Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ajattelin, että tää akateeminen pari voisi kohdata. Arvot ja kiinnostuksen kohteet tuntuu olevan hyvin samanlaisia. Kyllä ne mun mielestä ratkaisee paljonkin parisuhteessa vaikka joku täällä sanoikin, että mitä väliä ammateilla parisuhteessa. No ei välttämättä mitään, mutta ammatillinen suuntautuminen ja akateemisuus kyllä kertovat kiinnostuksen kohteista yleensä jotain. Mielenkiintoiseksi tässä jää se millainen mahtaa olla Miinan miesmaku. Onko se tuollainen rauhallisempi tutkija tyyppi vai pitäisikö miehessä silti olla vähän enemmän särmää hänen makuunsa? Toki asiantuntijat varmasti ovatkin selvittäneet parien makua, mutta onhan Miina voinut toivoa itselleen tasapainottavaa rauhallista miestä. Mutta Miina taisi puhua myös sellaisesta ilkikurisuudesta, joten olisiko sillä viitannut vähän särmikkäämpään mieheen. Heikistä saa kyllä kuitenkin sellaisen kuvan, että kun tutustuu paremmin niin hänestä saattaa löytyä uusia puolia. Mielenkiintoinen pari. Mukava kun on kerrankin vähän erilaisempi pari kuin vain niitä sairaanhoitajia, fyssareita, opettajia tms. Paperilla tämä pari toimii, mutta toimiiko käytännössä. Se jää nähtäväksi.
Mun mielestä vaikuttaa just siltä, että asiantuntijat ovat hoksanneet että hakijoissa on kaksi akateemista vähempiosaisen puolustajaa, ja sitten heidät on silmät kiilussa paritettu ottamatta huomioon enää mitään muuta. Kyllähän miina on varmasti opinnoissaan kohdannut heikin kaltaisia hissukkamiehiä, ja heikki miinan kaltaisia räväköitä feministejä, eikä paria ole niistä löytynyt. Odotan heikin ja miinan olevan täysi katastrofi. Miina ehkä yrittää epätoivoisesti saada hommaa käyntiin koska ei halua olla luovuttaja, mutta heikki ei pysty avautumaan ja olemaan oma itsensä niin energisen persoonan kanssa. Loppuklipissä heikki sanoi odottavansa rauhallista naista. Siitä jo selvisi ettei asiantuntijat ottaneet näitä toiveita lainkaan huomioon, tuijottivat vain papereita.
Tääkin voi olla yhtä hyvin lopputulos. Kiinnostava kuitenkin nähdä synkkaako heillä yhtään parisuhdemielessä! Ihan hyvä pointti tuokin, että varmasti yliopistolla on pyörinyt vastaavanlaisia puolisoehdokkaita kummallekin. Ehkä sieltä olisi löytynyt jo, jos kumpikin sellaisen haluaisi. Mulle jäi kyllä auki millainen miesmaku Miinalla mahtaa olla. Joo toi Heikin toive rauhallisuudesta pisti korvaan. Mutta tarkoittaako se sellasta tasapainoista ja rauhallisista jutuista (kuten lukeminen ja kirjoittaminen) pitämistä vai ihan temperamentiltaan rauhallista? Minusta taas Miinan räväkkyys voisi tuoda esiin Heikistäkin vähän draivia ja uusia puolia. Monet parit on temperamentiltaan vastakohtia. Toinen rauhallinen ja toinen sit eloisampi. Eikä se yleensä ole huono juttu, jos ei mene ihan äärimmäisyyksiin ja kunnioitetaan sitä toisen tyyliä myös.
Sinistä tuli mieleen Bridget Jones, jotain samaa näköä ja hömelyyttä :)
Siis kauan se Vesa oli asunut mummonsa luona? Ihan järkyttävä mummokoti.
Miksi joku katsoisi tollasta roskaa.
