Mistä löydän miehen tänä vuonna?
Olen kauniiksi kehuttu ja akateeminen nuori nainen. Asun Helsingissä. Minulla ei todellakaan ole pitkää toivelistaa miehelle. Kunhan ei hakkaa, juopottele tai juokse vieraissa. Näistä kaikista on valitettavasti kokemusta.
Missä te normaalit miehet piileksitte?!?
Maisa
Kommentit (17)
"Kauniiksi kehuttu" ei valitettavasti riitä päästäksesi sen parhaan 2% miesjoukon suosioon. Eli ota koira, älä mitään sekundaäijää sohvalle loisimaan ja litkimään rapakaljaa.
Eli muka kiltti ja kunnollinen mies kelpaa. No sitä ei usko kukaan. Minä en juo enkä ole väkivaltainen. Aina tulee pakit kuitenkin.
Sama tilanne, asuinpaikka ja ominaisuudet kuin sinulla, mutta en kysyisi täältä. Kuten näet, miesten taso on tämä. :D
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne, asuinpaikka ja ominaisuudet kuin sinulla, mutta en kysyisi täältä. Kuten näet, miesten taso on tämä. :D
Voisinko minä jotenkin auttaa sinua tässä asiassa?
Minulta löytyisi kaikki nuo aloittajan toiveet.
Täällä akateeminen, hoikka 48-vuotias nainen puolestaan miettii, miten pääsisi miehestä siististi eroon tänä vuonna. Jos saisin yhden neuvon antaa nuoremmalle itselleni niin pyytäisin pitämään tasoa korkeammalla. Ihan oikeasti, etsikää hyvä, empaattinen, viisas puoliso itsellenne. Älkää tyytykö vähään. Odottakaa ennemmin.
Ai missäkö piileskellään? Täällä, palstalla :), kotona. Ei vaan jaksa enää baareissa rumppaamista (eikä somettamista).
Joskus tulee sellanen aggre-olo, niin lähden metsään kävelemään, sinne se jää. Eikä se aggre johdu jostain yksittäisestä ihmisestä, pikemminkin siitä, että "en taas tuotakaan osannut/tajunnut".
Ei ainakaan tältä palstalta. Näethän noista ylemmistäkin kommenteista mitä pohjasakkaa täällä palloilee. Jostain harrastusten kautta tai kasvokkain ulkoelämässä. Sen verran sanon että vähään olet tyytyväinen jos nuo kriteerit riittää. Onnea etsintään. -M37
Riittääkö kaksi kolmesta? En hakkaa enkä petä, mutta juopottelen kovasti ja koko ajan. Tykkään seksistä ja haluaisin panna sinua usein.