Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
8601/8881 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Rosalla kaikki ok kun ei tullut loppuhaastateluun? Toivon todella, ettei hän lue tätä ketjua.

Onko ihmisillä hyvä fiilis? Tätähän se tilasi, eikö?

Mua on hirvittänyt lukea! Onneksi on ollut aktiivinen ylläpito, pahimmat poistettu!

Vierailija
8602/8881 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä oikein tiedä, mitä ajatella Miinasta ja Heikistä. Miina on niin upea, että olisi kaivanut mistä tahansa änkyräidiootista suohirviöstä parhaat puolet esiin. Mutta aivan varmasti hän saisi niiiiiiiiin paljon paremman ja oman tasoisen miehen kuin Heikki! Heikki vaikutti ilkeilevältä urpolta, jolta on jäänyt perussosiaalisuus oppimatta. Pelkät tietyiltä osin yhteiset arvot ja ilmeisesti suht saman tasoinen älykkyysyys eivät riitä hyvään parisuhteeseen. Miina ansaitsisi jonkun yhtä hervottoman, häntä todella hyvin kohtelevan ja hänen upeuttaan arvostavan (ja sen myös näyttävän!) miehen. Miina oli ilmiselvästi lähtenyt mukaan niin tosissaan kuin olla ja voi, ja siksi ymmärsi kiltteyttään vähän liikaakin Heikin karmivaa idiotismia. Vaikuttivat kuitenkin aika ihastuneilta... Mutta! Voi Miina kun sille olisi parempiakin, sosiaalisesti osaavia ja ihania miehiä tarjolla! Kypsiä, eikä tuollaisia kakaramaisen tuomitsevia kuin Heikki. Jos olisin mies ja sinkku niin lähettäisin jonkun rakkauskirjeen Miinalle!!!!

Veikkaan myös, että Sini ja Vesa eroavat jossain vaiheessa. Eihän heillä ollut mitään maailmojen kohtaamista, tai itsessään tärkeiden asioiden synkkaamista. Vesa vaikutti ihmiseltä, jolle älykkyys ja tieteellinen maailmankuva ovat iso osa identiteettiä, ja myös heijastuvat eri elämänalueille aina musiikkimausta alkaen. Sini oli höpsö perustyttö, joka ei vain älyllisesti riitä tarjoamaan riittävästi parisuhteeseen itseään fiksumman kanssa. Olen itsekin ollut tuollaisissa "ihan kivoissa" tapailujutuissa, joita ei nyt oikein raaski laittaa poikkikaan vaikka se on enemmän sellaista kaverillista hengailua.  Mielestäni Sini ja Vesa olivat kauden suurin floppi. Rosan ahdistukset ja skitsoileva luonne eivät ehkä ole tulleet aitoina esille, mutta Sinin ja Vesan paritus on käsittämätön munaus. Otan heti 1:1 vedon, että eroavat kun huomaavat pitkästyvänsä kuoliaksi.

Miina on toki hieno ihminen, mutta eiköhän tämä ylivertaisuuden hehkutus ole jo mennyt överiksi. En mitenkään näe, että Heikki olisi hänelle huono valinta. Heikki on komea, älykäs, pitkälle kouluttautunut, ajatteleva, varmaan lämminkin mies. Hän on lisäksi joutunut käymään elämässään aikamoisen kriisin läpi perheensä kanssa, kun he ovat eronneet uskonnollisesta yhteisöstä. Sellainen kasvattaa ja laittaa miettimään elämän peruskysymyksiä. Pidän Heikkiä todella hyvänä miehenä, hänestä tulisi varmaan myös loistava isä.

Niinkö sinusta? Kyllä minua lapsena ahdistaisi, etenkin tyttölapsena, jos isä koko ajan arvostelisi vaatteita ja tyyliä ja ulkonäköä ja kieltäisi ja yrittäisi rajoittaa ja muokata oman naismakunsa mukaiseksi.

Käyttäytyykö oma isäsi samalla tavalla vaimoaan ja lapsiaan kohtaan, vai mistä moinen oletus, että Heikki niin tekisi.

Miksi oletat, ettei tyttölapsen käsityksiin vaikuta, mitä se kaikkein tärkein mies sanoo naisista?

