Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
6681/8881 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa muistuttaa yhtä nuoruuteni tyttöystävää. Lähtökohdat oli kyllä ihan toiset. Olin juuri "kadottanut" varsinaisen ykkössuosikkini ja suostuin seurustelemaan tämän "rosan" kanssa. Kautta rantain olin kuullut, että hän oli hyvin ihastunut minuun. Kipinää oli siis ainakin hänen puoleltaan. Vuoristoratamaisesti suhde eteni, olin eetumaisen kärsivällinen ja korrekti ja otin vastaan yhtä ja toista. Suhde päättyi 9 kuukauden jälkeen siihen, että, kuinka ollakaan, tyttö jätti minut. Ja se oli hänen kaunein tekonsa minua kohtaan. Jälkeen päin kyllä hävetti, miksi en itse laittanut suhdetta poikki. Miksi ylipäätään olin lähtenyt koko suhteeseen?

Ei ole Eetulle mitään neuvoja (ja myöhässä ne olisi muutenkin). Jos suhde ei vaan toimi, niin se ei toimi. Nostamalla "kissan pöydälle" suhde olisi loppunut alkuunsa. En tänä päivänäkään tiedä, miten Rosan kaltaista ihmistä pitäisi kohdella. Mutta ei exäni kuten Rosakaan mitään pahoja ihmisiä ole. Toiset vaan saa esiin toisista ne huonoimmat puolet. Toki pitäähän se peiliin katsoa jotta jotain hyötyä tulevaan saisi tästä ohjelmasta. ps. Ei tähän ohjelmaan mitään narsisteja tai aspergereja valita, laittakaa se kyökkipsykologisointinne sinne minne se kuuluu.

Vierailija
6682/8881 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa arvostelee kokoajan Eetua, mutta suuttuu heti, jos Eetu vähänkään arvostelee edes hienovaraisesti Rosaa. Aivan järkyttävä nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6683/8881 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki voisi korjata ryhtiään ja käydä hammaslääkärissä valkaisemassa hampaitaan öök...! Ja ei tarvitsisi kävellä ja puhua niin vetelästi mm., jos jotain Heikistäkin sanois.

Vierailija
6684/8881 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Heikkiä edes kiinnostaa niin kovin sellaiset ulkoiset asiat kuin pukeutuminen? En ymmärrä. Kun kuitenkin sisin on se tärkein eikä ulkoiset asiat. En myöskään tunne ketään miestä, jota kiinnostaisi kauheasti millainen käsilaukku naisellaan on, pikemminkin miehet toivoo, että nainen ei juuri puhuisi edes niistä käsilaukuista vaan käyttäisi vain jotain laukkua, joka nyt ajaa asiansa ja on käytännöllinen.

Ja minun silmään Miina pukeutuu ihan naisellisesti ja jopa siveästi. Sillähän on päällä pitsimekkoja ja sellaisia, kun suomalaisen naisen vakivaate on college ja farkut niin siihen nähden Miina on todella naisellinen pukeutuja. Eikä hän pukeudu mitenkään paljastelevasti tissit esillä -paitoihin tai sellaisiin, minun mielestä hänellä ei ole missään kohdassa ollut huomiota herättävää vaatetusta.

Vierailija
6685/8881 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa on ainakin kaksikertaa elämässään valehdellut/teeskennellyt/ näytellyt. Ensimmäisen kerran soveltuvuuskokeessa hoitajakoulutukseen ja toisenkerran hakiessaan tähän ohjelmaan. Tuollainen todellinen Rosa ei varmasti olisi läpäissyt kumpaakaan edellä mainittua testiä.

Vierailija
6686/8881 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosa on ainakin kaksikertaa elämässään valehdellut/teeskennellyt/ näytellyt. Ensimmäisen kerran soveltuvuuskokeessa hoitajakoulutukseen ja toisenkerran hakiessaan tähän ohjelmaan. Tuollainen todellinen Rosa ei varmasti olisi läpäissyt kumpaakaan edellä mainittua testiä.

Mitä luulet niissä soveltuvuuskokeissa mitattavan? Kilttiä luonnetta ja empatiakykyä vai? No olet väärässä. 

Vierailija
6687/8881 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-spoiler päätösjakson ennakkoklipistä. Miinalla on tällä kertaa samanvärinen laukku muihin vaatteisiin verrattuna (kaikki mustaa). Sattumaako? :D Heikki mahtaa olla tyytyväinen...

Vierailija
6688/8881 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosa on yksilölajien nainen. Minusta olisi ihan oikein, että pysyy jatkossakin yksilölajien parissa.