Itse söisin mieluummin hatullisen paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua tuo Heikin ja Miinan pituusero häiritsee siksi, että itse en ole koskaan viihtynyt pitkän miehen rinnalla. Olen 160 cm ja kaikki poikaystäväni ovat olleet alle n. 170-175 cm pituisia. Minua ahdistaisi aina tuijotella miestä ylöspäin. Tanssiminen, suutelu ja rakastelu on helpompaa suunnilleen saman pituisen kanssa. Myös kodin sisustus on helpompaa kun pituuserot eivät ole suuret. Joten ainakin minulle tuollainen Heikin pituinen hujoppi on aina ollut turn off.
Mulla taas on ihan päinvastainen kokemus. Olen itse 160 cm ja mieheni 190 cm. Enkä koskaan ole kokenut mitään vaikeutta suudellessa, rakastellessa tai kodin sisustuksessa. :D Onhan pitkä mies miehekäs ja turvallisen tuntuinen. Minusta meidän pituusero tekee meistä söpön parin. En kuitenkaan ole edes hakemalla hakenut pitkää kumppania. Lyhyemmätkin voi olla viehättäviä. Mutta en näe kyllä pituuserossa mitään vaikeaa tai outoa. Yleensä naiset just toivoo itseään pidemmän kumppanin eikä siitä ole haittaa vaikka pituutta olisi enemmänkin. Saati että se nyt muodostuisi joksikin kynnyskysymykseksi parisuhteessa.
Minä olen 165, mies 189 enkä myöskään oikein näe miten tämä aiheuttaa ongelmia kodin sisutuksessa?? :D (tai seksissä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kenellekään muulle red flag, että Vesa ei halua "pelailevaa" naista. Joku katkeroittava kokemus taustalla tai vaan huono asenne naisiin?
Öö varmasti yli puolet naisista voisi helposti sanoa ettei halua pelailevaa miestä. Tuskin se asennevammasta kertoo?
Ei tietenkään halua, mutta ei myöskään nosta sitä esille, koska 1. Se on itsestäänselvyys 2. Ei näe todennäköisyyttä kovin suureksi, kun ei pidä vastakkaista sukupuolta pelureina.
Juu ainahan nuo ”mitä toivot vastakkaiselta sukupuolelta” heijastelee mennyttä. ”Luottamus on tärkeää” —> ”Minua on petetty”. ”Pitää olla hyvä keskusteluyhteys” —> ”Me ei loppuaikoina edes puhuttu mistään”. ”Toinen pitää hyväksyä sellaisena kuin on” —> ”Olen hemmetin hankala enkä aio muuttua”. :)
Olen eri mieltä.
Esim. kaunis, liikunnallinen, normaalipainoinen, tasapainoinen, joustava, rehellinen, uskollinen ovat sellaisia "normaaleja" juttuja.
Ei-huumeidenkäyttäjä/ ei-alkoholisti, väkivallaton, ei-peluri, talous tasapainossa taas ovat sellaisia joissa on tietty sävy.
No mikäs sävy siinä on, jos ei halua päihteiden käyttäjää?? Enpä tiennytkään tuollaista jakoa "normaalit" ja "sävyt" Varsinkin kun miesten puolelta nuo ulkonäköön liittyvät teilattu aina. Maajussi-Mauno saa kuulla koko lopun elämänsä olevansa sika, kun toivoi normaalipainoista naista.
Se ero, onko traumatisoitunut tai katkeroitunut jostain vanhasta suhteesta. Mauno ei varmaan ole katkonut kylkiluitaan eksän alla ja siksi toivo normaalipainoista naista vaan siksi, että on jurpå. Myönnän, minulla on ennakkoluuloja katkeroituneita miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuotanto tullut edes ajatelleeksi tuota pituuseroa. Eivät ole ennemmin seisseet vierekkäin, niin ero ei ole aiemmin konkretisoitunut. Mutta eihän se tietenkään mitään estä ja onneksi on noin päin, että mies on se pidempi osapuoli.
Todellakin. Mitenkähän asiantuntijat ovat käsitelleet sen, että Heikki ei välttämättä haluaisi (ehkä tulevia lapsia ajatellen) puolta metriä lyhyempää puolisoa?