Kyllä minä lapsena aloin pitää omaa ruskeaa tukkaani rumana, kun isä solvasi äidin samanväristä ja yritti saada värjäämään blondiksi. Sellaisia ne lapset on, herkkiä arvostelulle etenkin oman vanhemman taholta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8603/8881 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Rosalla kaikki ok kun ei tullut loppuhaastateluun? Toivon todella, ettei hän lue tätä ketjua.

Mua on hirvittänyt lukea! Onneksi on ollut aktiivinen ylläpito, pahimmat poistettu!

Itse en ole Rosaa välittänyt haukkua, kun omia kipupisteitä paineli ja huomioni vei enemmänkin Heikki.

Olisi kuitenkin kiva tietää, ettei tässä nyt ole ajettu Rosaa alas sillalta.

Vierailija
8604/8881 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan se kaunissieluisuus nätisti sanottu Heikiltä Miinasta. Ihmetytti, että kuitenkin, että miksi piti tölväistä kaikelle kansalle tv-kansalle siitä, että "jos tätä ohjelmaa ei olisi ollut, niin olisin tehnyt pika-analyysin hänestä eikä olisi tullut mitään juttua". Miltä tuo nyt Miinasta ja hänen sukulaisista ja ystävistä kuulostaa.  Pitäisi suunsa kiinni, jos ei osaa ollla kohtelias herrasmies. Mikä siinä Miinassa ylipäätään Heikkiä alussa niin puistatti? Nätti hoikka nainen, ihana hääpuku. verbaalisesti lahjakas, miellyttävä ääni, positiivinen olemus...Mitä ihmeen kuningatarta Heikki oli etsimässä? Onko hänen oma habituksensa ja tyylinsä niin ylivertainen, että on varaa olla ylimielinen ja ylikriittinen. Heikillä lienee muutenkin vaikeuksia sosiaalisessa vuorovaiktuksessa ja mahdollisesti tunneälypuolessakin.

Voi apua! Siis onko ihmisiä, joita pitää kohdella niin silkkihansikkain, että loukkaantuu tuollaisesta "jos tätä ohjelmaa ei olisi ollut, niin olisin tehnyt pika-analyysin hänestä eikä olisi tullut mitään juttua" -lauseesta? 

Tuliko sinulle yllärinä, ettei Heikki tykkää tatskoista, ja että Miinalla oli niitä? Kuinka monta kertaa uudestaan Miinan tulisi nokkiintua tuosta seikasta? 

Pliis älkää olko niin hienohelmoja ja kaikesta loukkaantuvia... Älkää eläkö prinsessa-unelmissa; oikea elämä ei ole sellaista että The Right One karauttaa valkoisella ratsulla hakemaan ja hokien koko ajan "rakkaani, olet täydellinen"!

Tatskat oli varmaan kuitenkin aika pieni seikka. Minä ymmärsin että Heikkiä häiritsi alkuun Miinan rempseys ja ekstroverttiys. Ehkä Heikin tyyppiä on aiemmin olleet vähän hiljaisemmat ja rauhallisemmat naiset.

Heikki luultavasti kuvitteli, että pirteä ja nätti blondi, jolla on tatuointeja ja kielilävistys, ei voi olla älykäs tai syvällinen ihminen.

Vierailija
8605/8881 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Heikki töksäyttelee? Eikö hänen kannattaisi mieluummin olla töksäyttelemättä ja pitää parisuhteensa, ystävänsä ja työnsä?

Sanoo oman mielipiteensä asioista? 

Esimerkiksi se käsilaukkukeissi josta täälläkin ollut viestikaupalla puhetta, niin siinä Miina oli jopa nimenomaan kysynyt Heikin mielipidettä. Kai silloin voi olettaa, että mielipiteensä saa sanoa? Ja silti sitä pidetään täällä töksäyttelynä.

Ystävät ja työ - miesten keskuudessa sallitaan suorempi viestintä kuin naisten. En usko että Heikillä suoruutensa puolesta noiden pitämisessä ongelmaa on.