Kuka hemmetti menee siivoamaan toisen asuntoa ja naputtaa koko ajan. Olen sanavalmis ja temperamenttinen, mutta minustakin löytyisi Rosan kanssa marttyyri mököttäjä. Ei vaan voi olla arvosteltavana aamusta iltaan ja pistää edes kampoihin koko ajan. Siitähän tulisi vain jatkuvaa riitaa. Rosalle ei kelpaa mikään. Ei hyvin tehty ruoka, ei fillarointi, ei piknik, ei siivoaminen, ei se, että Eetu on paikalla, ei matkailu eikä oikeastaan mikään muukaan.

Free Eetu.

Rosa vaikuttaa tosi uusavuttomalta hoitoalan ihmiseksi. Kai sillä Eetulle olisi tiskiainetta ollut lattioiden pesuun tai olisiMartoilta kysynyt neuvoa tai kipaissut kaupassa. Miltä mahtaa Eetun vanhemmista tuntua miniä🤣

Tuosta siivousasiasta. Arvelen tietäväni, missä Eetu asuu. Siitä on noin pari sataa metriä lähimpään kauppaan. Olisihan se Rosa toimeliaana voinut kipaista hakemassa ennen siivouksen aloittamista. Tulkitsin Eetun reaktion niin, että on ollut niin kovilla tuon jatkuvan höykyytyksen takia, että ei vaan enää olisi jaksanut oman kodin siisteystason arvostelua. Tuskin olisi noin vahvasti reagoinut, jos olisi ollut mukavampaa aikaa pääsääntöisesti ollut heillä. Tosi raskasta on jo täysin ulkopuolelta seurata tuota Rosan käyttäytymistä. Herne nenässä koko ajan jostain asiasta ja aina syy on Eetussa.

Vierailija
6689/8881 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikku-spoiler päätösjakson ennakkoklipistä. Miinalla on tällä kertaa samanvärinen laukku muihin vaatteisiin verrattuna (kaikki mustaa). Sattumaako? :D Heikki mahtaa olla tyytyväinen...

Eisss.... 😐

Vierailija
6690/8881 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosa muistuttaa yhtä nuoruuteni tyttöystävää. Lähtökohdat oli kyllä ihan toiset. Olin juuri "kadottanut" varsinaisen ykkössuosikkini ja suostuin seurustelemaan tämän "rosan" kanssa. Kautta rantain olin kuullut, että hän oli hyvin ihastunut minuun. Kipinää oli siis ainakin hänen puoleltaan. Vuoristoratamaisesti suhde eteni, olin eetumaisen kärsivällinen ja korrekti ja otin vastaan yhtä ja toista. Suhde päättyi 9 kuukauden jälkeen siihen, että, kuinka ollakaan, tyttö jätti minut. Ja se oli hänen kaunein tekonsa minua kohtaan. Jälkeen päin kyllä hävetti, miksi en itse laittanut suhdetta poikki. Miksi ylipäätään olin lähtenyt koko suhteeseen?

En halua olla tyly, mutta mielestäni tällaiset tarinat ovat ketjun kannalta täysin turhia. Tässä ketjussa puhutaan Ensitreffit altarilla-sarjasta, eivätkä palstalaisten omat parisuhdekokemukset ole aina kovin relevantteja aiheen kannalta. 

Ymmärrän toki, että sarjan henkilöt tuovat monille omia kokemuksia mieleen, mutta ne eivät ole muille lukijoille hirveän kiinnostavaa tai olennaista tietoa.

Vierailija
6691/8881 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhutaan asperger-epäilyistä, on otettava huomioon, että jokaisella meistä on asperger-piirteitä, mutta valtaosalla niin vähän ettei saa diagnoosia. Esim. minulla on kömpelyyttä, vaikeutta katsoa silmiin, vähäistä ilmeilyä. En kuitenkaan ole asperger, vaan muista syistä sosiaalisesti vähän ulapalla (persoona ja menneisyys selittää). Ei siis ole asperger-oiretta, jota ei voisi esiintyä "normaalilla" ihmisellä.

En usko Heikin olevan asperger, sillä hän rakastaa sarkasmia eli kykenee lukemaan, onko henkilö kirjaimellisen tosissaan vai ei. Aspergereille sosiaalisten tilanteiden lukeminen tuottaa monesti vaikeuksia, Heikille sinänsä ei. Poikkeuksia toki löytyy joka sääntöön.

"Autism is a spectrum that runs from “normal” to “obviously autistic .” That’s an oversimplification, but it’ll do for now. What it means is congratulations, you’re on the spectrum. Everyone is. Just most people are bunched together at one end. Some might be a couple steps down the path, but don’t hit the arbitrary threshold for diagnosis. Some may be much further down, but never were in the right circumstances to receive a diagnosis they otherwise would have." - Quora

Vierailija
6692/8881 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua olla tyly, mutta mielestäni tällaiset tarinat ovat ketjun kannalta täysin turhia. Tässä ketjussa puhutaan Ensitreffit altarilla-sarjasta, eivätkä palstalaisten omat parisuhdekokemukset ole aina kovin relevantteja aiheen kannalta. 

