Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Miina ottaisi Heikin. Minulle kyllä kelpaisi mies, jolla on kristilliset elämänarvot, haluaa perheen ja lapsia. Koulutuskin loistava! Miina, älä kävele onnesi ohi!
Heikki on Miinalle liian kypsä ja aikuinen. Miina on edelleen opiskelijavaiheessa, ei vielä aikuismaailmassa. Kypsymättömyys paistaa läpi.
😂😂😂😂😂👍 terveiset porvoosta
Minkäs takia joutui muuttamaan Lahteen? Kun ei Kotkassa huolittu töihin mihinkään vai mikä oli syy?
Sinin ja Vesan suhteesta sai nyt vaikutelman, että kameroiden takana on tapahtunut paljonkin mutta kameroiden edessä on oltu korrektisti. Tästä parista olen alkanut pitämään, jollain tavalla sittenkin aikuismaisimpia koko porukasta. Minua ei Sinin naurahdukset häiritse ollenkaan eikä pariskunnalla sellaista "sivistyseroa" ole kuin täällä on väitetty. On juuri niin kuin Vesa sanoi, he eivät ota itseään liian vakavasti ja se on hienoa se. Kävi kuinka kävi, niin uskon molempien hyötyvän tästä yrityksestä.
Eetusta ja Rosasta ei paljon uutta. Ehkä Eetu on kuitenkin heittänyt pyyhkeen kehään. Tempperamenttierot tai erilainen aallonpituus on vaan liikaa. Eetukin voi olla kameran edessä paljon varautuneempi, korrektimpi kuin kameroiden ulkopuolella. Teaserin mukaan Rosa yrittää vielä tsempata, ehkä siksi, että on itsekin tajunnut jättävänsä muuten turhan huonon kuvan itsestään.
Heikki ja Miina ovat hekin luonteiltaan hyvin erilaisia, mutta heillä erilaisuus toimii vetovoimatekijänä. Toisen erilaisuutta osataan myös arvostaa, se ei pelkästään ärsytä. Kehityskelpoinen pari mutta miten sitten lopulta käy, tapahtuuko kasvua oikeaan suuntaan. Järjestääkö Miina sittenkin yllätyksen, kiitos mutta ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Heikin nauru, voi auttakaa.
Älä nyt, toi nauruhan on ihan parasta Heikissä! Kunhan ei katsele hänen hampaitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten joku kehtaa arvostella toisen vaatteita noin? heikkikin itse veti häänsä ihan liian pienessä takissa, ei paljon varaa arvostella. en katselisi päivääkään miestä joka nalkuttaisi jostain käsilaukun väristä.
Minusta on myös outoa, että mies kiinnittää huomiota naisen laukkuun! Yleensä miehet eivät juurikaan huomaa naisten vaatteita vaan kiinnittävät huomiota naisen vartaloon.
Varsinkaan kun Heikki ei todellakaan ole mikään tyylitaituri (muistuu mieleen se kikkana puvuntakki häissä), niin miten ihmeessä hänellä voi olla noin paljon mielipiteitä Miinan vaatetuksesta. Jotenkin vaikuttaa siltä, että Heikki on erittäin kontrolloiva mies. On jo soluttautumassa Miinan kämpille pysyvästi.
Heikillä taitaa ola loppujenlopuksi huono itsetunto. Koittaa siksi saada Miinankin tuntemaan epävarmuutta ja huonommuutta. Nyt kun Miina sanois heipat, niin Heikillä pääsis poru.
Vaihtoehtoisesti Heikin käytöksestä saa kyllä helposti havaittua narsistisia piirteitä. Toisessa lauseessa moittii ja toisessa niin heittää näitä "haluan vauvan juttuja". Eikun eukko paksuks, niin loppuis se ulkonäön arvostelu.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kai eniten jäi päähän voimaan Vesan " sää oot mulle kaks safkaa pystyssä" . Joo, ovat vasta tavanneet, mutta menivät kuitenkin naimisiin. Mutta itselle tuli tuosta mielikuva nillittäjästä. Kaks safkaa, joku pari-kolmekymppiä varmaan. Oi voi.
Just! Ja Vesa lisäsi vielä: "Ja juhannussafkat myös!". Tökkii, tökkii, en ymmärrä!
Rentoutuisiko Rosa jos ottaisi vähän alkoholia...
Rosa: Maailman raivostuttavin tyyppi! Koko ajan tikkunperseessä ja kaikki huonosti ja oma kärttyisyys on muiden vika. Niin kireen näköinenkin. Eetu sentään on komea ja kiltti ja hyvä ruoanlaittaja. Mitä Rosa osaa, ainoastaan kiukutella, kiusata ja kärttyillä. Tuollainen tyyppi ei tule ikinä löytämään kumppania, ja hyvä niin. Varmasti myös työkaverina aivan horror. Otti hänellä niin tunteisiin kun Eetu pärjäsi pyöräilyssäkin Rosaa paremmin ja uskalsi vielä neuvoa Rosaa. Perus vanhan ajan vanhapiika!