Naiset nyt vain tapaavat loukkaantua turhan vähästä. Miehelle on yksi lysti vaikka nainen sanoisi uutta vaatetta rumaksi. Naisella se pilaa koko päivän ja vielä kolme seuraavaa, johtaa itkukohtaukseen ja itseinhoon.

Mä näen Heikin heitoissa myös viihdyttämisenhalun. Asiat eivät ole vain asioita, vaan niihin saadaan näkökulma, kun vinkaistaan jotain äkkiväärää. Esim. makaroninsyönti ja kulinarismiheitto oli tahallisen suora tulkinta Miinan syömistavoista. Eetun versio samasta olisi voinut olla: Aijjaa, tykkäät syödä pelkkää makaroniakin.

Jos Miina olisi pitänyt itseään kulinaristina tai se edustaisi hänen silmissään tavoiteltavaa hienostuneisuutta,  heitto olisikin ollut loukkaava, mutta jos tuntee ja hyväksyy itsensä, voi asiat ottaa sellaisina kuin ne ovat. En olekaan kulinaristi. Hyvä kun säkin huomasit. Tuollaisen ajattelutapaan vaaditaan todella hyvä itsetunto. Hienoa että tosi-telkkarissa näkee tällaisiakin esimerkkejä. 

Vierailija
8606/8881 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä oikein tiedä, mitä ajatella Miinasta ja Heikistä. Miina on niin upea, että olisi kaivanut mistä tahansa änkyräidiootista suohirviöstä parhaat puolet esiin. Mutta aivan varmasti hän saisi niiiiiiiiin paljon paremman ja oman tasoisen miehen kuin Heikki! Heikki vaikutti ilkeilevältä urpolta, jolta on jäänyt perussosiaalisuus oppimatta. Pelkät tietyiltä osin yhteiset arvot ja ilmeisesti suht saman tasoinen älykkyysyys eivät riitä hyvään parisuhteeseen. Miina ansaitsisi jonkun yhtä hervottoman, häntä todella hyvin kohtelevan ja hänen upeuttaan arvostavan (ja sen myös näyttävän!) miehen. Miina oli ilmiselvästi lähtenyt mukaan niin tosissaan kuin olla ja voi, ja siksi ymmärsi kiltteyttään vähän liikaakin Heikin karmivaa idiotismia. Vaikuttivat kuitenkin aika ihastuneilta... Mutta! Voi Miina kun sille olisi parempiakin, sosiaalisesti osaavia ja ihania miehiä tarjolla! Kypsiä, eikä tuollaisia kakaramaisen tuomitsevia kuin Heikki. Jos olisin mies ja sinkku niin lähettäisin jonkun rakkauskirjeen Miinalle!!!!

Veikkaan myös, että Sini ja Vesa eroavat jossain vaiheessa. Eihän heillä ollut mitään maailmojen kohtaamista, tai itsessään tärkeiden asioiden synkkaamista. Vesa vaikutti ihmiseltä, jolle älykkyys ja tieteellinen maailmankuva ovat iso osa identiteettiä, ja myös heijastuvat eri elämänalueille aina musiikkimausta alkaen. Sini oli höpsö perustyttö, joka ei vain älyllisesti riitä tarjoamaan riittävästi parisuhteeseen itseään fiksumman kanssa. Olen itsekin ollut tuollaisissa "ihan kivoissa" tapailujutuissa, joita ei nyt oikein raaski laittaa poikkikaan vaikka se on enemmän sellaista kaverillista hengailua.  Mielestäni Sini ja Vesa olivat kauden suurin floppi. Rosan ahdistukset ja skitsoileva luonne eivät ehkä ole tulleet aitoina esille, mutta Sinin ja Vesan paritus on käsittämätön munaus. Otan heti 1:1 vedon, että eroavat kun huomaavat pitkästyvänsä kuoliaksi.

Miina on toki hieno ihminen, mutta eiköhän tämä ylivertaisuuden hehkutus ole jo mennyt överiksi. En mitenkään näe, että Heikki olisi hänelle huono valinta. Heikki on komea, älykäs, pitkälle kouluttautunut, ajatteleva, varmaan lämminkin mies. Hän on lisäksi joutunut käymään elämässään aikamoisen kriisin läpi perheensä kanssa, kun he ovat eronneet uskonnollisesta yhteisöstä. Sellainen kasvattaa ja laittaa miettimään elämän peruskysymyksiä. Pidän Heikkiä todella hyvänä miehenä, hänestä tulisi varmaan myös loistava isä.

