Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Joko on löydetty somesta näitä?
Mielenkiintoiset parit, tosin en tiedä onko millään järkevällä perusteella valittu. Ensimmäisenä tuli mieleen että katsottu vaan papereista ammatit ja harrastus, jonka jälkeen lyöty hynttyyt yhteen.
Rosa & Eetu
Ehkäpä tylsin pari mielestäni. Näillä tosin voi juttu toimia hyvin. Eetu vaikuttaa ehkä vähän liian tossukalta Rosalle... vai Rosa liian impulsiiviselta ja vahvalta? Vaikea sanoa.
Miina & Heikki
Tämän kauden "Petri & Mari" jotta vähän huumoria mukaan? Heikki on sympaattinen mutta vaikuttaa liian tossukalta Miinalle. Toisaalta eipä hän hirveästi menetä, sillä ei kellekään feministi & super-suvakki voi kovin suuri lottovoitto olla. Kaunis nainen kyllä. Mielenkiintoisin pari, voi myös yllättää.
Sini & Vesa
Sini on aivan ihana (näin miehen näkökulmasta)! Vesa taas vaikuttaa ensivaikutelman perusteella hankalalta tapaukselta. Kuten maikkarin esittelyssä sanoi että on pohjalainen jurottaja, loogisen ajattelun mukaan menevä perfektionisti... ei mielestäni sovi "hömelölle" Sinille yhtään. Vesa juoksee myös kuin naiset. Maratoonareissa on aina jotain kovin feminiinistä ja epäilyttävää. Mielenkiinnolla odotan myös tämän parin edesottamuksia.
Elina Tanskaselle on tosiaan tullut muutama... ellei muutama kymmentä liikakiloa lisää! Kaula mielestäni ollut aina pyöreä. Kaunis nainen mutta kiloja saisi karistella hieman pois. Mielestäni fiksu mutta hänellä on ärsyttävä tapa puhua ihmisille kuin pikku lapsille.
Uusi asiantuntija vaikuttaa pätevältä. Ei mitään pahaa sanottavaa tästä naisesta. Hienoa saada uutta verta.
Dunderfeltti on taas oma itsensä. En ole oikea henkilö kyseenalaistamaan hänen ammattitaitoaan mutta kylläpä osaakin olla ärsyttävä äijä. Viime kauden Jason oli äijä, Tunturiviltin olisi voinut heivata helvettiin.
Summa Summarum: Mielenkiintoinen kausi tulossa, mielenkiintoisempi kuin edellisestä. Ei sentään ketään "Petri & Mari" -luokan hupiparia ole otettu joukkoon. Urheilevia pariskuntia toki on paljon, joten pyörän kanssa taisteluja voi olla luvassa kuten joku osuvasti jo sanoi, miksei myös muiden urheiluvälineiden ja perseensuristimien kanssa.
Miten minusta myös tuntuu että näihin valittu miehet on enemmän tai vähemmän jollakin tavalla tossukoita? Viime kaudella esim. Esa, ulkoisesti kunnossa ja miehekkäitä juttuja mutta niin hyväntahtoinen ettei voisi kärpäistä tappaa tai naiselle sanoa mitään vastaan. Sitten Petri myös, hankala tapaus ja vaikka miehekästä kehonrakennusta harrastikin, teikin kaiken niin suurella pikkutarkkuudella kuin akat. Markus oli ainoa järkevä mies ja sehän näkyi myös onnistumis prosentissa.
Tällä kaudella kaikki miehet vaikuttaa enemmän tai vähemmän liian feminiinisiltä. Heikkiin on vielä luottoa mutta ei muihin. Yrittäkää miehet nyt oikeasti ryhmistäytyä, naismaisuus kun ei vetoa hetero naisiin.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää tuosta ea-ketjusta, tämä mielummin!
Ap?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt se ketju?
Ap?
Vierailija kirjoitti:
Joo tämä on hyvä ketju!
Ap?
Voi noi tatskat on kamalat, ei näytä hääpuku niin kauniilta kun kuvat loistaa :(
Vierailija kirjoitti:
Nostetaan tämä ketju, ei tuota tyhmää ensiapua
Ap?
Vierailija kirjoitti:
Voi noi tatskat on kamalat, ei näytä hääpuku niin kauniilta kun kuvat loistaa :(
Kyllä. Oliko peräti kaikilla naisilla?
Minua tuo Heikin ja Miinan pituusero häiritsee siksi, että itse en ole koskaan viihtynyt pitkän miehen rinnalla. Olen 160 cm ja kaikki poikaystäväni ovat olleet alle n. 170-175 cm pituisia. Minua ahdistaisi aina tuijotella miestä ylöspäin. Tanssiminen, suutelu ja rakastelu on helpompaa suunnilleen saman pituisen kanssa. Myös kodin sisustus on helpompaa kun pituuserot eivät ole suuret. Joten ainakin minulle tuollainen Heikin pituinen hujoppi on aina ollut turn off.
