Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
1761/8881 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, että mikä on sitä Eetun lapsekkuutta, mihin täällä nyt viitataan? Konkreettisia esimerkkejä, kiitos?

Rosa ainakin itse tarttui siihen, että aviomies asuu vielä perheenjäsenensä (siskon) luona. Kyllähän se voi herättää ajatuksia siitä, että onko mies oikeasti valmis aikuiseen parisuhteeseen, jos on suoraan vanhempien luota muuttanut siskon kanssa asumaan ja sieltä sitten avioliittoon. Suomalaiset muuttavat verrattain aikaisin omilleen ja avioliittoa edeltää aika usein myös ajanjakso, jolloin on opittu elämään itsenäisesti ja omillaan. Rosa, joka painotti omien harrastusten ja elämän tärkeyttä myös kumppanilla, voi kokea ahdistavaksi jos aviomies ei ole tottunut olemaan itsenäisesti lainkaan. 

Mä en kyllä ymmärrä miksi tosta Eetun ja sen siskon yhteisasumisesta on tehty tollanen ongelma? Aika normaalia ainakin Helsingissä asua kämppiksen kanssa, mitä väliä jos se kämppis sattuu olemaan sisko? En usko että kenelläkään olis tollasta ongelmaa jos Eetu asuis vaikka duunikaverinsa kanssa.

Joo, mä en kans tajua tätä. Täysin normaalia, tavallista ja jopa fiksua jakaa asumiskulut jonkun toisen kanssa, jos kimppa-asumiseen vain persoonaltaan kykenee. Sitä paitsi kertoo Eetusta asuinkumppanina paljon, kun on joutunut ottamaan toisen ihmisen mieltymykset, tavat ja siisteyskäsitykset huomioon jo jonkun toisen kanssa asuessa. Sisko on opettanut tavoille, vaimon ei enää tarvitse.

No onhan se naimisiin menevälle outo asuinmuoto, ei siitä mihinkään pääse. Asunto jossa asuivat on seurustelevalle parille kiusallinen joka tapauksessa koska yksityisyyttä Eetun huoneeseen ei ole ja kiusallisemmaksi vain muuttuu kun se on oma sisko joka siellä joutuu kuuntelemaan kaiken. 

Lisäksi siinä on ero asuuko kämppiksen kanssa vai siskon kanssa. Siskon kanssa tulee helposti jatkettua lapsuudenkodin dynamiikkaa. 

Samaa mieltä tästä. Eetuna tekisin vähintään niin, että vuokraisin AirBnb-kämpän sille ajalle, kun on tarkoitus asua minun asunnossani. Ja Rosan asemassa ilmoittaisin, että en suostu muuttamaan miehen siskon silmien alle. Jokaisella on oikeus yksityisyyteen, varsinkin näin herkässä tilanteessa!

Vierailija
1762/8881 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ovat kauniita, etenkin Miina ja Sini kasvoistaan tosi kauniita, ja miehetkin ulkonäöllisesti ihan ok.

Luulen että muut parit pysyvät yhdessä, paitsi että Roosasta ja Eetusta en ole varma. Toisaalta Eetu on niin kiltti, ettei varmaan helposti pistä poikki...

En usko, että Vesaa haittaa yhtään se, että Sini ei ole akateeminen, toisin kuin täällä palstalla kokoajan jankataan. Miehiä ei yleensä samalla tavalla haittaa se, että nainen on matalammin koulutettu. Onhan näitä tutkimuksia ollut vaikka kuinka. Miehellä yleensä naisen ammatti tulee tärkeysjärjestyksessä vasta tosi monen muun jutun, kuten esim ulkonäön jälkeen. Sitäpaitsi Vesa ei ole mikään naistenmies, joten tuskin hänellä on koskaan naisia ovista ja ikkunoista ollut tyrkyllä... Päinvastoin taitaa olla ihan tosi tyytyväinen matchiinsä, joka on kaunis, hauska, empaattinen, sosiaalinen, ulospäinsuuntautunut ja vielä vaikuttaisi olevan tosi ihastunut Vesaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/8881 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset ovat kauniita, etenkin Miina ja Sini kasvoistaan tosi kauniita, ja miehetkin ulkonäöllisesti ihan ok.

Luulen että muut parit pysyvät yhdessä, paitsi että Roosasta ja Eetusta en ole varma. Toisaalta Eetu on niin kiltti, ettei varmaan helposti pistä poikki...