Ymmärrän toki, että sarjan henkilöt tuovat monille omia kokemuksia mieleen, mutta ne eivät ole muille lukijoille hirveän kiinnostavaa tai olennaista tietoa.

Kylläpäs, just tällaiset minua kiinnostaa! Terveiset sulle, joka omakohtaisista kokemuksista kirjoitit!

Vierailija
6693/8881 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo kommentti. Viimekädessä kuitenkin halusit olla tyly.

Vierailija
6694/8881 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkitreffit, voi ei. Lisäksi kiinnitin huomiota siihen, että juoksutyylillä on mulle näköjään tosi iso merkitys. Jotkut näyttää juostessaan aivan järisyttävän kuumilta, jotkut sitten taas ei.

Vierailija
6695/8881 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa juoksijoista ei näytä hyviltä.

Vierailija
6696/8881 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosalla koulukiusaajataustaa?

Niin vetää tuon alistamisen, nälvinnän, toisen mitätöinnin ja ärsyttämisen, ettei ole ensimmäistä kertaa asialla. Hoitotyössä oleva ja empatia ja toisen osaan asettautuminen puuttuvat täysin, aika karmiva uravalinta. Siinähän tosin voi myös käyttää valtaa, ylemmyyttä ja tiuskimista. Kameralle tilitetään silmät ymmyrkäisinä omaa tarinaa, kun taas toisen ihmisen kanssa elo on ihan jatkuvaa valtataistelua ja kilpailua. Rosis tuntuu hellivän ajatusta, että koska hän on ollut jyrä muissakin suhteissaan, jyränä pysyn enkä muuksi muutu. Kunnes joku ihmeihminen hänet toisenlaiseksi muuttaisi. Jumittunut johonkin lapsuuden tai teinin kehitysvaiheeseen mistä päästään eteenpäin, mut hän vielä jumittaa.

Mut joo, haiskahtaa ex koulukiusaajalta vahvasti.

Vierailija
6697/8881 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin omia kokemuksia projisoidaan näihin ea-pareihin ja siksi mielipiteet voivat erota paljonkin, erilaisten silmälasien läpi katsotaan, tunteita herää. Uskon, että juuri tämä on ohjelman suosion salaisuus. Näitä ea-pareja me emme loppujen lopuksi tunne juuri lainkaan.

Vierailija
6698/8881 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi hämmentämään tuo siivoamiskohtaus. Rosahan vain totesi, että jos olisi ollut pesuainetta, niin keittiön lattian olisi saanut puhtaammaksi rasvasta mutta nyt se jäi vähän rasvaiseksi kun joutui pyyhkimään pelkällä vedellä. Siihen Eetu vastasi loukkaantuneena "Wow, kovaa kritiikkiä!" 

Mitä ihmettä. :D Rosahan ihan normaalisti selitti tilanteen. Ei tuossa ollut yhtään mitään "kovaa kritiikkiä".

Muuten kyllä on alkanut ärsyttämään Rosan suuttumiset, ikinä ei voi ottaa rennosti vaan joka paikassa täytyy olla kulmat kurtussa.

Minä ainakin näin tuon tilanteen niin, että Rosa vain jatkoi paskaisesta keittiönlattiasta jauhamista, vaikka Eetusta jo kilometrin päähän näkyi että meni yli ja oli vähän loukkaantunut hänen kotinsa siisteystason mollaamisesta..

Eetu yrittää hiljaa puolustautua: "Ihan hyvä keittiö se on.." mutta Rosa vaan jatkaa päällepainamista: "Joojoo ihan hyvä keittiö se varmaan on mutta se lattia oli vaan ihan kaamean likainen".

Eikö ihminen osaa lopettaa turhasta märisemistä, varsinkin kun/jos huomaa toisen pahoittaneen mielensä? Vai eikö Rosa vain huomaa kun pakko saada viimeinen sana koska temperamentti?

Vierailija
6699/8881 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi hämmentämään tuo siivoamiskohtaus. Rosahan vain totesi, että jos olisi ollut pesuainetta, niin keittiön lattian olisi saanut puhtaammaksi rasvasta mutta nyt se jäi vähän rasvaiseksi kun joutui pyyhkimään pelkällä vedellä.

Mua ihmetytti tuossa eniten se, että eikö ollut vaikka astianpesuainetta, jolla sitä lattia olisi voinut putsata? Tai vaikka käsisaippuaa? Vai onko soveltaminen ihan liian vaikeaa...

Vierailija
6700/8881 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Rosa on vaan kertakaikkisen järkyttävä, semmonen minäminäminä että huh! Ero tulee tälle parille, se on selvä.

Vesa ja Sini on kivoja mutta ovatko liian tylsiä yhdessä? Löytyykö kipinää?

Miina ja Heikki - tämä liitto jatkuu ainakin jonkin aikaa. Aavistus on, että tuo liiallinen kritiikki voi syödä suhteen lopulta..

Ketju on lukittu.