Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
1561/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosahan nimenomaan häämatkajaksossa itse puhu että ovat huomanneet jo nyt monta asiaa miksi just ne on mätsätty, en nyt sanatarkasti muista mut just jotenki Rosa sano et on oikeissa asioissa yhtäläisyyksiä mut sitte kuitenki sopivasti erilaisia.

Et ei tuosta ainakaan saa sellasta kuvaa et Rosa ainakaan tuossa vaiheessa ajattelis Eetun olevan liian tossu mies hänelle.

Vierailija
1562/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, että mikä on sitä Eetun lapsekkuutta, mihin täällä nyt viitataan? Konkreettisia esimerkkejä, kiitos?

Minä itse tulkitsen Eetun lapsekkaaksi ihan ulkonäön perusteella (pyöreät, suorastaan lapsimaisen pehmeät kasvonpiirteet) ja siitä, miten hän hymistelee puhuessaan typertyneen onnellinen hymy kasvoillaan. Äänikin on sellainen pieni ja hentoinen.

Enhän minä tietenkään tiedä onko Eetu lapsekas tai lapsellinen oikeasti, mutta tämähän perustuukin ihan subjektiiviseen käsitykseen jonka olen ohjelman kautta saanut.

Eetulla on pehmeät pekkahaavisto-kasvonpiirteet. Tämän takia epäilenkin Eetun seksuaalista suuntautumista.

Tämä on muuten täysin totta. Ei ole pois suljettu mahdollisuus että Eetu olisi jopa Haaviston biologinen jälkeläinen! Evoluutio on saattanut kasvon piirteet pehmeämpään muotoon, koska tällöin se homomiesten keskuudessa takaa paremman selviytymisen.

Rosa myös saattaisi olla Tarja Halosen lehtolapsi ex-presidentin kiihkeimmiltä lesbo ajoilta.

Tämähän on skandaali! Demareiden ja Vihreiden salamyhkäinen liittouma, vai voisiko jopa sanoa, assimilaatio on tapahtumassa häikäilemättömästi viihdeohjelman nimissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, että mikä on sitä Eetun lapsekkuutta, mihin täällä nyt viitataan? Konkreettisia esimerkkejä, kiitos?

Minä itse tulkitsen Eetun lapsekkaaksi ihan ulkonäön perusteella (pyöreät, suorastaan lapsimaisen pehmeät kasvonpiirteet) ja siitä, miten hän hymistelee puhuessaan typertyneen onnellinen hymy kasvoillaan. Äänikin on sellainen pieni ja hentoinen.

Enhän minä tietenkään tiedä onko Eetu lapsekas tai lapsellinen oikeasti, mutta tämähän perustuukin ihan subjektiiviseen käsitykseen jonka olen ohjelman kautta saanut.

Minustakin Eetu näyttää vielä lapselta. Myös se lässytys on mielestäni lapsekasta. Ymmärrän lässytyksen eläimille, jotka reagoivat paremmin omistajan eloisaan ääneen, mutta muuten en. Ja varsinkin miehillä lässytys ja lapsellisella äänellä puhuminen ärsyttää. Mutta sitä lässytystä kyllä tekivät molemmat sekä Rosa että Eetu. 

Vierailija
1564/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

parviäly spekuloi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomio blogin kuvista:Rosalla ei ole sormusta sormessaan.

.

Viimeinen postaus.

.

Rosa: Onneksi lähipiiristäni löytyy suunnistaja, joka tsemppaa harjoituksissa.

.

Eetu harrastaa suunnistusta.

Oi ihanaa <3 Nyt mä uskon tähänkin pariin! Varmasti tämä on se huikea kasvutarina, josta Dundekin puhui! Rosa kehittyy ja oppii hallitsemaan ja hillitsemään tunteitaan, ja Eetu tsemppaa <3

Eetu ei suunnista vaan se oli Vesa joka suunnistaa. Lähipiiriin kuuluvana voin kertoa, että Eetu ja Rosa päätyivät eroon jo ennen kauden loppua.

Ja sää lähipiiriin kuuluvana paljastit loppuratkaisuuden koska?

Täällä on joku(jotkut?) haukkunut Rosaa heti alusta asti kiihkeästi ja ollut kykenemätön näkemään, että Eetu ei ehkä vastaakaan kaikkien miesihannetta. Varsinkaan Rosan, joka nimenomaan toivoi miestä, joka ei jää tossun alle, vaan on tomerampaa sorttia. 