En usko, että Vesaa haittaa yhtään se, että Sini ei ole akateeminen, toisin kuin täällä palstalla kokoajan jankataan. Miehiä ei yleensä samalla tavalla haittaa se, että nainen on matalammin koulutettu. Onhan näitä tutkimuksia ollut vaikka kuinka. Miehellä yleensä naisen ammatti tulee tärkeysjärjestyksessä vasta tosi monen muun jutun, kuten esim ulkonäön jälkeen. Sitäpaitsi Vesa ei ole mikään naistenmies, joten tuskin hänellä on koskaan naisia ovista ja ikkunoista ollut tyrkyllä... Päinvastoin taitaa olla ihan tosi tyytyväinen matchiinsä, joka on kaunis, hauska, empaattinen, sosiaalinen, ulospäinsuuntautunut ja vielä vaikuttaisi olevan tosi ihastunut Vesaan.

Suomalaisia miehiä tuskin kiinnostaa mitä tutkimukset sanovat yleisesti koulutuseroista avioliitossa. Jos jonkun huumori perustuu vaikkapa verbaalikikkailuun, niin onhan se nyt helvetin kiusallista jos sun elämänkumppani ei tajua siitä mitään. Meille on tietenkin näytetty vain ne pätkät jossa sini ei tajuu- mutta sehän on vain tv-draamaa. Jännä nähdä miten parin suhde kehittyy.

Vierailija
1764/8881 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä 50-luvulta tämä ajatusmalli on? Tietenkään kenenkään ammatti - tai tutkintonimikkeellä ei ole merkitystä kun muut asiat klikkaa. Mutta se ei ole nykymaailmaa että korkeasti koulutettu mies valitsisi itse puolisoa ensisijaisesti ulkonäön perusteella. Ja toinen menneen maailman tuulahdus oli tuo oletus, että Vesankin pitäisi nyt vaan ottaa joku, tykkää siitä tai ei. Onneksi uudella vuosituhannella ihmiset osaavat olla seurustelemattakin, jos sopivaa seurustelukumppania ei löydy...

Vierailija
1765/8881 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomio blogin kuvista:Rosalla ei ole sormusta sormessaan.

.

Viimeinen postaus.

.

Rosa: Onneksi lähipiiristäni löytyy suunnistaja, joka tsemppaa harjoituksissa.

.

Eetu harrastaa suunnistusta.

Oi ihanaa <3 Nyt mä uskon tähänkin pariin! Varmasti tämä on se huikea kasvutarina, josta Dundekin puhui! Rosa kehittyy ja oppii hallitsemaan ja hillitsemään tunteitaan, ja Eetu tsemppaa <3

Eetu ei suunnista vaan se oli Vesa joka suunnistaa. Lähipiiriin kuuluvana voin kertoa, että Eetu ja Rosa päätyivät eroon jo ennen kauden loppua.

Ja sää lähipiiriin kuuluvana paljastit loppuratkaisuuden koska?

Täällä on joku(jotkut?) haukkunut Rosaa heti alusta asti kiihkeästi ja ollut kykenemätön näkemään, että Eetu ei ehkä vastaakaan kaikkien miesihannetta. Varsinkaan Rosan, joka nimenomaan toivoi miestä, joka ei jää tossun alle, vaan on tomerampaa sorttia. 

Eetu vaikuttaa hyvin lapsenomaiselta vielä. Ilmeisesti siirtynyt suoraan äidin helmoista siskon luo asumaan. Missä vaiheessa itsenäistynyt? Tuntuu, ettei hän oikein vastaa Rosan miestoiveita ja Rosan epävarmuus ja ahdistus on siis ihan loogista. Siksi hänen totaalinen mollaaminen tuntuu yliampuvalta.

Veikkaan, että Eetun lähipiiristä joku on nyt katkera, kun homma ei toiminutkaan (Rosa ei innostunut vaan alkoi katumus ja epävarmuus näkyä jo häämatkalla) ja tullut tänne mustamaalaamaan ja kääntämään yleistä mielipidettä Rosaa vastaan. 

Jos tämä on totta, niin pahuksen kakaramaista toimintaa alkaa vetää heti tutustumisvaiheen alussa liinoja kiinni antamatta toiselle ja myöskin itselle mahdollisuutta kasvaa ja sopeutua uuteen tilanteeseen. Ei edes tässä konseptissa saa mitään mittatilaustyönä tehtyä ihmistä, vaan hyvän aihion, loppu on kovaa työtä missä molempien pitää olla valmiita oppimaan, joustamaan ja hyväksymään epätäydellisyys tänään.

