Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
[vanhanaikainen mielipide alkaa]
Joka morsiamella kauheat tatuoinnit.. anteeksi mutta ei sovi häämekon ja varsinkaan avoimen selän kanssa.
[vanhanaikainen mielipide loppu]
Mikä tuota mustatoppista Rosan ystävää vaivas? Huomasko kukaan muu? Töykeen oloinen. Ei hymyillyt, muljautteli silmiä, ei tainut sanoa mitään positiivista.
Jaaha... tämän kauden itkijä-sari tiedossa!
Feministi nauraa ystävän kanssa miehen kirjoittamalle rakkauskirjeelle. Ei mitään uutta.
Kaikki naiset ovat ihania...ja miehetkin!! Kukaan ei vaikuta vaikealta luonteelta äkkiseltään nähtynä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuota mustatoppista Rosan ystävää vaivas? Huomasko kukaan muu? Töykeen oloinen. Ei hymyillyt, muljautteli silmiä, ei tainut sanoa mitään positiivista.
Mietin ihan samaa. Oli niin myrtsin näköinen lasiensa takaa ettei mitään rajaa.
En pidä Sinistä, en kerro miksi koska aikaisempi meni poistoon.
Matikanope näyttää vähän Villegallelta.
Onko Sini vähän liian sohvaperuna juoksija-Vesalle?
Heikki on I-H-A-N-A! Jos nää eroo niin se on sit varattu mulle. Ettäs tiedätte!!!
Jotenkin vaikuttaa, että Vesa olisi enemmänkin arkiliikkuja. Mutta kaupunkilaistytön matkaaminen Turenkiin saattaa olla haastavaa. Tai voihan Vesakin mennä Tampereelle, mutta itse tuollaisessa miniyksiössä asuneena en kyllä olisi mahtunut sinne kenenkään muun kanssa.
Tosi kivan oloisia kaikki minusta. Mielenkiinnolla odotan... Tosin tuo pätkä häistä näytti vähän siltä, että johonkin oli vaimot pettyneet tai sitten vain jännittävät :D
Vesan rooli innolla tämän kauden vakaa Olli tai Markus ja puolisonsa suhdetta koettelevan draaman ja tunnevyörytyksen lähde.
Vierailija kirjoitti:
se on se kuuluisa resting bitch face. voi olla tosi iloinen ja omasta mielestään hymyilläkin, mutta näyttää silti aina vihaiselta. mulla vähän sama ongelma.
Vierailija kirjoitti:
[vanhanaikainen mielipide alkaa]
Joka morsiamella kauheat tatuoinnit.. anteeksi mutta ei sovi häämekon ja varsinkaan avoimen selän kanssa.
[vanhanaikainen mielipide loppu]
Ihan samaa kattelin kuinka rumia nuo tatskat onkaan. Kokonaisuus pilalla.
Olen jo aiemmilta kausilta katsonut, onko hänellä jokin kilpirauhasen sairaus kun kaulan alue pullottaa kuin struumassa.
Pahoin pelkään, että hoitaja tekee tämän kauden Elisat, eli mies ei vie jalkoja alta. Urheilupiireistä on varmaan löytynyt riittävästi yrittäjiä, joten rima on ylhäällä.
Ei sun tarvi minua nimitellä, en minä tee hätäisiä johtopäätöksiä. Miksi tekisin? Voi tästä ohjelmasta nauttia ilmankin.