Niinkö sinusta? Kyllä minua lapsena ahdistaisi, etenkin tyttölapsena, jos isä koko ajan arvostelisi vaatteita ja tyyliä ja ulkonäköä ja kieltäisi ja yrittäisi rajoittaa ja muokata oman naismakunsa mukaiseksi.

Käyttäytyykö oma isäsi samalla tavalla vaimoaan ja lapsiaan kohtaan, vai mistä moinen oletus, että Heikki niin tekisi.

Heikki arvosteli Miinan vaatteita ja Miinaa koko ajan.

Katoitko ollenkaan vikaa jaksoa? Ovat kyllä keskustelleet asiasta ja Heikki oppivaisena ihmisenä osaa kyllä olla jatkossa tökkimättä. Varmasti avartanut Heikin mieltä paljon tämä kokemus.

Ihan pari ovat.

Vierailija
8607/8881 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Heikki sai elämänsä opetuksen, ettei toisten arvostelua katsota hyvällä.

Vierailija
8608/8881 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole Rosaa välittänyt haukkua, kun omia kipupisteitä paineli ja huomioni vei enemmänkin Heikki.

Olisi kuitenkin kiva tietää, ettei tässä nyt ole ajettu Rosaa alas sillalta.

Mutta ihmiset saivat viihteessä, sen eteen jonkun täytyy uhrata

Vierailija
8609/8881 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sohvapsykologi kirjoitti:

Ruokakauppa-episodi: Eetu teki virheen kun ei ottanut huomioon Rosan väsymystä yövuorosta johtuen, on täysin loogista, normaalia ja ymmärrettävää että jos oma kumppani on väsynyt ja löytyy vain "x" tuntia luppoaikaa ennen seuraavan vuoron alkua niin EI jäädä sinne lihatiskille ihmettelemään että "mitäköhän nyt tekis mieli?". Olisin itse ärähtänyt paljon pahemmin jos oma tyttöystävä hidastelis tolla tavalla.

Ruokakauppa-episodi: Kyllä, Eetu teki juuri tuon virheen. Mutta Rosa teki virheen ärähtäessään. Eetun kaltaisen kiltin miehen ärähdys jättää vain hämilleen, eikä viesti mene perille. Eli käytös ei muutu miksikään, seuraava ruokakauppakäynti olisi samaa jahkaamista.

Parempi olisi ollut Rosalta ihan asiallisesti vain selittää, että on väsynyt eikä halua käyttää ruokakaupassa aikaa, että ostetaan nyt vain äkkiä jotakin ja häivytään. Kotona sitten kun olisi saanut syötyä ja siten tasattua mielialaa, olisi vaikka sovittu että Rosan työvuorojen aikana Eetu käy kaikessa rauhassa kaupassa ja kokkaa aterian valmiiksi odottamaan.

Eetu varmaan kokee, että mukavaa yhdessäoloa on tehdä ihan arkisia askareita yhdessä (ja tässä olen hänen kanssaa samoilla linjoilla), mutta Rosalle arkiaskareet ovat vain ikävä välttämättömyys josta mieluiten selviää niin nopeasti kuin suinkin, jotta pääsee keskittymään johonkin mukavampaan. 

Sohvapsykologi kirjoitti:

Periaatteessa olen samaa mieltä kanssasi, mutta yllättynyt olen että aikuinen melkein 30v mies on täysin pihalla tilannetajun kanssa tollasessa tilanteessa. Ärähtely on mielestäni täysin normaalia jos on huono päivä, eri asia tietenkin jos sitä on 24/7.

Vierailija
8610/8881 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi : Heikki tuli yliopiston ruokalassa vastaan, on jäätävän komea mies ja pituutta piisaa. Arvioikaa Heikin pituus.

