Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
1581/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites duunarivanhempien akateemiset jälkeläiset? Sellaisia ei edes pitäisi olla, jos älyä on vain akateemisilla. Tutkimusten mukaan älykkyyttä on kaikilla tasoilla, ei vain akateemisella. Duunarit naureskelevat itsestään liikaa luuleville akateemisille ja ihan aiheesta.

Vierailija
1582/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös nää oletetut älykkyydet ja nimet oo jo käsitelty jo muutamaan kertaan?

Mikä oletettu älykkyys? Luulisi tyhmemmänkin näkevän että ero älykkyydessa erityisesti Sinin ja Vesan kohdalla on SUURI ja tuo suhde ei anna Vesalle sitä mikä hänelle olisi paremmin sopinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais mennä joltain akateemiselta ikisinkulta taas yks akateeminen mies väärään osoitteeseen.

Vierailija
1584/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oletettu älykkyys? Luulisi tyhmemmänkin näkevän että ero älykkyydessa erityisesti Sinin ja Vesan kohdalla on SUURI ja tuo suhde ei anna Vesalle sitä mikä hänelle olisi paremmin sopinut.

Tyhmempikin osaisi plärätä ketjua taaksepäin jolloin havaitsisi, että asia on jo käsitelty perinpohjaisesti.

Vierailija
1585/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen älykäs, mutta silti inhoan tuollaista nippelitiedolla snobbailua. Ihailen enemmän viisautta ja nautin antoisista keskusteluista, joissa molempien viisaus kasvaa ja löytyy uusia asioita ja näkökulmia.

Vierailija
1586/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi keskivertoa älykkäämpi matikanope-musisoija Vesa on laitettu koti-martta Sinin pariksi? Sini höpöttää kokkauksesta ja pyykeistä ja mies on jotenkin tuskasen oloinen, ihan mukava nainen mutta ei tarpeeksi älykäs Vesalle joka kaipaa käytännöllisyyden oheen älyllistä keskustelua. Kyllä mua vituttaisi jos olisin Vesa, ei sitten löytynyt ketään kolkyt vee korkeakoulutettua naista hänelle??

Älä sohaise ampiaispesää :D Täällä ei kotiäidit kestä kuulla totuutta.

Vierailija
1587/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais mennä joltain akateemiselta ikisinkulta taas yks akateeminen mies väärään osoitteeseen.

Mitä ihmettä, miksi ei saisi sanoa että tuo pari tulee eroamaan älykkyyseron takia :D Oletpa sä ilkeä mutta ei haittaa en loukkaantunuy yhtään :D

Vierailija
1588/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo huomaan että olen väärällä palstalla kun kukaan ei osaa oikein argumentoida mitään järkevää vastausta... :)

Vierailija
1589/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voitasko jo jättää jankkaus, pitääkö akateemisesti koulutetulla olla aina (muuten liiton käy kalapten) akateemisesti koulutettu puoliso, amis-taustainen ei voi ottaa puolisokseen esim. lääkäriä (aivan sama kumpi on nainen ja kumpi mies).  Siis ei todellakaan ihme, että Suomessa sinkkuja piisaa.. Sillä ei pitäs olla paskan väliä, kyllä ne on muut asiat, jotka pitäs ratkasta puolison valinnassa..

Vierailija
1590/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesusonherra kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, että mikä on sitä Eetun lapsekkuutta, mihin täällä nyt viitataan? Konkreettisia esimerkkejä, kiitos?

Minä itse tulkitsen Eetun lapsekkaaksi ihan ulkonäön perusteella (pyöreät, suorastaan lapsimaisen pehmeät kasvonpiirteet) ja siitä, miten hän hymistelee puhuessaan typertyneen onnellinen hymy kasvoillaan. Äänikin on sellainen pieni ja hentoinen.

Enhän minä tietenkään tiedä onko Eetu lapsekas tai lapsellinen oikeasti, mutta tämähän perustuukin ihan subjektiiviseen käsitykseen jonka olen ohjelman kautta saanut.

Eetulla on pehmeät pekkahaavisto-kasvonpiirteet. Tämän takia epäilenkin Eetun seksuaalista suuntautumista.

