Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
101/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääklipeissä on että yhdet häät ainakin ovat muualla kuin Suomenlinnassa siinä tiiliholvisalissa. Taisi olla Heikki ja Miina? 

Miehistä suosikki on Vesa, naisista en osaa sanoa. Pariskunnista parhaat mahikset vaikuttais olevan Sinillä ja Vesalla ja Rosalla ja Eetulla. 

Vierailija
102/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuotanto tullut edes ajatelleeksi tuota pituuseroa. Eivät ole ennemmin seisseet vierekkäin, niin ero ei ole aiemmin konkretisoitunut. Mutta eihän se tietenkään mitään estä ja onneksi on noin päin, että mies on se pidempi osapuoli.

Todellakin. Mitenkähän asiantuntijat ovat käsitelleet sen, että Heikki ei välttämättä haluaisi (ehkä tulevia lapsia ajatellen) puolta metriä lyhyempää puolisoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa OFFICIAL otsikossa? Onko tämä maikkarin vai ohjelman tuottajan alulle laittama ketju vai mistä on kyse? Kuka osaa selittää?

Vierailija
104/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä vuoksi palotarkastaja käyttää virkajuhlapukuaan häissään?

Siksi että voi?

Vierailija
105/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kenellekään muulle red flag, että Vesa ei halua "pelailevaa" naista. Joku katkeroittava kokemus taustalla tai vaan huono asenne naisiin?

Öö varmasti yli puolet naisista voisi helposti sanoa ettei halua pelailevaa miestä. Tuskin se asennevammasta kertoo?

Ei tietenkään halua, mutta ei myöskään nosta sitä esille, koska 1. Se on itsestäänselvyys 2. Ei näe todennäköisyyttä kovin suureksi, kun ei pidä vastakkaista sukupuolta pelureina.

Juu ainahan nuo ”mitä toivot vastakkaiselta sukupuolelta” heijastelee mennyttä. ”Luottamus on tärkeää” —> ”Minua on petetty”. ”Pitää olla hyvä keskusteluyhteys” —> ”Me ei loppuaikoina edes puhuttu mistään”. ”Toinen pitää hyväksyä sellaisena kuin on” —> ”Olen hemmetin hankala enkä aio muuttua”. :)

Vierailija
106/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tietää, että se vetoaa naisiin.

Vierailija
107/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuotanto tullut edes ajatelleeksi tuota pituuseroa. Eivät ole ennemmin seisseet vierekkäin, niin ero ei ole aiemmin konkretisoitunut. Mutta eihän se tietenkään mitään estä ja onneksi on noin päin, että mies on se pidempi osapuoli.

Todellakin. Mitenkähän asiantuntijat ovat käsitelleet sen, että Heikki ei välttämättä haluaisi (ehkä tulevia lapsia ajatellen) puolta metriä lyhyempää puolisoa?

Miten ne lapset siitä kärsii?

Vierailija
108/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustan puvun tai smokin voi laittaa kuka vaan, tuota ei. Tuota ei käytännössä juurikaan muissa tilanteissa moni pääse edes käyttämään, harvassa on ne tilanteet työhönkin liittyen. Mies on pelastuslaitoksen palveluksessa, ja mikäli naimisiin mentäisiin, niin itsekin toivoisin että käyttäisi tuota pukua kun on vähän "spessumpi". Lisäksi monille pelastusalalla työskenteleville se työ on sellainen osa persoonaa, ettei sitä ammattia haluta juhlapäivänäkään piilottaa.

Vierailija
109/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kenellekään muulle red flag, että Vesa ei halua "pelailevaa" naista. Joku katkeroittava kokemus taustalla tai vaan huono asenne naisiin?

Öö varmasti yli puolet naisista voisi helposti sanoa ettei halua pelailevaa miestä. Tuskin se asennevammasta kertoo?

Ei tietenkään halua, mutta ei myöskään nosta sitä esille, koska 1. Se on itsestäänselvyys 2. Ei näe todennäköisyyttä kovin suureksi, kun ei pidä vastakkaista sukupuolta pelureina.

Juu ainahan nuo ”mitä toivot vastakkaiselta sukupuolelta” heijastelee mennyttä. ”Luottamus on tärkeää” —> ”Minua on petetty”. ”Pitää olla hyvä keskusteluyhteys” —> ”Me ei loppuaikoina edes puhuttu mistään”. ”Toinen pitää hyväksyä sellaisena kuin on” —> ”Olen hemmetin hankala enkä aio muuttua”. :)

Jep. Täytyy olla hieman vinksahtanut, että alkaa näkemään tuollaisia merkkejä.

Vierailija
110/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras olis miesten kannalta olla vaan hiljaa. Toiveet on vaan naisia varten.