Ihan pöyristyttävä ajatus, että lasten mahdollinen lyhyys olisi joku ratkaiseva ajatus tässä. Tuo geneettinen arvottaminen lähentelee ajatuksena sitä, että sanoisi että jos puoliso olisi eri etnistä taustaa, niin ei voi mennä kimppaan, koska lapsista tulisi vääränvärisiä. Minusta Heikki jos joku noista tuskin sortuisi sellaiseen.
Dissattiinhan viime kauden Markus ensivaikutelman perusteella rumaksi ja tylsäksi ja että ei varmana vetoaisi morsmaikkuun. Mutta heillä synkkasi erittäin hyvin ja ovat ostaneet talonkin Turusta. Ehkä Heikki on tämän kauden Markus ja yllättäen puhkeaakin kukkaan Miinan kämmenellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kenellekään muulle red flag, että Vesa ei halua "pelailevaa" naista. Joku katkeroittava kokemus taustalla tai vaan huono asenne naisiin?
Öö varmasti yli puolet naisista voisi helposti sanoa ettei halua pelailevaa miestä. Tuskin se asennevammasta kertoo?
Ei tietenkään halua, mutta ei myöskään nosta sitä esille, koska 1. Se on itsestäänselvyys 2. Ei näe todennäköisyyttä kovin suureksi, kun ei pidä vastakkaista sukupuolta pelureina.
Juu ainahan nuo ”mitä toivot vastakkaiselta sukupuolelta” heijastelee mennyttä. ”Luottamus on tärkeää” —> ”Minua on petetty”. ”Pitää olla hyvä keskusteluyhteys” —> ”Me ei loppuaikoina edes puhuttu mistään”. ”Toinen pitää hyväksyä sellaisena kuin on” —> ”Olen hemmetin hankala enkä aio muuttua”. :)
Olen eri mieltä.
Esim. kaunis, liikunnallinen, normaalipainoinen, tasapainoinen, joustava, rehellinen, uskollinen ovat sellaisia "normaaleja" juttuja.
Ei-huumeidenkäyttäjä/ ei-alkoholisti, väkivallaton, ei-peluri, talous tasapainossa taas ovat sellaisia joissa on tietty sävy.
No mikäs sävy siinä on, jos ei halua päihteiden käyttäjää?? Enpä tiennytkään tuollaista jakoa "normaalit" ja "sävyt" Varsinkin kun miesten puolelta nuo ulkonäköön liittyvät teilattu aina. Maajussi-Mauno saa kuulla koko lopun elämänsä olevansa sika, kun toivoi normaalipainoista naista.
Se ero, onko traumatisoitunut tai katkeroitunut jostain vanhasta suhteesta. Mauno ei varmaan ole katkonut kylkiluitaan eksän alla ja siksi toivo normaalipainoista naista vaan siksi, että on jurpå. Myönnän, minulla on ennakkoluuloja katkeroituneita miehiä kohtaan.
Kyllähän naisten nettitreffi-ilmoitukset on täynnä näitä ”ei pelimiehiä” ym. Ja mikä vika siinä sitten on jos joskus onkin joutunut parisuhteessa kärsimään jostain? Ei se automaattisesti tee katkeraksi vaan nimenomaan viisautta on tunnistaa mitä ei enää halua. Tyhmyys on sitä että tekee samaa asian uudestaan ja uudestaan odottaen erilaista lopputulosta. Jos nyt poistetaan sinkkumarkkinoilta kaikki ketä on edellisessä suhteessa kaltoinkohdeltu (vaikkapa pettäminen) niin ei sinne paljoa jää.
3 miestä ja kolme naista. Missä on muunsukupuoliset?
Kiinnittikö kukaan muu huomiota testeissä nähtyyn pätkään jossa he näkivät toisista hakijoista videoita ja pisteyttivät? niitä. Eli periaatteessa he on nähneet ruudulta toisia, mutta eivät tiedä matchia. Täysi yllätys ulkonäkö alttarilla ei tuon puolesta ole.
