Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää maailman halaajat on ihan Match made in heaven.
Mä taas pelkään et on liikaa keskitytty yhteisiin kiinnostuksen kohteisiin ja elämäntilanteeseen.. ei niinkään luonteenpiirteisiin tai muihin tärkeisiin ominaisuuksiin.
Ja anteeks vaan, mutta kyllä sillä ulkonäöllä on tosi iso merkitys. Että olisivat jotenkin toisilleen ulkoisesti sopivat. Tuo Miinahan on kaunis. Ei hyvänen aika sentään taas.. :/ ja miten teennäistä tuon Tanskasen söpötys..
Ainakin jäätävä pituusero!! Meinaatko et Miina on Heikkiä parempi ulkoisesti? Ihan samaa sarjaa ovat. Täällähän on AINA pidetty naisia paremman näköisenä kuin miehiä.
Eli ei yllätä
Todellakin meinaan! Ihan jo koko ulkoinen olemus kaikkinensa on aivan eri maata..
Hoitsulla Tuuli matinsalo-look. Itse pitäisin ponnarityyliä parempana. M
Tuo pituusero...hei oikeasti. Ei ei ei...!!
Musta on jännä miten nykyajan parinvalinnassa korostetaan harrastuksia tms. aktiviteettia tai mielenkiinnon kohteita yhtenä tärkeimmistä kriteerstä. Tunnen monta pariskuntaa, jotka ovat ollet ns, aina yhdessä (oma parisuhde mukaan lukien) ja ei voi kyllä tuollaista piirettä näihin suhteisiin liity. Tärkeintä on halu olla yhdessä ja että yhdessä viihtyy ja on mukavaa.
Ensimmäinen jakso oli kyllä lupaava, mielenkiinnolla jään seuraamaan. Eniten kiinnostaa Minna ja Heikki, miten ihmeessä tulee toimimaan. Heikki vaikutti jotenkin... oudon vastahakoiselta jo silloin esittelytekstin perusteella, kun selitti asunnostaan että eihän sitä kelpaa naiselle esitellä. Myös tuossa ensimmäisessä jaksossa todella varautuneen ja epävarman oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuota mustatoppista Rosan ystävää vaivas? Huomasko kukaan muu? Töykeen oloinen. Ei hymyillyt, muljautteli silmiä, ei tainut sanoa mitään positiivista.
se on se kuuluisa resting bitch face. voi olla tosi iloinen ja omasta mielestään hymyilläkin, mutta näyttää silti aina vihaiselta. mulla vähän sama ongelma.
no en usko että se pelkästään oli kyseessä kun pyöritteli silmiäänkin kun rosa halasi.. töykeä
...tai mitäs jos häntä ihan vaan jännitti kuvausryhmän paikallaolo?
Autumn Leaves kirjoitti:
Eetulla ja Rosalla voi mun mielestä kyllä lempi leimahtaa. Erilaisia ovat temperamentiltaan mutta niinhän sitä sanotaan, samankaltaisuudesta ystävyyttä ja erilaisuudesta kipinää.
Mun ja mieheni tempperamentit ovat myös aivan eri planeetoilta , mutta parikymmentä vuotta onnellisina ja intohimoisina ollaan yhdessä menty. Rakkaus on yhä voimissaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuota mustatoppista Rosan ystävää vaivas? Huomasko kukaan muu? Töykeen oloinen. Ei hymyillyt, muljautteli silmiä, ei tainut sanoa mitään positiivista.
se on se kuuluisa resting bitch face. voi olla tosi iloinen ja omasta mielestään hymyilläkin, mutta näyttää silti aina vihaiselta. mulla vähän sama ongelma.
no en usko että se pelkästään oli kyseessä kun pyöritteli silmiäänkin kun rosa halasi.. töykeä
...tai mitäs jos häntä ihan vaan jännitti kuvausryhmän paikallaolo?
Mäki luulen että on vaa jännittänyt tilannetta nii että reagoi omituisella tavalla
Tuo Eetuhan onki tosi symppis 😊
Olin jo valmistunu inhoamaan mut eihän tota voikkkaa inhota 😅
Järkyttävä pituusero Miinan ja Heikin välillä, varmaan sellainen 40-50 cm? Kuin Pekka ja Pätkä. Siis fyysisesti aivan epäsuhtainen pari.
Ja ihan kuin olisin myös ollut näkevinäni alttarilla seisseen Miinan silmissä rehellistä pettymystä ja pakokauhua? Ehkei Heikin olemus ja ulosanti vakuuttanut.
Rosa ja Eetu taas vaikuttivat ennakkoklipin perusteella paremmalta matchilta, kuten myös Sini ja Vesa. Siis fyysisesti ja olemuksensa puolesta.
Oliko kenellekään muulle red flag, että Vesa ei halua "pelailevaa" naista. Joku katkeroittava kokemus taustalla tai vaan huono asenne naisiin?
Onkohan tuotanto tullut edes ajatelleeksi tuota pituuseroa. Eivät ole ennemmin seisseet vierekkäin, niin ero ei ole aiemmin konkretisoitunut. Mutta eihän se tietenkään mitään estä ja onneksi on noin päin, että mies on se pidempi osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kenellekään muulle red flag, että Vesa ei halua "pelailevaa" naista. Joku katkeroittava kokemus taustalla tai vaan huono asenne naisiin?
Öö varmasti yli puolet naisista voisi helposti sanoa ettei halua pelailevaa miestä. Tuskin se asennevammasta kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Ei kellekään terveelle ja tasapainoiselle. Kieroileva nainen saattaa tuollaista säikähtää, jis ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Taloudellisen ja säästäväisen Heikin master plan: mennä ilmaiseksi naimisiin ilman aikaa ja rahaa vievää treffailua. Siis täydellistä tehokkuuden optimointia ja itsensä ja rahojensa säästämistä!
Saas nähdä pääseekö Miina askeettiseen poikamiesyksiöön vierailulle kauden aikana ollenkaan...
Huomasitteko muuten, että sulhasista vain Vesa kävi sovittamassa pukuaan kuvausryhmän ollessa paikalla? Eetu käytti ammattiasuaan ja Heikki ei ehtinyt tamperelaisena kuvauksiin Helsinkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö varmasti yli puolet naisista voisi helposti sanoa ettei halua pelailevaa miestä. Tuskin se asennevammasta kertoo?
Ei tietenkään halua, mutta ei myöskään nosta sitä esille, koska 1. Se on itsestäänselvyys 2. Ei näe todennäköisyyttä kovin suureksi, kun ei pidä vastakkaista sukupuolta pelureina.
Vierailija kirjoitti:
Mullaki särähti korvaan tuo pelaileva nainen, veikkaisin että jotai huonoja kokemuksia menneisyydessä
Minkä vuoksi palotarkastaja käyttää virkajuhlapukuaan häissään?
Tällä kertaa kyllä ulkoisesti miehet vievät voiton, näin bi-miehen mielipiteenä. Mutta, eipä se pelkästään ole sitä että mitä on pään ja varpaiden välissä vaan miten sen kantaa.