Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Palomiehestä tuli jotenkin mieleen TIS:n rannekemies... Juuso....
Näkeekö ton pätkän jostain tarkemmin missä on siitä ensi jaksosta maistiaisia?
Tuon vihervas-parin seuraaminen tulee kyllä olemaan hermoja koettelevaa, voin kuvitella millaista kuplassa eläjien settiä tässä vielä joutuu kuulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikki on I-H-A-N-A! Jos nää eroo niin se on sit varattu mulle. Ettäs tiedätte!!!
Pidä hyvänäs. Ei olla jonossa.
Tää näköjään näytti tylymmältä kuin tarkoitin :D Meinasin vaan, ettei ole mun tyyppiäni ollenkaan. Eikä varmaan monen muun, mutta ei hänessä ole sinänsä mitään vikaa! Asiallisen oloinen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
LOPETA!!!
Heikki on niin vaisu tai varautunut puheissaan, että tuleekohan tästä samanlaista jurotusta kuin Mikon kanssa, kun asioita ei haluta käydä julkisesti keskustellen läpi kuvausryhmän edessä. Parin puheliaampi osapuoli sitten hoitaa yksin selittämisen kameralle.
Miksei kaikki voi siirtyä tähän ketjuun. Toi toinen on ihan tyhmän niminen :( yhyyyyy :D
Eetulla ja Rosalla voi mun mielestä kyllä lempi leimahtaa. Erilaisia ovat temperamentiltaan mutta niinhän sitä sanotaan, samankaltaisuudesta ystävyyttä ja erilaisuudesta kipinää.
Vierailija kirjoitti:
Siis camoon nyt jotain rajaa näiden ammattiparien kanssa. Parisuhteella ei ole mitään tekemistä työn kanssa. Kuinka moni aviopari oikeesti tekevät noin samankaltaisia töitä. Ihan tyhmää.
Voi "asiantuntijat". Laitetaan palomies sairaanhoitajan kanssa, ja lastentarhanopettaja opettajan kanssa. Skilss... Ei herranjumala
Palotarkastaja on selkeästi korkeamman tason virka, ei mikään miehistötehtävä.
Mun veikkaus: onnistumispotentiaaliin liittyvä järjestys (paras ekana)
Sini ja Vesa
Rosa ja Eetu
Miina ja Heikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis camoon nyt jotain rajaa näiden ammattiparien kanssa. Parisuhteella ei ole mitään tekemistä työn kanssa. Kuinka moni aviopari oikeesti tekevät noin samankaltaisia töitä. Ihan tyhmää.
Voi "asiantuntijat". Laitetaan palomies sairaanhoitajan kanssa, ja lastentarhanopettaja opettajan kanssa. Skilss... Ei herranjumala
Niin, sehän on insinööri, eli ilmeisesti ”samaa tasoa” kuin sairaanhoitaja. Eikä amistason palomies. Mikäli asialla jotain väliä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä se ollut lastentarhanopettaja vaan lastenhoitaja. Aivan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää maailman halaajat on ihan Match made in heaven.
Mä taas pelkään et on liikaa keskitytty yhteisiin kiinnostuksen kohteisiin ja elämäntilanteeseen.. ei niinkään luonteenpiirteisiin tai muihin tärkeisiin ominaisuuksiin.
Ja anteeks vaan, mutta kyllä sillä ulkonäöllä on tosi iso merkitys. Että olisivat jotenkin toisilleen ulkoisesti sopivat. Tuo Miinahan on kaunis. Ei hyvänen aika sentään taas.. :/ ja miten teennäistä tuon Tanskasen söpötys..
Ainakin jäätävä pituusero!! Meinaatko et Miina on Heikkiä parempi ulkoisesti? Ihan samaa sarjaa ovat. Täällähän on AINA pidetty naisia paremman näköisenä kuin miehiä.
Eli ei yllätä
Toisaalta viime vuonna kävi sama homma, et kaikkein epätodennäköisin pari olikin sit se kaikista paras.. Joten nähtäväksi jää..
Vierailija kirjoitti:
Tuo on oikeesti jo julmaa! Valita noin ulkoisesti epäsopivat parit toisilleen. Kyllä pitkä parisuhde ja seksuaalisuus perustuu erittäin pitkälti siihen että kokee toisen viehättävänä.. Tuntuu että nämä asiantuntijat yrittävät kiillottaa vain omaa kruunuaan, kun ovat niin sivistyneitä että valitsevat parit muiden kuin ulkoisten seikkojen perusteella. Metsään menee niin että pölisee!
Ulkoisesti kaikki hyvin samalla viivalla. Ihan ok. Naisilla nyt on tietty meikkiä ja tekoripsetkin tais sinillä olla, et missään luonnontilassahan noista ei ollut kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuota mustatoppista Rosan ystävää vaivas? Huomasko kukaan muu? Töykeen oloinen. Ei hymyillyt, muljautteli silmiä, ei tainut sanoa mitään positiivista.
se on se kuuluisa resting bitch face. voi olla tosi iloinen ja omasta mielestään hymyilläkin, mutta näyttää silti aina vihaiselta. mulla vähän sama ongelma.
no en usko että se pelkästään oli kyseessä kun pyöritteli silmiäänkin kun rosa halasi.. töykeä
Pidä hyvänäs. Ei olla jonossa.