Toisekseen mieltymyksethän on selvitetty esim. tässä pituudessa
Onkohan tv-yhtiö/ tuottaja toivonut asiantuntijoilta yhtä ”riskiparia”, että saadaan tarpeeksi draamaa?
Heikki vaikuttaa minusta ihanalta!
Vierailija kirjoitti:
Hoitsulla Tuuli matinsalo-look. Itse pitäisin ponnarityyliä parempana. M
Hei mä luulen että sulle sopii kalju! ...Tyhmintä näiltä av mammoilta kertoa jollekin jotain "tyylivinkkejä" kun sokeakin näkee kuinka Rosan kauniit kasvot tulee esiin lyhye tukan kanssa + urheilee. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuota mustatoppista Rosan ystävää vaivas? Huomasko kukaan muu? Töykeen oloinen. Ei hymyillyt, muljautteli silmiä, ei tainut sanoa mitään positiivista.
Ehkä sitä vaikka jännitti? Säkin taidat olla tosi luonteva kameroiden edessä. Tai no sun naamaa ei kukaan haluaisi nähdä
Vierailija kirjoitti:
Miinakin oli kauniimman näköinen kuin kuvassa, toisaalta ihmeen vanhan näköinen 29-vuotiaaksi.
Ulkonäkökö se on ihmisessä tärkeintä = Mauno. ???
Antakaa ihmisten olla sen näköisiä, kuin Luoja on heidät luonut! Eivät kaikki saa missinkasvoja.
Pinnallisempaa ja ulkonäkökeskeisempää palstaa saa hakea. Sitten joku Mauno haukutaan ja lytätään littanaksi ulkonäkökommentistaan.
Näkyykö tämä eka jakso jossain katsomossa tms kun en löytänyt
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku katsoisi tollasta roskaa.
Itse söisin mieluummin hatullisen paskaa.
Anna mennä vaan, nauti hatullisestasi ;) Me taas nautitaan ohjelmasta, joka oon paljon syvällisempi, kuin nimen perusteella luulisi. Minäkin teilasin ekana vuonna täysin, ajattelin että tekee avioliitosta pilkkaa, mutta ei, kyllä nuo on ihan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä.
Kyllä. SAA toki toivoa mitä vain, mutta IKINÄ en itse kehtaisi sanoa julkisesti, että toivon vaikkapa normaalipainoista tai pitkää miestä. Musta se olisi niin pinnallista ja loukkaavaa ja nirppanokkamaista, et parempi pitää mölyt mahassa. Kaikkea EI tarvitse sanoa ääneen, vaikka toimittaja kysyisikin!
Vierailija kirjoitti:
Dissattiinhan viime kauden Markus ensivaikutelman perusteella rumaksi ja tylsäksi ja että ei varmana vetoaisi morsmaikkuun. Mutta heillä synkkasi erittäin hyvin ja ovat ostaneet talonkin Turusta. Ehkä Heikki on tämän kauden Markus ja yllättäen puhkeaakin kukkaan Miinan kämmenellä.
Enemmänhän se Markuksen dissaus perustui kai tyylitajuun, kodin sisustukseen (puutarhakalusteet keittiötilassa) ja tapaan pukeutua (liian lyhytlahkeiset pappafarkut, juoksulenkkarit kenkinä aina tilanteessa kuin tilanteessa, verkkatakki, vanhentavat silmälasit ja hiusleikkaus jne). Ei kukaan kai Markusta rumaksi sanonut??
Tyylihän muuttui lähes heti kun daami astui kuvioon ja ostatti miehelle tyylikkäämpiä vaatteita, kauluspaitoja, pikeitä, istuvammat farkut, uudet silmälasit muunmuassa.
Minäkin olen näkevinäni Heikissä ja Miinassa samantyylistä vivahdetta kuin Markuksessa ja puolisossaan vuosi sitten. Kysymys onkin, onko jompi kumpi valmis tekemään samanlaisia myönnytyksiä kuin Markus viime vuonna? Hänhän muutti mielellään vaimonsa luokse eikä halunnut jäädä etäsuhteeseen. Pystyykö Heikki tai Miina samaan?