Se tunne, kun ei kelpaa ihastukselle
Palasin tänään töihin ja näin kesällman jälkeen åitkästä aikaa miehen, johon olen ollut ihastunut. Häneltä ei ole tullut vastakaikua, joten keskityin sitten kesällä itseeni ja voin yllättävän hyvin. Kävin useammillakkn tinder-treffeillä ja luulin päässeeni yli tuosta työpaikkamiehestä. En sitten näköjään.
Siitä tulee karmean masentunut ja epäviehättävä olo, kun ei kelpaa jollekulle, jota itse kovasti haluaisi. En haluaisi vaihtaa tämän takia hyvää työpaikkaa, mutta se, että näkisi sen miehen taas säännöllisesti, pilaa itsetuntoani ja jotenkin syö energiani.
Kommentit (49)
Kiitos sympatiasta!
Kesä oli todella onnistunut, kyllä se vaan on totta se vanha totuus, että etäisyyden ottaminen saa unohtamaan, vaikken olisi uskonut vielä keväällä. Se ei näköjään auta kuitenkaan silloin, kun palaa taas vanhaan rytmiin ja alkaa nähdä sitä toista säännöllisesti.
Täytynee etsiä jotain toista miestä ihan urakalla, mutta kukaan muu ei ns. tunnu miltään. Kun katson peiliin, näen siellä kauhean vanhan haahkan. Vielä viime viikolla ajattelin, että näytin aika pirteältä loman seurauksena.
Mies on ilm. nuorempi ja olet se vanhempi naikkonen, joka kuvitteli ystävällisyyden tarkoittavan tapailua ja parisuhdetta.
Torjutuksi tuleminen tuntuu pahalta ja romuttaa hetkellisesti itsetunnon. Silti jotkut asiat elämässä on vaan kestettävä. Ihastumisen ja pettymisen tunteet kuitenkin kuluvat lopulta pois. Jos takana olisi traumaattinen avioero tai pitkän suhteen päätös, suosittelisin työpaikan vaihtoa.
No huh... onneksi oma ihastus ei ole samassa työpaikassa. Sain pakit mieheltä johon olen ihastunut. Mitä enemmän aikaa menee näkemättä ja kuulematta niin olo helpottaa. Vaihda työpaikkaa jos pystyt.
Mulla taas tilanne, että mies johon olen ihastunut, antaisi vastakaikua, mutta olen avoliitossa. Tuntui pahalta, kun baarissa törmättiin ja täl oli kortsu taskus, eli haki jotain yhdenillan juttua baarista. Tosin se lähti yksin kotiin sen jälkeen kun suuteli mua.
Vierailija kirjoitti:
Mies on ilm. nuorempi ja olet se vanhempi naikkonen, joka kuvitteli ystävällisyyden tarkoittavan tapailua ja parisuhdetta.
En tiedä tämän miehen tarkkaa ikää, arvelen kuitenkin aika samanikäiseksi kuin minäkin olen.
Tosin eipä sillä merkitystä, koska nyt on joka tapauksessa se tunne, ettei kelpaa.
En tiedä enää, että kuvittelinko hulluja pelkän tuttavallisuuden pohjalta vai oliko toiveille oikeasti perustaa. Mies taitaa olla sellainen elämäntapaflirtti luonnostaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas tilanne, että mies johon olen ihastunut, antaisi vastakaikua, mutta olen avoliitossa. Tuntui pahalta, kun baarissa törmättiin ja täl oli kortsu taskus, eli haki jotain yhdenillan juttua baarista. Tosin se lähti yksin kotiin sen jälkeen kun suuteli mua.
Olet likainenhuora! Ja vielä kuvittelet, ettei mies saisinussia muita. Varmasti joka vkl. joku kierroksessa.
Vai likainenhuora? Mä en ole tehnyt elettäkään tätä miestä kohtaan, enkä kieltänyt häneltä mitään.
Jartsako siellä taas lirkuttelee naisille. Leikkii olevansa on-off suhteessa ja on pitkiäkin aikoja ilman sormusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet likainenhuora! Ja vielä kuvittelet, ettei mies saisinussia muita. Varmasti joka vkl. joku kierroksessa.
Vai likainenhuora? Mä en ole tehnyt elettäkään tätä miestä kohtaan, enkä kieltänyt häneltä mitään.
Sanos tuo miehellesi, nuolet varattuna muita.
Se tunne... se on niin ihana tunne velloa ja lillua, että siitä pitää tännekin kirjoittaa ja kommentoida omaa aloitustaan ja toisten kommentteja koko helvatun päivä.
Mitä jos annat vain sen välittäjäainemyrskyn aivoissasi tasoittua ja jatkat elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nuole muita. Tää mies suuteli mua.
Se tunne on hirveä, tsemppiä ap! Minä olen aina ihastunut ihmisiin, jotka eivät voisi vähät välittää minusta. Tällaista elämäni on.
Vierailija kirjoitti:
Palasin tänään töihin ja näin kesällman jälkeen åitkästä aikaa miehen, johon olen ollut ihastunut. Häneltä ei ole tullut vastakaikua, joten keskityin sitten kesällä itseeni ja voin yllättävän hyvin. Kävin useammillakkn tinder-treffeillä ja luulin päässeeni yli tuosta työpaikkamiehestä. En sitten näköjään.
Siitä tulee karmean masentunut ja epäviehättävä olo, kun ei kelpaa jollekulle, jota itse kovasti haluaisi. En haluaisi vaihtaa tämän takia hyvää työpaikkaa, mutta se, että näkisi sen miehen taas säännöllisesti, pilaa itsetuntoani ja jotenkin syö energiani.
Tiedän tunteen. Eniten minua ottaa päähän, kun tinderissä pyörinyt ja käynyt treffeillä. Tulen töihin ja mies johon ihastunut ja ihastukseni laantunut, niin eiköhän se ole sitten maailman ihanin mies taas kun sanoo pari kohteliaisuutta. Taas menen alkupisteeseen ja alan unelmoida hänestä. Olen miettinyt, että alanko olemaan jotenkin pakkomielteinen näiden tuntemuksenieni kanssa. Enkä ymmärrä miksi hänen kohteliaisuudet juuri kolahtavat niin erilailla, että alan kuvittelemaan kaikenlaista. Tänään hän kävi leipomossa ja toi korvapuustin ja kahvin työpisteelleni. Syötiin siinä ne ja juteltiin työn ulkopuolisia asioita. Kerroin yhdestä ongelmastani jota en osaa päättää jne. Hän sanoi asiasta pari eri vaihtoehtoa ja neuvoi. Eli juuri, niin kuin kunnon mies toimii eikä ala haukkumaan ja vähättelemään. Tässä taas istun ja mietin häntä. Tinder treffitkin peruin vedoten flunssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nuole muita. Tää mies suuteli mua.
Naisille aina tapahtuu ilman omaa myötävaikutusta :D Tokihan voit tämän miehellesi kertoa, jos tämä ei häntä häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun kelpaa ihastukselle! Minähän siitän sen naisen.
Lucky you! Mäkin haluaisin siittää rakastamani naisen, vaikka hän ei enää hedelmällisessä iässä olekaan. Ehkä tsägällä hän tulisikin vielä päälle viisikymppisenä raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun kelpaa ihastukselle! Minähän siitän sen naisen.
Mistä tiedät kelvanneesi, jos et ole vielä päässyt astumaan.
Ymmärrän, kurja juttu. Koita kestää.