Mistä tämä "kova työ" ja Roosankin Roomassa tosi "rankkaa" tulee. Olen itse asunut melkein parikymmentä vuotta ensin yhden ja vsitten toisen naisen kanssa, ja koen että yhdessä on paljon helpompaa kuin yksin: tulot tuplaantuu, kotityöt puolittuu, kaikkiin hommiin on tuuraaja ja seksiä saa milloin tykkää. Kun nyt lapset niin tämä erityisen tärkeää. En ole koskaan kuullut kenenkään miehen tuskailevan puolisoaihion ja jonkin siihen liittyvän kovan työn kanssa.

M

Vitsailetko? Tulee siitä, että hän on nainen ja sinä mies. Elätte eri todellisuutta tuon asian suhteen.

Asuin itse vuosikymmenen miehen kanssa, enkä siihen ryhdy enää koskaan, vaikka kuinka rakastaisin ja seurustelisin. Yhdessä asuessa naisella on kaksinkertainen taakka kotitöistä ja taloudenpidosta ym - kun erosimme eksän kanssa, olin ekat kaksi vuotta ihan ymmälläni, että mitä teen sillä kaikella ajalla, energialla ja rahalla, joka mulle siinä erossa vapautui toiselta omaan käyttöön. Tuntui, ettei ikinä tarvi siivota tai käydä kaupassa.

Ja tämä on asia, joka yhdistää monta monta monta eronnutta naista. On ihan tutkittua.

Rosalla tuntui olevan vaikeaa vaikka asuivat hotellissa ja söivät ulkona siellä Roomassa

Vierailija
1766/8881 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä 50-luvulta tämä ajatusmalli on? Tietenkään kenenkään ammatti - tai tutkintonimikkeellä ei ole merkitystä kun muut asiat klikkaa. Mutta se ei ole nykymaailmaa että korkeasti koulutettu mies valitsisi itse puolisoa ensisijaisesti ulkonäön perusteella. Ja toinen menneen maailman tuulahdus oli tuo oletus, että Vesankin pitäisi nyt vaan ottaa joku, tykkää siitä tai ei. Onneksi uudella vuosituhannella ihmiset osaavat olla seurustelemattakin, jos sopivaa seurustelukumppania ei löydy...

Täällä taitaa yksi sama ihminen jankata tästä akateemisuuden tärkeydestä, huooh....

Miehet nyt vaan useammin tyytyvät jäämään suhteeseen joka ei välttämättä ole niin täydellinen (tässähän ollaan nyt jo naimisissa). Naiset ottavat suurimman osan eroista nykypäivänä Suomessa syystä tai toisesta, ja tämä on ihan tätä päivää ja fakta. Mies on useimmiten tyytyväinen, kun nainen suht miellyttävä ulkonäöltään, ei mikään ilkimys, osallistuu kotitöihin ja vielä jos on seksiä, niin ei mies kyllä valita, tai herkästi edes harkitse eroa.

Vierailija
1767/8881 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee eniten vain fiilis, että Rosan puolison valinta on mennyt mönkään. Se varmasti ahdistaa. Ei niinkään työt. Minusta toi Eetu ei vaikuta siltä mitä Rosa puolisolta toivoi. Vaikka varmasti ihan mukava mies.

Vierailija
1768/8881 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus riippuu vissiin katsojasta. Minun ja monen tuttuni mielestä Miina ja Sini ovat täysin eri maata kauneuden suhteen.

Miinasta löytyy hieman klassista kauneutta piirteistään, mutta Sinistä ei lainkaan. Sinin pullakkuus näkyy myös kasvoissa ja pulleilla on pienet silmät niin on Sinilläkin. Ja ne tekoripset, hyi olkoon!

Jos pysytään kasvojen kauneudessa niin Miina vetää puolta pitemmän korren kuin Sini. Vartaloihin en ota kantaa. Saattavat muistuttaa toisiaan pitkälti. Sinin pulleat käsivarret kyllä pisti silmään ja pulska peppu.

Vierailija
1769/8881 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei v&ttu näitä ulkonäön analysoijia. Noh. Jos ei järki riitä muuhun niin minkäs sille voi.

Vierailija
1770/8881 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

dying to hear your opinions kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin Miina on nätti ja etenkin luonteeltaan ihanan oloinen, mutta oma mies kommentoi että ei oikein ulkonäöllisesti iske. Ei myöskään se Rosa. Kuulemma nätein on se hieman pyöreähkö nainen, vaikka ei hänkään mikään varsinainen kaunotar ole ulkoisesti.

Finally...olenkin jo odottanut teidän mielipiteitänne siitä, kuka näistä naisista - mukaan lukien tietysti 'naismainen' Eetu - on juuri teidän mielestänne kaunein. Entäs miehet? Joko olette laatu-aikananne ehtineet päättää kuka on se komein?