Kyllä mä ajattelin, että tää akateeminen pari voisi kohdata. Arvot ja kiinnostuksen kohteet tuntuu olevan hyvin samanlaisia. Kyllä ne mun mielestä ratkaisee paljonkin parisuhteessa vaikka joku täällä sanoikin, että mitä väliä ammateilla parisuhteessa. No ei välttämättä mitään, mutta ammatillinen suuntautuminen ja akateemisuus kyllä kertovat kiinnostuksen kohteista yleensä jotain. Mielenkiintoiseksi tässä jää se millainen mahtaa olla Miinan miesmaku. Onko se tuollainen rauhallisempi tutkija tyyppi vai pitäisikö miehessä silti olla vähän enemmän särmää hänen makuunsa? Toki asiantuntijat varmasti ovatkin selvittäneet parien makua, mutta onhan Miina voinut toivoa itselleen tasapainottavaa rauhallista miestä. Mutta Miina taisi puhua myös sellaisesta ilkikurisuudesta, joten olisiko sillä viitannut vähän särmikkäämpään mieheen. Heikistä saa kyllä kuitenkin sellaisen kuvan, että kun tutustuu paremmin niin hänestä saattaa löytyä uusia puolia. Mielenkiintoinen pari. Mukava kun on kerrankin vähän erilaisempi pari kuin vain niitä sairaanhoitajia, fyssareita, opettajia tms. Paperilla tämä pari toimii, mutta toimiiko käytännössä. Se jää nähtäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Minua tuo Heikin ja Miinan pituusero häiritsee siksi, että itse en ole koskaan viihtynyt pitkän miehen rinnalla. Olen 160 cm ja kaikki poikaystäväni ovat olleet alle n. 170-175 cm pituisia. Minua ahdistaisi aina tuijotella miestä ylöspäin. Tanssiminen, suutelu ja rakastelu on helpompaa suunnilleen saman pituisen kanssa. Myös kodin sisustus on helpompaa kun pituuserot eivät ole suuret. Joten ainakin minulle tuollainen Heikin pituinen hujoppi on aina ollut turn off.
Jos voisi valita ollako pitkä vai lyhyt niin itse olisin pitkä. Voi toki olla, että Heikki on nimenomaan toiveistanut minimittojen puolisoa.
Kauheeta dissausta täällä heti alusta. Itse tykkään kaikista pareista ja mahdollisuudet hyviin matcheihin on olemassa. Itselläni iso koulutus- ja pituuseroa puolisoni kanssa, eipä ole elämässä haitannut. Parisuhteessa kantaa se jos on kaksi yhteistä asiaa, näillä kaikilla pareilla on yhteisiä asioita paljonkin. Todella korkeat odotukset tälle kaudelle, itse veikkaisin että kaikki parit jatkavat kauden lopussa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas on ihan päinvastainen kokemus. Olen itse 160 cm ja mieheni 190 cm. Enkä koskaan ole kokenut mitään vaikeutta suudellessa, rakastellessa tai kodin sisustuksessa. :D Onhan pitkä mies miehekäs ja turvallisen tuntuinen. Minusta meidän pituusero tekee meistä söpön parin. En kuitenkaan ole edes hakemalla hakenut pitkää kumppania. Lyhyemmätkin voi olla viehättäviä. Mutta en näe kyllä pituuserossa mitään vaikeaa tai outoa. Yleensä naiset just toivoo itseään pidemmän kumppanin eikä siitä ole haittaa vaikka pituutta olisi enemmänkin. Saati että se nyt muodostuisi joksikin kynnyskysymykseksi parisuhteessa.
Epäreilua, kun pienet naiset vie pitkät miehet. Jättäkää meillekin jotain! Sanoo liki 180 cm pitkä nainen.
Eetu ja Rosa. Hmm ensivaikutelma oli, että onko Rosa liian poikamainen Eetulle. Ehkä vaikutelma tuli lyhyistä hiuksista, muutenhan Rosa oli herkän ja tyttömäisen oloinen ja kauniskasvoinen kyllä. Ensi viikon jakson teaserissa näytti kyllä siltä, että Eetu oli hyvinkin tyytyväinen ja Rosa samoin.
Kenen miehistä ääni se muuten oli, joka sanoi, että epäilyttää vähän tai jotain epäröivää?
Heikki varmaan tykästyy Miinan ulkonäköön. Vaikka hän näyttääkin kyllä vanhemmalta kuin 29. Kaunis kuitenkin. Vaikka uskon, että Heikki arvostaa kumppanissa muutakin kuin ulkonäköä.
Tosta matikan opesta en saa oikein mitään irti. Voi joko olla tosi ärsyttävä tyyppi tai sit omanlainen ja sympaattinen. Sini vaikuttaa aika peruspirkolta. Ihan symppis ja kovasti tuntuu aviomiestä itselleen haluavan. Ehkä sitten tuollainen matikan ope käy siihen hyvin. Toki toivottavasti toivoo, että heillä synkkaa oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis camoon nyt jotain rajaa näiden ammattiparien kanssa. Parisuhteella ei ole mitään tekemistä työn kanssa. Kuinka moni aviopari oikeesti tekevät noin samankaltaisia töitä. Ihan tyhmää.