Muut tyypit Eetu mukaanlukien tosi kivanoloisa ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Rosa on täysi tosikko. Se on oikea sana kuvaamaan häntä.
Ihmettelen paljon, miksi Heikki sanoo ettei Miina ole naisellinen. Onhan hän.
Heikillä taitaa olla joku stereotyyppinen käsitys naisellisuudesta, varmaan jotain tyyliin herkkä ja ujo kainosteleva persoona. Ei varmaan ole kauheasti pyörinyt erityyppisten kanssa aiemmin. Onhan Miinassa kontrastia siihen. Toivottavasti Heikki oppii laajentamaan käsitystään.
Harvoin menetän malttini TV:tä katsoessa, etenkin Ensitreffit alttarilla on ihan suosikkini, mutta nyt paloi käämit tuohon vinkuiitan eli Roosaan, tekopyhä, ylimielinen, marttyyri. En kestä katsoa sen tekohymyä, jonka tarkoitus on kerätä itselleen sympatiaa kun hän on koviiiin yrittänyt suhteen eteen kaikkensa, mutta Eetu ei vaan tajuu vaan pilaa kaikki hänen yritykset! Luulee muuten varmasti ihan tosissaan, että saa itselleen katsojilta sympatiaa. On tällä hetkellä varmasti kovin ihmeissään saamastaan palautteesta.
Mitä tulee Miinaan ja Heikkiin, todella hienoa yrittämistä suhteen eteen vaikka kaikki ei mene aivan toivotusti. Heikki ei ole mikään unelmamies kun on hieman harvassa unen ja kriittinenkin, mutta on valmis muutokseen ja se on paljon se.
Vesa ja Sini, hmmm.. hieman tylsiä, ovatko aina vai vain toistensa seurassa, vaikea sanoa. Vaikuttavat mukavilta ja tasapainoisilta. Otin tuon ravintolalaskujutun lähinnä vitsinä.
Peilieivalehtele kirjoitti:
miten itse toimisit? kirjoitti:
Niksnaks kirjoitti:
Itse en kanssa tykkäisi jos mua neuvoo joku joka ei osaa sitä lajia, mut luulee osaavansa. Ihan turha lähteä neuvomaan silloin, sen verran pitää olla tilannetajua. Jos lähtisin Eetun kanssa vaikka uimaan, kun ilmeisesti sitä harrastaa, en lähtis sitä neuvomaan siinä koska luulen että hän on harrastuksen kautta enemmän perillä lajista. Tai jos mieheni kanssa mentäis kokeilemaan uutta lajia vaikka thaiboxin, tuskin mun mies lähtis neuvomaan siinä vaan se valmentaja ohjais ja häneltä niitä niksejä ja neuvoja kuunnellaan.
Sanotko vastaavassa tapauksessa kauniisti ettet pidä siitä, vai jäätkö piilovittuilemaan loppuajaksi?
Riippuu kuinka fiksu toinen on ja uskooko ekasta. Mun mies ymmärtäis vähemmästäkin, että turha noviisina alkaa toista noviisia neuvomaan, mutta Eetu ei tuntunut edes tajuavan tota "heittoa". Joten Eetu ei ainakaan kovin älykäs ole sosiaalisissa suhteissa eikä tilannetajua omaa. Jos mies halua tehdä vaikutuksen, niin kannattaa kehua ja kannustaa toista, Rosalle olisi voinut sanoa, että "susta näkee, että oot pyöräillyt ennenkin" tai "hyvin sujuu kulta". Jos toinen ei ymmärtäisi vihjailuja tai mun ärsytystä pätemisestä, sanoisin suoraan että turha sun ehkä neuvoa, kun et itsekään lajia tunne.
Suhteessa kukaan ei ole täydellinen, ei voi loukkaantua kaikesta mitä toinen sanoo, pienoinen vittuilukin voi kuulua suhteeseen. Kaiken a ja o on että osaako pyytää anteeksi. Mehän ei tiedetä mitä kameroiden takana tapahtuu ja mitä siellä sanottu. Porukka tuntuu olevan kauhean tosissaan jostain Heikin heitoista, vaikka ei tunne koko tyyppiä. Pieniosa nähdään vain näistä tvssä olevista persoonista. Itse olen lähipiirin mammoilta kuullut aikamoista tylytystä miehistään mm "ei se osaa edes perunoita keittää". Ei ole mies varmaan koskaan saanut perheessä vastuuta ruoanlaitosta tai saanut edes mahdollisuutta. Tai "mä en lähde ulkomaille ilman lapsia koskaan", hmm onkohan aviomiehiltä kysytty, haluisko ne jonkun kahdenkeskisen seksiloman vaimon kanssa. Ei varmasti. Joten katsokaa av mammat peiliin, ennen kuin haukutte Rosaa, Heikkiä tai Siniä. Siniäkin törkeästi haukuttu pullukaksi. Haluisin nähdä mitä tonnikeijuja sieltä ruudun takaa löytyy ja kuinka tylytätte niitä miehiänne kotioloissa kun kukaan ei nää ja kiristätte seksillä tai hakutte kavereille miehiänne.