Naisista kaunein on Marianna Stolbow. Miehistä komein Heikki, vaikka ottaisi Eetunkin mukaan vertailuun.

Heikki olisi vielä komeampi, jos seisoisi ryhdikkäänä eikä kyyryssä. Ei sitä pituuttaan piilotella tarvitse! Hieno profiili. Mutta voi miten huonosti hääpuku istui! Kauluskin ihan kiemuralla. 

Vierailija
1771/8881 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mielenkiintoiset" asumisjärjestelyt kauden miehillä kaikilla: Yksi asuu siskonsa kanssa, toinen mummonsa asunnossa. Kolmannella ankean opiskelijaluukun ainoa hana on vessassa. No, sentään siellä ettei tarvitse pöntöstä kahvivettä kauhoa.

Vierailija
1772/8881 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

dying to hear your opinions kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin Miina on nätti ja etenkin luonteeltaan ihanan oloinen, mutta oma mies kommentoi että ei oikein ulkonäöllisesti iske. Ei myöskään se Rosa. Kuulemma nätein on se hieman pyöreähkö nainen, vaikka ei hänkään mikään varsinainen kaunotar ole ulkoisesti.

Finally...olenkin jo odottanut teidän mielipiteitänne siitä, kuka näistä naisista - mukaan lukien tietysti 'naismainen' Eetu - on juuri teidän mielestänne kaunein. Entäs miehet? Joko olette laatu-aikananne ehtineet päättää kuka on se komein?

Naisista kaunein on Marianna Stolbow. Miehistä komein Heikki, vaikka ottaisi Eetunkin mukaan vertailuun.

Heikki olisi vielä komeampi, jos seisoisi ryhdikkäänä eikä kyyryssä. Ei sitä pituuttaan piilotella tarvitse! Hieno profiili. Mutta voi miten huonosti hääpuku istui! Kauluskin ihan kiemuralla. 

Mut kukaan ei oo kauniinpi kuin kukaan kartashianeisya ja marianna tosi vanha ja löysä. Vois käydä kauneusleikkauksessa niin ois paljon parempi. Ja missikisoissa on nyt tosi paljon paremman näkösiä ja instagramissa kans. Esim minä, käykää kattomassa mun tissit-tyrkyllä-duckface-bmi14 kuva @aivotonmuth0t

Vierailija
1773/8881 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesusonherra kirjoitti:

Ainoa asia mikä mietityttää on että miksi Miina on sinkku? Kaikella kunnioituksella Heikkiä kohtaan, ymmärrän jos naismarkkinoilla ei ole hirveästi vientiä. Miina sen sijaan vaikuttaa super sympaattiselta, ymmärtäväiseltä ja on epäilemättä tämän kauden, ellei jopa koko ETA-historian kaunein nainen. Miksi näin hyvä nainen olisi sinkku ellei ole jotain luurankoja kaapissa? Mielenkiinnolla odottelen miten käy.

.

No katsos kun ei se niin mene nykyään, että naiset avioliittomarkkinoilla odottelevat seinänvierustalla, että tulisi joku mies joka poimisi ja veisi! Vaan naisella on itselläänkin sananvaltaa, ja vaativaisia ovatkin. Miina on voinut seurustella useaankin otteeseen, mutta ei vain ole löytänyt sellaista miestä, joka vastaisi hänen toiveitaan. 

Miina on voinut esim. opiskelijapiireissä löytää paljonkin miehiä, joilla on samanlaiset mielenkiinnon kohteet ja arvomaailma kuin hänellä itsellään, mutta kipinää ei ole syttynyt eli on jääty kaveruuden asteelle, tai sitten miehessä on ollut jotain ratkaisevaa vikaa (ekohippi joka ei matkustele, sottapytty, äitinsä helmoissa vielä, tms.) 

Vierailija
1774/8881 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta kipinää ei ole syttynyt

Jos kipinää ei ole syttynyt aikaisemmin, niin miksi sitä syttyisi jatkossakaan? 

Minulle Miina merkitsee varoitusvaloa. Kun tuolla persoonalla ja ulkonäöllä ei ole pariutunut, niin ajattelen, että en kelpaisi minäkään.

Nainen saa tietysti asettaa korkeat kriteerit, mutta miehellä on oikeus tunnistaa tilanteeseen liittyvät riskit.

Miinan kaltaisen naisen kanssa pariutuminen on ilmeinen riski, koska Miinan vaatimustaso saattaa olla niin korkea, ettei oma kompetenssi riitä.