Voi "asiantuntijat". Laitetaan palomies sairaanhoitajan kanssa, ja lastentarhanopettaja opettajan kanssa. Skilss... Ei herranjumala
Palotarkastaja on selkeästi korkeamman tason virka, ei mikään miehistötehtävä.
Niin, sehän on insinööri, eli ilmeisesti ”samaa tasoa” kuin sairaanhoitaja. Eikä amistason palomies. Mikäli asialla jotain väliä on
Ymmärrätkö nyt mistä puhut. Palotarkastaja on päällystötason nimike. Arvojärjestys on palomies, ylipalomies, paloesimies, ruisku/asemamestari, apulaispalotarkastaja/-mestari, palotarkastaja/palomestari, palopäällikkö. Palomestarilla on iso virkavastuu, johon kuuluu mm. päättää tilojen käyttöluvista tai niiden asettamisesta käyttökieltoon. Wikipedian mukaan paloalan insinööri (amk) koulutukseen on hakenut 400 ja päässyt 30 hakijaa, ei helppo nakki.
Siis tuo hakijamäärä/sisäänpäässeet-suhdehan on ihan yleinen amkissa. Esim.sairaanhoitajaksi hakee yleensä n.400-1000 hakijaa ja sisään pääsee 30-70.
Vierailija kirjoitti:
Epäreilua, kun pienet naiset vie pitkät miehet. Jättäkää meillekin jotain! Sanoo liki 180 cm pitkä nainen.
No en voi sille mitään, että juuri pitkän miehen kanssa kolahti. :D En edes hakemalla hakenut pitkää. Kyllä sullekin löytyy oma hujoppi!
T. Lyhyt nainen
Luulen, että se Eetun kommentti ulkonäköön liittyen oli jotenkin vähän paisuteltu. Jännittäähän se varmasti kaikkia, että jos sieltä sattuukin joku joka ei vaan yhtään kolahda, kun se viehättyminen ei välttämättä mitään tutkimuskäppyröitä seuraa tai palikkatestien perusteella ratkea. Muiden hakijoiden kuvia näytetään, mutta tuskin niiltä kysytään sitä ihan sillä asettelulla sitä, että "no ihan aikuisten oikeesti, panisitko?"
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ajattelin, että tää akateeminen pari voisi kohdata. Arvot ja kiinnostuksen kohteet tuntuu olevan hyvin samanlaisia. Kyllä ne mun mielestä ratkaisee paljonkin parisuhteessa vaikka joku täällä sanoikin, että mitä väliä ammateilla parisuhteessa. No ei välttämättä mitään, mutta ammatillinen suuntautuminen ja akateemisuus kyllä kertovat kiinnostuksen kohteista yleensä jotain. Mielenkiintoiseksi tässä jää se millainen mahtaa olla Miinan miesmaku. Onko se tuollainen rauhallisempi tutkija tyyppi vai pitäisikö miehessä silti olla vähän enemmän särmää hänen makuunsa? Toki asiantuntijat varmasti ovatkin selvittäneet parien makua, mutta onhan Miina voinut toivoa itselleen tasapainottavaa rauhallista miestä. Mutta Miina taisi puhua myös sellaisesta ilkikurisuudesta, joten olisiko sillä viitannut vähän särmikkäämpään mieheen. Heikistä saa kyllä kuitenkin sellaisen kuvan, että kun tutustuu paremmin niin hänestä saattaa löytyä uusia puolia. Mielenkiintoinen pari. Mukava kun on kerrankin vähän erilaisempi pari kuin vain niitä sairaanhoitajia, fyssareita, opettajia tms. Paperilla tämä pari toimii, mutta toimiiko käytännössä. Se jää nähtäväksi.
Mun mielestä vaikuttaa just siltä, että asiantuntijat ovat hoksanneet että hakijoissa on kaksi akateemista vähempiosaisen puolustajaa, ja sitten heidät on silmät kiilussa paritettu ottamatta huomioon enää mitään muuta. Kyllähän miina on varmasti opinnoissaan kohdannut heikin kaltaisia hissukkamiehiä, ja heikki miinan kaltaisia räväköitä feministejä, eikä paria ole niistä löytynyt. Odotan heikin ja miinan olevan täysi katastrofi. Miina ehkä yrittää epätoivoisesti saada hommaa käyntiin koska ei halua olla luovuttaja, mutta heikki ei pysty avautumaan ja olemaan oma itsensä niin energisen persoonan kanssa. Loppuklipissä heikki sanoi odottavansa rauhallista naista. Siitä jo selvisi ettei asiantuntijat ottaneet näitä toiveita lainkaan huomioon, tuijottivat vain papereita.
Miinakin oli kauniimman näköinen kuin kuvassa, toisaalta ihmeen vanhan näköinen 29-vuotiaaksi.