Eetu vaikuttaa hyvin lapsenomaiselta vielä. Ilmeisesti siirtynyt suoraan äidin helmoista siskon luo asumaan. Missä vaiheessa itsenäistynyt? Tuntuu, ettei hän oikein vastaa Rosan miestoiveita ja Rosan epävarmuus ja ahdistus on siis ihan loogista. Siksi hänen totaalinen mollaaminen tuntuu yliampuvalta.

Veikkaan, että Eetun lähipiiristä joku on nyt katkera, kun homma ei toiminutkaan (Rosa ei innostunut vaan alkoi katumus ja epävarmuus näkyä jo häämatkalla) ja tullut tänne mustamaalaamaan ja kääntämään yleistä mielipidettä Rosaa vastaan. 

Jos tämä on totta, niin pahuksen kakaramaista toimintaa alkaa vetää heti tutustumisvaiheen alussa liinoja kiinni antamatta toiselle ja myöskin itselle mahdollisuutta kasvaa ja sopeutua uuteen tilanteeseen. Ei edes tässä konseptissa saa mitään mittatilaustyönä tehtyä ihmistä, vaan hyvän aihion, loppu on kovaa työtä missä molempien pitää olla valmiita oppimaan, joustamaan ja hyväksymään epätäydellisyys tänään.

No niinpä. Eikä lapsellisesti tuijottaa "minun miesihannetta", ja jos hääamun jälkeisenä päivänä tuntuu pahalta, ni sitten ei enään yritetäkään, vaan syytetään ettei toinen vain vastaa miesihannetta.

Pahus, nuohan meni naimisiin, ihan oikeasti ovat avioliitossa! Silloin pitää "hieman" enemmän antaa sitä siimaa toiselle ja itsellekin. Tutkia toista ja itseään, ja lähteä sillä asenteella, et yritetään tosissaan ainakin se 5vk!

Mutta nämän on vain spekulaatioita, luulen että joku puijasi meitä.

Rosa ei ole suoraan niin sanonut. Mutta voi olla, että Eetu ei vastaa sitä, jos miettii Rosan esittämiä toiveita. Ja se saattaa vaikuttaa heidän väleihinsä. Jos toinen haluaa hyvin järjestelmällistä arkea, jossa rutiinit (paljonko on aikaa työlle, urheilulle, ystäville ja pariskunnan yhdessäololle) ovat ehdottoman tärkeitä ja toinen on vähän niin ja näin (vrt. Petri ja Mari), niin totta kai se vaikuttaa heidän suhteeseensa. Sen takia on omituista haukkua toinen ihminen täysin, ihan kuin hän tekee lähtökohtaisesti jotakin väärin, vaikka kyse on vain erilaisista elämäntavoista ja persoonista. 

Lisäksi täällä on hehkutettu paljon Eetua täydellisenä tapauksena ulkonäöllisesti ja persoonaltaan. Eli oletetaan, että jos Eetu ei kelpaa, niin sitten siinä toisessa ihmisessä on yksioikoisesti jotakin vikaa ja häntä saa haukkua, koska Eetuhan on täydellinen.

Mutta unohdetaan, että ihmisillä on erilainen maku ja erilaiset tarpeet ja odotukset. Monelle Eetu todellakaan EI OLISI täydellinen ulkonäöllisesti eikä persoonaltaan ja hänen kanssaan ei haluaisi olla parisuhteessa. Ei hänessä sinänsä välttämättä mitään vikaa ole, mutta hän ei vain olisi kaikkien unelmamies. Ja se ei tarkoita, että se toinen ihminen on jotenkin väärässä ja ansaitsee totaalisen lyttäämisen. Hänellä vain on erilaiset tarpeet.

No voi olla tai ei voi olla. Onneksi parien muodostus on annettu asiantuntijoille, eikä tälle vauva.fi parviälylle. Nyt se perustuu edes jonkinlaiseen analyysiin, eikä näihin velloviin mutu -tuntumiin :).

Mikähän tämänkin kommentin tarkoitus oli? Niin, totta kai parien muodostus perustuu asiantuntijoiden selvityksiin eikä katsojien mutuiluun. Se on ohjelman idea: Asiantuntijat tekevät testejä ja haastatteluita ja muodostavat sen jälkeen parit. Siitähän edellisessäkin kommentissa juuri puhuttiin. Niillä testeillä ja haastatteluilla on tarkoituksensa ja jos haastatteluissa esim. osallistuja sanoo, että toivoo kumppaniltaan tällaisia ominaisuuksia ja kertoo millainen itse on kumppanina, niin kai se nyt otetaan huomioon. Jos ei, niin aika kummallista. 

