Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
161/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nämä nimisekoilijat aloittavat täällä, en kestä :'D

Vierailija
162/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti tylsältä avausjaksolta. Jaksaakohan tätä tänä vuonna edes kauheasti katsoa?

Heikki oli itselleni vähän pettymys. Lisäksi en tahtonut saada selvää sen muminasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnittikö kukaan muu huomiota testeissä nähtyyn pätkään jossa he näkivät toisista hakijoista videoita ja pisteyttivät? niitä. Eli periaatteessa he on nähneet ruudulta toisia, mutta eivät tiedä matchia. Täysi yllätys ulkonäkö alttarilla ei tuon puolesta ole.

Toisekseen mieltymyksethän on selvitetty esim. tässä pituudessa

En kiinnittänyt, mutta sama systeemi ollut joka kausi. 

Vierailija
164/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäreilua, kun pienet naiset vie pitkät miehet. Jättäkää meillekin jotain! Sanoo liki 180 cm pitkä nainen.

Viekää kostoksi pienet miehet, se olis vähintäänkin reilua.

ohis

Vierailija
165/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maininta Bridget Jonesista oli osuva. Mietinkin pääni puhki, missä olin nähnyt tämän "Pirkko Jokisen" aiemmin. Jotenkin kaikki naiset ovat kuin yhdestä puusta veistettyjä. Samanlaiset ohuet hiukset, tekoripset, ylipainoa ja sitten vastapainoksi repäisevät tatskat selässä.

Vierailija
166/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kenellekään muulle red flag, että Vesa ei halua "pelailevaa" naista. Joku katkeroittava kokemus taustalla tai vaan huono asenne naisiin?

Öö varmasti yli puolet naisista voisi helposti sanoa ettei halua pelailevaa miestä. Tuskin se asennevammasta kertoo?

Ei tietenkään halua, mutta ei myöskään nosta sitä esille, koska 1. Se on itsestäänselvyys 2. Ei näe todennäköisyyttä kovin suureksi, kun ei pidä vastakkaista sukupuolta pelureina.

Juu ainahan nuo ”mitä toivot vastakkaiselta sukupuolelta” heijastelee mennyttä. ”Luottamus on tärkeää” —> ”Minua on petetty”. ”Pitää olla hyvä keskusteluyhteys” —> ”Me ei loppuaikoina edes puhuttu mistään”. ”Toinen pitää hyväksyä sellaisena kuin on” —> ”Olen hemmetin hankala enkä aio muuttua”. :)

Olen eri mieltä. 

Esim. kaunis, liikunnallinen, normaalipainoinen, tasapainoinen, joustava, rehellinen, uskollinen ovat sellaisia "normaaleja" juttuja. 

Ei-huumeidenkäyttäjä/ ei-alkoholisti, väkivallaton, ei-peluri, talous tasapainossa taas ovat sellaisia joissa on tietty sävy. 

No mikäs sävy siinä on, jos ei halua päihteiden käyttäjää?? Enpä tiennytkään tuollaista jakoa "normaalit" ja "sävyt" Varsinkin kun miesten puolelta nuo ulkonäköön liittyvät teilattu aina. Maajussi-Mauno saa kuulla koko lopun elämänsä olevansa sika, kun toivoi normaalipainoista naista.

Se ero, onko traumatisoitunut tai katkeroitunut jostain vanhasta suhteesta. Mauno ei varmaan ole katkonut kylkiluitaan eksän alla ja siksi toivo normaalipainoista naista vaan siksi, että on jurpå. Myönnän, minulla on ennakkoluuloja katkeroituneita miehiä kohtaan.

Ei se automaattisesti takoita että on katkeroitunut, ei vain halua kokea sellaista uudestaan.

Vierailija
167/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuotanto tullut edes ajatelleeksi tuota pituuseroa. Eivät ole ennemmin seisseet vierekkäin, niin ero ei ole aiemmin konkretisoitunut. Mutta eihän se tietenkään mitään estä ja onneksi on noin päin, että mies on se pidempi osapuoli.

Todellakin. Mitenkähän asiantuntijat ovat käsitelleet sen, että Heikki ei välttämättä haluaisi (ehkä tulevia lapsia ajatellen) puolta metriä lyhyempää puolisoa?

Ihan pöyristyttävä ajatus, että lasten mahdollinen lyhyys olisi joku ratkaiseva ajatus tässä. Tuo geneettinen arvottaminen lähentelee ajatuksena sitä, että sanoisi että jos puoliso olisi eri etnistä taustaa, niin ei voi mennä kimppaan, koska lapsista tulisi vääränvärisiä. Minusta Heikki jos joku noista tuskin sortuisi sellaiseen.