Vierailija
111/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis camoon nyt jotain rajaa näiden ammattiparien kanssa. Parisuhteella ei ole mitään tekemistä työn kanssa. Kuinka moni aviopari oikeesti tekevät noin samankaltaisia töitä. Ihan tyhmää.

Voi "asiantuntijat". Laitetaan palomies sairaanhoitajan kanssa, ja lastentarhanopettaja opettajan kanssa. Skilss... Ei herranjumala

Palotarkastaja on selkeästi korkeamman tason virka, ei mikään miehistötehtävä.

Niin, sehän on insinööri, eli ilmeisesti ”samaa tasoa” kuin sairaanhoitaja. Eikä amistason palomies. Mikäli asialla jotain väliä on

Ymmärrätkö nyt mistä puhut. Palotarkastaja on päällystötason nimike. Arvojärjestys on palomies, ylipalomies, paloesimies, ruisku/asemamestari, apulaispalotarkastaja/-mestari, palotarkastaja/palomestari, palopäällikkö. Palomestarilla on iso virkavastuu, johon kuuluu mm. päättää tilojen käyttöluvista tai niiden asettamisesta käyttökieltoon. Wikipedian mukaan paloalan insinööri (amk) koulutukseen on hakenut 400 ja päässyt 30 hakijaa, ei helppo nakki.

Vierailija
112/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta pituuserosta, mä oon 152cm ja mun mun mies  204cm. Tietty alussa oli vähän totuttelemista puolin ja toisin, esim miehen luona tavarat oli aina kauhean ylhäällä ja mun luona todella matalalla. Yhdessä ollaan oltu jo 17 vuotta eikä pituuseroa edes muista, kun ollaan niin tiivis paketti, pituusero täydentää toisiamme, saamme siitä molemmille hyvät puolet. Lapset ovat menneet aina yläkäyrällä pituuden kasvussa, ovat perinneet isänsä pituusgeenit. 

Vierailija
113/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja onhan se hyvä että morsian tietää heti että mikä mies on ammatiltaan :D

Vierailija
114/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta pituuserosta, mä oon 152cm ja mun mun mies  204cm. Tietty alussa oli vähän totuttelemista puolin ja toisin, esim miehen luona tavarat oli aina kauhean ylhäällä ja mun luona todella matalalla. Yhdessä ollaan oltu jo 17 vuotta eikä pituuseroa edes muista, kun ollaan niin tiivis paketti, pituusero täydentää toisiamme, saamme siitä molemmille hyvät puolet. Lapset ovat menneet aina yläkäyrällä pituuden kasvussa, ovat perinneet isänsä pituusgeenit. 

Meilläkin pituuseroa paljon (mies pidempi) ja lapset pitkiä.

Vierailija
115/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja onhan se hyvä että morsian tietää heti että mikä mies on ammatiltaan :D

En minä kyllä puvun perusteella osaisi päätellä

Vierailija
116/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. 

Esim. kaunis, liikunnallinen, normaalipainoinen, tasapainoinen, joustava, rehellinen, uskollinen ovat sellaisia "normaaleja" juttuja. 

Ei-huumeidenkäyttäjä/ ei-alkoholisti, väkivallaton, ei-peluri, talous tasapainossa taas ovat sellaisia joissa on tietty sävy. 

Vierailija
117/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiirissäni noin 150-senttiset naiset ovat ilmoittaneet, etteivät halua olla kenekään kanssa "se pieni pariskunta". Usea on seurustellut pitkien miesten kanssa, ei ehkä ihan noin iso pituusero, mutta 190cm hipoo mies näissä usein. Vähän pidempänä naisena olen tätä ihmetellyt, koska vaikeuttaa asioita. Miehen pituus on statusta? Näin ymmärsin.

Tämä Heikki ei ehkä ole niin ryhdikäs kuin voisi olla.

Vierailija
118/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis itse olen ollut suhteessa, jossa en saanut olla oma itseni ja oli muutenkin henkistä väkivaltaa. En kuitenkaan katso sitä koko miessukupuolen viaksi, joten en esitä toiveita tyyliin "toinen pitää hyväksyä sellaisena kuin on", koska oletan miestenkin sen tajuavan noin keskimääräisellä tasolla.  Muutenkin tuo on outo lause, koska ei voi vaatia että pitäisi elää toisen kanssa ja hyväksyä hänet sellaisena kuin hän on vaan että löytyisi ihminen, jonka kanssa sopisi yhteen sellaisena kuin on. 

Vierailija
119/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetuhan oli paljon paremman näköinen jaksossa kuin kuvassa :0

Vierailija
120/8881 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki sai feministin?. Voi kauhia ei tule yhtään mitään jollei tuo mies anna periksi kaikessa. 

Ketju on lukittu.