Vierailija
1565/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Viimeinen postaus.

.

.

Oi ihanaa <3 Nyt mä uskon tähänkin pariin! Varmasti tämä on se huikea kasvutarina, josta Dundekin puhui! Rosa kehittyy ja oppii hallitsemaan ja hillitsemään tunteitaan, ja Eetu tsemppaa <3

Eetu ei suunnista vaan se oli Vesa joka suunnistaa. Lähipiiriin kuuluvana voin kertoa, että Eetu ja Rosa päätyivät eroon jo ennen kauden loppua.

Täällä on joku(jotkut?) haukkunut Rosaa heti alusta asti kiihkeästi ja ollut kykenemätön näkemään, että Eetu ei ehkä vastaakaan kaikkien miesihannetta. Varsinkaan Rosan, joka nimenomaan toivoi miestä, joka ei jää tossun alle, vaan on tomerampaa sorttia. 

Eetu vaikuttaa hyvin lapsenomaiselta vielä. Ilmeisesti siirtynyt suoraan äidin helmoista siskon luo asumaan. Missä vaiheessa itsenäistynyt? Tuntuu, ettei hän oikein vastaa Rosan miestoiveita ja Rosan epävarmuus ja ahdistus on siis ihan loogista. Siksi hänen totaalinen mollaaminen tuntuu yliampuvalta.

Veikkaan, että Eetun lähipiiristä joku on nyt katkera, kun homma ei toiminutkaan (Rosa ei innostunut vaan alkoi katumus ja epävarmuus näkyä jo häämatkalla) ja tullut tänne mustamaalaamaan ja kääntämään yleistä mielipidettä Rosaa vastaan. 

Jos tämä on totta, niin pahuksen kakaramaista toimintaa alkaa vetää heti tutustumisvaiheen alussa liinoja kiinni antamatta toiselle ja myöskin itselle mahdollisuutta kasvaa ja sopeutua uuteen tilanteeseen. Ei edes tässä konseptissa saa mitään mittatilaustyönä tehtyä ihmistä, vaan hyvän aihion, loppu on kovaa työtä missä molempien pitää olla valmiita oppimaan, joustamaan ja hyväksymään epätäydellisyys tänään.

No niinpä. Eikä lapsellisesti tuijottaa "minun miesihannetta", ja jos hääamun jälkeisenä päivänä tuntuu pahalta, ni sitten ei enään yritetäkään, vaan syytetään ettei toinen vain vastaa miesihannetta.

Pahus, nuohan meni naimisiin, ihan oikeasti ovat avioliitossa! Silloin pitää "hieman" enemmän antaa sitä siimaa toiselle ja itsellekin. Tutkia toista ja itseään, ja lähteä sillä asenteella, et yritetään tosissaan ainakin se 5vk!

Rosa ei ole suoraan niin sanonut. Mutta voi olla, että Eetu ei vastaa sitä, jos miettii Rosan esittämiä toiveita. Ja se saattaa vaikuttaa heidän väleihinsä. Jos toinen haluaa hyvin järjestelmällistä arkea, jossa rutiinit (paljonko on aikaa työlle, urheilulle, ystäville ja pariskunnan yhdessäololle) ovat ehdottoman tärkeitä ja toinen on vähän niin ja näin (vrt. Petri ja Mari), niin totta kai se vaikuttaa heidän suhteeseensa. Sen takia on omituista haukkua toinen ihminen täysin, ihan kuin hän tekee lähtökohtaisesti jotakin väärin, vaikka kyse on vain erilaisista elämäntavoista ja persoonista. 

Lisäksi täällä on hehkutettu paljon Eetua täydellisenä tapauksena ulkonäöllisesti ja persoonaltaan. Eli oletetaan, että jos Eetu ei kelpaa, niin sitten siinä toisessa ihmisessä on yksioikoisesti jotakin vikaa ja häntä saa haukkua, koska Eetuhan on täydellinen.