Olen nähnyt Heikin yliopiston ruokalassa ja olihan se komea, mutta olisi kyllä vielä komeampi jollei seisoisi kyyryssä. Juuri sen kyyryn takia itse asiassa ei näyttänyt mitenkään erityisen pitkältä edes; pitkä toki mutta ei huomiotaherättävän. Veikataan vaikka että 193, mutta huono ryhti vie pois melkein kymmenen senttiä.

Pituutta enemmän siellä ruokalassa kiinnittivät huomiotani huomattavan leveät hartiat.

En usko, että Miina on alle 150 cm. Kun pituuseroa heillä näyttää olevan vähintään 40 cm.

Vierailija
8611/8881 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun kerta menee julkisuuteen niin on syytä kestää arvostelua."

--> Onpas tylsiä tyyppejä kun eivät jaa kaikkein intiimimpiä hetkiä ja keskusteluitaan kameroille arvosteltavaksi!

Palstalaiselle jää aina valitettavaa. Se jos mikä on varmaa. Hyvä pareille.

Vierailija
8612/8881 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt on aivan liioiteltu väittämä. Me olemme nähneet joitakin episodeja heidän kesästään ja joissakin niistä Heikki on sanonut jotain Miinan vaatteista, lähinnä juuri niistä. Ei todellakaan voi todeta, että Heikki olisi koko ajan arvostellut. Kaiken lisäksi Heikin arvostelu oli kesyä. Olen itsekin sanonut miesystävilleni heidän pukeutumisestaan, eikä kukaan ole ollut moksiskaan. Enkä itse ole ajatellut, että edes arvostelisin toista. Olen vain ehdottanut, millainen pukeutuminen voisi sopia hyvin. 

Minulle jäi Heikin puheista lähinnä mieleen se, että hän monta kertaa sanoi Miinalle kauniita asioita ja ikään kuin hän olisi myös pohtinut sanomisiaan paljonkin. 

Ja jos ajattelen, että mieheni ehdottaisi minulle jotain pukeutumisen suhteen, niin ottaisin sen huomionosoituksena, mahdollisuutena kiinnittää huomiota johonkin itsessäni. 

Vierailija
8614/8881 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikki aviomieskouluun mars kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikki: Miina on niin kaunissieluinen ihminen... Voiko tuon kauniimmin toisesta sanoa? <3

Luulin että vihdoinkin tulee kehua vaimon ulkonäöstä. No olihan tuokin hienoa, mutta kaiken sen naurettavan kritiikin jälkeen olisi voinut myös sanoa vaimoa kauniiksi.

Kyllä Heikki sanoi useampaan otteeseen ohjelmassa Miinaa kauniiksi. Uudessa maikkarin klpissä sanoo kaunissieluiseksi sekä sisältä että ulkoa, tuo tarkoittaa ulkoisesti kaunista. Heikki tuntuu olevan voimakkaasti arvojen mukaan elävä ihminen, henkinen ja hengellinen, ei hän nää ulkoista kauneutta erityisesti tärkeäksi asiaksi kehua? Nuo kommentit ulkonäöstä ei minusta ole johtunut siitä etteikö pidä Miinaa hyvännäköisenä, vaan Miina oli tyyliltään hyvin  erilainen kuin Heikin aiempi kokemus naisista (olisko sellainen seurakuntanuori tyylinen perinteisen naisellinen ja "siveä" tyyli Miinan reippaamman sijaan). Erittäin hyvin kuitenkin oivalti Miinan arvon ja jos on yhtä viisas kuin älykäs, antaa Miinan jatkossa olla oma itsensä myös ulkoisesti.

Oli pakko alapeukuttaa, koska "oivalti".  Toivottavasti oli kirjoitusvirhe.

Pilkunnussija 😂

Vierailija
8615/8881 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan se kaunissieluisuus nätisti sanottu Heikiltä Miinasta. Ihmetytti, että kuitenkin, että miksi piti tölväistä kaikelle kansalle tv-kansalle siitä, että "jos tätä ohjelmaa ei olisi ollut, niin olisin tehnyt pika-analyysin hänestä eikä olisi tullut mitään juttua". Miltä tuo nyt Miinasta ja hänen sukulaisista ja ystävistä kuulostaa.  Pitäisi suunsa kiinni, jos ei osaa ollla kohtelias herrasmies. Mikä siinä Miinassa ylipäätään Heikkiä alussa niin puistatti? Nätti hoikka nainen, ihana hääpuku. verbaalisesti lahjakas, miellyttävä ääni, positiivinen olemus...Mitä ihmeen kuningatarta Heikki oli etsimässä? Onko hänen oma habituksensa ja tyylinsä niin ylivertainen, että on varaa olla ylimielinen ja ylikriittinen. Heikillä lienee muutenkin vaikeuksia sosiaalisessa vuorovaiktuksessa ja mahdollisesti tunneälypuolessakin.

