Tyttöystävä lepertelee ja lässyttää
Uusi tyttöystäväni lepertelee minulle silloin tällöin kuin lapselle. Ei mitenkään koko ajan, mutta aina välillä esim. sängyssä makoillessamme yms. Hän tykkää myös kovasti helliä minua, esim. silitellä hiuksiani ja painaa päätäni hänen rintojaan vasten. Olen huomannut nauttivani tästä jollain tasolla, mutta toisaalta häpeän sitä että pidän tuosta. Olen 25 ja naiseni on 29, pelkään kai että hän näkee minut ihan lapsena.
Mitenkäs muut, lepertelettekö kumppanillenne? Ja pidättekö sitä söpönä, kiihottavana, vaivaannuttavana vai täysin neutraalina asiana?
Kommentit (205)
Se laittaa myös sen kaulapannan kaulaasi, panee sinut koirankoppiin tai juoksuhihnaan.
Äidilliset naiset on seksikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Äidilliset naiset on seksikkäitä.
Näin on
M28
Se on tosissaan rakastunut suhun ap.
Silloin tulee joillakin naisilla tuollainen käytös. Se on täysin rento sun kanssa ja täysin rakastunut.
Hyvässä parisuhteessa molemmat saavat välillä olla "pikkuisia"
Vierailija kirjoitti:
Hyvässä parisuhteessa molemmat saavat välillä olla "pikkuisia"
Totta :)
Onko mitään parempaa.
Miehet on näköjään aika lapsia kun tuollaisesta tykkäävät
Vierailija kirjoitti:
Miehet on näköjään aika lapsia kun tuollaisesta tykkäävät
Kyllä miehilläkin on lupa nauttia hellyydestä ilman halventamista ja niiden alentamista "lapsiksi".
Naisesi kohtelee sinua kuin lasta koska olet hänen mielestään lapsi. Asia ei kuitenkaan näytä haittaavan kumpaakaan, joten tuosta on hyvä jatkaa :)
En kestäis jos mun mies edes ajatuksen tasolla alistuis tohon
Voi kun söpöä. Oispa mullakin hyvä parisuhde, jossa hellittäisinn toinen toisiamme
Heh, kohta sua jo imetetään ja sun vaippoja vaihdetaan :D
Ei tuo vielä mitenkään "väärältä" kuulosta. Ihmiset ovat erilaisia, ja varmasti tuo lässytys jakaa mielipiteitä. Itse saattaisin tykätä
Kannattaisiko ottaa oman ikäinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko ottaa oman ikäinen nainen?
Jos ihastuu tai rakastuu pari vuotta vanhempaan niin pitäisi vain antaa olla, koska ei olla täysin saman ikäisiä? Enkä usko että asia riippuu ikäerosta vaan siitä millaisia olemme luonteeltamme. Ja useimpien mielestä lepertely välillä on ihan fine
AP
Tuo olisi hienoa, jos omalle kohdalle sattuisi.
Mun mielestä tuo on normaalia parisuhteessa, vaikka yllätyin huomatessani joidenkin olevan aivan eri mieltä. Jokatapauksessa, kyllä meillä ainakin molemmin puolin välillä leperrellään ja lirkutellaan (kahden kesken vain tosin :D) ja hellittely, silittely yms nyt on ihan arkipäivää. Normaaleja aikuisia me silti molemmat ollaan (mä 27 v ja mies 29 v) ja suhteemme on tosi onnellinen ja toimiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halaillaan, silitellään, sylitellään, suukotellaan... Joka päivä. Läheisyys on suhteen liima. Oletteko perheistä, joissa ei ollut tapana ilmaista rakkautta kosketuksella? Onhan sellaisia perheitäkin, joissa ei ole koskaan edes halattu... kylmää.
pitääkö siihen liittyä lässytys ja leperrys, minusta kiusallista. Samoilla ihmisillä on lasten juttuja aikuisenakin. Nallepaituleita ja eläinkuvamukeja.
Tiedätkö, olet tosi tylsimys. Varmasti joku insinööri yms. kuivakiskoinen pölynenä.
Äidilliset naiset = <3