Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Miten tuo kahvinkeittimen osto saat osan kiukustumaan. Onko siellä useampikin Rosa paikalla.
Onnellinen elämästä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Miina ottaisi Heikin. Minulle kyllä kelpaisi mies, jolla on kristilliset elämänarvot, haluaa perheen ja lapsia. Koulutuskin loistava! Miina, älä kävele onnesi ohi!
Heikki on Miinalle liian kypsä ja aikuinen. Miina on edelleen opiskelijavaiheessa, ei vielä aikuismaailmassa. Kypsymättömyys paistaa läpi.
Ihana elämäniloinen Miina ! Ei iloisuus ole kypsymättömyyttä !!!!
En vain usko tuohon Miinan elämäniloisuuden aitouteen.
Tuo on vain tietynlainen päälle liimattu kilttityttörooli, miellyttämisenhaluun perustuvaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies seisoo kuin pystyynnostettu näätä niin kai siinä parhaatkin takit näyttää typerältä :D
Ketjun paras analyysi! :'D
Todellakin :D Pitääkö hankkia Heikille se "ryhti T-paita" ;)
Kai nuo raha-asiat nyt edes on semmosia missä parit saa noudattaa omia sopimisiaan. Vaikka kuinka täällä olisi tottunut miesten tarjoamiin kahvinkeittimiin ja ravintolailtoihin, niin ihan sovussahan tuossa näitä soviteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten joku kehtaa arvostella toisen vaatteita noin? heikkikin itse veti häänsä ihan liian pienessä takissa, ei paljon varaa arvostella. en katselisi päivääkään miestä joka nalkuttaisi jostain käsilaukun väristä.
Minusta on myös outoa, että mies kiinnittää huomiota naisen laukkuun! Yleensä miehet eivät juurikaan huomaa naisten vaatteita vaan kiinnittävät huomiota naisen vartaloon.
Varsinkaan kun Heikki ei todellakaan ole mikään tyylitaituri (muistuu mieleen se kikkana puvuntakki häissä), niin miten ihmeessä hänellä voi olla noin paljon mielipiteitä Miinan vaatetuksesta. Jotenkin vaikuttaa siltä, että Heikki on erittäin kontrolloiva mies. On jo soluttautumassa Miinan kämpille pysyvästi.Heikillä taitaa ola loppujenlopuksi huono itsetunto. Koittaa siksi saada Miinankin tuntemaan epävarmuutta ja huonommuutta. Nyt kun Miina sanois heipat, niin Heikillä pääsis poru.
Vaihtoehtoisesti Heikin käytöksestä saa kyllä helposti havaittua narsistisia piirteitä. Toisessa lauseessa moittii ja toisessa niin heittää näitä "haluan vauvan juttuja". Eikun eukko paksuks, niin loppuis se ulkonäön arvostelu.En usko, että Heikki haluaa Miinan tuntevan oloaan kurjaksi, päinvastoin.
Jotkut ihmiset on myrkyllisiä vaikkei ne sitä tarkoita tai tajua. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kai eniten jäi päähän voimaan Vesan " sää oot mulle kaks safkaa pystyssä" . Joo, ovat vasta tavanneet, mutta menivät kuitenkin naimisiin. Mutta itselle tuli tuosta mielikuva nillittäjästä. Kaks safkaa, joku pari-kolmekymppiä varmaan. Oi voi.
Sini on ehkä sitä tyyppiä, jolla jää helposti lompsa kotiin tai töihin, ts. Vesa maksaa. Ja se tietysti pitemmän päälle rassaa Vesaa. Hän ei kuitenkaan herrasmiestyyppisenä ole ottanut asiaa puheeksi, mutta täytyyhän asia käsitellä ja nyt se tuli vähän töksäytystyylillä sanotuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikki luulee olevansa niin tyylikäs, mutta ostaa punaisen kahvinkeittimen. Huhhuh.
Katottiinko me samaa ohjelmaa? Ne osti sen yhdessä
Heikki hajottaa Miinan keittimen. Täytyy ostaa uusi ja kallis Heikkiturvallinen keitin. Miina pulittaa puolet. Reilua? Ohis
Ehkä joo, jos olisi ostanut yhtä halvan tilalle, mutta kun osti kalliin.