Voi apua! Siis onko ihmisiä, joita pitää kohdella niin silkkihansikkain, että loukkaantuu tuollaisesta "jos tätä ohjelmaa ei olisi ollut, niin olisin tehnyt pika-analyysin hänestä eikä olisi tullut mitään juttua" -lauseesta? 

Tuliko sinulle yllärinä, ettei Heikki tykkää tatskoista, ja että Miinalla oli niitä? Kuinka monta kertaa uudestaan Miinan tulisi nokkiintua tuosta seikasta? 

Pliis älkää olko niin hienohelmoja ja kaikesta loukkaantuvia... Älkää eläkö prinsessa-unelmissa; oikea elämä ei ole sellaista että The Right One karauttaa valkoisella ratsulla hakemaan ja hokien koko ajan "rakkaani, olet täydellinen"!

Niin, kaikella hyvällä, mutta Miinalla on selässä aivan valtava tatuointi, jota vielä hääpuku avonaisine selkineen korosti. Inhoan tatuointeja ja jos olisin ollut Heikki, niin kyllä ne selän tatuoinnit jo yksistään olisivat säikähdyttäneet. Tatuointeja ottavat ihmiset eivät voi varmaan arvatakaan kuinka luotaantyöntäviltä ne voivat näyttää heidän mielestään, jotka eivät tatuoinneista pidä. 

Mutta Heikki pääsi nopeasti yli tuostakin asiasta. Hieno juttu.

Vierailija
8616/8881 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadimme Jason Lepojärven takaisin asiantuntijatiimiin!

Vierailija
8617/8881 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sensuuri on poistanut Rosaa kehittävät viestit. Hukkaan on mennyt kaikki laatukommentointi josta olisi voinut ottaa oppia.

Vierailija
8618/8881 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadimme Jason Lepojärven takaisin asiantuntijatiimiin!

Menisi heittämällä Thunderin paikalle.

Vierailija
8619/8881 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä sensuuri on poistanut Rosaa kehittävät viestit. Hukkaan on mennyt kaikki laatukommentointi josta olisi voinut ottaa oppia.

Laatukommentointi 😂😂😂😂

Vierailija
8620/8881 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt on aivan liioiteltu väittämä. Me olemme nähneet joitakin episodeja heidän kesästään ja joissakin niistä Heikki on sanonut jotain Miinan vaatteista, lähinnä juuri niistä. Ei todellakaan voi todeta, että Heikki olisi koko ajan arvostellut. Kaiken lisäksi Heikin arvostelu oli kesyä. Olen itsekin sanonut miesystävilleni heidän pukeutumisestaan, eikä kukaan ole ollut moksiskaan. Enkä itse ole ajatellut, että edes arvostelisin toista. Olen vain ehdottanut, millainen pukeutuminen voisi sopia hyvin. 

Minulle jäi Heikin puheista lähinnä mieleen se, että hän monta kertaa sanoi Miinalle kauniita asioita ja ikään kuin hän olisi myös pohtinut sanomisiaan paljonkin. 

Ja jos ajattelen, että mieheni ehdottaisi minulle jotain pukeutumisen suhteen, niin ottaisin sen huomionosoituksena, mahdollisuutena kiinnittää huomiota johonkin itsessäni. 

Ei. Katsomon mitä heille kuuluu nyt - klipistä selviää, että Miina tuo esille edelleen saman ongelman. Että arjessa on huomauttelu pääosassa ja ne kehut jää saamatta.

Se, että sinä otat kuraa niskaan mieheltä pitämättä sitä minään ei todellakaan ole minun ongelmani.

Ketju on lukittu.