Niin, ja mitä vikaa siinä olisi jos ei haluaisi tietyn väristä kumppania? Nämä ovat makuasioita ja niistä on ihan turha kenenkään loukkantua.

Vierailija
168/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diipadiipii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitsulla Tuuli matinsalo-look. Itse pitäisin ponnarityyliä parempana. M

Hei mä luulen että sulle sopii kalju! ...Tyhmintä näiltä av mammoilta kertoa jollekin jotain "tyylivinkkejä" kun sokeakin näkee kuinka Rosan kauniit kasvot tulee esiin lyhye tukan kanssa + urheilee. Huoh.

Pitkät hiukset ovat aina paremman näköiset, vaikka lyhyet olisivat kuinka onnistuneet.

Vierailija
169/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rtyreyrty kirjoitti:

Diipadiipii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitsulla Tuuli matinsalo-look. Itse pitäisin ponnarityyliä parempana. M

Hei mä luulen että sulle sopii kalju! ...Tyhmintä näiltä av mammoilta kertoa jollekin jotain "tyylivinkkejä" kun sokeakin näkee kuinka Rosan kauniit kasvot tulee esiin lyhye tukan kanssa + urheilee. Huoh.

Pitkät hiukset ovat aina paremman näköiset, vaikka lyhyet olisivat kuinka onnistuneet.

Täh? Tuo Rosahan on tosi hyvännäkönen siroine kasvoineen lyhyillä hiuksilla. Pitkillä hiuksillä näyttäisi varmasti tylsältä ja vähemmän skarpilta. 

Vierailija
170/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutti tylsältä avausjaksolta. Jaksaakohan tätä tänä vuonna edes kauheasti katsoa?

Heikki oli itselleni vähän pettymys. Lisäksi en tahtonut saada selvää sen muminasta. 

Alanuolista päätellen avausjakso oli monista huikea. Vai? Olisi kiva saada vähän perustelujakin. 

Vierailija
171/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini kolahtaa meikäläiseen aivan täysillä. Todella ihana. Lämmin, rauhallinen ja söpöt kasvot. Ja aivan mahtava muhkea peppu

Vierailija
172/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini on sen tyylinen ihminen, joka on varmasti ystävänä todella ihana.  

Vierailija
173/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja- Rosalla toiseksi parhaimmat tulot kaikista näistä ehdokkaista! Ainoastaan matikan ope menee Rosan edelle! Kyllä nähdään taas sairaanhoitajien hyvä palkka! Miehensä jää palkassa hirveästi jälkeen. Tänään oli julkaistu iltalehdessä näiden kaikkien viime vuoden tulot.

Vierailija
174/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja Rosan tulot lähes 37 000e vuodessa ja miehellänsä Eetulla tulot vain 17 000e. Miten Eetun tulot on noin huonot?

Vierailija
175/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitaja Rosan tulot lähes 37 000e vuodessa ja miehellänsä Eetulla tulot vain 17 000e. Miten Eetun tulot on noin huonot?

Voiko olla vastavalmistunut, ettei olisi ollut koko vuotta töissä? Palotarkastajien palkat vaihtelee kyllä melkoisesti laitoksittain, osalla ihan todella surkeat, mutta ei sentään noin huonot.

Vierailija
176/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa tekee todella arvokasta työtä päivystyksessä sairaanhoitajana. Vautsi! Kaikki muutkin olivat todella mukavan ja aidon oloisia. Kiva kausi tulossa, odotan innolla! Kukaan ei ollut ärsyttävä. Esim. Viime kaudella se Milla oli tosi ärsyttävä! Kävi miestänsä Kimmoa sääliksi.. en vieläkään ymmärrä miksi Milla ja Kimmo paritettiin.. ei mitään samaa! Kimmo olisi halunnut lapsia jo ja Milla taas ei vielä aikoihin jos koskaan. Kimmo olisi halunnut asettua kun taas Milla halusi mennä ja touhuta, opiskeli vielä lentoemännäksikin suht. Äskettäin. Siis ei mitään samaa niissä kahdessa! Erosivat lopulta (ylläri!).

Vierailija
177/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskoisin että on opiskellut osan vuotta tms. Palotarkastajalla ei kyllä voi noin huonot vuositulot olla

Vierailija
178/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo tulot ollut vuoden 2016 tuloja, eli tulot on kyllä voinut muuttua paljonkin tuosta

Vierailija
179/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jospa Eetu on opiskellut ainakin osan vuodesta 2016

Vierailija
180/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sini on ihana! Minä haluan tuon naisen, kelpais!

Tulee suru, miksi en ikinä kohtaa vastaavia Sinejä

Veikkaan, että on sarjan jälkeen ennen pitkää vapailla markkinoilla taas. Joten tarkkaile tilannetta.

Ketju on lukittu.