Jouluavuista
Olen yksinasuva matalapalkkainen, joka maksaa kus*pää exänsä tekemiä velkoja.
Lapsille ja ilmeisesti myös senioreille on auttajia. Kuka auttaa työikästä yksinäistä? Joulu meilläkin on.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yhdelle laitoin pienen jouluavustuksen.
Mitä kautta? Vai joku ystävä/sukulainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kautta? Vai joku ystävä/sukulainen?
Ei. Se oli joku keräys.
Ainakin ruoka-apua voi hakea pelastusarmeijalta, diakoniasta ja ruokajaoista. Nykyään on myös eu-ruokajakona lahjakortit, joita voi ainakin täällä hakea helluntaiseurakunnalta, joissain paikoissa spr:stä ja ehkä muiltakin tahoilta.
Asun maalla. Ei täällä ole mitään ruokajakelua. Enkä ole sos toimen asiakas. Eli sieltäkään ei apua heru.
Miten voit joutua maksamaan exän velkoja?
Vierailija kirjoitti:
Asun maalla. Ei täällä ole mitään ruokajakelua. Enkä ole sos toimen asiakas. Eli sieltäkään ei apua heru.
Seurakunta.
Laita johonkin facebook jouluapu-ryhmään viesti, jossa oikein tunteellisesti kerrot kuinka kaapissasi on yksi näkkäri ja seuraavan kerran rahaa tulee kahden kuukauden päästä. Voit vielä lisätä että sairastat syöpää ja koko sukusi ja kaveripiirisi kuoli parin viime kuukauden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin asun maalla, alle 2000 ihmisen kunnassa. Meillä on ruokajakelu 2 x viikko.
Mutta enemmän ihmetyttää miksi ap maksaa miehensä velkoja? Velat ovat sen, joka ne on tehnyt.
Ne velat oli yhteisiä exä hankkiutu varattomaksi jollon ne jäi kaikki mulle. Pitkä juttu. Ei ollu vaihtoehtoja. Sehän tässä oli olennaista.
Vierailija kirjoitti:
Ne velat oli yhteisiä exä hankkiutu varattomaksi jollon ne jäi kaikki mulle. Pitkä juttu. Ei ollu vaihtoehtoja. Sehän tässä oli olennaista.
On koska kuvittelet lahjoituksia saavasi.