Mutta unohdetaan, että ihmisillä on erilainen maku ja erilaiset tarpeet ja odotukset. Monelle Eetu todellakaan EI OLISI täydellinen ulkonäöllisesti eikä persoonaltaan ja hänen kanssaan ei haluaisi olla parisuhteessa. Ei hänessä sinänsä välttämättä mitään vikaa ole, mutta hän ei vain olisi kaikkien unelmamies. Ja se ei tarkoita, että se toinen ihminen on jotenkin väärässä ja ansaitsee totaalisen lyttäämisen. Hänellä vain on erilaiset tarpeet.

No voi olla tai ei voi olla. Onneksi parien muodostus on annettu asiantuntijoille, eikä tälle vauva.fi parviälylle. Nyt se perustuu edes jonkinlaiseen analyysiin, eikä näihin velloviin mutu -tuntumiin :).

Mikähän tämänkin kommentin tarkoitus oli? Niin, totta kai parien muodostus perustuu asiantuntijoiden selvityksiin eikä katsojien mutuiluun. Se on ohjelman idea: Asiantuntijat tekevät testejä ja haastatteluita ja muodostavat sen jälkeen parit. Siitähän edellisessäkin kommentissa juuri puhuttiin. Niillä testeillä ja haastatteluilla on tarkoituksensa ja jos haastatteluissa esim. osallistuja sanoo, että toivoo kumppaniltaan tällaisia ominaisuuksia ja kertoo millainen itse on kumppanina, niin kai se nyt otetaan huomioon. Jos ei, niin aika kummallista. 

Parempi ois kun salamatietäjämammat tekis päätökset. Heti ois nähny et Eetu ja Rosa ei sovi yhteen. Paits et hääjakson perusteella he oli siirappinen unelmapari ja Heikki ja Miina totaalikatastrofi. Mutta niitä ei muistella!

Vierailija
1566/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Viimeinen postaus.

.

.

Ulkopuolisena: ehkä tuon kommentin tarkoitus oli muistuttaa meitä katsojia kokeilun ideasta: paria etsiessä (ja muutenkin elämässä) olisi hyvä sen ensimmäisen mutu-olon sijaan aidosti tutustua toiseen ja kuunnella mitä sanottavaa hänellä on. Kai se take home message tällaisesta ohjelmasta oikeassa elämässä kumppania etsivälle olisi juuri tuo kärsivällinen uteliaisuus tutustua toiseen ja unohtaa tuomitseminen lyhyiden hetkien perusteella - jota me katsojat täällä harrastamme. Hyvin monilla erittäin vahvat mielipiteet näistä ihmisistä ja parien tulevaisuudesta muutamien meille leikattujen klippien perusteella. Itse olen oppinut hyvin varovaiseksi noiden ensi-intuiitioiden suhteen niin töissä kuin privaatissa, siinä oma historia vääntää ne pienet signaalit nostamaan ennakkoluuloja turhasta: mutiseva puhetyyli muistuttaa epäluotettavasta kollegasta, epävarma hiusten harominen panikoituvasta työkaverista. Kun vaan malttaisi seurata ihmisiä rauhassa ja kuunnella kunnolla mitä he sanovat ennen kuin päättää mielessään millaisia he ovat. Huviahan tämä kommentointi on, mutta kertooko se eniten meidän kykenemättömyydestä odottaa rauhassa näihin pareihin tutustumista ja epätoivoisesta halusta arvata kuinka pareille käy (ja vakavammin, käyttäydymmekö samoin myös omassa elämässämme uusien ihmisten suhteen)?

Vierailija
1567/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täältä nyt poistettu se spoilaus että roda ja Eetu ovat eronneet..?!

Vierailija
1568/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoilaan sen verran, et joo, ovat eronneey ja Eetu on bi, on nyt Vesan ja Sinin kaa kimppasuhteessa. Toivovat ensirehveistä alttarilla polygamiaversiota.

Vierailija
1569/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitten taas se, että Vesa ja Sini hihittelevät kuin pikkupenskat torttujutuille tai Heikki ja Miina hassuttelevat pilailupuodissa eivät ole mitenkään lapsekkaaksi tekeviä asioita? Ihminen näköjään näkee juuri sen, mitä haluaa...

Sanopa muuta. Mutta kun monet ihmiset ovat sellaisia pikkuilkeitä, niin he arvostavat toisissakin piikittelyä yms. Eetuunhan tuollaista ei oikein  voi yhdistää ja hän siten vaikuttaa pikkuilkeistä lapselliselta.

Vierailija
1570/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Viimeinen postaus.

.

.