Avioeroissa naiset ovat hyvin aloitteellisia. Siksi miehen kannattaa harkita, minkä tyyppisen naisen kanssa pariutuu.

Vierailija
1775/8881 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle Miina merkitsee varoitusvaloa. Kun tuolla persoonalla ja ulkonäöllä ei ole pariutunut, niin ajattelen, että en kelpaisi minäkään.

Nainen saa tietysti asettaa korkeat kriteerit, mutta miehellä on oikeus tunnistaa tilanteeseen liittyvät riskit.

Miinan kaltaisen naisen kanssa pariutuminen on ilmeinen riski, koska Miinan vaatimustaso saattaa olla niin korkea, ettei oma kompetenssi riitä.

Avioeroissa naiset ovat hyvin aloitteellisia. Siksi miehen kannattaa harkita, minkä tyyppisen naisen kanssa pariutuu.

Voi vittu mitä sekoilua 😂

Vierailija
1776/8881 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi syttyä kipinää jatkossa? 

Ja mehän ei tiedetä Miinan historiaa. Voihan hänellä olla taustallaan pitkiäkin seurustelusuhteita. Oletko huomannut, että hyvänäköisetkin ihmiset saattavat erota?

Ja sitten ei Miina varmasti kaikkien mielestä hyvännäköinen ole. Minun silmissäni aika tavis tyllerö. Jos haluaa pitkän hoikan paksutukkaisen naisen, ei Miinaan päin vilkaise. Hauska voi olla, mutta toisaalta voi olla monen miehen makuun liian jyräävä.

Vierailija
1777/8881 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää Vesan tyyli osoittaa oppineisuuttaan, kuten se äänen nopeus, skoolailu saksaksi, tai puhe avioitumisesta "derivaatan nollakohtana". Onhan se niin että funktion käännekohdat löytää derivaatan nollakohdista, mutta pakkoko asia ilmaista noin että kaikki vähänkin kouluoppeja muistavat näkevät että tässäpä menee matemaatikko! Kuulostaa opiskelijapoikaporukan sisäpiirin jutuilta.

Siniä ei kuitenkaan näytä ärsyttävän, vaan katsoo miestään ihaillen ja pitää itseään vain hömelönä.

Vierailija
1778/8881 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee eniten vain fiilis, että Rosan puolison valinta on mennyt mönkään. Se varmasti ahdistaa. Ei niinkään työt. Minusta toi Eetu ei vaikuta siltä mitä Rosa puolisolta toivoi. Vaikka varmasti ihan mukava mies.

Liki kolmenkympin iästään ja komeasta univormustaan huolimatta Eetu vaikuttaa pojannappulalta. Johtuneeko pienestä naamasta, kimppakämpästä siskon kanssa, vai hämillisestä "hähähähä"-naureskelusta ja epäselvästä puhetyylistä? Rosa häikäistyi alttarilla, mutta lumous karisee nopeasti.

Eetun rauhallisuus voisi tehdä Rosalle hyvääkin, mutta ei taida Eetulla keinot ja itsevarmuus riittää Rosan kaltaisen tunteiden heiteltävänä olevan tuittupään kanssa.

Mitähän Rosa sitten toivoi? Itsensä kaltaista temperamentikasta tapausta, vai järkkymättömän rauhallista isähahmoa?

Vierailija
1779/8881 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan seksirobottien yleistyessä sellaista tositeeveesarjaa, jossa seurataan robotin ohjelmoimis/muokkausprosessia ja elämää robotin kanssa? Lähinnä mietin, että mitenhän vertautuu sitten itse muokkaama optimaali puoliso (miks se muuten on seksirobo jos tarkoitus olla muutenkin puolisona... no ihan sama), ja esim tässä asiantuntijoiden valikoima. Onko elämä tylsää kun kaikki ennalta arvattavaa? Voiko akateeminen keskustella mukavan ylevästi robotin kanssa? Kyllästyykö konfliktittomuuteen? Kaipaako lopulta ihmissuhteiden odottamattomuutta ja yllätyksellisyyttä?

Vierailija
1780/8881 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan aitoja ihmisiä. Paljon kiinnostavampaa katsella, kun joka tuutista tursuavia tyrkkyjä.

Vielä kun tietäisi, mikä kaikki nähty on näitä ihania aitoja ihmisiä itseään, ja mikä tuotannon määräämää. Ainakin häämatkajakso näytti siltä, että tuotantotiipi on määrännyt että pitäkää toisianne kädestä aina kun mahdollista ja pusutelkaa vähintään joka viides minuutti. Sitten tulee tuotantoyhtiön määräämät draaman kaareen kuuluvat riidat, ym.

Ketju on lukittu.