👍
8. jaksoon Sinin haastatteluja on ainakin leikkattu jo siitä juhannusjaksosta. Oli siis ihan samat vaatteet ja siellä mökillä tehty haastattelu. Joten ilmeisesti tahallaan ihan ristiin kyllä leikelty noita klippejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikillä ei todellakaan ole varaa arvostella Miinan vaatteita.
Jep, se hääpäivän takkikin.. Koskaan aiemmin ei televisiohäissä ole nähty noin huonosti istuvaa.
Mies seisoo kuin pystyynnostettu näätä niin kai siinä parhaatkin takit näyttää typerältä :D
Nauroin ihan liikaa :''D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetu lähti jonnekin ja Rosa jäi kämpille. Eetu olisi voinut samalla poiketa lähikauppaan. Jos pesuainetta ei ole niin sitä ostetaan eikä tuijotella kaappeja. Eetu ei edes tajunnu mitä etsi.
Jos Rosa väkisin tuppautuu siivoamaan toisen kämpän, niin voi itse käydä ostamassa pesuainetta tai varmistaa ennen tuloaan, että onko sulla pesuainetta. Koko hommassa tuntuu olevan sellainen besserwisser -meininki, että huhhuh. Eniten mua ärsyttää ne videot, jossa Rosa kommentoi alentuvaan sävyyn sitä, kuinka hän muka yrittää mutta aina menee pieleen, kun Eetu ymmärtää väärin tai on liian hidas tai muuten vaan pihalla. Se omahyväinen sävy ja pieni hymy, argggh!
Lisäksi Eetulla oli varmaan tiskiainetta. Rosa olisi voinut käyttää sitä. Eetu ei varmaan edes uskaltanut sitä ehdottaa, koska Rosa olisi ehkä luennoinut puhdistusaineista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten joku kehtaa arvostella toisen vaatteita noin? heikkikin itse veti häänsä ihan liian pienessä takissa, ei paljon varaa arvostella. en katselisi päivääkään miestä joka nalkuttaisi jostain käsilaukun väristä.
Minusta on myös outoa, että mies kiinnittää huomiota naisen laukkuun! Yleensä miehet eivät juurikaan huomaa naisten vaatteita vaan kiinnittävät huomiota naisen vartaloon.
Varsinkaan kun Heikki ei todellakaan ole mikään tyylitaituri (muistuu mieleen se kikkana puvuntakki häissä), niin miten ihmeessä hänellä voi olla noin paljon mielipiteitä Miinan vaatetuksesta. Jotenkin vaikuttaa siltä, että Heikki on erittäin kontrolloiva mies. On jo soluttautumassa Miinan kämpille pysyvästi.
xD
Mä ihmettelen miten Rosa kehtaa käyttäytyä noin kameroiden edessä. Tää seikka puoltais sitä, että Rosa ei edes tajua miten huonosti käyttäytyy ja kohtelee Eetua.
CMORE-JAKSON KATSONEET! (Sisältää spoilerin)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Siis käsitinkö nyt aivan oikein, että Eetu muutti pois kimppakämpästä siskon kanssa miellyttääkseen Rosaa? Mitä h*lvettiä? Voisko olla merkki, että ovat sopineet jatkaa viiden viikon jälkeenkin ja katsoa suhteen kohtalo ajan kanssa? Sääliksi käy Eetua...
Varhaiset ihmissuhteet (omat vanhemmat) vaikuttavat siihen, miten asettuu ihmissuhteeseen toisten ihmisten ja esim. oman kumppaninsa kanssa, sieltä ne mallit olla vuorovaikutuksesta periytyvät, vaikka toki oma temperamenttikin osaltaan vaikuttaa tapaan olla yhteydessä itseen ja muihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikki luulee olevansa niin tyylikäs, mutta ostaa punaisen kahvinkeittimen. Huhhuh.
Katottiinko me samaa ohjelmaa? Ne osti sen yhdessä
Heikki hajottaa Miinan keittimen. Täytyy ostaa uusi ja kallis Heikkiturvallinen keitin. Miina pulittaa puolet. Reilua? Ohis
Täytyy nyt vähän taas korjata näitä "näen asiat niin kuin itse haluan ne nähdä" -tapauksia: Miina halusi itse maksaa enemmän kuin Heikki pyysikään, Heikki ehdotti varsin pientä summaa Miinan osuudeksi.
Sama kuin tässä Rosan kommentoinnissa: ei ihminen ole läpensä mätä, jos on ahdistunut itselle vääränlaisen kumppanin kanssa tiiviisti olemisesta. Myös Rosassa on varmasti hyvät puolensa, niin kuin meissä kaikissa, jotka eivät nyt vain pääse oikeuksiinsa.
Eikös avioparin olisi tarkoituskin olla pysyvästi samassa osoitteessa?
Molemmat on lähteneet tähän tietoisesti ja vapaaehtoisesti, soluttautumista ole.