Näin juuri, entinen keitin oli maksanut ehkä parikymppiä ja mokkis reilut 200, ja Miina sitä halusi, mutta ei olisi itse raaskinut ostaa (ajatellut ostavansa sitten joskus..,.). Mielestäni win-win ja reilu tarjous tässä vaiheessa.
Miten ihmeessä tämä on "kaikkien aikojen kausi...." ? alkaa olla vaivaannuttavaa seurattavaa melkein kaikkien parien osalta. Missä ne valtavat kasvutarinat? Eikös tämä jo lopu parin viikon päästä? No tapahtuuhan kasvua tietysti ohjelman jälkeenkin tietysti, jos tulee joku seurantajuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikki luulee olevansa niin tyylikäs, mutta ostaa punaisen kahvinkeittimen. Huhhuh.
Katottiinko me samaa ohjelmaa? Ne osti sen yhdessä
Heikki hajottaa Miinan keittimen. Täytyy ostaa uusi ja kallis Heikkiturvallinen keitin. Miina pulittaa puolet. Reilua? Ohis
Yhteiseen talouteen ostetaan yleensä tarvikkeet yhdessä eikä sen mukaan, kuka on rikkonut mitäkin. Miinan ja Heikin talous ei ole vielä yhteinen, mutta ehkä ajattelivat, että tässäpä symbolinen yhteinen ostos sinne siirrettäväksi - sitten joskus.
Reilua oli kuunnella Miinan näkemys sekä väristä että maksutavasta. Kaikki hyvin valtakunnassa.
Ja heti perään Miina pohti, että miten jakavat eron tullessa keittimen :D Siinä sulle symboliikkaa.
Just miinamaista huumoria. Mutta totta puhuen Miina oli erittäin tyytyväinen, että sai hienon keittimen entisen tilalle. Ja puhui erittäin lämpimästi siitä kuinka ostivat nyt ensimmäisen yhteisen tavaran.
Vierailija kirjoitti:
Onnellinen elämästä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Miina ottaisi Heikin. Minulle kyllä kelpaisi mies, jolla on kristilliset elämänarvot, haluaa perheen ja lapsia. Koulutuskin loistava! Miina, älä kävele onnesi ohi!
Heikki on Miinalle liian kypsä ja aikuinen. Miina on edelleen opiskelijavaiheessa, ei vielä aikuismaailmassa. Kypsymättömyys paistaa läpi.
Ihana elämäniloinen Miina ! Ei iloisuus ole kypsymättömyyttä !!!!
En vain usko tuohon Miinan elämäniloisuuden aitouteen.
Tuo on vain tietynlainen päälle liimattu kilttityttörooli, miellyttämisenhaluun perustuvaa käytöstä.
Höpö höpö ja huomenna lissää!
Rosan sekielämäkin on todenäköisesti kellotettua. Yliaikaa jos menee ukolla, niin palautetta tulee. "Joko nyt?"
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen miten Rosa kehtaa käyttäytyä noin kameroiden edessä. Tää seikka puoltais sitä, että Rosa ei edes tajua miten huonosti käyttäytyy ja kohtelee Eetua.
No ei varmaankaan tajua ja on selvästi liian kypsymätön tuollaisen formaattiin, kun käyttäytyy kuin piloille lellitty pikkutyttö. Eetu-parka... Mutta samaa sanon Miinasta, että Miina-parka. Hänen kannattaisi ottaa jalat alle ja hankkiutua eroon siitä törpöstä ukostaan. Eerosta ja Miinasta olisi voinut tulla hyvä pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilu Heikki, tuhoaa Miinan kahvinkeittimen ja maksaa vain puolet uudesta ;)
Heikki kyllä tarjoutui maksamaan enemmän, mutta Miinasta se olisi ollut epäreilua, joten maksoivat puoliksi.
Heikin olisi pitänyt maksaa koko keitin ja antaa se Miinalle.
Niin Heikki olisi aluksi tehnytkin, mutta Miina ei suostunut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen miten Rosa kehtaa käyttäytyä noin kameroiden edessä. Tää seikka puoltais sitä, että Rosa ei edes tajua miten huonosti käyttäytyy ja kohtelee Eetua.