Tämä on muuten täysin totta. Ei ole pois suljettu mahdollisuus että Eetu olisi jopa Haaviston biologinen jälkeläinen! Evoluutio on saattanut kasvon piirteet pehmeämpään muotoon, koska tällöin se homomiesten keskuudessa takaa paremman selviytymisen.

Rosa myös saattaisi olla Tarja Halosen lehtolapsi ex-presidentin kiihkeimmiltä lesbo ajoilta.

Tämähän on skandaali! Demareiden ja Vihreiden salamyhkäinen liittouma, vai voisiko jopa sanoa, assimilaatio on tapahtumassa häikäilemättömästi viihdeohjelman nimissä.

Repesin, päivän parhaat naurut 😂

Vierailija
1591/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voitasko jo jättää jankkaus, pitääkö akateemisesti koulutetulla olla aina (muuten liiton käy kalapten) akateemisesti koulutettu puoliso, amis-taustainen ei voi ottaa puolisokseen esim. lääkäriä (aivan sama kumpi on nainen ja kumpi mies).  Siis ei todellakaan ihme, että Suomessa sinkkuja piisaa.. Sillä ei pitäs olla paskan väliä, kyllä ne on muut asiat, jotka pitäs ratkasta puolison valinnassa..

Ihan sama mutta tämän parin kohdalla erot älykkyydessä/koulutustasossa on ongelma. Miksi se on niin kauheaa teille, sitä en ymmärrä.

Vierailija
1592/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mun mies korkeasti koulutettu ja minä en. Yhdessä vaan ollaan. Veinkö jonkun miehen?

Vierailija
1593/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mutta tämän parin kohdalla erot älykkyydessä/koulutustasossa on ongelma. Miksi se on niin kauheaa teille, sitä en ymmärrä.

Tuo sama ongelma voisi olla kahdella akateemisellakin. Toista kiinnostaa tuollainen viisastelu ja toista ei. 

Vierailija
1594/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos Vesalla olisi toinen matemaatikko ja mies pitäisi itseään parempana matemaatikkona kuin vaimoaan - ehkä perusteettomasti? Tai jos vaimo olisikin heittämällä fiksumpi, olisiko sekään hyvä?

Vierailija
1595/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo sama ongelma voisi olla kahdella akateemisellakin. Toista kiinnostaa tuollainen viisastelu ja toista ei. 

Argh, no sittenpähän näet... :)

Vierailija
1596/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa mun mies korkeasti koulutettu ja minä en. Yhdessä vaan ollaan. Veinkö jonkun miehen?

Todennäköisesti se ei vain kelvannut muille

Vierailija
1597/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raivostuttavaa, että Heikki on alkanut vaikuttaa aika seksikkäältä.

Joo, tulee luonne esille. Naimisiin kun menivät niin ajattelun et miten ällö äijä ja en tuota kestäisi.

Se on se huumori mistä minä tykkään.

1598/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen lukuisia sinkkuja, ja jokaisesta voisi ihmetellä miksi hän on sinkku. Ei se sinkkuus siitä johdu, ettei kyseinen yksilö ns. kelpaisi kenellekään. Se johtuu vain siitä, ettei ole löytynyt vastapuolta jonka kanssa sopisi yhteen ja haluaisi olla yhdessä molemmin puolin. Itsehän sitä voi ns. kelvata vaikka kenelle, mutta ei se ole vasta kuin puoli ruokaa. Suhteessa kun on aina kaksi osapuolta ja molemmilla pitää olla tunteita ja sitoutumishalukkuutta toisiaan kohtaan.

Vierailija
1599/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raivostuttavaa, että Heikki on alkanut vaikuttaa aika seksikkäältä.

Joo, tulee luonne esille. Naimisiin kun menivät niin ajattelun et miten ällö äijä ja en tuota kestäisi.

Se on se huumori mistä minä tykkään.

Samaa mieltä! Heikki on ihana vaikka alkuun en tykännyt ollenkaan.

Vierailija
1600/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Vesan exä täällä jauhaa jatkuvasti Vesan ja Sinin yhteensopivuutta.

Ketju on lukittu.