Mikähän tämänkin kommentin tarkoitus oli? Niin, totta kai parien muodostus perustuu asiantuntijoiden selvityksiin eikä katsojien mutuiluun. Se on ohjelman idea: Asiantuntijat tekevät testejä ja haastatteluita ja muodostavat sen jälkeen parit. Siitähän edellisessäkin kommentissa juuri puhuttiin. Niillä testeillä ja haastatteluilla on tarkoituksensa ja jos haastatteluissa esim. osallistuja sanoo, että toivoo kumppaniltaan tällaisia ominaisuuksia ja kertoo millainen itse on kumppanina, niin kai se nyt otetaan huomioon. Jos ei,

Kiva kun kysyit! Täällä kovin moni tuntuu tietävän muutaman jakson perusteella, kuka sopii kenellekin, onko kipinää vai ei, onko joku lapsellinen vai ei, riittävän viisas, tulevatko eroamaan vai ei, ketä pitäisi ylipäätään päästä tällaiseen ohjelmaan, onko hintti, pentu, Haaviston jälkeläinen jne jne..

Ihmettelen suuresti, miten tällaisia vahvoja mielipiteitä ja johtopäätöksiä voi lausua muutaman, tuottajan valikoiman pätkän perusteella! Ihan hirvittää, jos tuomitsette kaikkia tapaamianne tai näkemiänne ihmisiä ensivaikutelman tai muutaman tapaamisen perusteella. Osa toki on puhdasta trollausta.

Spekulointi ja teorioiden kehittely on varmaan aikansa kuluksi tosi nastaa, jos ei ole muuta tekemistä, mutta osa tämän palstan kommenteista on kyllä tosi övereitä, jopa ko. henkilöitä loukkaavia.

Asiantuntijat ovat tehneet työnsä, ja mielenkiinnolla seuraan miten parien elo kehittyy. Toivottavasti kaikki parit onnistuvat, ja vähintään yrittävät parhaansa. Sillä ei ole mitåän tekemistä sen kanssa, ovatko he meidän mielestämme hyviä matchejä vai ei ja pidämmekö heistä itse vai emme.

.

Vierailija
1571/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi:Elina Otsatukka.

Vierailija
1572/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjan miehet ovat kautta vuosien klaaranneet mahdolliset kumppanipettymykset/-angstit tyylikkäämmin. Naisissa on sitten ollut näitä tiuskivia Milloja, Heidejä, Aliisoita ja Rosia.

Vierailija
1573/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollakin varma tieto siitä, et Eetu ja Rosa ovat eronneet?

Vierailija
1574/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keskivertoa älykkäämpi matikanope-musisoija Vesa on laitettu koti-martta Sinin pariksi? Sini höpöttää kokkauksesta ja pyykeistä ja mies on jotenkin tuskasen oloinen, ihan mukava nainen mutta ei tarpeeksi älykäs Vesalle joka kaipaa käytännöllisyyden oheen älyllistä keskustelua. Kyllä mua vituttaisi jos olisin Vesa, ei sitten löytynyt ketään kolkyt vee korkeakoulutettua naista hänelle??

Vierailija
1575/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset kaipaavat itselleen korkeakoulutertua miestä ja jäävät usein yksin. Miehille puolison koulutus ei useinkaan ole tärkeä. Yhdelläkään tuttavapiirini korkeasti koulutetulla miehellä ei ole samantasoista naista. Sinkuissa niitä kyllä piisaa.

Vierailija
1576/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset kaipaavat itselleen korkeakoulutertua miestä ja jäävät usein yksin. Miehille puolison koulutus ei useinkaan ole tärkeä. Yhdelläkään tuttavapiirini korkeasti koulutetulla miehellä ei ole samantasoista naista. Sinkuissa niitä kyllä piisaa.

Minun tuttavapiirissä kukaan korkeakoulutettu mies ei edes deittaa eri piirien naisia eli matalammin kouluttautuneita... Se, että miehille ei älykäs substanssi suhteessa olisi tärkeää on täysin puutaheinää.

Vierailija
1577/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän näiden Ensitreffit alttarilla ihmisten nimet ovat ?

Vierailija
1578/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nää oletetut älykkyydet ja nimet oo jo käsitelty jo muutamaan kertaan?

Vierailija
1579/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😗

Vierailija
1580/8881 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesa

Sini

Rosa

Eetu

Heikki

Miina

Ketju on lukittu.