ajasta. Olen nainen. Mutta en top 10 %- nainen, joten en virallisesti tietenkään ole nainen.

Naisilla ei erotu tällaista 10% alfakerhoa, joten ainoa selitys kohdallasi on, että kiinnostut parhaista jännitysmiehistä. Se että olet saanut heistä maistiaisia kull1k@rus3llissa, on hämännyt sinut uskomaan myös parisuhteeseen näiden kanssa. Sori siitä

Vierailija
32/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole jota kommentoit, mutta outo kommentti. Mitä itse tekisit tuossa tilanteessa? Kirjoittaja torjui eli teki sen mitä voi tehdä yllättävässä tilanteessa.

Vierailija
33/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä taas nimenomaan haluaisin päästää lähelleni, mutta kun tuo mies ei halua...olen siis samassa tilanteessa. Lomalta palattua toivoton ihastus palasi mieleen voimallisesti.

Vierailija
34/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen taskujen sisällön tiedät? Oletko joku taskuja penkova taskuvaras?

Vierailija
35/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei erotu tällaista 10% alfakerhoa, joten ainoa selitys kohdallasi on, että kiinnostut parhaista jännitysmiehistä. Se että olet saanut heistä maistiaisia kull1k@rus3llissa, on hämännyt sinut uskomaan myös parisuhteeseen näiden kanssa. Sori siitä

Minä taas olen kiinnostunut hyvin erilaisista miehistä elämässäni, komeus ei ole oleellista. Mitään maistiaisia en ole saanut enkä ollut k-karusellissa, mikä se liekin.

Vierailija
36/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sääliksi käy ihminen, jonka maailmankuva on näin vääristynyt.

Toki voi olla, että liikutaan erilaisissa ympyröissä ja siksi elämänpolku on erilainen, mutta eipä nyt omissa piireissä ole kellään ollut tapana heilua missään karuselleissa. Ihan pitkissä seurustelusuhteissa ollaan oltu jostain lukiosta asti. En tunne ketään naista tai miestä, joka olisi harrastanut irtosuhteita tai yhden illan juttuja - toki seurustelukumppani on voinut vaihtua, mutta aina ne suhteet on kestäneet vuosia kerrallaan. Ja aina ihmiset ei vain kiinnostu toisistaan, ei siinä tarvitse mitään alfoja tai karuselleja taustalla olla - minä en seurustele parhaan ystäväni miehen kanssa eikä paras ystäväni seurustele minun mieheni kanssa vaan seurustellaan kumpikin oman miehemme kanssa, koska ollaan ihmisinä kiinnostuttu näistä just näinpäin.

Toki jossain Keravalla meininki voi sitten olla toisin.

Vierailija
37/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on totuttava näin vanhemmalla iällä -- olen 52-vuotias. 

Olen parin vuoden sisään ollut kolmeen mieheen ihastunut, yhteen jopa palavasti. Kaikki vapaita ikäisiäni miehiä. 

Olen ollut kaunis ja edelleen olen ikäisekseni hyvännäköinen. Ei siis vain omasta mielestäni, vaan tämä on todettu monesti muiden suulla. 

Ei vain innosta enää miehiä tämän ikäinen. Minua ei taas vanhemmat, suunnilleen samaa ikäluokkaa pitäisi olla. Totta kai siipeilijöitä on jonoksi asti, suht varakas kuin olen. Mutta lempattu on omien kohteideni taholta hienotunteisesti. 

Vierailija
38/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse samassa tilanteessa ja mullahan meinasi levetä pää totaalisesti siellä töissä. Viikonloput kieriskelin mahdottomassa tuskassa, kun olisi vaan halunnut olla sen ihastuksen kanssa jonkinlaisissa yhteyksissä. Itseni nolasinkin ja yritin lähestyä tätä FB:n kautta, mutta aika viileänlaisesti tuntui viesteihin vastailevan, vaikka livenä aina välillä kuvittelin että hänkin voisi olla kiinnostunut. Se pettymyksen tunne oli tosiaankin aivan valtava. Aloin myös harkitsemaan lopareita, mutta onnekseni ihastuksen työsopimus päättyi ja lähti minua ensin. Heti helpotti.

Vierailija
39/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen taskujen sisällön tiedät? Oletko joku taskuja penkova taskuvaras?

Sillä oli lompakko samassa taskussa ja se nous siihen taskun reunalle, kun oltiin tiskillä tilaamassa juomia ja se otti lompakon taskustaan. Aika äkkiä se sen laitto takas piiloon.

Vierailija
40/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä. Mistä voi johtua se, ettei suostuta edes vastaamaan viestiin jossa on avannut tunteitaan tälle? Ei saatana mitä touhua.