No ei varmaankaan tajua ja on selvästi liian kypsymätön tuollaisen formaattiin, kun käyttäytyy kuin piloille lellitty pikkutyttö. Eetu-parka... Mutta samaa sanon Miinasta, että Miina-parka. Hänen kannattaisi ottaa jalat alle ja hankkiutua eroon siitä törpöstä ukostaan. Eerosta ja Miinasta olisi voinut tulla hyvä pari.
Siis Eetusta ja Miinasta...
Vierailija kirjoitti:
Millainen mahtaisi olla fiilis synnytyssalissa, jos sinne asti yhdessä joutuisivat? Siis Eetu ja Rosa. Siellä kun normaali nainenkin saattaa vähän kiristellä ja mies tuntea itsensä avuttomaksi. Tää tilanne olisi vain potenssiin sata. Varmaan siinä kuolisivat kätilötkin. En uskalla mennä nukkumaan, kun pelkään näkeväni painajaisia tilanteesta.
Mulla tuli täsmälleen sama tilanne mieleen jo ennen kuin luin tämän kommentin :) Onneksi ei todennäköinen kauhuskenaario.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Miinaa ahdistaa Heikin vahva sitoutuminen? Olen jotenkin ymmärtänyt että tunteita kuitenki on. Toivottavasti jatkaisivat onnellisina ja yhdessä. Ovat jotenkin kuitenkin ihana pari.
Ajattelen, että taustalla voisi olla Miinan epävarmuus.
Itse oletan aina, että suhteessa tulee hetki, jolloin minulta vedetään matto jalkojen alta ja jätetään kylmästi huolimatta tulevaisuuden lupauksista. Pelkään, että pian alkuhuuman jälkeen kumppanini huomaa, miten huono ihminen olen. Tämän vuoksi en uskalla suunnitella yhteistä tulevaisuutta pitkälle.Kai ymmärrät, että näin ajattelemalla rakennat itse oman tulevaisuutesi. Noin tulee käymään aivan varmasti, koska pelkkä ajattelusi vetää puoleensa miehiä, jotka toimivat haluamallasi (!) tavalla. Muuta ajattelusi, niin huomaat, että seuraava suhteesikin on erilainen.
Ajatusmalli on hyvin juurtunut, eikä sitä pysty hetkessä muuttamaan. Se ei ole kuitenkaan vaikuttanut suhteisiini kuvailemallasi tavalla.
Olen tavannut hyvin empaattisia, luotettavia ja kannustavia miehiä, jotka ovat osoittaneet luuloni vääriksi. Kuitenkin alkuolettamus minulla on aina tuo edellä kuvattu, vaikka yrittäisin olla itse rohkeampi.
Vaikken pysty alussa luottamaan, olen löytänyt luotettavan ja rakastavan kumppanin.
Kai te nyt tajuatte, että tämäkin "reality" sarja on on osin käsikirjoitettua. Aina on joka kaudessa joku eripurainen pari jonka tapaamisista leikataan ne ikävimmät kohdat mukaan. Ei kukaan katselisi tasaista auvoa viikosta toiseen.
Sini ja Vesa on ihanan hyväntuulisia🤗 Ja tietty Miina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Eetusta ja Miinasta...
Huomenta ! Alkoi naurattamaan heti aamusta ajatus Miinasta ja Eetusta. 😄 ehkei Eetusta riittäisi kommunikoimaan Miinan kaltaisen, myös sanavalmiin naisen kanssa . Uskon että Miinasta nousisi näkyville se piilossa oleva puoli.
Tulevassa osassa näkyy hyvin se, ettei Eetu ole se penaalin terävin kärki. Vaikka herttainen ja söpö mies on.
Kai ymmärrät, että näin ajattelemalla rakennat itse oman tulevaisuutesi. Noin tulee käymään aivan varmasti, koska pelkkä ajattelusi vetää puoleensa miehiä, jotka toimivat haluamallasi (!) tavalla. Muuta ajattelusi, niin huomaat, että seuraava suhteesikin on erilainen.